Szia, gyönyörű a járgány! üdv itt!! :-)
Szerintem nyugodtan használhatod már, az olajcsere meg biztosan nem árt majd :-)
Forum >> Giulietta
G-MANN🍀16-11-2017 13:37:24 // 9284
AlfaWatch16-11-2017 13:21:55 // 9283
Sziasztok.
Teljesen uj vagyok a forumon es az Alfazas is uj szamomra😀.eddig nagyon tetszik! Szerencses vagyok, mert egy ujat tulajdonolhatok 1.4 tb 120 le.
Egy kerdesem lenne feletek. A konyve szerint 1600kmig bejaratos. 3000kmkor van egy ajanlott olajcsere, amit meg fogok csinaltatni. A kerdesem az lenne, hogy szerintetek meddig bejaratos? Most 1600 km van benne. Meg 3000 fole nem igen vittem, intenziven nem gyorsitottam es dynamicban sem volt. Autopalyan 2 alkalommal veletlenul beleugrott a 160, 4000es fordulat de visszavettem egybol 3500 korulre😀.
Koszonom elore is a valaszokat!( 6. Sebessegben volt 3000 folott mivel 130 korul palyazok)
Teljesen uj vagyok a forumon es az Alfazas is uj szamomra😀.eddig nagyon tetszik! Szerencses vagyok, mert egy ujat tulajdonolhatok 1.4 tb 120 le.
Egy kerdesem lenne feletek. A konyve szerint 1600kmig bejaratos. 3000kmkor van egy ajanlott olajcsere, amit meg fogok csinaltatni. A kerdesem az lenne, hogy szerintetek meddig bejaratos? Most 1600 km van benne. Meg 3000 fole nem igen vittem, intenziven nem gyorsitottam es dynamicban sem volt. Autopalyan 2 alkalommal veletlenul beleugrott a 160, 4000es fordulat de visszavettem egybol 3500 korulre😀.
Koszonom elore is a valaszokat!( 6. Sebessegben volt 3000 folott mivel 130 korul palyazok)
Piritu - 1.000.00015-11-2017 16:59:49 // 9282
137 km / nap - ha így nézed. akkor nem is olyan sok :-)
Ati7715-11-2017 16:45:10 // 9281
Sziasztok. nem ismeri véletlenül ezt az autót? Ha tudtok róla infót szívesen venném. Köszi! https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/giulietta/alfa_romeo_giulietta_1.4_tb_distinctive_vezetett_szervizkonyv-12193453
Jimmi T.15-11-2017 16:27:15 // 9280
oda inkább az enyém való. egy darabot sem venne utána senki .
G-MANN🍀15-11-2017 10:20:40 // 9279
viheted az AutoBild tartós tesztbe :-) :-)
G-MANN🍀15-11-2017 10:20:08 // 9278
2 év alatt 100, az kemény!!! :-)
Piritu - 1.000.00014-11-2017 22:17:38 // 9277
Piritu - 1.000.00014-11-2017 18:39:57 // 9276
Igazad van 5 az a 2.
Mire 2 lesz meglesz a 100 :-)
Mire 2 lesz meglesz a 100 :-)
G-MANN🍀14-11-2017 14:19:26 // 9275
A Tiéd már 2013 utáni, azon nem 5 év lett a gari?, az enyémen 5 évi és az előzőn is 5 év volt már :-)
Piritu - 1.000.00014-11-2017 12:41:14 // 9274
Megvolt az első garanciális javítás a Giuliettán.
A kormány visszaváltó fülét kellett kicserélni,mert nem kapcsolt.
Sietni kellett vele, mert 28-án lejár a két év. Az első autóm, ami gyakorlatilag hibamentesen kihúzta a garanciaidőt :-))
A kormány visszaváltó fülét kellett kicserélni,mert nem kapcsolt.
Sietni kellett vele, mert 28-án lejár a két év. Az első autóm, ami gyakorlatilag hibamentesen kihúzta a garanciaidőt :-))
Jimmi T.14-11-2017 07:54:18 // 9272
ja a Tutela + egy jó váltó :-)
pe-Ti14-11-2017 07:23:35 // 9271
Ciao!
Én próbáltam Castrolt de semmi változás illetve annyi, hogy előhozott 5.-ben egy pici "sírást" úgyhogy visszaálltam a Tutela-ra.
Én próbáltam Castrolt de semmi változás illetve annyi, hogy előhozott 5.-ben egy pici "sírást" úgyhogy visszaálltam a Tutela-ra.
Bettesp13-11-2017 21:58:13 // 9270
Sziasztok,
Váltóolajból ki, mit ajánlana? Azt tudjuk hogy a gyár mit tesz bele?
Váltóolajból ki, mit ajánlana? Azt tudjuk hogy a gyár mit tesz bele?
Jimmi T.13-11-2017 14:41:36 // 9269
na elindult Budaörs szerviz felé, remélem kiszűrik a hiba okát már végre !
Jimmi T.11-11-2017 08:59:36 // 9268
de , a szakértelem és az emberibb hozzáállás hiánya .
poteka11-11-2017 08:58:19 // 9267
Nem értek hozzá, de nem lehet, hogy valami más hiba van ami viszi magával? Hasonlóan mondjuk egy kenési elégtelenség miatt sorozatosan elhalálozó turbóhoz, amikor cseréli a szervíz a feltöltőt, de a hozzá vezető olajcsövet nem tisztítja ki.
petbalog11-11-2017 00:10:53 // 9266
Ez ugye a Multiair modul, ha jól értem. Milyen előjelei lehetnek a bajnak? Te márkaszervizben cseréltetted vagy lehet ezt egyáltalán más forrásból beszerezni, kell különösebb szakértelem vagy célszerszám a cseréjéhez? Illetve mennyibe fáj egy ilyen manapság? Régebben láttam ebben a topikban 300 ezer körüli összegeket.
tamas92710-11-2017 23:45:02 // 9265
Ahh nagyon gaz. Szerencsere nem sokat hasznalom. Nagyon sokat ront az elmenyen.
Gegee10-11-2017 23:02:41 // 9264
Sajnálom! :( Ugyan az a tünet, mint az előző cserék előtt?
Piritu - 1.000.00010-11-2017 18:44:28 // 9263
Sz@r ügy :-(
Piritu - 1.000.00010-11-2017 18:34:47 // 9262
A hiba nem benned van. A 159 után nekem is meglepetésként hatott.
Egyszerűen ennyit szántak rá...
Egyszerűen ennyit szántak rá...
Jimmi T.10-11-2017 18:26:20 // 9261
hát a tünetek olyanok mint három éve, mint egy éve.
ha a trend folytatódik akkor a következő 6 hónapot bír majd ki
ha a trend folytatódik akkor a következő 6 hónapot bír majd ki
noobi3210-11-2017 17:56:30 // 9260
Nem mondod hogy megint cserélni kell :-OOOO
Hogy a rákba lehet hogy már az x-edszer romlik el neked...
Milyen utakra használod? Szerviz mit mond?
Ilyenkor mindig átfut a kis agyamon hogy le kéne cserélni egy Multiair mentesre... :(
Hogy a rákba lehet hogy már az x-edszer romlik el neked...
Milyen utakra használod? Szerviz mit mond?
Ilyenkor mindig átfut a kis agyamon hogy le kéne cserélni egy Multiair mentesre... :(
Jimmi T.10-11-2017 17:02:43 // 9259
Gegee10-11-2017 16:21:55 // 9258
Nem ilyen a többség szerintem. Nem is tapasztaltam még hasonlót, mint ami nálad történt. De, ha a sebesség tartó automatikát használod, arra azért figyelj, hogy ne legyen dynamicban az autó.
petbalog10-11-2017 08:31:43 // 9257
Szia!
Nekem eddig egyszer fordult elő ilyen, viszont korábban a GT-vel számtalanszor. Ha gyújtásráadásnál picikével tovább fordítod a kulcsot, szinte észrevehetetlenül, akkor már nem enged indítózni, mivel szerintem egy megtörtént kísérletnek számolja, pedig hát nem jutsz el odáig, hogy önindítózzon. Talán gyújtáskapcsoló minimális kopására tudnék tippelni, GT-nél volt szembetűnően érezhető, hogy tényleg tovább fordítottam a kulcsot a gyújtás és indítózás közé körülbelül és akkor már csak gyújtáslevétel után lehetett újrapróbálkozni. Azért merek ennél is erre tippelni, mert épp a múlt héten fordult elő velem is.
Nekem eddig egyszer fordult elő ilyen, viszont korábban a GT-vel számtalanszor. Ha gyújtásráadásnál picikével tovább fordítod a kulcsot, szinte észrevehetetlenül, akkor már nem enged indítózni, mivel szerintem egy megtörtént kísérletnek számolja, pedig hát nem jutsz el odáig, hogy önindítózzon. Talán gyújtáskapcsoló minimális kopására tudnék tippelni, GT-nél volt szembetűnően érezhető, hogy tényleg tovább fordítottam a kulcsot a gyújtás és indítózás közé körülbelül és akkor már csak gyújtáslevétel után lehetett újrapróbálkozni. Azért merek ennél is erre tippelni, mert épp a múlt héten fordult elő velem is.
tamas92709-11-2017 23:41:12 // 9256
Most volt alklamam először élesben használni a tempomatot. Hát katasztrófa...a 2003-as peug 307 veri.
Nyugtassatok meg hogy csak én csinálok valamit szarul :D
Karral lassítok 140ről 130-ra, elérem a kívánt sebességet, elengedem a kart de ő rágyorsít egyet természetesen "padlógázzal" és utána áll be arra a 130 + pár km/h-s sebességre. Gyorsításnál is a "padlógáz" hatás megdob mindenkit/mindent a kocsiban. :(
Nyugtassatok meg hogy csak én csinálok valamit szarul :D
Karral lassítok 140ről 130-ra, elérem a kívánt sebességet, elengedem a kart de ő rágyorsít egyet természetesen "padlógázzal" és utána áll be arra a 130 + pár km/h-s sebességre. Gyorsításnál is a "padlógáz" hatás megdob mindenkit/mindent a kocsiban. :(
imi 5909-11-2017 20:55:25 // 9255
Sziasztok!
Már a vétel óta jelentkezik egy jelenség: Ráadom a gyújtást, megvárom, amíg az AC pumpa dolgozik, aztán önindítózok, de SEMMI ( nem is forgat), majd leveszem a gyújtást, újra még egyszer és pöccre indul. Ezt kb. minden 3. indításnál jelentkezik. Kicsit idegesítő már, doktorbácsi lesz a vége.
Mi lehet ez?
Már a vétel óta jelentkezik egy jelenség: Ráadom a gyújtást, megvárom, amíg az AC pumpa dolgozik, aztán önindítózok, de SEMMI ( nem is forgat), majd leveszem a gyújtást, újra még egyszer és pöccre indul. Ezt kb. minden 3. indításnál jelentkezik. Kicsit idegesítő már, doktorbácsi lesz a vége.
Mi lehet ez?
imi 5909-11-2017 20:42:49 // 9254
"OBD kódok magyarul" Ezt letöltve, kb. több, mint ezer hibakódot láthatsz.
P0606 hiba=ECM/OCM processzor
Egy jó villamossági szerelő kiolvassa a hibát a számítógépével és tudja mit kell csinálni.
Annak idején én is ki tudtam olvasni a hibát. Sőt, amikor ezt mondtam is neki, éreztem, hogy nem kellene okoskodnom. Ezt rá kell bízni a szakemberekre.
P0606 hiba=ECM/OCM processzor
Egy jó villamossági szerelő kiolvassa a hibát a számítógépével és tudja mit kell csinálni.
Annak idején én is ki tudtam olvasni a hibát. Sőt, amikor ezt mondtam is neki, éreztem, hogy nem kellene okoskodnom. Ezt rá kell bízni a szakemberekre.
tamas92708-11-2017 20:33:22 // 9253
Bettesp07-11-2017 19:07:34 // 9252
Kiderült közben, hogy a vezérlésnek nincs baja. Egy bika aksival hibatörlés és indítás után már nem jött elő a P0606.
Viszont a turbóm nagy valószínűséggel megállt. Ez az oka a nehézkes indulásnak is. Első tünetként a vákumnál a rudazat nem mozdul. A napokban kiderül mennyire menthető vagy cserés a turbó.
Viszont a turbóm nagy valószínűséggel megállt. Ez az oka a nehézkes indulásnak is. Első tünetként a vákumnál a rudazat nem mozdul. A napokban kiderül mennyire menthető vagy cserés a turbó.
lapisgergely9407-11-2017 08:35:17 // 9251
Szia,
Okozhat ECU üzemzavart az alacsony akkumulátor feszültség. Illetve rossz érintkezés az akkumulátor kábelezésénél, és társai is.
Nem mondom, hogy biztosan ez a problémád, de volt már rá példa másnál is :)
(Remélem, hogy a külső linkért nem haragszik senki)
https://www.linkedin.com/pulse/p0606-always-bad-ecm-brian-mann/
Okozhat ECU üzemzavart az alacsony akkumulátor feszültség. Illetve rossz érintkezés az akkumulátor kábelezésénél, és társai is.
Nem mondom, hogy biztosan ez a problémád, de volt már rá példa másnál is :)
(Remélem, hogy a külső linkért nem haragszik senki)
https://www.linkedin.com/pulse/p0606-always-bad-ecm-brian-mann/
Bettesp06-11-2017 16:42:01 // 9250
Igen, ezt a hibakód olvasó is hozta. :/
Leállítás után alig akar beindulni.
Ha beindul akkor pedig úgy viselkedik mint egy szívó-benzin, alig megy.
Kimértük, elég alacsony az akku feszültség. (még gyári van benne)
Okozhatja vajon a P0606-ot a rossz aksi?
Leállítás után alig akar beindulni.
Ha beindul akkor pedig úgy viselkedik mint egy szívó-benzin, alig megy.
Kimértük, elég alacsony az akku feszültség. (még gyári van benne)
Okozhatja vajon a P0606-ot a rossz aksi?
RomeoOne06-11-2017 16:34:14 // 9249
Elvileg ECU hiba.
Bettesp06-11-2017 16:19:57 // 9248
Sziasztok,
P0606 hibakóddal találkozott már valaki?
Az autó erőtlen, 3500 fölé nem nagyon akar pörögni. Nem ráz, nem rángat, nem csattog, csak nem megy...
P0606 hibakóddal találkozott már valaki?
Az autó erőtlen, 3500 fölé nem nagyon akar pörögni. Nem ráz, nem rángat, nem csattog, csak nem megy...
petbalog06-11-2017 12:30:01 // 9247
Itt a profilomnál mindent megtalálsz, vagy akár Facebook-on is írhatsz. :)
Balázs156SW06-11-2017 09:22:24 // 9246
Írhatnál elérhetőséget...
petbalog06-11-2017 08:35:38 // 9245
Facebookon a sok mocskolódó és szardobáló komment miatt hozzászóltam én is, másnap reggelre topkomment lett belőle. :D
CseBali04-11-2017 13:19:39 // 9244
köszi...akkor hamarosan jelentkezem... :)
tamas92704-11-2017 12:50:46 // 9243
tamas92704-11-2017 12:42:09 // 9242
Gombsort nálam lehet venni :)
1.300ft/db + posta!
Van piros, ill fekete színben.
üdv
1.300ft/db + posta!
Van piros, ill fekete színben.
üdv
poteka03-11-2017 20:48:15 // 9241
A gombsor egy amorés márkatárstól van, itt a fórumon is hirdette a portékát. Nem tudom, hogy eredeti-e, de minden érzékelhető paraméterében ugyanolyan, mint a gyári, amit leszedtem a kulcsról. Tökéletesen passzol és a minősége is kifogástalan.
A QV-logó pedig az Ebayről van, ez biztosan eredeti gyári termék, számlával, sablonnal, eredetiséget tanúsító kártyával, útmutatóval márkázott díszdobozban. Így is 10e Ft fölött fizettem érte postával együtt.
A QV-logó pedig az Ebayről van, ez biztosan eredeti gyári termék, számlával, sablonnal, eredetiséget tanúsító kártyával, útmutatóval márkázott díszdobozban. Így is 10e Ft fölött fizettem érte postával együtt.
Kazes☻03-11-2017 19:53:37 // 9240
Micsoda kérdés ez....! :-)
Piritu - 1.000.00003-11-2017 18:35:51 // 9239
Piritu - 1.000.00003-11-2017 18:14:26 // 9238
Na, hazafelé "normálisan" haladva 96 km/ó átlaggal 6 liter/100 km :-)
CseBali03-11-2017 15:58:35 // 9237
a QV logo-t sztem csak az eredetit vegyél - sablon van hozzá és nem is húzós az ára...és minőségi cucc... :)
@Poteka - a gombsort honnan vetted? Létezik gyári is?
köszi
@Poteka - a gombsort honnan vetted? Létezik gyári is?
köszi
Golyszi03-11-2017 14:44:57 // 9236
rendelted, vagy Márkakereskedésből vannak? 1-2 apróságot én is akarok csinosítani! :)
petbalog03-11-2017 10:07:51 // 9235
Lehet ő lesz nekem is. Eddig ez tetszik a legjobban, árban is jobb, bár az oldalon úgy írja, hogy egy termék esetén még erre majd 2600 Ft szállítási díj jön, de így is olcsóbb valamivel a többinél, és ha jók a tapasztalatok vele, akkor megérheti. Köszi a tippet!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
584
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas


