Ajánlom a Norauto-t, mindenféle méretben találsz kerékőröket, mind hosszban, mind menetemelkedésben, és átmérőben is (az olasz vasakhoz ált. 12mm átmérő X 1,25 menetemelkedés), de típuskatalógust is találsz, vagy vigyél 1 db mintát.
A szett tegnap 5.190 Ft volt :-)


Honnan is lehet, amit a képre tettem ? :-))))
KGBMAN17-06-2010 18:53:01 //
2004
1: Más az átmérő. (Alfa 12, Audi-VW 14) A menetemelkedés talán ugyanannyi, de így már lényegtelen.
2: A kulcsnyílás még hagyján, de rövidebb maga a csavar.
Szerintem bemész egy gumis szaküzletbe és ott veszel pár ezresért. Megéri..
KGBMAN17-06-2010 18:46:02 //
2003
Liqui Moly.. Van tisztítója és ápolója is. Unix Trade-nél beszerezhető. Vagy ha egy jobb napon találsz meg, akkor nálam is:)
gyml17-06-2010 17:38:19 //
2002
Nem lettek jók.:( Az Audi csavarjai vastagabbak és rövidebbek.
gyml14-06-2010 18:53:48 //
2001
Szereztem 4db Audi-s kerékőrt. Ezek univerzálisak? Jók a Pók kerekeihez is? Nem iazán szeretném téglákon találni az autót.
Az első kérdésre nem tudok válaszolni, de a másodikra igen. Ezzel:

Lásd blogom 2010.02.28-án :-)
Happy 2K!

gyml13-06-2010 11:37:48 //
1998
A tetőhöz tartozó szivattyú olajszintjét kell ellenőrizni? A tető szövetet ti mivel ápoljátok?
KGBMAN12-06-2010 08:06:35 //
1997
Ez a Metabond Old Spezial is jónak tűnik. :)
KGBMAN12-06-2010 07:45:02 //
1996
Ez nem kompresszor.. :))))))) Ez autó :)
gyml11-06-2010 23:18:25 //
1995
Vezérléscsere leinformálható volt Alfa Szamosinál. A tulaj még ablaktörlő lapátot is cseréltetett. Nincs hangja a vezérlémódosítónak sem.(Az is új). Csak az olajat, meg a szűrőket kell lecserélnem. 5W40 is van a 20K-ból? Nem hajtom túlzottan a gépet,inkább élvezem a tető nélküli suhanást és az irigy pillantásokat.
A cégnél a kompresszoroknál nem működött, előbb kellett felújítani őket,mint nélkülük :-)
Elég kényes a kiszárításra a dolog, ahogy mondod trafók, meg a komplett elektronika is.
Kerepeltek is ezerrel a hidrotőkék, amíg nem tellettek fel a friss olajjal :-(
Viszont a kocsit 196000 km-el adtam el 2003-ban és még mindig megy,mert a múltkor láttam. A negyed misin tuti túl van :-)
Poló11-06-2010 22:38:34 //
1991
Én meg lemostam itthon. 1-2 óra alatt meg is voltam vele, igaz utána kiszedtem a trafókat.
Most télen meg a Ducato-ból rázkódott ki a nívópálca, na azt elvittem mosatni, de elég gányul csinálták meg.
Poló11-06-2010 22:36:44 //
1990
KGBMAN11-06-2010 22:35:49 //
1989
Ez most hagyjuk.. Majd elmondom az okot élőszóban. :)
A lényeg hogy nekem működik. És ez nem reklám, hanem tapasztalat.
Jó sztori volt, mert bevittem motormosásra. (Miután elment feltöltöttem és még 1600 km-t mentem vele hazáig, a por rendesen beleült az olajba)
Mondom: Kéne egy motormosás.
Erre a szaki: Nem kell mosni a motort a mai kocsiknál!
Mondom: De nekem igen!
Aztán belenézett és közölte: Tényleg mosni kéne. :-DDD
Aztán elvolt vele fél délelőtt...
Poló11-06-2010 22:34:12 //
1987
Akkor az enyémben volt még olaj bőven :))
A tiedet viszont megkajálta szinte nullára, 4,4 a feltöltési mennyiség, max 1,5-2 liter maradhatott benne.
A reklámszöveget köszönöm már olvastam évekkel ezelőtt :-)
A TS-nél a Racing-ből se fogy annyi, mint a 20k-ból pedig annál nem beszélnek semmiféle rétegről :P
Amúgy tényleg sok 1000-1500km-en egy lityi, ez már motorgenerál kategória, ha ezt el tudod odázni végül is miért ne?
KGBMAN11-06-2010 22:31:01 //
1985
Ha nagyon jó cuccot akarsz akkor Racing, ha nem hajtod annyira akkor 20K :)
Mindkettő Selenia :)
KGBMAN11-06-2010 22:29:35 //
1984
Mi ez a cucc és milyen mociba való? :)
Poló11-06-2010 22:29:15 //
1983
Na ugyanez volt a gond nálam is, nekem is ott ment el az olajam. Legurultam Kaposújlakra meg vissza, meg még valamennyit mentem vele. Aztán felnyitottam a motorháztetőt és wááááááá :-O
Nekem a lámpa nem gyulladt fel.
KGBMAN11-06-2010 22:28:30 //
1982
Holnap megnézem neked :)
nekem anno 4 lityi felett ment be a 146-ba.
KGBMAN11-06-2010 22:27:48 //
1980
Nahh akkor elkerülendő a félreértést Enélkül 1000-1500km-en megkajlt egy lityó olajat.
Amióta ez benne van azóta ilyen NINCS :) Teccikérteni?
Felvisz egy réteget a motorban ami strammabb mint az olajfilm. De olvass utána mi ez pontosan.
Mondjuk én is mentem a 146-al fogyó olajjal egészen addig, amíg az olajnyomás jelző lámpa megállásra nem szólított fel. Ok, nem húztam meg az olajbetöltő fedelét és elveszett menet közben az autópályán. Annak se lett baja, pedig "csak" 20k volt benne.
Poló11-06-2010 22:26:01 //
1978
Azóta mentem 25ezer km-t, szóval már kijött volna, ha valami történt volna vele. Valami 2 liter olajat öntöttem bele, mire maximumom lett a szint.
"(a pálca nem ért bele az olajba)" - ki kell cserélni hosszabbra :-DDD
Viszont ez már komoly érv mellette.
Mondom Erhard242 (és ez már a reklám helye)
Poló11-06-2010 22:21:40 //
1975
Nem mondtam, hogy jobban bízok benne, unokatesóm beszélt rá, ő az 1 éves 1,5 dci Megane-ba tette, azt mondta, hogy jó, mondom egy próbát megér. Azóta egyszer sikerült mennem kevés olajjal (a pálca nem ért bele az olajba), mert kinyomta a motortérbe, 600 km-t mentem így, még a vezmód se lett cserés. Hogy ettől nem lett semmi baja vagy sem... Ki tudja...
a 16-on milyen mértű gumi van?
"Én kísérleteztem és bejött." - bocs, de ez önámítás :-)
Nélküle a gyár által ajánlott olajjal mentél 250 ezret a felújításig, ezzel meg 300-at? Vagy mi alapján jött be?
Amúgy mibe van egy ilyen lötty?
"Na és a tuning box a dízelbe? :P"
Nincs is benne :P
...és honnan szedted a teszteredményeket a 2,0TS Selenia+bonddal, hogy jobban bízol benne, mint a nélküle? Kétlem, hogy a bond gyártója lement volna pár km-t is 2,0TS motorral:-)
KGBMAN11-06-2010 22:17:21 //
1971
Ez nemtom milyen, de nagyon dícsérik...
Neked akartam szegezni a kérdést: Benyaszűrőt hol szerezted?
Csak Polo-nak sikerült :)
KGBMAN11-06-2010 22:16:04 //
1970
16-os télin.. még pár napig.. aztán 215 vagy 225 /40 R18 lesz, hála Csöri bácsinak :)
Megvannak a felnik :)
Poló11-06-2010 22:15:58 //
1969
Benzinszűrőt én sehol. Ofi a találkozókon ad nagy kedvezményeket, érdeklődj nála, hogy melyiken fog legközelebb. Meg az olajos topicba szoktak linkelgetni olcsó Selénia olajat. Én most 15-ért vettem az 5 litert egy munkatársamon keresztül, így nem kellett érte utazgatnom.
KGBMAN11-06-2010 22:14:21 //
1968
Én kísérleteztem és bejött.. Meg még sokaknak. Valszeg ha beletenné a gyár igencsak drágább lenne az olaj. :)
Háááááát, ha jól emléxem a manual szerint kétféle van és a beépített tömítésektől függ, hogy melyik kell bele, különben megeszi. De lehet hogy rosszul emlékezem.
KGBMAN11-06-2010 22:13:29 //
1966
Majd Ofi-n keresztül vagy Unix által veszem :)
Benyaszűrőt hol szereztél?
Poló11-06-2010 22:13:13 //
1965
Na és a tuning box a dízelbe? :P
Ha kellene bele, a gyár is beletette volna :P
Amúgy mivel 6,5 éve vagyok az autóiparban, tudom, hogy sok minden kellene az autóba vagy a motorba, mégsem teszik bele. És miért? Költségcsökkentés. Euro centeket spórolnak valamivel egy-egy motoron és számít nekik, mert nekik nem azt az egy motort kell nézni, hanem éves szinten már könnyedén összejön több ezer euro. És ha gyárilag tennének bele 1-1 ilyen olajadalékot, akkor az óriási költséget jelentene a gyárnak. Olyan nagy dolgot meg nem fog mutatni, így is tudja a motor azt, amit kell neki.
Az enyémben is van egy metabond.
KGBMAN11-06-2010 22:12:21 //
1964
Nekem a teljes hűtőfolyadék cserélve lett erre a vörös fagyállósra :) Állítólag az a legjobb.. :)
Apropó milyen méretű gummákon gurulsz? Kicsit elemnem kéne a hasmagasságon, mert mindenhol leér, nagyobb kerékre gondoltam.
Én nem tennék semmiféle adalékot az olajba. Ha kellene bele a gyár is beletenné...
Nem kísérletezgetnék az autómmal.
Arról nem is beszélve, ha a moci csipegeti a 20k-t, akkor az utántöltésre el lehet költeni a különbséget.
A Racing a jobb melegoldali tulajdonsága miatt nem fogy annyira.
Nekem is Racing-ot tett be Csöri, még mindig a max felett van 1 mm-el, ahogy betöltötte, kb 4e km után :-)
Őt én is csak ajánlani tudom, az én utam is hozzá vezetett először :-)
Poló11-06-2010 22:04:16 //
1959
Drágább hát, de ez köztudott. Mondjuk ha olcsó helyen veszed a Racinget, akkor olcsóbb, mint ha drága helyen a 20K-t :D
2500 körül már meg lehet kapni literjét...
KGBMAN11-06-2010 22:01:48 //
1958
Biztos jobb, de gondolom drágább is :)
Ellenben tuti ez lesz a következő és kitalálom milyen adalék menjen hozzá. Nekem pl a prolong bevált, nem eszi az olajat azóta olyan durván. Beállt normálisra.
Sajnos a vezérlés dolgot én is bólogatva helyeslem. Azon nem szabad spórolni. Az az első amit cserélni - mondjuk ki bátran - KÖTELEZŐ!
Először nézdd meg hogy van-e a tiedben, alulról látni, hátul a tengely előtt van a kocsi alatt. Amúgy a hivatalos alkatrész szállítómtól van. - Többször nem írom le a nevét, mert akkor már fizetnie kellene a reklámért:-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.