Hát igen, eladta az autót, és ezt a tartót benne felejtette... mint általában mindenki. Olyan 250.000-400.000 HUF között szoktak a tetők felbukkanni az e-bay-en, a Wiesmann a legdrágább :-), de több féle van, még formára is.
Gyári tető anno amikor még volt újonnan 2.500.000 HUF volt :-))))))))))))
Az alut nem tudod melegíteni, mert ugye az a tető vászon anyagával körbe van varrva. Nem kell félni a hajlítástól, csak óvatosan kell, nehogy megroppanjon.
Forum >> Spider
Rohodi Mihály06-11-2009 09:37:41 // 1279
KGBMAN06-11-2009 09:29:54 // 1278
Nem is tudtam, hogy azt külön utólag be kell szerelni. Nekem benne volt, nem foglalkoztam vele :) Gondolom az sem olcsó. Nem tudom mibe fáj egy komplett tető, de biztos horror ára van.
A gumi ép, éppen most keresgélek valami olyan szert ami magas glicerin tartalommal bír és ápolja a gumit. Azzal meg lehet előzni a gumi kiszáradását.
Akkor ezt az állítást majd tavasszal el is végzem. Az Alut meg csak úgy hajlítom, ha némileg melegítve van, akkor kevésbé rideg.
A gumi ép, éppen most keresgélek valami olyan szert ami magas glicerin tartalommal bír és ápolja a gumit. Azzal meg lehet előzni a gumi kiszáradását.
Akkor ezt az állítást majd tavasszal el is végzem. Az Alut meg csak úgy hajlítom, ha némileg melegítve van, akkor kevésbé rideg.
Rohodi Mihály06-11-2009 08:41:36 // 1277
igen, arra, 2 db vas gyakorlatilag + az ablakfűtés kábelkötege relével.
Állítás: A karmoknál van egy kis imbuszkulccsal lazítható csavar, azt kilazítod, utána tekersz egyet magán a karmon, az menetes, aztán vissza a rögzítő imbuszcsavar és ennyi. Ha ezután is van középen szélzajod, akkor fizikai erővel kell egy kicsit hajlítani az első tetőkereten, mert nem fekszik fel rendesen a szélvédő keretre. De ezt nagyon óvatosan, mert ha jól emlékszem ez aluból van, és könnyen törik. Persze mindezeket csak akkor érdemes elkezdeni, ha egyébként a szélvédő feletti gumikéder ép (amire felfekszik a tető első pereme.
Állítás: A karmoknál van egy kis imbuszkulccsal lazítható csavar, azt kilazítod, utána tekersz egyet magán a karmon, az menetes, aztán vissza a rögzítő imbuszcsavar és ennyi. Ha ezután is van középen szélzajod, akkor fizikai erővel kell egy kicsit hajlítani az első tetőkereten, mert nem fekszik fel rendesen a szélvédő keretre. De ezt nagyon óvatosan, mert ha jól emlékszem ez aluból van, és könnyen törik. Persze mindezeket csak akkor érdemes elkezdeni, ha egyébként a szélvédő feletti gumikéder ép (amire felfekszik a tető első pereme.
KGBMAN06-11-2009 07:46:48 // 1276
Installáló kit?? melyikre gondolsz? Arra ami a műanyag lapok alatt van és abba csatlakozik a rögzítőrúd?
Jut eszembe nem tudod hogyan lehet a vászontető rögzítőkarmain állítani, hogy szorosabbra húzza vele az ember a tetőt? Magam a szélzaj, de ha belekapaszkodok középen akkor elhalkul. Szóval az összehúzatáson kéne javítani.
Jut eszembe nem tudod hogyan lehet a vászontető rögzítőkarmain állítani, hogy szorosabbra húzza vele az ember a tetőt? Magam a szélzaj, de ha belekapaszkodok középen akkor elhalkul. Szóval az összehúzatáson kéne javítani.
KGBMAN06-11-2009 07:42:41 // 1275
Pedig ott laknak :) Viszont tényleg nem jártam még náluk hardtoppal. Fura :)
Rohodi Mihály06-11-2009 00:41:48 // 1274
pedig tuti a te vasad volt, ebből a színből sincs sok,pláne nem harddal:-)ha a nővéredék a vecsési úton laknak, akkor bukta, mert ott láttam többször is
Rohodi Mihály06-11-2009 00:37:53 // 1273
kemény.... még szerencse, hogy a végén sikerült szerezni.. én az e-bayen Németországban vettem az enyémet, szerencsére 30km-re a Wiesmann üzemtől, mert az enyémnek meg nem volt meg az installáló kitje, amit a kocsiba kellett beszerelni,hogy tartsa. úgyhogy tető be a rönó trafic hátuljába, és onnan egyből a gyárba, ott megrendeltem, 2 hét múlva meg is jött postán.
A zárra azt tippelem, hogy nem kenési gond, ezek inkább elöregszenek, de inkább próbáld meg, hogy kárpit le, aztán nézd meg, hogy a zár magában könnyen működik-e, úgy kiderül.
Amíg nincs rá szükség, ne gyártass bronzot, 2 nap alatt megvan ha kell, de így is valami 8-10ezer HUF körül van, ha jól emlékszem, bár a gyári emelő-szett meg asszem 70ezer....mert persze a szerkezet csak együtt van a motorral...
A zárra azt tippelem, hogy nem kenési gond, ezek inkább elöregszenek, de inkább próbáld meg, hogy kárpit le, aztán nézd meg, hogy a zár magában könnyen működik-e, úgy kiderül.
Amíg nincs rá szükség, ne gyártass bronzot, 2 nap alatt megvan ha kell, de így is valami 8-10ezer HUF körül van, ha jól emlékszem, bár a gyári emelő-szett meg asszem 70ezer....mert persze a szerkezet csak együtt van a motorral...
KGBMAN06-11-2009 00:28:56 // 1272
Nekem a nővéremék laknak ott, náluk szoktam lenni, de nem hetekig. Mióta Hardtop van azóta nem is voltam. Csak most lett újra használható szeptemberben. Az egy korábbi tulaj lehetett. A negyedik vagyok én, 2 csaj és egy pasi volt korábban. Az egyik nőnek csak nagyon rövid ideig volt meg és valahogy pont őszi-téli szezonban. Talán Ő lehetett, akinél láttad. Biztos túl erős volt neki a gép és eladta :D
KGBMAN06-11-2009 00:24:02 // 1271
Hát úgy, hogy a tehetségtelen szerelők egyike a műhelyben ahol tároltuk leverte. Persze sz..nak, bajnak nincs gazdája, ennek se volt. Senki nem merte felvállani, egyrészt anyagilag, másrészt verésileg. Mert ez utóbbiból járt volna rendesen, ha elkapom. Aztán így vártam rá ennyit. De hűla Koryy-nak már ez is megvan.
Ezt a bronz ablakemelé kereket olvasom, lehet én is beneveznék 2-re prevenciós jelleggel. A sofőr oldalon nehézkesen mozog a zár. Van tipped mitől lehet? Kéne rá valami zárolajzó? gyanús hogy a mechanikánál kell kenés, de majd jól szétszedem és megnézem.
Ezt a bronz ablakemelé kereket olvasom, lehet én is beneveznék 2-re prevenciós jelleggel. A sofőr oldalon nehézkesen mozog a zár. Van tipped mitől lehet? Kéne rá valami zárolajzó? gyanús hogy a mechanikánál kell kenés, de majd jól szétszedem és megnézem.
Rohodi Mihály06-11-2009 00:09:10 // 1270
"szép" blog, végigolvastam. hogy tört be a hardtopod üvege? Réges-régen láttam az autódat Gyálon pár hétig (nem tudom,akkor is a tiéd volt-e?), de az biztos, hogy ezen láttam élőben először hardtopot :-)
KGBMAN05-11-2009 23:40:53 // 1269
Nem nehéz megismerni a képek miatt sem.:)
Nekem már régen megvolt amikor olvastam és tényleg ilyen érzés.
De azért nálam sajna volt kontra is bőven, nem csak pro.
Nekem már régen megvolt amikor olvastam és tényleg ilyen érzés.
De azért nálam sajna volt kontra is bőven, nem csak pro.
KGBMAN05-11-2009 23:38:52 // 1268
Én inkább nem írom meg.. Mert abban legalább annyi a rossz mint a jó. És ha nem lennék ekkora állat már régen eladtam volna. De hát vajból van a szívem..
Blogoban itt olvasható a kálvária.
Szóval volt az aki nagyon lehúzta az alfát szintén a népítéleten. Nos én kb olyan lennék, mint Te meg Ő együtt.. Néha utálom amikor megszivat, amúgy imádom. Mostanság kevesebbet szivat, de régebben többet állt mint ment... Pimasz olasz ribanc :DDDD
Blogoban itt olvasható a kálvária.
Szóval volt az aki nagyon lehúzta az alfát szintén a népítéleten. Nos én kb olyan lennék, mint Te meg Ő együtt.. Néha utálom amikor megszivat, amúgy imádom. Mostanság kevesebbet szivat, de régebben többet állt mint ment... Pimasz olasz ribanc :DDDD
Rohodi Mihály05-11-2009 23:24:45 // 1267
.....és meggyőződésem, hogy nem rosszabbak (sőt) mint a germán, francia, vagy japo autók......
Rohodi Mihály05-11-2009 23:21:49 // 1266
ennek örülök :-) nyomás mindenki a totalcarra/népítéletre, megírni a pozitív tapasztalatokat, az "átlag" autós is onnan "okosodik" :-))))) ja, és sok képet mellé, ezek az autók örökké gyönyörűek.....
GTPeti05-11-2009 23:20:05 // 1265
Köszönöm. Jó írások. :)
White Lady05-11-2009 23:15:26 // 1264
Nekem nagyon tetszik amit írtál...és minden szó igaz!!!
Rohodi Mihály05-11-2009 22:59:06 // 1263
Rohodi Mihály05-11-2009 22:52:17 // 1262
nem keverted össze, itt más a márkaneve,eszembe jutott, az eredeti gyártó lester (máshol ledl) volt, gondolom más néven is forgalmazzák.
GTPeti05-11-2009 22:51:52 // 1261
Ha dobnál egy linket, én is elolvasnám!
Rohodi Mihály05-11-2009 22:50:07 // 1260
hihetetlen, hogy mindenki megismeri a totalcar/írásomat. :-)))) volt olyan, aki azt mondta, amiatt választott z3 bömös helyett szpájdit :-)))
KGBMAN05-11-2009 22:48:41 // 1259
Igen, tényleg. Én kevertem össze. A carboin betétes verzió nagyon tetszik nekem is :)
Rohodi Mihály05-11-2009 22:47:00 // 1258
itt más a neve, de igen, ilyen. a frontom cadamuro.
KGBMAN05-11-2009 22:45:12 // 1257
Azt hiszem a Te írásod olvastam a totalcar népítéleten. Nagyon tetszett az egész. Olyan volt, mintha a saját gondolataim olvastam volna :)
GTPeti05-11-2009 22:32:54 // 1255
Ezt a sárgát egy kívülálló meg simán leFerrarizza. Egyebet nem tudok elmondani. :)
Rohodi Mihály05-11-2009 22:28:45 // 1254
nem autodelta, de ha összevernek se jut eszembe a neve. hiába, öregszem :-)
KGBMAN05-11-2009 22:24:28 // 1253
Autodelta?
Rohodi Mihály05-11-2009 22:13:45 // 1252
KGBMAN05-11-2009 22:06:10 // 1251
Én is gyorsan meggondoltam magam, ne aggódj :DDDDD
GTPeti05-11-2009 22:04:56 // 1250
Ez a küszöb bizony elég ízléses!
(Pedig Alfához csak keveseknek sikerül ízléses kiegészítőt gyártani.)
(Pedig Alfához csak keveseknek sikerül ízléses kiegészítőt gyártani.)
Rohodi Mihály05-11-2009 22:02:37 // 1249
inkább ne:-)))))))))))))))))))))))))
KGBMAN05-11-2009 22:00:11 // 1248
Pedig már kezdtünk volna neked udvarolni :DDDDDDDDDDDDDD
Rohodi Mihály05-11-2009 21:48:04 // 1247
Rohodi Mihály05-11-2009 21:32:09 // 1246
igen, a csini kakaóscsiga felnikkel :-)
Piritu - 1.000.00005-11-2009 21:31:49 // 1245
Jó kis kép :-)
KGBMAN05-11-2009 21:29:35 // 1244
Az ott meg jobbra Koryy gépe..volt, amíg el nem adta.
Rohodi Mihály05-11-2009 21:23:11 // 1243
Piritu - 1.000.00005-11-2009 21:20:45 // 1242
Kösz hogy gondoltál rám, de nekem a Spider a magyar utakhoz már így is túl alacsony, további ültetés nem nagyon férne el. Egy az úton felvő energiaitalos doboz felett se tudok elmenni :-))
KGBMAN05-11-2009 21:18:40 // 1241
Zender? Nahh az kéne nekem is, de nincs :(
Rohodi Mihály05-11-2009 21:17:52 // 1240
Igazad van :-)
KGBMAN05-11-2009 21:16:36 // 1239
Megnézem majd hogy van belefogatva.
Jut eszembe van egy Koni szettem előre a Te motorvariánsodhoz:
Koni 8741-1324 SPORT gátlók és hozzá való rugók (ezzel vették szetbten)
Megnéztem a Kárászynál, csak a gátlók darabja 42594+fa (51113) lenne, de ha érdekel egy jó árat kitalálunk rá.
Azért lett eladva mert a 2.5cm ültetés miatt a srácnak leért az alja ahog állt be a meredek kaptatón a házhoz és inkább visszarakta a gyáriakat.
A gátló Koni sárka, a rugó Koni kék. Holnap csinálok róla képet, felteszem az adok-veszek rovatba. GTV-re is jó.
Jut eszembe van egy Koni szettem előre a Te motorvariánsodhoz:
Koni 8741-1324 SPORT gátlók és hozzá való rugók (ezzel vették szetbten)
Megnéztem a Kárászynál, csak a gátlók darabja 42594+fa (51113) lenne, de ha érdekel egy jó árat kitalálunk rá.
Azért lett eladva mert a 2.5cm ültetés miatt a srácnak leért az alja ahog állt be a meredek kaptatón a házhoz és inkább visszarakta a gyáriakat.
A gátló Koni sárka, a rugó Koni kék. Holnap csinálok róla képet, felteszem az adok-veszek rovatba. GTV-re is jó.
Rohodi Mihály05-11-2009 21:16:35 // 1238
Nagyon jól ismerem: Ez volt az első Spider az országban, a Fiat Magyarország tesztautója volt. Régi kollégám vette meg használtan (Olman Zsolt), mikor még együtt alfáztunk réges régen a Boldizsárban, tőle meg a legjobb barátom. Meg hát egyébként is sokat láttam, sk szereltem ki grafit fényezéshez a középkonzol elemeit, én raktam rá a Zender sárvédőt...+ ebből a színből is talán ha van az országban :-)






Piritu - 1.000.00005-11-2009 21:09:42 // 1237
Nekem is innen jött az ötlet, hogy jó a szúnyogháló, csak nekem finomabb szerkezetű van :-)
KGBMAN05-11-2009 21:09:12 // 1236
Na akkor utána kell járnom, hogy ezt milyen modul végzi és illeszthető-e az enyémhez :DDDDD
KGBMAN05-11-2009 21:08:09 // 1235
Al alja ennek sem gyári :) Szúnyogháló :)
KGBMAN05-11-2009 21:06:11 // 1234
Az alsó hálója már cserélt :) A gyári olyan sűrű, mint ami a fejtámla mögötti elemen van.
Piritu - 1.000.00005-11-2009 21:01:55 // 1233
Talált, ennyiből felismerted a kocsit? :-))
Rohodi Mihály05-11-2009 20:57:26 // 1232
erre válaszoltam a gtv topicban :-) '99-től gyári,de lehet, hogy csak a 3 literesben... nem emlékszem.
Rohodi Mihály05-11-2009 20:55:20 // 1231
:-)))) ezt is én raktam be, ez gyári háló: 2.0 TS, FHB-093, ebben az autóban volt ez előtt a nem gyári, "nem" szélfogó háló.
KGBMAN05-11-2009 20:52:26 // 1230
Jahh hogy a belső!!! Az igen, az tényleg gyanús, néztem én is.
Az automata 2cm ablaklehúzás amikor nyitod az ajtót gyári vagy Te tetetted bele??
Az automata 2cm ablaklehúzás amikor nyitod az ajtót gyári vagy Te tetetted bele??
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
1000
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?