Forum >> Autóvásárlás

András bácsi08-10-2007 12:48:44 // 9407
Szerintem rossz az infotok: volt valami Q-tronic automata a 2.5-höz.
Satti08-10-2007 12:46:13 // 9406
Igen, ez síma automata váltó, a V6-ban nem is volt selespeed:-)
ImO08-10-2007 12:29:06 // 9405
Egy-két "pontatlanság" akad az alábbi hirdetésben:

156 2,5 V6

A Selespeed legalább Alfa-kompatibilis, de láttam már hirdetésben Alfát tiptronic váltóval. :-)
Charlie 16608-10-2007 11:24:20 // 9404
Akkó faceliftes 166-ot veszek 2,4 JTD blokkal :):)
Zool08-10-2007 11:22:00 // 9403
korrektúra: autóm- autó.
Zool08-10-2007 11:21:37 // 9402
1610 kg DIN a lépcsős 1.9 distinctive. Nem kevés de az autóm sem apró...
András bácsi08-10-2007 11:20:31 // 9401
És még egy kicsit több is lehet minimális extrával.
Zool08-10-2007 11:19:18 // 9399
1755 az SW, 1700 a limó, 2.4 q4 Distinctive DIN.
Zool08-10-2007 11:17:48 // 9398
http://www.alfaromeo.de/cgi-bin/pbrand.dll/ALFAROMEO_GERMANY/models/cartech.jsp?BV_SessionID=@@@@0414472559.1191834897@@@@&BV_EngineID=cccgaddmeieffdecefecejgdfkhdfjk.0&modelKey=140

Az egyes modellek adatai benne vannak. DIN súllyal.
Charlie 16608-10-2007 11:04:47 // 9397
Ja,az SW-hez hasonlítva ? hmm, ok, értem, de ez akkor is érdekes.
András bácsi08-10-2007 11:00:50 // 9396
Kinek van sedan? 1755 kiló.
Charlie 16608-10-2007 11:00:05 // 9395
Az meg hogyan lehet?
A 159 sedan az olyna 1540 kiló, a 166 meg 1495 kg
és mégis ?
Poló08-10-2007 10:53:17 // 9393
Ja, megnéztem a Subarut amit belinkelt, 2,3 milla. Az kevesebb mint a CW fele :-s
Poló08-10-2007 10:51:52 // 9392
Állítólag úgy qrva sok biztosítást fizetnél. Sógorom is kint dolgozik, vehetne kint autót, de azt mondja nem éri meg. 100 Euro körüli biztosításról beszélt.
Poló08-10-2007 10:49:22 // 9390
Azt hiszem nézték. Hogy el is mentek és úgy is megnézték azt nem tudom.
Don Gombóc08-10-2007 10:47:32 // 9389
Nem több az összkerekes? A síma majdnem annyi állítólag. Akkor mennyi az annyi a kombinál üresen? Bandi? Mit ír a forgalmi?
Zool08-10-2007 10:39:14 // 9388
ÉN annak idején a 120LE JTD-t is kipróbáltam. Nem volt egy rakéta, de elment, valszeg ritkán éreztem volna hogy nagyon hiányzik a jobb moci. A 2.4 q4 1700 kiló DIN, amivel kb 100-150 kilóval nehezebb mint a hasonló 2.5 benzines subi (1450+sofőr és benzin a DIN kompenzálására). És persze gond, hogy a subinak nincs még dízele...
Satti08-10-2007 10:35:42 // 9387
Gondolom nem 5 milláért akar autót venni, azért az nem kevés pénz.
Don Gombóc08-10-2007 10:34:49 // 9386
Nem csodálom azt a kétszáz plusz kilót vinni kell a 159 nek. Nem is lenne baj az 1700 kg-os súlyal, de ezek a motorok már nem ahhoz valók hogy ezt valami nagyon dinamikusan mozgassák. Itt a 2,4 ez motornak kellene az alap verziónak lennie. :(
Poló08-10-2007 10:33:39 // 9385
Miért nem veszel e gy Crosswagont?

Van belőle 4 db a használtautón. 5 milla körül mennek, 2005 körüliek, 1,9 mJTD 16V motorral. Ha annyira terepjárón gondolkodnék, ez is számításba jönne nálam. Sőt, leginkább ez jönne számításba. Ezzel még pályán is lehet menni, bírja a tempót.
András bácsi08-10-2007 10:30:42 // 9384
Tegnap mentem egy karikát Gyé' 140 lovas, novitec-es 166-osával. Az szerintem jobban megy, mint a 200-as 159.
Don Gombóc08-10-2007 10:28:55 // 9383
Az milyen nehéz lesz? Mert már a Bandi taktora is eléggé ott van súlyban a szeren.
Zool08-10-2007 10:25:30 // 9382
Igérik ez ellen a 159 Crosswagont. TKP már kapható is 159 q4 2.4 JTD, csak nincs még emelt hasmagasság...
Satti08-10-2007 10:23:38 // 9381
Ezt már annyira vártam!:-))
Don Gombóc08-10-2007 10:21:17 // 9380
Ez téged sem fenyeget nagyon. :) Bár a füvön nem is kell gyorsan menni, csak szépen sorban, zsámbéktól buckáig. :)
Satti08-10-2007 10:21:04 // 9379
Mondjuk egy WRX STi-vel kiegyeznék én is:-)
Satti08-10-2007 10:20:23 // 9378
Semmi nem tarthat örökké!:-))
Satti08-10-2007 10:16:38 // 9377
Ez pl. nem csúnya. Klikk
András bácsi08-10-2007 10:16:30 // 9376
A 66-osa sem megy jobban. :)))
Liquid08-10-2007 10:16:15 // 9375
Az UAZt tanusítom :) Olyan helyen felmentünk vele, ahol sírvafakadt volna bármely "terepjáró", ja és az UAZban gyárilag nincs difi!!!!! csak kapcsolható összekrék.

Egyébként nekem is a Subaru a legszimpatikusabb. Lehet hogy nem túl szép, de nem is egy tömegtermék, és kiforrott jó technika.
Satti08-10-2007 10:11:30 // 9374
Van olyan amelyik már egész jól néz ki.
Satti08-10-2007 10:10:34 // 9373
Nehogy megártson a nagy gyorsulás?:-))
András bácsi08-10-2007 10:08:41 // 9372
Hát ha szentségtörés is kimondom: ha adnának egy subarut és egy q4-et, én azt hiszem a subarut választanám.
András bácsi08-10-2007 10:07:39 // 9371
1.2 8v elég neki. :)
András bácsi08-10-2007 10:07:18 // 9370
Azzzz. :)))
Don Gombóc08-10-2007 10:06:11 // 9369
Biztos hogy szájba lesztek verve. :) Mondjuk a Subaruknak az az egyetlen hátrányuk hogy nem szépek.
Satti08-10-2007 10:03:53 // 9368
Új 500-as T-jet?:-)
Satti08-10-2007 10:03:31 // 9367
Kényelemben van egy csekély külőnbség:-))
András bácsi08-10-2007 10:03:01 // 9366
Nem, szerintem marad valami kis Fiatnál.
András bácsi08-10-2007 10:02:31 // 9365
Szerintem a Subaru messze a Q4 felett van menetteljesítményben. Alapszinten, tuning nélkül. Viszont terepen az orosz technikákat kevés dolog veri meg, kivéve persze az elektronikai kütyükkel. Egy UAZ ugyanott elmegy, ahol egy G-merci.
Satti08-10-2007 09:59:18 // 9364
Lehet, hogy nem is Lexus, hanem Subaru lesz a kövi verda, és ezért is ilyen tájékozott!:-))
Liquid08-10-2007 09:58:55 // 9363
:)) egyébként télleg jó lehetne egy Q4 is. A Subaruval simán lehet egszinten, a NIVA mondjuk már egy más síkon van.
András bácsi08-10-2007 09:53:14 // 9362
Hát hiába, egy Don minden típust ismer. ;)
Don Gombóc08-10-2007 09:39:15 // 9361
A Subarunak van a legkomolyabb torsenes hajtáslánca. Volt egy Forester vs Volvó xc 90 teszt. A Volvó a domboldal felétől a havon visszacsúszott a Forester felment. Azután utánfutót akasztottak rájuk a Forester felhúzta a Volvó el sem tudott vele indulni felfelé. Ez eléggé magáért beszélt. A mai napig a legjobba nyomaték szétosztási tényezője, még az Audi sem tudja azt pedig ők is torsen rendszert használnak. És Alfa Q4 sportvagon? Az is torsenes, és márkánál maradhatsz. :)
Liquid08-10-2007 09:26:01 // 9360
Ez tény, a NIVA-nak csak egy ellensége van ami elpisztíthatja, aza rozsda :)
De télleg nagyon jó gép, masszív és átmegy mindenen.
Eccer vezettem, de sajna csak kicsit.
Xixo08-10-2007 08:47:23 // 9359
Mindegy is, mert először még el kéne adni az Alfát normális áron. Az meg nem lesz egyszerű. De még él a Niva project is. Akkor maradna sok pénz is, meg az sosenem lehet elpusztítani!! :)))
Xixo08-10-2007 08:45:35 // 9358
100.000-et biztos megér!!! :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.