Forum >> MiTo

mesa06-10-2009 10:04:59 // 4307
OFF Még valami: a magyarok "tudnak élni", nem spórolnak, mint a germanoidok. Főnökömnek is 535D-je volt, amig most le nem cserélte egy 3.0 V6 TD Audira
mesa06-10-2009 10:01:54 // 4306
Ez mind igaz, de erről pont a MiTo nem tehet, nem is az a klassze, ahol 3 literes V6-os dízelnek szerepelnie kellene, tehát ebben a topikban erősen OFF
A jövő Alfáiban viszont nem ;-)
GEORGE06-10-2009 09:58:41 // 4305
Itt Magyarországon főleg Bp-en azért látni jó pár 335D meg 535D-t. ( lehet itt gazdagabbak az emberek? )
Amikor nem volt gazdasági válság akkor sem voltak ütős mocik sem a GT-ben ( kivéve GTA ) se a 159-ben! Pedig olvashattunk már a 3.0 mjet mociról még sem került be a 159-be, meg ugye szó volt a 159 GTA-ról még sem került piacra......lassan le is állnak a 159-el....
A Milanóban sincs 2,0 litertől 220 lótól nagyobb diesel moci.....
benzines fronton meg 1750 TTbi 265ló.......

lehet, hogy diesel/benzin legnagyobb teljesítményű motorjaival majd jól szalad a Milanó de ettől még nem hagynak választást azoknak akik nagyobb köbcentivel vennék, és hiányuk miatt más márkához fordulnak.
Nem csak magyar piac létezik, van ahol nem gond meg venni az autót nagyobb motorral.
GEORGE06-10-2009 09:51:38 // 4304
Osztom véleményed, amikor a MiTo 1,6 jtdm-et tesztelték rendre lefulladtak vele, nekem egyszer sem fulladt le ugyan az a MiTo!!
lehet meg kéne tanulniuk autót kezelni.
Mondjuk elég vicces, hogy pont ők nem tudnak elindulni egy autóval....de legyen ez egy szegénységi bizonyítvány részükre.... :-)
.......................06-10-2009 09:50:57 // 4303
Èn Bajorországban élek ,és azért látom mennyi 335D szaladgál,hát nem sok
legtöbben sima330d vesznek,de a nagy átlag itt is 320d.


Az Alfa Romeo most a túlélésre játszik,egyszerüen a piaci igényeknek megfelelöen,
nem mondom azért a 1597Brera párosban elférne egy V6 3 literes diesel!
Föleg hogy van hozzá összkerékhajtás is,de amíg a Milano val vannak elfoglalva a tervezök ,sztem nem lesz.
mesa06-10-2009 09:49:34 // 4302
Igen, de ismétlem ez egy Multijet II Diesel, ami egyébként 1.3-as :))
Épp az a poén, amin GEORGE is átsiklott, pedig ki is hangsúlyozzák, hoyg meglepően más az új gázolajos moci

Bazi nagy turbó fogalmát pedig ne emlegessük mert az futballabda nagyságtól igaz ;-)
.......................06-10-2009 09:45:24 // 4301
Igaz azért ,hogy elég fura a motor viselkedése,elinduláskor nem igen akar a töltönyomás alacsony fordulaton életrekelni,1800 ford után meg belédrúg a nyomaték!
dinamik állásban jobb egy kicsit a helyzet
Ez a nagy bazi turbó hátránya! nincs töltönyomás = nincs erö


A Totalcarosokkal ellentétben nekem eddig nem sikerült lefulladni,meg kell tanulni kuplungolni!
GEORGE06-10-2009 09:44:01 // 4300
hagyjuk ezeket a tuning verdákat, széria autókkal hozakodjál elő......a kétségkívül gyönyörű GT megáll diesel fronton 170 lóerőnél és 4 hengernél, a benyás meg 250 lóerő igaz az már frankó 6hengeres, de asszem már nem is gyártják, szóval a benyás legerősebbeje a 2,0 JTS 168lóerővel ha jól tévedek és 4 hengerrel?
Hol vannak a komolyabb mocik? a szépen szóló többhengeres verziók?
Tom1206-10-2009 09:38:04 // 4299
Akkor indulhat a "gyilok"! :-)))
Pl.: van itt GT, 405 LE-vel is, igaz, nem hátsó kerekes...

Szerintem erre a "gyáriak" is képesek lennének, csak... /????/ :-/
GEORGE06-10-2009 09:36:37 // 4298
Akkor ezt beolvastam :-) sorry :-)
mesa06-10-2009 09:35:12 // 4297
Talán ott, hogy ez nem 1.6-os Multijet Diesel teszt :)))))
GEORGE06-10-2009 09:26:37 // 4296
Bizony nem szabad elmenni amellett, hogy a konkurens márkák lényegesen több motorvariánssal adják a mostani gazdasági válságban is az autókat.
Alfáéknál meg nincs igazából ütős erejű motor.
Ha csak a bömöst veszem alapul akkor ott van neki a 335D ugye ami 3.0liters diesel dupla turbóval 286 lóerő és 580Nm a totalcaron érdemes elolvasni a tesztjét, csak hogy képben legyünk hol tart a konkurencia......egy ilyen kaliberű motor nagyon kéne a 159-be..

Ilyenkor mikor ilyen verziók vannak piacon megmosolyogtató lehet egy bömös tulajnak ha azt olvassa itt, hogy milyen jól szalad a 159 2,4 mjet :-)))) pedig jól szalad, csak náluk nem ez a csúcs teljesítmény....
GEORGE06-10-2009 09:11:54 // 4295
Most meglepően jókat írnak.....érdekes, hogy itt a Puntoban király az 1,6 diesel, a MiToban ugyan ezt fikázták........hol az igazság?
mesa06-10-2009 08:59:41 // 4294
egyedüliként ért el 1,1 százalékos növekedést az eladásokban idén.
Ez köszönhető az olcsó, tömegekben fogyó Pandának, valamint az 500-asnak és a MiTo-nak, amiket visznek, mint a cukrot.


Egyébként totalcar Punto Evo cikk
Vikking 31125-09-2009 22:16:05 // 4293
Nem Moszkvában hanem Vlagyivosztokban, nem Mercedeseket hanem Volgákat és nem osztogatnak hanem fosztogatnak... :DDDD Igaz? :DDDD
Kazes☻25-09-2009 18:52:19 // 4292
Hogy neked semmi sem jó?! Nehéz lehet a kedvedre tenni! :DDD
147Smz25-09-2009 18:27:34 // 4291
grazie! :-)
Tedi25-09-2009 16:45:23 // 4290
Ne keress, itt van :)
147Smz25-09-2009 16:37:27 // 4289
Akkor rákeresek :-)
Tedi25-09-2009 16:27:49 // 4288
Olasz volt, nem angol. Most néztem utána nem is interjú volt, hanem közlemény :D Aznap olvastam valamit még Craverotól és összemosódott.
147Smz25-09-2009 15:47:01 // 4287
Az angol interjú ettől függetlenül érdekelne. Megvan a linkje esetleg?
Tedi25-09-2009 13:40:39 // 4286
Kapacitás van rá, idő nem mindig :))
Hamarosan születik egy hosszabb írás erről, de nem akarom lelőlni a poént :)
Speed25-09-2009 12:34:41 // 4285
:)))))
Na arról csak álmodni fogok! Nem elég hogy csak korlátozott példányszámban gyártották, az ára sem éppen a zsebemhez mért.
147Smz25-09-2009 12:14:05 // 4284
Ez remek hír! Szerintem ilyen hírekre simán létre hozhatnátok egy főoldali boxot. Engem érdekelnének. Persze csak ha van rá kapacitás.
Kazes☻25-09-2009 10:25:07 // 4283
Van ilyen, hisz pont az általad leírt kritériumoknak megfelelően készítették el a 8C-t. :)
Tedi25-09-2009 09:49:51 // 4282
Én úgy gondolom, hogy ha a válság nem tesz be neki, akkor nagyon sikeres lesz.

Már az. Múlt héten olvastam egy Cravero-interjút, abban az állt, hogy eddig 72 ezer rendelést kaptak a MiTora, az éves cél pedig 68-70 ezer volt. Szóval a kitűzött célt jócskán felülmúlták.
147Smz25-09-2009 09:09:56 // 4281
Azt felejted el, hogy az általad leírt M3-ast legyorsuló autót nagyon kevesen engedhetik meg maguknak anyagilag. Akik pedig megengedhetik, azoknak a nagy része a koránál fogva nem akar sportautót, hanem vesz egy nagy és kényelmes bálnát. Már pedig kevés vevőből senki sem tud megélni.

Az Alfának először a hétköznapibb vásárlókat kell megnyernie, mert azokból van a legtöbb. Olyan autókat kell csinálniuk, amik sportosabbak az átlagnál, de még nem annyira sportosak, hogy az sokakat elriasszon. Kiváló példa erre a Seat Leon. Szerintem egy nagy buborék az egész, de rengetegen szeretik, mert nekik ez már sportos feeling. Ráadásul még a WTCC-ben is nyomulnak, tehát minden adott, hogy egy autóját szerető ember kötődjön a márkához. Ha sok Leont adnak el, akkor már megéri Cuprákat gyártaniuk az igazi hardcore fanoknak is.

A MiTo teljesen olyan, mint annak idején a 147-es. Csomó nő vásárolja, de férfi szemmel is szép. Én úgy gondolom, hogy ha a válság nem tesz be neki, akkor nagyon sikeres lesz.
Speed25-09-2009 03:14:45 // 4280
Szerintem az utóbbi időben nem csak az írások vérszegények. Sajnos az Alfa sem a régi. Tény hogy nem kicsit előzték meg őket. Utóbbi években a teljesítmény elmarad. Ez mind egy olyan autónál, amit mindenki sportkocsiként képzel el. Ez a miniegér meg akármilyen motort is tesznek bele, a szememben sosem lesz "sport". A 155 után, ami tényleg jó votl, jött a 156. Ez semmivel nem lett erősebb, gyorsabb. Leszámítva a GTA-t. A 159 vérszegény. Inkább egy 156 kategóriát képzelnék el hátsóhajtással és M3-as teljesítményel. Megtartva az Alfa érzést és szépséget. Ha a MiTo-n (mielött nyilvánosságra került) letakarnák a pajzsot, és megkérdeznék: na milyen autó ez? Hát nem alfára tippelnék. És ha elmondják hogy van ám benne egy 170 lovas moci is 1.4-es ám! Oda ne pisiljek! Egy nagyobb gépért, mondjuk 350 Le körüli Alfáért, már az aszonyt is eladnám. Ha ezt tetézik hátsóhajtással, még az anyóst is. Ha meg a haverom M3-asát legyorsúlná, akkor megkérdezném : kit kell ezért megölnöm?
147Smz21-09-2009 17:51:03 // 4279
Akartam linkelni. Elég vérszegény írás lett :-(
Satti21-09-2009 08:44:30 // 4278
Dolce Vita: Alfa Romeo MiTo klikk
Buksi21-09-2009 03:54:57 // 4277
Hát, amit látnod kell! :-DD
Kazes☻20-09-2009 21:41:40 // 4276
Látom, de mit is? :D
Buksi20-09-2009 12:18:42 // 4275
Na látod! :-DD
Kazes☻19-09-2009 22:30:36 // 4274
Jaaaaa, az más! :D
Buksi19-09-2009 22:27:31 // 4273
Há' mer'! :-D
Kazes☻19-09-2009 22:24:35 // 4272
Most mé'?:)))
Buksi19-09-2009 18:56:04 // 4271
Na ez nagyon nem tetszik! :-/
Tom1217-09-2009 19:21:21 // 4270
Max. majd azt hiszik a "leggyengébbek", hogy a Q4 valami Alfa - Audi közös szerzemény.:-)))
Tom1217-09-2009 19:09:07 // 4269
...hááát, nem is tudom, ha már, akkor ettől valami szebbre számítok.
Nekem valahogy ez ugrott be:

...valami Ssangyonggal keresztezve...
:-)
Seriff17-09-2009 18:49:15 // 4268
Persze, üzleti szempontból nem lenne rossz, bár nem tudom mennyi potenciális szabadidő-terepjáró vásárlót lehetne egy olasz dzsippel elkápráztatni. Se jelentős tapasztalat, múlt nincs mögötte, se semmi. Mondjuk nem tudom, hogy a Q4 rendszer mennyire jó a kategóriában, de az tuti, hogy az embereknek a quattro, az xdrive és 4matic többet mond...

Szerintem az AR sz@rul csinál sok mindent, sajnos... Erről jut eszembe, ez már ON-topic is, hogy láttam egy citylightot, amin MiTo-t hirdettek. Kőbányán, egy kis utca buszmegállójában. Gratula a marketinges csapatnak :PP
147Smz17-09-2009 17:06:53 // 4267
iPhone-ra én megvettem az iGO-t elég jó, de az Apple tuningolhatná kicsit a telefon szoftverét, hogy jobban kezelje a GPS-t :-) Mindenesetre jól hangzik, hogy nem teljesen használhatatlan Magyarországon a MiTo GPS-e.
Alfati17-09-2009 14:19:00 // 4266
A térképre persze ráférne a frissítés (ígérik) meg az algoritmus is lehetne más időnként! Használtam iGo-t, Garmint, Utiterv-et de azért egyik sem tökéletes! Úgy vagyok vele mint néhány éve voltam a telefonokkal hogy ti. 3-4 tipusból össze tudnék gyúrnibegy olyant ami hiányosságmentes! Az iPhone-ommal elégedett vagyok majd' 2 éve, a MacBook-kal meg több mint 3 éve!
Részletes, meg pontos is a térkép csak a nullás új része olyan számára mint öreg székelynek az elefánt( "olyan állat nincs is" )
KGBMAN17-09-2009 08:25:26 // 4265
hát most nem azért mondom, de ha anno a spider hátsó meghajtással jön ki, akkor vitték volna jobban. Ha pedig SLK szerűen kemény lenyitható teteje lenne, (C-C) akkor még annál is többet. és még csak hardtop sem kéne külön. Bár így legalább van hová pakolnom a cuccokat, nyitott-csukott tető mellett is ugyanakkora a csomagtér. De azt végképp nem értem, hogy ezek az autók miért elsőkerekesek.

A városi egyterű, városi terepjáró szintén érdekes, elég húzó ágazata az eladásoknak. Lenne még mit kivenni belőle, bár most már talán késő nagy erőkkel fejleszteni rá, főleg a jelen gazdasági helyzetben.

Na majd meglátjuk mit hoz a jövő, hátha.. :)
147Smz17-09-2009 08:18:10 // 4264
És a térképe milyen? Mert az szokott lenni nekünk magyaroknak a sarkalatos pont :-(
Alfati16-09-2009 22:11:43 // 4263
Ugyan nem Tom Tom ("csak" MagnatMarelli ) ami a mostani MiToban benne van, de azért tud néhány meglepő dolgot!
Hangvezérelhető
Zenét lehalkítja mikor dumál
Kormányról is indíthatsz parancsokat
A kormány mögotti kijelzőn is kiírja a nyilakat és a távolságot a köv. fordulóig
Nem utolsó sorban kivehető, míg az átlagnavit nem tudod "túráztatni"
Nincs madzagerdő!!

szvsz ezzel sem kell szégyenkezni a többiek előtt!
Kazes☻16-09-2009 19:59:18 // 4262
Valahol csak igazságot szóllasz, de pl. a bömbinek is van ilyen + olyan taligája, nekünk lehetne legalább egy, amolyan igazi. Ezért reménykedek az ámerikái adalékban.:)))

Viszont tényleg lehetne CC-nk is. :)

Jöhetne mindkettő! Akárki is venné. :)))
GEORGE16-09-2009 19:54:43 // 4261
Ettől függetlenül már minden márkának van ilyen városi-jeep verziója.
Többeknek több méretben is......szóval a piacot érdekli sokan járnak ilyen verdákkal.
Kár, hogy az Alfa kimarad belőle.
A másik bánatom, hogy nem gyártanak merev tetejű kabriót sem. Nézd meg az oroszlánéknál szinte mindegyik verzióból van meg szinte már nincs ilyon márka akinek ne lenne.....kár ezt a piacot is érintetlenül hagyni....
Seriff16-09-2009 19:45:58 // 4260
Rég írtam ennyi értelmetlenséget egy mondatban, ezzzazzzz :))))
Seriff16-09-2009 19:45:25 // 4259
Én természetüknél fogva nem kedvelem a városi álterepjárókat, bár ha az AR jól megdizájnolna egyet, hmm, lehet ellenszenvesen ugyan, de tetszene :))
Kazes☻16-09-2009 19:37:41 // 4258
Én bírnám, még ha venni nem is tudnék most. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.