Én is vezettem tavaly ősszel. Tető nélkül, fűtött űlésel ... király volt és én nem panaszkodom, nekem ment is rendesen.
Nem lehet, hogy túlontúl hozzászoktál a nagyon jóhoz? :-))
	Forum >> Autóvásárlás
Mike.06-12-2008 19:09:50 // 15507
	
Satti06-12-2008 19:07:59 // 15506
	Aha, értem.:-) Az biztos, hogy Brerát is csak 3.2 V6-ban vennék, a többi az nem illik hozzá.
	
Seriff06-12-2008 19:03:18 // 15505
	Igen, félreérthető voltam. a 2.2 JTS motor sz@r. szerintem. nem tetszett sem a karakterisztikája, sem a hangja, se semmi... vezettem 159ben is régebben...
	
Satti06-12-2008 19:01:51 // 15504
	Azért nem is kevés, épp elég, pl. a bő másfél tonnás 166 2.5 V6 is 192 ló, és elég szépen lép, sőt.
	
Seriff06-12-2008 18:59:36 // 15503
	Ja, az meg, hogy 186 ló az egy dolog, nem mindegy, hogy hány kilót mozgat... Bő másfél tonnára az nem túl sok.
	
Seriff06-12-2008 18:58:17 // 15502
	Egyet értek veled, a kábrijóval krúzolni kell, de én vezettem ezt ilyen motorral, és nem volt nagyon készséges alacsony fordulaton, így pörgettem, és akkor jött a csalódás. A szélzaj viszont 130-140nél is baromira kicsi volt, ez nagy plusz pont - persze tetőtelnül mondom:)
	
GT Ɨ|ѯ06-12-2008 16:00:58 // 15501
	1-2 év alatt meg pár milkát:-)
	
Buksi06-12-2008 14:45:58 // 15500
	Na ez nagyon tetszik! :-)
	
Mike.06-12-2008 12:52:41 // 15499
	186 ló több mint elég egy cabrióba ... szerintem.
Ezzel lassan kell haladni, hogy a fiatal csajok észrevegyenek és át tudják adni a telefonszámukat. :-))
	
Ezzel lassan kell haladni, hogy a fiatal csajok észrevegyenek és át tudják adni a telefonszámukat. :-))
Mike.06-12-2008 12:50:44 // 15498
	Ez f@sza! 
A rendszám meg külön jó. :-)
	
A rendszám meg külön jó. :-)
Seriff06-12-2008 11:39:24 // 15497
	Ez meg kár, hogy vérszegény :(
	
Seriff06-12-2008 11:38:34 // 15496
	Kár, hogy mind automata :(
	
Wickey06-12-2008 09:08:15 // 15495
	ilyeneket max. feleeenyiért szoktunk venni, és ebben a trélerezés költsége is bennevan.. :-P
	
Satti06-12-2008 08:16:40 // 15494
	Ez nagyon jónak tűnik!
	
Xixo06-12-2008 04:09:57 // 15493
	
	
Xixo06-12-2008 03:41:43 // 15492
	
	
Xixo06-12-2008 03:32:14 // 15491
	
	
Xixo06-12-2008 03:31:33 // 15490
	
	
Ferko05-12-2008 22:14:14 // 15489
	Szalonautót érdemes venni. Több százezret is spórolhatsz.:-)
	
GT Ɨ|ѯ05-12-2008 19:37:18 // 15488
	Így van...meg bukott sokat az eladó.....
ezért sem jó az új autó:-DD
	
ezért sem jó az új autó:-DD
Ferko05-12-2008 09:46:22 // 15487
	
	
Ferko05-12-2008 09:45:25 // 15486
	Igen. Elég dúrva. Minden nap nézem a hsználtótóót é bizony nem nagyon kapkodják az Alfákat. Amúgy előbb az illető még 4.790.000-en is megpróbálta. Viszont most nincs fent; valkószínű, hogy eladta. Nem is csodálom, hogy elvitték. KApott valaki nagyo jó áron egy nagyon jó autót.
	
zsola7504-12-2008 20:43:21 // 15485
	igen, arra számítok én is!
Az olyan szimpi lenne a számomra.
	
Az olyan szimpi lenne a számomra.
Tresor04-12-2008 20:38:56 // 15484
	Akkor biztos nem lesz 500, de még 200 se. ;-)
	
zsola7504-12-2008 20:33:48 // 15483
	Szerintem én fogom megcsinálni.Kicsit kopog itt ott és van rajta néhány plé moly.....
	
Tresor04-12-2008 20:16:22 // 15482
	Attól függ mi a baja, meg persze, hogy hol és ki csinálja meg.
	
zsola7504-12-2008 20:11:04 // 15481
	na annyit remélem nem kell......:
	
Buksi04-12-2008 20:03:05 // 15480
	Akkor mégis csak van reményem egy 156-ra!? :-)))))))))))
	
Buksi04-12-2008 20:02:24 // 15479
	Na jó, én sem azt mondtam, hogy azt a 4 millát kivágnám a belső zebből, de a 159-hez mérten nem sok! Persze nekem sem lesz soha ilyen Alfám! :-( :-)))))
Egyébként nekem tetszik a 156 is és a 159 is! ;-))
	
Egyébként nekem tetszik a 156 is és a 159 is! ;-))
Youri04-12-2008 17:56:54 // 15478
	A kor az nem számít!!!! :-D
Főleg az ALFA-nak... !!!!!!!!
	
Főleg az ALFA-nak... !!!!!!!!
W.04-12-2008 17:52:15 // 15477
	4 hete voltam lenn Szögeden, de csak jöttem-mentem... Láttam a sárgádat, de Volvo szalonba nem megyek be..:)))
	
Satti04-12-2008 17:48:51 // 15476
	Az biztos, csak sajnos egyre kevesebben vannak ilyenek.:-))
Pl. én értékelem a jót, viszont kupec vagyok, vagy mifene! :-))
	
Pl. én értékelem a jót, viszont kupec vagyok, vagy mifene! :-))
W.04-12-2008 17:47:18 // 15475
	Ér az többet is annak,aki tudja értékelni a jót..:)
	
Satti04-12-2008 17:45:05 // 15474
	Nem gond az, 10 évesen is ér még majd másfél millát símán! :-))
	
W.04-12-2008 17:44:55 // 15473
	Nyilván, az is más kategória!
	
W.04-12-2008 17:43:48 // 15472
	Igen..:) Nincs is szívem megválni tőle, pedig jövőre 10 lesz..:)
	
W.04-12-2008 17:34:15 // 15471
	Nem sürgős és nem fogom sz..é-h--gyé odaadni..:)
	
Youri04-12-2008 17:24:32 // 15470
	Persze az nem 146-os...
	
Youri04-12-2008 17:23:53 // 15469
	Ja,az ótód még mindig gyönyörű... :-D
	
Youri04-12-2008 17:23:17 // 15468
	Egy QV próba után,nem ezt mondanád!! :-DD
Nem kel el a 146?
	
Nem kel el a 146?
W.04-12-2008 17:08:24 // 15467
	Egyszer elvittem öcsémet egy "gyors körre"... Jászberény- Szolnok 12 perc tábla-tábla...Azt mondta, hogy ezzel úgy lehet autózni, mint a gokarttal... és ez így is van...:)).
A 146-ossal ezt kevésbé éreztem.
	
A 146-ossal ezt kevésbé éreztem.
Satti04-12-2008 16:38:00 // 15466
	Az a lényeg, hogy jó legyen.:-)
	
Longman04-12-2008 16:31:31 // 15465
	Az igaz.. De nekem jó volt így is. :)
	
Grando04-12-2008 15:47:07 // 15464
	:DDDD
Nagyon köszönöm, a kóbászkör nevében is! ;))))
	
Nagyon köszönöm, a kóbászkör nevében is! ;))))
Satti04-12-2008 15:45:30 // 15463
	Az Alfa az ott kezdődik, és ott is van vége! :-))
Elegancia, sportosság, kellően agresszív megjelenés, tiszteletet parancsoló forma, dinamikus vonalvezetés, hatalmas utazási komfort és vezetési élmény. Csodálatos motormuzsika a V6-nál, időtlen, örök design, a segge oylan csodás, minr egy igazán szexis nőnek, maga az autó maga a megtestesült erotika!!
Grandokám, remélem így megfelel, persze ez így is van! :-))
	
Elegancia, sportosság, kellően agresszív megjelenés, tiszteletet parancsoló forma, dinamikus vonalvezetés, hatalmas utazási komfort és vezetési élmény. Csodálatos motormuzsika a V6-nál, időtlen, örök design, a segge oylan csodás, minr egy igazán szexis nőnek, maga az autó maga a megtestesült erotika!!
Grandokám, remélem így megfelel, persze ez így is van! :-))
Grando04-12-2008 14:17:51 // 15462
	A 166-ot egy kicsit fényezd még légyszíves, legyen már jó napom (mostanában nem sok van)! ;))))
(Ennyivel különben is lógsz nekünk, mert Szolnokra csak nem hoztál kolbászhegyeket mustárral, és a Ganxta számot se adtad elő. :DDD ;))) )
	
(Ennyivel különben is lógsz nekünk, mert Szolnokra csak nem hoztál kolbászhegyeket mustárral, és a Ganxta számot se adtad elő. :DDD ;))) )
Satti04-12-2008 13:40:13 // 15461
	Elég ólcsón is adtad.
	
Satti04-12-2008 13:38:43 // 15460
	Igen, kijövök.:-)
Mondjuk biztos számít vmenyyit, hogy az SE 145-nek, ugyanúgy, mint a QV-nek, sportosabbra hangolt a fútóműve, meg lejjebb is van gyárilag. A 147-ben nekem sportrúgókra volt cserélve, és még így sem éreztem külőnbséget, az volt kőzvetlen a mostani előtt.
	
Mondjuk biztos számít vmenyyit, hogy az SE 145-nek, ugyanúgy, mint a QV-nek, sportosabbra hangolt a fútóműve, meg lejjebb is van gyárilag. A 147-ben nekem sportrúgókra volt cserélve, és még így sem éreztem külőnbséget, az volt kőzvetlen a mostani előtt.
Longman04-12-2008 13:31:02 // 15459
	Az OK hogy belemész ugyanabba a kanyarba, de ki is jössz?? :D
Szerintem azért mégis érezni különbséget az autók között, legalábbis én éreztem.
A legjobb (amennyiben gyári a futómű) egyértelműen a 156-osé. - igaz 166-ot még nem próbáltam, de a remélem nem olyan mint a 164-esé, mert az nem tett túl jó benyomást rám.
A 146 nekem eléggé "puha" volt, de az tény hogy a kormányzása annak is nagyon közvetlen. Bár ezen az autón a gyári 175/65 R14 kerekek voltak.
A 147 meg érdekes, de annak ellenére is elmaradt az '56 mögött, hogy nagyon komoly sportgátlói voltak. A 155 meg ültetett futóművel volt olyan közvetlen mint a 156 gyárilag (persze az '56 is min. 16"os felnivel) Kíváncsi leszek a mostani '55 milyen lesz az FK futóművel, de gyanítom nem veszi fel a versenyt a 156-ossal.
Hmm, ezt meg de sajnálom már hogy eladtam ,de jó lenne most..
	
Szerintem azért mégis érezni különbséget az autók között, legalábbis én éreztem.
A legjobb (amennyiben gyári a futómű) egyértelműen a 156-osé. - igaz 166-ot még nem próbáltam, de a remélem nem olyan mint a 164-esé, mert az nem tett túl jó benyomást rám.
A 146 nekem eléggé "puha" volt, de az tény hogy a kormányzása annak is nagyon közvetlen. Bár ezen az autón a gyári 175/65 R14 kerekek voltak.
A 147 meg érdekes, de annak ellenére is elmaradt az '56 mögött, hogy nagyon komoly sportgátlói voltak. A 155 meg ültetett futóművel volt olyan közvetlen mint a 156 gyárilag (persze az '56 is min. 16"os felnivel) Kíváncsi leszek a mostani '55 milyen lesz az FK futóművel, de gyanítom nem veszi fel a versenyt a 156-ossal.
Hmm, ezt meg de sajnálom már hogy eladtam ,de jó lenne most..
Satti04-12-2008 12:16:12 // 15458
	Mivel már mindegyik volt nekem, autóztam is velük eleget, van összehasonlítási alpom, és bármikor belemegyek ugyanabba a kanyarba ugyanazzal a tempóval a 145-el is, mint amivel akár a 156-al, vagy a 147-el mentem. A 166 az már más világ, ahhoz képest a 156 is egy semmi. A mostani kis gépet már 1 éve használom, qrvajó a fútóműve, kemény, feszes, stabil, nem kopog, nyiszog-nyüszög, ami pl. a 156, 147-re jellemző, az úton is nagyon jól viselkedik, és ami nagyon lényeges, főleg a rossz minőségű útjainkon, ha kell benne cserélni vmit, lényegesen kevesebbe kerül. Egyszóval én jelentős külőnbséget nem fedeztem fel.
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
4
		Guests4
544
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?