Forum >> Szerelőműhely

Robi25-04-2005 17:19:14 // 4572
Esetleg ha a kuplungról beszélünk. :)))
bb1825-04-2005 17:18:47 // 4571
vagy egy bazi nagy lánc+lakat.:-)))
Robi25-04-2005 17:18:38 // 4570
Azért kőkemény, vagy szinte benyomhatatlan pedálról egy Alfa 90 esetében soha nem beszélhetünk. :)))
bb1825-04-2005 17:18:05 // 4569
szentesi sitván www.ssmotors.hu csak amerikaival foglalkozik ( azon belül is pontiac és chevi ) ők már csináltak valami ilyesmit ha jól emlékszem. ha nem akkor biztos tudja hol lehet ilyen.
Robi25-04-2005 17:16:11 // 4568
Szép kis project. Igazából nem a kilincs eltüntetése a nagy ügy, mert csak le kell hegeszteni, leflexelni a varratokat, kigittelni, aztán fényezni. A szopás a szervomotor beépítése, ami nyitja az ajtót, meg annak a vezérlése.
bb1825-04-2005 17:14:27 // 4567
abs elött ( tudtommal ) nincs hagyományos szervo hanem maga az abs szivattyuja az és hidraulikus rásegitéssel megy . ha nem mükszik az abs szivattyuja akkor nincs fék. próbáld megnézni van e táp és minden be van e kötve. ha nyomkodod a féket idönként az abs szivattyunak be kell indulnia egy kicsit. ha nem akkor kőkemény és szinte benyomhatatlan a pedál.
ALFA75td25-04-2005 17:09:07 // 4566
Sziasztok a haverommal arra az elhatározásra jutottunk hogy az autójáról eltüntettjük a kilincseket nem tudna valaki tippet adni hogy e témában hol lehet infohoz jutni ?
Robi25-04-2005 17:02:35 // 4565
Úgy tűnik, ideje lesz újra szerelgetős minitalit rendezni. :) Paco-ra meg majd vigyázunk, hogy ne tegyen kárt magában. :PPP
kARCh14525-04-2005 15:05:11 // 4564
Sziasztok! néhány kérdésem lenne: 1.az ajtóim felől ezeken a szar pesti utakon állandó nyikorgás hallatszik...mintha nem zárodna rendesen(ezt nem jelzi) vagy a gumik lehetnek kikopva vagy megkeményedve és ezek adják a nyikorgó hangot? pedig kenem PREVENTtel.... 2.az antennámat sikerült az agyoniskolázott mosóembernek kiszedni a hüvelyből...mivel csak csavaroztam eddig és csak az antennát nem tudom hogy volt rögzitve a hüvelybe..ragasztva?azóta csak sláger van pesten kívül :( 3.az AC pumpám egy ideje sziszeg, meddig lehet menni vele? 4.ha esetleg van valakinek 145 manuálja cd-n megköszönném mert a tulaj nem adott anno a kocsihoz... előre is köszönöm ha valakinek van ötlete...tapasztalata... üdv
pb_25-04-2005 13:31:33 // 4563
Nem annyira bonyolult ügy.
Thomika25-04-2005 13:20:22 // 4562
Majd ha jobb idő lesz....gondoltam megfűzök pár Alfás cimborát, hogy egy sörözéses, szép napos hétvégén bütyküljük meg nekem. még nem nagyon csináltam ilyet (mármint ablakmechanika szétszedést), úgyhogy jól jönne a szaktanács! :)
Metacarpus25-04-2005 12:53:58 // 4561
Sziasztok Mennyite befolyásolja a léptetőmotor az alapjáratot? Miért lehet az hogy néha teljesen elmegy az alapjáratom? Van amikor visszaáll normálisra de elég ciki amikor egy lámpánál vagy megállásnál leáll a gép!
Gordon25-04-2005 12:42:21 // 4560
Köszi, de SW nem érdekel!
Robi25-04-2005 11:43:19 // 4559
Gordon aszonta, SW nem jáccik.
SzJ25-04-2005 11:41:05 // 4558

Gyártmány: Alfa Romeo
Tipus: 156 SW 2.5 V 6 Q system
Üzemanyag: Benzin
Leírás:
ABS, centrálzár, klíma, elektromos ablak(elől-hátul), autórádió, automata váltó, 4 Airbag(légzsák), szervokormány, ALU felni, metálfény, immobiliser, ködlámpa, szervízkönyv, első tulajdonos, törzskönyv, állítható kormány, elektromos tükör, színezett üveg, fordulatszámmérő, részletfizetés lehetséges, autóbeszámítás lehetséges, részlet 20 %-tól. AZ ÁR A 10 % KEDVEZMÉNYT MÁR TARTALMAZZA !
Gyártás év/hó: 2001/4
Műszaki vizsga: 2005/9
Hengertérfogat: 2492 cm³
Futott km: 58600 km
Ár: 2.691.000 Ft
Robi25-04-2005 11:33:47 // 4557
Nézd meg, hogy nincs-e kilyukadva valahol a fékszervo-cső, vagy esetleg a szervo-dob. Ha ezek rendben vannak, akkor én a szervo vákuumszivattyújára gyanakodnék.
Gordon25-04-2005 11:27:55 // 4556
Ha valaki tud egy eladót, ne tartsa magában...
Gordon25-04-2005 11:27:10 // 4555
A gond ott van, hogy cserélnék én szívesen, vagy egyszerűen vennék egy 2.5 V6-ot, de nincs olyan amiért adnék is pénzt :-( Mind öreg, leharcolt (már a képek alapján)!
veteranviking25-04-2005 10:38:41 // 4554
Szeva! A 2.5 V6 nagyon más,jobban járnál a 2.0 TS verzióval!:)) Azt könnyebb beházasítani,bár elektronikától kezdve sokminden szart kell cserélni.:-(( Van 1 szerelő cimborám,aki bővebb fölvilágosítást tudna adni:))
zolee14525-04-2005 09:28:30 // 4553
vettem sok noname olcsó izzót 500 HUF-ért! Ezek kiégtek. Most vettem drága Tungsram izzót 500 HUF-ért:) ez már kétszer annyi deig bírta mint a többi, sőt még most is jó!:)
pb_25-04-2005 09:22:54 // 4552
Az én voltam.
ALFA75td25-04-2005 09:14:00 // 4551
Hát ha nem müködik tökéletesen akkor neki kell esni
Thomika25-04-2005 09:09:11 // 4550
:)))))) vagy :((((( Azért egy ilyenbe nem szeretnék beleszállni most, csúnya érvágás lenne!!!
Thomika25-04-2005 09:06:06 // 4549
Granturismo,Alfa75TD: Köszi a válaszokat!:) Én egy lassú reagálású egység vagyok, de azért elolvastam mit írtatok! :) Elég nehéz leírni,milyen hang is az, ami a motorból jön, de nekem gyanús,hogy egy szelepállítást kéne csinálni....igazából hallania kéne másnak is.... most a héten kicsit több időm lesz (talán),át akarom vizslatni az autót, mi mindent kell rajta megjavítani.... Szerintetek van értelme szétszednem az ablakemelő szerkezetet? Kitakarítani, megzsírozni,stb. Hátha csendesebb lesz, és könnyebben jár majd... De ahogy néztem ,nem olyan eccerű mint mondjuk az ablaktörlő mechanikát kiszerelni... Paco: Te egész jól abszolváltad a múltkor a ezt a dolgot :) Lehet, hogy ismét szükség lesz a segítségedre!
Gordon25-04-2005 09:01:44 // 4548
Ennél kicsit konkrétabban érdekelne...
Paco25-04-2005 08:59:38 // 4547
Igen. A fél elejét.
Gordon25-04-2005 08:52:48 // 4546
Khm... most ott tartok hogy keresek 156 2.5 V6-ot eladót (SW nem érdekel)! Vagy motort max 30-40000km-el! Apropó egy motor csere esetén mivel kell még számolni? Mennyire különbözik egy 1.6 TS és egy 2.5 V6 többi alkatrésze? Erről semmilyen infóm nincs! A motoron kívül kell e még valamit cserélni?
bb_14525-04-2005 08:38:21 // 4545
Ha nem mostál motort akkor nem tudom, nekem is volt múltkor ilyen problémám, igaz én motormosás után jártam így. Kiszedtem a trafókat meg az összes kébelt, gyertyapipát, szárazra töröltem +++ a gyertyák mellől is a vizet ki kellett nyomatni. A legjobb szerintem ha levegővel kifújatni. Azóta szuper minden.
Willy25-04-2005 07:53:19 // 4544
Egy kis segítségre lenne szükségem. A hétvégén egyik pillanatról a másikra megszűnt a fékszervóm. Mik lehetnek ebben az esetben a hibaforrások? Esetleg lehet köze ahhoz, hogy az ABS vezérlőjéről lehúztuk a csatlakozót, de vissza is raktuk?
GEORGE24-04-2005 12:20:27 // 4543
Biztos?? Az alapjárati motor nem ez az egység mögött van? Ami be van karikázva az a motorvezérlő elektronika nem? Nálam azt akartuk kicserélni egy gyárilag Chipeltre csak nem fogadja el az enyém és csak villog a befecskendező viszajelzője és nem indul el :-((((
Bg.24-04-2005 12:15:58 // 4542
Az az alapjáratimotor csatlakozó...
zee24-04-2005 11:29:13 // 4541
Sziasztok.Segítségre lenne szükségem.Adott egy 146 1.4 TS. 3-ba döcögök az úton mire egy kicsit elkap a gépszíj és elkezdem huzatni. 5000 körül elkezd rángatni és néha kigyullad a befecskendezés jelzője.Szerintetek csak beázás vagy vmi más is lehet?ELŐRE IS KÖSZI A SEGÍTSÉGET.
Tedi24-04-2005 00:21:49 // 4540
A képen pirossal bekarikázott panelra gondolok...
Tedi24-04-2005 00:16:42 // 4539
Őőő valami kis kütyü van, ahova a kábelek befutnak. Egy kis szürke panel, rajta két bazinagy csatlakozóval én onnan fut szét az összes kábel. Most nézem csak, én félregépeltem vmit. Motormosás ügyében. Egy "sem kimaradt. Tehát eddig egyszer SEM volt az autó motormosáson. Esőben szokott olyat csinálni, hogy menet közben valahol beázik és elkezd rángatni, de azt egy idő után abbahagyja. Köszönöm az eddigi tanácsokat! Holnap, illetve izéé... ma délelőtt még megnézem még1x, ha nem javul a helyzet, irány a szerelő bácsi, márha eljutok odáig.
Bg.23-04-2005 22:32:15 // 4538
Szvsz: "tizenhatvoltos" téesen nincs elosztofedél, csak egy mágnesen jelfogó a főtengelyen.
Bg.23-04-2005 20:56:00 // 4537
Egyet értek Gábor166-tal, egy jeladód, vagy gyertád ázott el. A TS motorknál elég nagy gödör van a gyertyák körül, 1 szer 3-4 hónappal motor mosás után is találtunk ott vizet a 146-nál. A vez mód. biztos nem játszik. Az a "közbetétgyűrű" a szívó oldali szíj oldalán van, ha nagy dráma lenne, ez egész szívó szor megérezni, nem csak egy henger. Ha nagyon tönkre megy, először elkezdi rángani a motort, majd átugrik a vezérlés... Ezt a fázist, eddig senki sem várta ki (tudtommal).
bb1823-04-2005 20:49:30 // 4536
a vizzel a gáz az, hogy az egész vékony párát nem látod de a szikrát elviszi, meg lehet hogy a fedelet kitörölted de alatta a rotornál ott a viz és ahogy inditasz megint kicsapja. van olyan spray amivel ha befujod az elektromos részeket bemegy a viz alá és ledobja magáról azzal befujod mindenhol és ok.( nem wd40 vagy ilyesmi ,teljesen spec) valahol van a mühelyben majd megirom a pontos nevét én sokat használtam az autómentésnél meg versenyen is.
Gábor16623-04-2005 20:28:29 // 4535
Nem értek a vez. módósítóhoz. Nem volt olyan autóm (még). Tudtommal ha be is hal, az autó megy. Az autó mosás miatt gondoltam vizesedésre. A jelenség is olyan. Persze véletlen egybeesés is lehet.
Tedi23-04-2005 19:57:42 // 4534
Köszi, megnézem bár nincs nagy esélye. Motormosás mostanában nem volt, sőt eddig 1x amióta nálam van az autó. Most produkált először ilyet. Ja mégvmi. 1 éve szól a vezmód. A benzinkúttól, ahol elkezdett szórakozni az autó, még hazajöttem és 3000-nél folyamatosan szólt a vezmódja. Jövő héten menne Szamihoz. Nem lehet, hogy ez is belejátszik?
Gábor16623-04-2005 19:49:24 // 4533
Elosztófedelet belülről szárazra törölni. Gyertyák mellett sem állhat a víz. Légszűrőházról fedelet levenni, belenézni, nincs-e víz benne.
Tedi23-04-2005 19:42:39 // 4532
Lenne egy ici-pici problémám. Ma délután autómosás után indulnék elfelé kicsikémet fényképezni. Beröffenteném a jószágot, de az indítózás után durran egy szépet a kipuff és kész. Újraindítózok, akkor már beindul, de olyan hangja van, mint egy traktornak és egyenletlen a járása. Szóval elszállt valamelyik henger, ha jók a sejtéseim. Megnéztem a gyújtókábelek csatlakozóit, az elosztót vagy mit, meg minden egyes kábelt, ami arra megy, de semmi. Nem nedvesek, szemmel láthatóan jól csatlakoznak, mindegyiket megbuzeráltam kicsit, de semmi változás. Valakinek van valamilyen tippje, hogy mit tudnék vele csinálni? Előre is köszönöm!
admirális23-04-2005 19:32:32 // 4531
OK, igazad van:). Köszi a segítséget!
Gábor16623-04-2005 19:10:43 // 4530
Az egyik hobbim a GPS. Kéziben eTrex Vista-t használok. Előfizetés nincs a normál GPS-re (3-10m pontosság) Csak a DGPS szolgáltatás fizetős. (méter alatti pontosság) Ez Neked nem kell. Ha további kérdésed van gyere át a GPS topicba az Indexen. Ugyan ez a nickem. Ez itt offtopic.
Gábor16623-04-2005 19:04:56 // 4529
Közös a tartáy. Van benne lötyő. Egyszerűen közelebb van az úthoz, szerintem azért ragad rá az a fekete ködszerű fátyol.
admirális23-04-2005 18:01:58 // 4528
Ma volt kézi mosóban a kocsi és nagyon szép lett, úgyhogy a fényszóró is makulátalan. kézi GPS-el van valakinek tapasztalata? Ha megveszem a készüléket, kell előfizetés hogy használhassam?
bb1823-04-2005 14:32:06 // 4527
tegyél bele ugyanugy koncentrátumot mint a szélvédőhöz. jó bőven. az utror felverödö mocsok nagy gond egyébként is.
Gábor16623-04-2005 10:00:11 // 4526
Amit a gyár beépített. Törléskor már többszor vizsgáltam, hogy a mosó miért nem viszi le. Szerintem az elöttem haladó autókból kikerülő mikroszkópikus gumi, olaj és korom szemcsék maradnak rajta.
bb1823-04-2005 09:33:00 // 4525
gondolom nagynyomásu a moso mert ha nem akkor legyen az, de a bogarak nagyon kapaszkodnak ha már ráhasaltak.
Gábor16623-04-2005 09:28:47 // 4524
Pontosan így van. De hiába van mosóm. Bizony néha le kell dörzsölnöm az üvegről a ráragdt mocskot.
bb1823-04-2005 09:25:12 // 4523
a világitásnál a tisztaság alapvető.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.