Forum >> Mecsekaljai ütközés

'''''27-04-2014 17:43:45 // 10564
Már kétszer írtam nekik de nem válaszolnak.
Golyszi27-04-2014 16:32:21 // 10563
Martin autó, Kiskőrös!
'''''27-04-2014 08:45:34 // 10562
Ki csinálta a kuplung erősítést?
Golyszi26-04-2014 07:58:11 // 10561
Minimálisan, de pár km után fél sem fog tünni
'''''25-04-2014 18:56:17 // 10560
Érezni valamit a kuplungon?Keményebb lett?
Golyszi25-04-2014 14:59:06 // 10559
A kuplung egy erősített nyomórugós szerkezet, a kettős meg könnyített. A kevlár szerintem felesleges, mert nem azért kezd el csúszni a kuplung mert kopik vagy melegszik, stb. Maga a szerkezet gyengül el és nem birja leszoritani a tárcsát.
A turbi az 1.6on duruzsol. OBD-s mérés. A Dyno pad még várat egy kicsit magára amikor legközelebb Pécsen leszek.
'''''24-04-2014 19:12:06 // 10558
Milyen a kuplung,kevláros? Azt még mindig nem értem,hogy tud a gyári turbód ennyi levegőt szállítani! Még nem írtad,hogy a 210le-t méretted?
'''''24-04-2014 11:46:42 // 10557
A turbód?
Golyszi24-04-2014 08:13:50 // 10556
úgy, hogy nem gyári :)
'''''23-04-2014 19:55:55 // 10555
Azt nem értem,hogy tud ennyi légfelesleget összehozni a gyári turbóval,hogy ne füstöljön.Én meg kínlódok itt a turbó átépítéssel meg kuplung kevlározással. Neked hogy bírja a gyári kuplung?
Golyszi23-04-2014 16:19:53 // 10554
ennél kevésbé füstöl: https://www.youtube.com/watch?v=NX5Rfis3a04
'''''23-04-2014 10:35:13 // 10552
Ki volt a szürke 156-al?Nem is értem,hogy tudott viszonylag sokáig annyira együtt menni a v6-al.
gecsa22-04-2014 20:36:46 // 10551
szerintem, ha manky eléri edc16 esetén is azt a szintet, amit edc 15-el tud, akkor ő is fog elég brutál progit írni egy-két embernek. viszonyítás képpen egy számodra is ismerős autó ellen ment dév autója manky utcai programjával. és azért no, egy gyárilag 136 lovas jtd kifejezetten jól fogta a v6ot..
'''''22-04-2014 20:04:02 // 10550
A lovakat padon is mérted?Nem kötözködés csak tényleg kíváncsi vagyok.Ha minimális füsttel ennyit ki tudott hozni a tiedből akkor nagy mágus!Én már alig várom,hogy a Kollár féle progitól megszabaduljak.
gecsa22-04-2014 13:28:30 // 10549
sokkal többet ki lehet hozni tartósan egy 1.9ből, mint azt többen gondolnák.. :) és súlyban is jobb.. :)
Golyszi22-04-2014 10:08:42 // 10548
Lehet gyorsabb lenne! :) Majd megkérem a kedvesem hogy videozzon picit, amig kicsit gangolok :)
Nem tag! Imádja a JTD-ket! Most költözött nem régen a mühelye a Siklósi útra (club petrol mellé)! Érdemes betérni és konzultálni egyet vele!
'''''21-04-2014 20:55:54 // 10547
Mile tag itt egyébként?
'''''21-04-2014 20:54:45 // 10546
A vidi gyorsabb lenne. :-)
Golyszi21-04-2014 20:33:46 // 10545
Mile csinálta, ki lett mérve.
Pad van az erőmünél! ;-)
Majd csináltatok videót, vagy majd egyszer megnézed személyesen! :-)
'''''21-04-2014 18:17:59 // 10544
Ki csinálta?Honnan tudod,hogy 210ie?Kíváncsi lennék,mennyire füstöl.Esetleg egy vidi?
Golyszi21-04-2014 16:14:51 // 10543
Nagyon tuti lett a verfrissítés a tocsin! Köszönöm megegyszer a JTD mérnöknek! ;-)
210ló 425nm egy 1.9ből azért nem rossz!... És nem is kormol...annyira.
Ha valakinek comp. gondja van vagy elektronika, keressetek, tudok adni kontaktot!
Zsolesz20-04-2014 15:58:11 // 10542
Az enyémmel ott semmit nem tudtak csinálni, nem kommunikált a gépük az autóval.
kertecs20-04-2014 15:19:42 // 10541
Hello, A Szigeti út-Meggyfa u. sarkon van egy autodiagnosztika cég, két éve nekem is a légzsák visszajelzőt javìtották. Azóta oké, talán 5e Ft volt a munkadíj.
szasza(SW)19-04-2014 21:07:03 // 10540
Keres nyugodtan a számom az oldalamon.Hétvégén szinte bármikor jó nekem.Hét közben kicsit necces,de megoldható talán:)
barogab19-04-2014 20:43:07 // 10539
Szasza, ha nem gond akkor husvet utan keresnelek, mert egy olvasas se lenne gond,aztan majd meg erdeklodok,h hol lehetne megcsinaltatni,mert a jovo honap kozepen muszakis lesz a gepsarkany.
szasza(SW)19-04-2014 07:55:21 // 10537
Ok!A fékbetéttel még úgyis megvárlak:))))
gecsa19-04-2014 07:35:51 // 10536
nincs vele gond, csak a self test funkció kérdéses a témában.. de, ha kapcsolós, akkor majd megkereslek valamikor, mert cserélek egy abs jeladót, és ha nem múlik a lámpa, akkor majd kellene egyet törölni.. :)
szasza(SW)18-04-2014 19:09:29 // 10535
Az enyém kapcsolós,de nem merek a légzsákhoz nyúlni.Olvasni talán kitudom:)
gecsa17-04-2014 15:01:30 // 10534
az én kábelem nem kapcsolós, így én csak motort tudok olvasni.. nem tudom, hogy szasza kábele kapcsolós-e, vagy van átalakítója?
barogab17-04-2014 11:39:06 // 10533
Sziasztok Cartarsak!
Szuksegem lenne egy hibakod olvasasra, mert a legzsak visszajelzom folyamatosan jelez, valostinusitem, hogy az ulesm alatt a vezetekkel vagy a csatlakozoval van a gond, de jobb lenne,ha elobb megneznenk,hogy mit ir a muszer. Aki tud valakit aki ert is hozza, akkor kerem dobjon egy uzit, amugy egy 156 Sw-rol lenne szo.elore is koszonom.
'''''16-04-2014 08:20:15 // 10532
Most még semmi gond nincs csak keresem a bajt magamnak! :-) Kap egy hibrid turbót a gép ami több levegőt szállít majd.Ehhez ír Manky programot és szerinte nem fogja bírni a többlet terhelést.Reményeim szerint legalább 280le lesz így alapból.Nitróval meg talán valamivel 300le felett.
Golyszi16-04-2014 08:14:38 // 10531
Igen, én is ezért maradtam a "gyári" szerkezetnél, és nem kapott szintert.
Mi a tünet? Elcsúszik a kuplung? Tárcsa kopik? Nekem maga a szerkezet gyengült el, és nem tudta a rugó leszorítani a tárcsát, ezért csúszott.
Szerintem hivd fel beszélj velük, tudank tanácsot adni! :)
'''''15-04-2014 20:48:30 // 10530
Az enyémnek 400nm az alap.Szerintem 500 fölött lesz.Jó lenne valami olyan megoldást találni aminél még normálisan lehet használni a gépet.Gondolok itt a normális elindulásra vagy akár dugóban araszolásra.
Golyszi15-04-2014 20:39:40 // 10529
Vedd fel a kontaktot Goodboy-al. Neki van tapasztalata szintérről.
Náluk csináltatta. Egy párat szettépett már!
Golyszi15-04-2014 20:28:32 // 10528
Nekem még megcsinálták szinter nélkül.
Következő lépcsőfok lenne a szinter kuplung.
Erősebb rugót tették a szerkezetbe és a kettőst kikönnyítették.
Azt mondta a szaki, 500nm feletti teljesítménynél indokolt a szinter.
Nekem alatta van, szóval maradt a gyári szerkezet (...egyenlőre)
Most mar több mint másfél éve van bent! Tökéletes!
A gyári nem bírt ki egy évet sem...
'''''15-04-2014 19:01:09 // 10527
Köszi,írtam nekik. Neked hová kellett a szinter kuplung?
Golyszi15-04-2014 08:19:15 // 10526
szia, nekem Ők csinálták! http://www.mkuplung.eu/hun/
Profik, a gyári 300Nm-es teherbírást felhúzták 500Nm-ig! És maradt a húzó szerkezetem!
Szerintem beszélj velük!
'''''14-04-2014 21:50:05 // 10525
Ez kicsit kevés. :-)
gecsa14-04-2014 20:22:45 // 10524
utoljára, amikor ilyennel foglalkoztam akkor valami cég rémlik a siklósi felüljáró alatt, de több most nem ugrik be..
'''''14-04-2014 14:55:13 // 10523
Kis segítség kéne!
Szintereztetni kéne a kuplungom.Állítólag Pécsen valami kuplung centrum csinál ilyet de a neten nem találom.Tudtok valakit,aki ilyennel foglalkozik?
Haro03-04-2014 23:41:47 // 10522
:))) Akkor guruljunk össze:)
'''''03-04-2014 19:32:34 // 10521
Kis családommal együtt gratulálunk mi is!
szasza(SW)03-04-2014 18:23:19 // 10520
Gratuuuuuuuuuuuuuula!
szép kis baba!Már nálunk se kell sokat várni rá.:)Sima volt bement megszült vagy várakozott még?Nekem asszony azt mondta csak az utolsó pillanatba megy nem szenved ott.Mondtam majd hívok mentőt az új üléseket nem kenheti össze:))

Gratula még egyszer egészséget és jó szórakozást hozzá!:)
gecsa03-04-2014 00:53:03 // 10519
Alfás gyerkőcök topic 4705 hsz.... :)
Golyszi31-03-2014 14:39:03 // 10518
7Végén ugyis Vonyarcon leszek, lehet neki esek egy konyhakéssel, suck-szerüen! :D
gecsa31-03-2014 09:35:15 // 10517
az az izzó már égő? :D

nekem meg régebben állandóan kiesett.. :) aztán egyszer egy nyári napon behúzódtam az autó árnyékába a napozóággyal, és onnan pont kézre állt, így pihenésképpen megcsináltam.. :D
Golyszi31-03-2014 09:17:13 // 10516
Az nem én voltam :)
Nekem csak a rendszámtábla világítás problémás! (nem jön ki a foglalat bakker....) nem tudok izzót cserélni XD...ez már égő... :D
gecsa30-03-2014 22:34:52 // 10515
megoldható.. :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.