Forum >> Giulietta
Erhard 242 (Pure Energy)06-03-2011 13:15:35 // 4030
a garancia az új autóknál :) vicc....
PappG06-03-2011 12:29:42 // 4029
Összehasonlítom a kettőt, ha hazaér a GT
PappG06-03-2011 12:29:11 // 4028
Azt mondtáka futómű (kapcsolódó alkatrészek) garanciáját elvesztem, de ugye ráfoghatnak bármilyen karosszériás kopogást vagy amit "szétrázhatnak" a keményebb rugók..:( lehet mésik szalonban is próbálkoznom kéne
Halesz06-03-2011 12:16:45 // 4027
Köszi, hol? Bár ennyiért nem hiszem, hogy vennék egy olyan vagány alkatészt, amely egy hónapban max 2-3x látszik, 5-5 percre :D:D
Halesz06-03-2011 12:15:59 // 4026
Ezt sosem értettem. Milyen garanciát vesztesz el az ültetőrugókkal? A futóműre, mint kopóalkatrészre nincs garancia, nem?
(mondjuk ezzel szemben áll, hogy nekem 30 ezernél garanciában kicserélték a két első lengőkart + stabrudat, mert kopogtak. De ehhez az importőr engedélye is kellett, arra hivatkoztunk, hogy ilyen kevés km alatt nem mehetnek tönkre. Másodszor ehhez már tuti nem járulnának hozzá...)
(mondjuk ezzel szemben áll, hogy nekem 30 ezernél garanciában kicserélték a két első lengőkart + stabrudat, mert kopogtak. De ehhez az importőr engedélye is kellett, arra hivatkoztunk, hogy ilyen kevés km alatt nem mehetnek tönkre. Másodszor ehhez már tuti nem járulnának hozzá...)
PappG06-03-2011 12:14:37 // 4025
Majd mindjárt megnézem:)
Halesz06-03-2011 12:13:21 // 4024
Most lehet nagy hülyeséget kérdezek, de a tanksapka nyílása egységes méretű minden alfán? :) tehát például ilyen a GT-be is jó? :)
PappG06-03-2011 11:53:07 // 4023
Melyik Remus kipuffrendszert rendeled, és honnan? Én is gondolkodok rajta. Amúgy az ültetőrugókkal elveszteném a garanciát, legalábbis a szalonban azt válaszolták, szóval a kipuffrendszernél sem biztos h bökkenőmentes a dolog.
Jimmi T.06-03-2011 07:50:17 // 4021
Ettől nagyobb probléma, hogy az angol Remus díler még mindig nem írt vissza.Plusz a fuvart is meg kell majd oldanom valahogy.
Jimmi T.04-03-2011 10:12:28 // 4018
Várjuk a Gius "táborban" szeretettel!
GT Ɨ|ѯ04-03-2011 09:47:36 // 4017
Ezekkel az akksikkal zsákutca a fejlesztés...:-P
GTPeti03-03-2011 20:46:52 // 4016
Srácok, ma volt anyukám az otthoni háziorvosomnál (hölgy) és gratulált a Giuliettájához, amit múltkor távolról látott. A doktornő már nézegette az Amorét és tervezi, hogy regisztrál. :))
Tom1203-03-2011 10:44:13 // 4015
Erről jut eszembe:
Buknak a villanyautók
Buknak a villanyautók
Jimmi T.03-03-2011 08:12:19 // 4014
"Mintha hájjal kenegetnének" de e nélkül is tudtam, hogy nem nagyon nyúltam mellé mikor a Giut választottam. Az azóta megtett 8 ezer km meg csak megerősített benne.
Sporter02-03-2011 19:18:47 // 4013
Ez is csak azt támasztja alá, hogy a Giuletta az Év Autója, nem pedig egy még ki sem próbált villanyautó.. :)
mesa02-03-2011 18:30:16 // 4012
Alfa Romeo Giulietta - A szaksajtó és a közönség kedvence
„Auto Europa 2011" (Olasz autós szaksajtó szövetség), „Die besten Autos 2011" (Auto Motor und Sport, Németország), „Az év görög autója 2011" (Automotive press, Görögország), „Volante d'oro 2010" (Auto Swiat, Lengyelország), „Dizájn díj 2010" (Auto Bild, Németország), „Auto Trophy 2010" (AutoZeitung, Németország), „Trophée 2011" (Argus, Franciaország - az Alfa Giulietta 1.6 JTDM 105 a „Kompakt" méretosztályban), „A kategória legjobbja, 2010" (Bilmagasinet, Dánia), vagy „Az év női autója 2010" (Zurnal, Szlovénia).
„Auto Europa 2011" (Olasz autós szaksajtó szövetség), „Die besten Autos 2011" (Auto Motor und Sport, Németország), „Az év görög autója 2011" (Automotive press, Görögország), „Volante d'oro 2010" (Auto Swiat, Lengyelország), „Dizájn díj 2010" (Auto Bild, Németország), „Auto Trophy 2010" (AutoZeitung, Németország), „Trophée 2011" (Argus, Franciaország - az Alfa Giulietta 1.6 JTDM 105 a „Kompakt" méretosztályban), „A kategória legjobbja, 2010" (Bilmagasinet, Dánia), vagy „Az év női autója 2010" (Zurnal, Szlovénia).
Sporter28-02-2011 17:02:48 // 4011
Ezt én is tudom, de engem az irányítástechnikai része érdekelne :)
mesa28-02-2011 16:52:34 // 4010
Megfékezi az elforgó kereket. Ennyi
Sporter28-02-2011 16:21:04 // 4009
A Giuban megtalálható elektromos Q2-rendszerről lehet vmi írásos anyagot találni a neten?? Lehet külföldiül is, de nem baj ha angolul van :D
Köszii
Köszii
GT Ɨ|ѯ26-02-2011 19:24:36 // 4008
na így már ok:-)
GT Ɨ|ѯ26-02-2011 15:59:35 // 4006
Láthatna a másik felére is..:-)
Jimmi T.26-02-2011 14:35:02 // 4005
GTPeti25-02-2011 23:44:53 // 4004
Thx. :)
Buksi25-02-2011 23:42:25 // 4003
Gratula a K-hoz! :-)
Szilárd24-02-2011 09:20:55 // 4002
Ez így hibátlan!
GTPeti23-02-2011 21:01:29 // 4000
Happy K!


GTPeti23-02-2011 21:00:49 // 3999
Ha te mondod. :)
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2011 20:55:35 // 3998
meg vízforralót :)
GTPeti23-02-2011 20:52:00 // 3997
Most jöttem rá, hogy a börtönviseltek tisztán környezettudatosságból szereztek be egy priuszt. :)
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2011 20:34:40 // 3996
így van jól gondolja meg mindenki hogy kell e neki a hibrid autó főleg ha 4-5 éves koráig tervezi a megtartását mert sajnos kb addig bírja a spirálcellás akkumulátorai és mikor megveszel pl egy tojó priuszt akkor elfelejtik mondani hogy az akku csere kb 6 kiló ...na ezért nem lesz nekem vízforralóm :P
Jimmi T.23-02-2011 17:44:07 // 3994
Köszönöm! Erre gondoltam,ez volt már hetek óta az Alfa honlapján. Végre a You T.-re is felkerült magyarul.
GEORGE23-02-2011 17:36:46 // 3993
De aztán mikor már a Martynál volt akkor egy poratlasztócsúcsot kellett cserélni, aminek a kinyíródását a novitec dobozkára fogták.....
Graben&Zsu23-02-2011 16:29:33 // 3991
[video]http://www.youtube.com/watch?v=Thk9V_eRwdE[/video]
Ritkán látni video-kat az Alfa Romeo-tól,de ezt szépen megcsinálták!
Ritkán látni video-kat az Alfa Romeo-tól,de ezt szépen megcsinálták!
Kazes☻23-02-2011 15:18:49 // 3990
Na, én aztán nem! De ha futja (majd), akkor miért ne? Hadd Alfázzon az asszony is! :)))))
Bilux23-02-2011 14:46:42 // 3989
Van még benya bőven vannak kőolaj palák is csak nem mindegy mennyiért nyerik ki a kőolajat. Egyébként idén nyáron meglesz a 400Ft-os üzemanyag ár szóval fogunk mi még szekéren utazni...
TarP23-02-2011 14:43:58 // 3988
Sajnos igaz, a jelen Hibrid helyzet nem bizonyíthatóan környezetvédő.
A Hibrid autó legyártásakor már annyi károsanyag kerül a levegőbe, mint amennyit a következő 250ezer Km alatt a levegőbe pufog... Tehát hamarabb avul el és rogyik szét benne az akku(különösen környezetszennyező anyagaival!), mint mire kispórolná az akár anyagi, akár környezetvédelmi kárt, amit a megvételével okozunk.
Tehát egyelőre sznobizmus az egész és komolyan átgondolva talán a városi buszokba megérné hibrid technikát tenni az állandó megáll-elindul miatt de ott sem használják. EZ ELGONDOLKODTATÓ!!!
Ha valaki környezettudatos, kevesebbet autózzon, többet bicózzon ,fusson görkorizzon... Persze, ha normál 5 literes fogyaztású autót vesz egy 12 literes fogyi helyett, az jóságos. De ne adjon +2millió FT-t egy Hibridért a 4 literes fogyi miatt, mert lehet, hogy rosszabbat tesz önmagának és a környezetnek is.
A Hibrid autó legyártásakor már annyi károsanyag kerül a levegőbe, mint amennyit a következő 250ezer Km alatt a levegőbe pufog... Tehát hamarabb avul el és rogyik szét benne az akku(különösen környezetszennyező anyagaival!), mint mire kispórolná az akár anyagi, akár környezetvédelmi kárt, amit a megvételével okozunk.
Tehát egyelőre sznobizmus az egész és komolyan átgondolva talán a városi buszokba megérné hibrid technikát tenni az állandó megáll-elindul miatt de ott sem használják. EZ ELGONDOLKODTATÓ!!!
Ha valaki környezettudatos, kevesebbet autózzon, többet bicózzon ,fusson görkorizzon... Persze, ha normál 5 literes fogyaztású autót vesz egy 12 literes fogyi helyett, az jóságos. De ne adjon +2millió FT-t egy Hibridért a 4 literes fogyi miatt, mert lehet, hogy rosszabbat tesz önmagának és a környezetnek is.
Tom1223-02-2011 14:42:16 // 3987
Kevesebb, lesz, nincs annyi kőolaj - már.
GT Ɨ|ѯ23-02-2011 13:45:51 // 3986
100 év múlva...........:-(
Tom1223-02-2011 13:08:37 // 3985
Vényócat ! Egyértelmű. ;-))
Erről jut eszembe ! Nemrég olvastam egy kis fejtegetést a "hibrid" autókkal kapcsolatban és a sorok közül az tűnt ki, hogy ez a mostani "hibridezés" tényleg csak egy nagy lufi, parasztvakítás, átverés, vagy ahogy tetszik.:-)
Konkrétan a BMW-ről és a Mercedes-ről volt szó, ugyanis attól, hogy a 2 - 300 lóerős /azt hiszem, konkrétan 250 körüliről volt szó - Totalcaron, ha nem tévedek/ benzinmotorokhoz "csatolnak" egy 20 - 30 lóerős varrógépmotort, még a természet ugyanolyan mértékben fog leépülni. Szóval, "biznisz" az egész, csak azért, hogy ultra trendi legyen valaki, mert rá van írva az autója farára, hogy "Hybrid".
Szerintem, ha ez az arány megfordulna, azzal már lehetne "mellet verni", de addig /szerintem jó pár év/ csak nyugodtan tessék "turbózni".:-)
Ez a hibrid nevű zsákutca meg nem lesz hosszú életű, csak egy átmeneti állapot, de addig is keresni akarnak rajta - talán a hidrogén lesz a befutó - majd egyszer...
Erről jut eszembe ! Nemrég olvastam egy kis fejtegetést a "hibrid" autókkal kapcsolatban és a sorok közül az tűnt ki, hogy ez a mostani "hibridezés" tényleg csak egy nagy lufi, parasztvakítás, átverés, vagy ahogy tetszik.:-)
Konkrétan a BMW-ről és a Mercedes-ről volt szó, ugyanis attól, hogy a 2 - 300 lóerős /azt hiszem, konkrétan 250 körüliről volt szó - Totalcaron, ha nem tévedek/ benzinmotorokhoz "csatolnak" egy 20 - 30 lóerős varrógépmotort, még a természet ugyanolyan mértékben fog leépülni. Szóval, "biznisz" az egész, csak azért, hogy ultra trendi legyen valaki, mert rá van írva az autója farára, hogy "Hybrid".
Szerintem, ha ez az arány megfordulna, azzal már lehetne "mellet verni", de addig /szerintem jó pár év/ csak nyugodtan tessék "turbózni".:-)
Ez a hibrid nevű zsákutca meg nem lesz hosszú életű, csak egy átmeneti állapot, de addig is keresni akarnak rajta - talán a hidrogén lesz a befutó - majd egyszer...
147Smz23-02-2011 10:45:21 // 3984
Teljesen egyetértek.
GT Ɨ|ѯ23-02-2011 10:01:42 // 3983
A célcsoport is inkább ezt nézze, ( illetve ha lesz majd mert miért is ne?,több és jobb reklám...)lássa mint az Autómánia tesztet
szerintem
szerintem
Jimmi T.23-02-2011 09:36:01 // 3982
Ezzel a BMW- s összehasonlítással már lassan tele lesz a t@k@m. Motorban is : miért Guzzit vettél miért nem BMW-t, az jobb . A Giu topikban is : többet tud annyi pénzért. Hát egy nagy szart. Konkrétan annyi pénzért ( 6 milla) a BMW semmit nem tud. A Giu-ban meg fülig ér a szám. Megy mint a golyó és a formája is csak itt az amoren megosztó. A városomban lesi a nép mint a luki nyúl.
A motornál már elértem hogy a nagy BMW-s, a K 1200 S-t (nagyon megy nagyon 167Le nagyon drága) lecserélte egy mások által"lenézett" Moto Guzzi Stelvióra.
Nem nyugszok addig amíg egy megrögzött sznob meg nem tér és vesz egy Giut a környezetemben.
A motornál már elértem hogy a nagy BMW-s, a K 1200 S-t (nagyon megy nagyon 167Le nagyon drága) lecserélte egy mások által"lenézett" Moto Guzzi Stelvióra.
Nem nyugszok addig amíg egy megrögzött sznob meg nem tér és vesz egy Giut a környezetemben.
147Smz23-02-2011 09:33:49 // 3981
Nekünk fanoknak pozitív, de nem mi vagyunk a célcsoport.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
733
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV