Forum >> Alfasud-33
kando.21-02-2006 15:01:32 // 12671
	Járj, ha Neked az kényelmesebb :)))
	
Azmo21-02-2006 14:58:30 // 12670
	persze, járjunk gyalog, elég üzembiztos.......:D
	
kando.21-02-2006 14:54:05 // 12669
	De a kompjúter is gyógyítható, csak macerásabban... :)))
De ha nincs elbonyolítva a dolog, valóban az a jó, minél egyszerűbb annál üzembiztosabb ;-)
	
Whiteskull21-02-2006 14:45:39 // 12668
	Igen a váltó mellett. Legalább is az 1.5-ösön biztos.
	
Whiteskull21-02-2006 14:44:54 // 12667
	Utálom az elektronikát! A vas az vas. Annak jelei vannak, hogy ha elkezd tönkremenni. Míg az a rohadt kompjúter meg egyszer csak beadja a derekát. :)))))   De ez csak az én filozófiám.
	
bb1821-02-2006 14:28:44 // 12666
	emlékezz :
én is az 1.7i motort alakitottam karbissá !
ja és a könyv szerint is a dellortos erösebb mint az i.
valamint az üzembiztonság is nagy ur. abban nem tud mi elromlani.ha be van állitva max 40-50 ezrenként kell utánállitan.
	
bb1821-02-2006 14:26:07 // 12665
	a sud-ban a válton van a fék nem ?
	
Azmo21-02-2006 13:56:09 // 12664
	naja, és ocsóbb is mint a turbósítás.....engem is hülyítettek már megfele a karbikkal, de addig még hosszú az út:)
	
Whiteskull21-02-2006 13:50:52 // 12663
	Nyugodj meg, nem csak te vagy karbi rajongó. :))))
	
Scott21-02-2006 13:48:21 // 12662
	Amúgy már ki van dolgozva a terv, reszkessetek ha elkészül : 16V hf. karbikkal :)
	
Scott21-02-2006 13:47:36 // 12661
	Amúgy már ki van dolgozva a terv, reszkessetek ha elkészül : 16V hf. karbikkal :)
	
Scott21-02-2006 13:46:13 // 12660
	Én nem értem a dolgot. Itt csak én rajongok a karbiért ? Csak én tartom nagyon egyszerű szerkezetnek ? :)) Amúgy szvsz egyáltalán nem nehéz összelőni őket. Én is csak azért szívtam vele, mert kiderült, hogy a motor nincs a helyzet magaslatán :)
 Szal a lényeg, hogy kell alájuk egy jó állapotu motor és máris pöcre össze lehet őket lőni :)
	
pb_21-02-2006 13:37:22 // 12659
	Ahogy gondolod.)
	
Scott21-02-2006 13:37:12 // 12658
	A hely ahova kell fúrni adott, csak nem árt pontosnak lenni, mert pont mellette van egy vízjárat és ha abba belefúrsz, akkor kuka a blokk. Bár be lehet foltozni :)
	
pb_21-02-2006 13:36:22 // 12657
	Naja, amikor majd nem kuplungolni kell a fék pedállal...
	
ingegnere21-02-2006 13:30:24 // 12656
	Ja? Lépjek előre? :-DDDDDD
Ezt anno a piros GTV-mel már eljátszottam.
Vettem ABS-t, szervót, 3.0V6-ot, Sperrt.....majd eladtam az egészet és vettem a mostani szürkét! :-)
	
Azmo21-02-2006 13:23:22 // 12655
	majd elhiszem ha eccer látom...
	
pb_21-02-2006 13:20:28 // 12654
	Ja az tényleg zsír, én is csak +erősíteni tudom.
	
pb_21-02-2006 13:19:49 // 12653
	Az ABS-es 33-as fékét kell rátenni.)
	
Azmo21-02-2006 13:15:48 // 12652
	óó jaja, 33-as fék, az a zsír, olyan jó, nézd meg az enyém :D
(jójó, az szar állapotban van, be kell látni)
...de majd brembo és 19 colos kerék, hmmm, nagyon trendi leszek :D
	
ingegnere21-02-2006 13:14:17 // 12651
	Miért? Az nem olyan oldscool.:-( Ráadásul úszónyerges. Lépjek vissza? ;-)
	
ingegnere21-02-2006 13:13:15 // 12650
	Áhá!
Szóval mégsem olyan szép az élet.;-) Tudtam én, hogy semmi sem megy olyan könnyen.:-D De a menetfúrás helye adott, ugye, nem kell kendácsolni?
Scott, bb
Igen, ortodox karbi hívő Alfás cimbik azt mondták "ú, az Alfetta karbival az igazi. Ha jól ki van pucolva meg beállítva akkor isteni." Na ja, csak nincs az az isten, aki úgy megcsinálja, vagy ha mégis, folyton utána kell állítani. 
A GTV-ben ott a faék bonyolultságával vetekedő L-Jet és semmi baja. Nekem a karbival eddig csak gondom volt. De ez a motor dolog még igen távoli, szóval még "bármi lehet". :-)
	
bb1821-02-2006 13:02:02 // 12649
	én ugy csináltam, hogy mivel volt 10-15 eloszto a fiokban, elkezdtem összenézni. a samara azért jutott eszembe, mert a kezembe akadt és nincs rajta a dob.
de pontosan nem tudom, csak mintha...
	
Scott21-02-2006 12:58:14 // 12648
	Aham, Samara. Utána nézek :)
	
bb1821-02-2006 12:52:42 // 12647
	nekem samara rémlik, de igazábol már nem tudom biztosan. azt tudom hogy az elosztofedélnek jo a warbi1.3-é.
	
Scott21-02-2006 12:48:27 // 12646
	bb ! Nem emlékszel esetleg, hogy anno milyen autó típusnak a vákuumkamráját használtátok a gyújtáshoz ? Esetleg Wartburg?
	
Scott21-02-2006 12:45:34 // 12645
	ing ! A kormányoszlopot nem kell cserélni, mint ahogy írta pb is. Viszont a szervoszivattyú konzolának a felfogatási helye biztosan nincs meg a blokkon. Gyakorlatilag ez az egyetlen bökkenő az egészeben. Menetet kell fúrni a blokk öntvénybe, hogy fel tudd tenni.
 1.3-as blokknak gyakorlatilag semmi értéke sincs. Tudok is mondani valakit, akinél hegyekben állnak az 1.3-as blokkok, ha még nem dobta ki őket.
 Ahogy bb is mondta én sem tanácsolnám az injektort, több lehet vele a macera, mint egy frankón kitisztított és összerakott karbi párossal.
	
bb1821-02-2006 12:35:08 // 12644
	ja és az elsö féket épitsd át 33-ra!
	
bb1821-02-2006 12:32:09 // 12643
	1.7 i-hez ha jol emlékszem van computerem, meg levegömennyiség méröm.
viszont az injektorhoz kell elektromos ac, és benzincsövek is.
amugy én maradnék a karbisnál. sokkal egyszerübb pláne ha átszerelésröl van szo.
	
Azmo21-02-2006 12:25:06 // 12642
	nem, nem adtam el!:)
Fék, szar...most nincs rá keret, másra kellett a pénz! Rámfér a pihenés és hogy magamra is költsek, megyek franciákhoz síelni!
	
Face21-02-2006 11:26:25 // 12641
	Na ugye, milyen jó, hogy totálisan kiesett az a kosár boxerváltó a fejemből?.. ;)
:))))))) Jól fog az még jönni neked, nekem úgyis csak tartaléknak kellett volna a 2 bontott Sprint váltó mellé! :)))))))
	
norbee21-02-2006 11:07:42 // 12640
	Jaja, télleg pofás darab. Motorbatúrás érdekelne, csinálunk oda webkamerát? :)
	
ingegnere21-02-2006 11:06:10 // 12639
	Köszi.
Képeket láttad?
	
norbee21-02-2006 11:03:51 // 12638
	gt
Azt nem mondta, milyen autóról beszél! :)
ing
Gratula itt is.
	
ingegnere21-02-2006 11:01:56 // 12637
	Igen. Logikus hozzáállás. :-D
Meg kell néznem a motort, hogy áll. Két éve nem láttam. Az is lehet, hogy olyan vállas,mint Kalifornia kormányzója és már egyből 2.2 literesre kell fúrni. :-D
Nomeg, amit nem tudok biztosan, az a következő. 1.3-asból létezett ugya 1286 illetve 1351 köbcentis, és tudtommal mindekettőt szerelték Sudba, az 1.3 Superbe. Szám alapján be kell azonosítanom, mert emlékeim szerint az enyében a kisebbnek kell lennie. Bár ha főtengely is gond nélkü cserélgethető, akkor gond egy szál se.
Kölcsönkérést jól látod, de szerintem kicsi erővel is szívesen eltöfögnék vele.;-)
	
granturismo21-02-2006 10:52:53 // 12636
	Azmo.
Nem adtad el?
	
granturismo21-02-2006 10:52:07 // 12635
	Namost az, hogy az 1.3 ból 1.5 lett az semmiből nem derül ki úgyhogy azzal nincs gond ezen egyáltalán ne aggódj. Én ugyanilyen elvek mentén építem az 1.6-ot 1.7-re. Csak azért gondoltam mert gondolom, hogy a Sud blokkod (már a kora miatt is) nincs a helyzet magaslatán. Ha tehát igazán profin szeretnéd megépíteni (tehát mérnöki hozzáállással viszonyulsz a dologhoz:-)) akkor fel kell fúratnod a blokkod első túlméretre amihez egy gyári dugattyú/csapszeg/gyűrúgarnitúra 75eFt. Ha viszont 1.5-re fúrod akkor beletehetsz egy bontott jó állapotú alapméretes 1.5 dugót (nagyrészt ilyen fordul elő bontottan) és csak meg kell gyűrűzni ami csak 15eft.... Ráadásul erősebb is lenne a kis ördög, nagyobb kedved lenne időnként kölcsönkérni az asszonypajtástól, hogy kicsit megdoromboltasd kanyarba fektessed a cicát!
	
pb_21-02-2006 10:45:12 // 12634
	Mi a helyzet a fékkel?
	
Azmo21-02-2006 10:29:36 // 12632
	némá, egy mérnök:)
szeva:)
...ja és szevasztok boxeresek, verda remekül muzsikál, leszámítva hogy néha a dobhártyám mérgesen szakadni készül amikor a nyelestengely csapágyam beindul....na mind1, köv. project egy kis lakatos meló, aztán a váltó!
	
Azmo21-02-2006 10:26:11 // 12631
	némá, egy mérnök:)
szeva:)
...ja és szevasztok boxeresek, verda remekül muzsikál, leszámítva hogy néha a dobhártyám mérgesen szakadni készül amikor a nyelestengely csapágyam beindul....na mind1, köv. project egy kis lakatos meló, aztán a váltó!
	
ingegnere21-02-2006 10:20:55 // 12629
	pb_, grantursmo, phű, nagyon segítőkészek vagytok. Köszi!
Nemhiába "pörgős boxer" a topic címe.;-D
Ki fogom találni, mi legyen.
A lényeg, hogy a kocsi a feleségemé lesz. Most szépen mengtanul vezetni az Alfettán, és mire elkészül a Sud, addigra profi lesz.;-)
A lényeg, hogy maximálisan üzembiztos, és nagyon könnyen vezethető legyen. Az 1.3 végülis csak azért lenne fontos, hogy kisebb erő markolássza ki a kezéből a kormányt. Meg a papirozás ugye.;-)
	
granturismo21-02-2006 10:16:12 // 12628
	40-50eft-ért is van.
	
ingegnere21-02-2006 10:13:07 // 12627
	Tulajdonképp szertném ha a kocsi injektoros lenne, de az eredeti számhoz ragaszkodom. Tehát a blokkon kívül úgyis mindent cserélnék.
Majd megnézem, mim van. Nemrég kínáltam egy kosár HF-et meg váltó cuccokat, de mivel senki nem vitte el, most majd jó lesz nekem.;-) Abban tuti volt ie hf, csak szerintem az 1.7esé.
Mennyiért lehet ilyen motort szerezni elektronikával? Boxerekben most nem vagyok képben.
	
pb_21-02-2006 10:13:05 // 12626
	Tüzetesen át kell nézni, és ennek fényében alkudni kell, pl. nincs leírva mennyi műszaki van rajta. A fogyasztás 7-14 között lehet, attól függ milyen nehéz a cipőd talpa, de normálisan 7-9 között kellene lennie. A klímától ne várj sokat.
	
granturismo21-02-2006 10:12:26 // 12625
	Lehet, hogy tényleg jobban járnál egy 1.5ie vel. Így a Sud 1.3 öntvényt fel tudnád fúratni az alapméretes 84-es dugókra. Ezt megteheted, legyen bármennyire kopott az 1.3-as Sud öntvényed és utána ebbe átépíteni az egész 1.5-ös motort. Így megmaradhat az eredeti motorszámod. Mert gondolom a papírozás résszel Te sem szívesen foglalkozol.
	
ingegnere21-02-2006 10:07:57 // 12624
	Köszönöm a szíves fogadtatást!
	
mati21-02-2006 10:07:32 // 12623
	Még mindig megvan a kicsikém, szóval igyekezzetek! :-) Ha valakit érdekel komolyan, megegyezünk!
	
pb_21-02-2006 10:07:22 // 12622
	Jobban mondva a hfej, vagy korongos, vagy htőkés. Tulképp az injektorok nem is abban vannak, hanem szívócső hfej felőli végében. Tehát a hfej cserélhető, max. 1 htőkés karbis autód lesz.
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
0
		Guests0
374
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
 - 156
 - AlfaCity
 - International Alfa Rome...
 - 159
 - Chat
 - Boxer fanatics
 - 147
 - Polish Alfisti
 - Českí Alfisti
 
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
 - When will Alfa return in your opinion to the US?
 - How did you find AlfaAmore.com?
 
Members
New members
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05