Forum >> 159
leopop317-07-2020 14:00:54 // 122380
	Nem éri utol :)
	
Zolibácsi17-07-2020 14:00:34 // 122379
	Azt hiszem szundira teszem a fórumot hétvégére.
	
VKG231!!! (156+75)17-07-2020 14:00:21 // 122378
	Bocs, nem lenyomott, hanem "megkúpolt", az a divat, legalábbis sturczanti aszonta ;)
	
leopop317-07-2020 14:00:09 // 122377
	A kanyarnál mikor említette RomeoOne ezért nem tudtam én sem eldönteni melyikre szavazzak mert elég sok autóban ülve is feltűnt hogy a 159/Brera futóműve nagyon durván egyben van :)
	
VKG231!!! (156+75)17-07-2020 13:59:26 // 122376
	Nagyon jó videó, tisztán látszik rajta pl az, hogy egy 250 lovas elsőkerekes autóval miért nem 6000-ről rajtolunk kikapcsolt VDC-vel :DDDD
Ezt a sofőrt valszleg egy izmosabb egyhattéessel le lehet gyorsulni az első 50 méteren. Az egy másik kérdés, hogy mire vége a videjónak, a gta utoléri még így is a valaha volt leggyorsabb alfát, de ezt látványosan ne vegyük észre ;)
	
Ezt a sofőrt valszleg egy izmosabb egyhattéessel le lehet gyorsulni az első 50 méteren. Az egy másik kérdés, hogy mire vége a videjónak, a gta utoléri még így is a valaha volt leggyorsabb alfát, de ezt látványosan ne vegyük észre ;)
leopop317-07-2020 13:57:50 // 122375
	Az a lényege hogy megfeleljen nekem majd és az elképzeléseimnek 😉
	
Giuntini17-07-2020 13:57:05 // 122373
	Erre én nem tennék pénzt! Egyszerűen azért mert a 150/Brera jobb futóművel rendelkezik. Elképzelhető hogy egy Kakucsringen jobbat megy az 56 GTA, de normál helyzetben kizárt.
	
VKG231!!! (156+75)17-07-2020 13:56:08 // 122372
	Attól, hogy óbégatsz, nem lesz gyorsabb a bréra :) 
Értem, szóval pimp my ride. Vili :))) Azt ugye vágod, hogy a valóságban nem úgy megy ahogy a tvben, igaz? :)
Szóval pl attól, hogy nagyon kiabálsz, nem lesz jobb, ha már tv és járműépítés. Álá vesztkószt csopper... :)
Csináljad, aztán várjuk a sztorikat a lenyomott repülőkről, föld-föld rakétákról, meg hangrobbanásokról :)
	
Értem, szóval pimp my ride. Vili :))) Azt ugye vágod, hogy a valóságban nem úgy megy ahogy a tvben, igaz? :)
Szóval pl attól, hogy nagyon kiabálsz, nem lesz jobb, ha már tv és járműépítés. Álá vesztkószt csopper... :)
Csináljad, aztán várjuk a sztorikat a lenyomott repülőkről, föld-föld rakétákról, meg hangrobbanásokról :)
leopop317-07-2020 13:50:56 // 122371
	Mire szeretnél ezzel utalni?
	
leopop317-07-2020 13:50:31 // 122370
	Ja hát azt gondoltam hogy lesz benne szopás rendesen :DD
De azért remélem nem annyi mint amennyi egy turbó dízelnél lehet.
Mindenképpen szeretném dokumentálni rendesen videókkal és képekkel is :)
Már csak azt kéne kitatálni hogy a mostani motorral vagy egy új motorral lenne érdemes.
	
De azért remélem nem annyi mint amennyi egy turbó dízelnél lehet.
Mindenképpen szeretném dokumentálni rendesen videókkal és képekkel is :)
Már csak azt kéne kitatálni hogy a mostani motorral vagy egy új motorral lenne érdemes.
RomeoOne17-07-2020 13:45:49 // 122369
	Azért lett említve mert azt a tanulságot kell levonnod ebből, hogy legalább ekkora szopás lesz :D
De úttörő leszel a projekttel, majd dokumentáld alaposan :D
	
De úttörő leszel a projekttel, majd dokumentáld alaposan :D
hpeti9117-07-2020 13:45:46 // 122368
	A sebességváltóban majdnem minden funkcionális felületnek IT6-IT7 pontossága van, azaz köszörülés a befejező megmunkálása: futófogazatok profilja, fogaskerekek furata, homlokfelületei (itt keményesztergálás is előfordul mint befejező művelet, de az is tudja a fenti pontosságot, Rz2 érdességet), tengelyek palást és homlok felületei szintén köszörültek. Egyedül a kapcsolófogazatok (szinkronok) nem köszörültek (lefejtőmarás vagy fogvésés+betétedzés), de azok csak a kapcsolás alatt végeznek relatív elmozdulást egymáshoz képest.
	
carver17-07-2020 13:42:47 // 122367
	Sziasztok, üdv a 159-esnek aki kedden a Római fürdőhöz vezető túra parkolójában állt a Bakonyban :D
	
leopop317-07-2020 13:40:53 // 122366
	Csak mert úgy nagy segítség lett volna nekem.
	
leopop317-07-2020 13:40:07 // 122365
	Köszi.
Most látom ő 2.4 et tuningolt azt hittem azért mondjátok mert 2.2-t vagy 3.2-t tuningolt.
	
Most látom ő 2.4 et tuningolt azt hittem azért mondjátok mert 2.2-t vagy 3.2-t tuningolt.
leopop317-07-2020 13:37:08 // 122364
	Igen tudom hogy a Q4 miatt is van ez és azt is hogy a 0-100 as sprintje emiatt a Stelvio Q nak jobb mint a Giulia Q nak. Bár azt nem tudom utána hogy mennek.
Én a videón azt láttam hogy a végén sem tudta behozni a 156.
A kanyar egy jó kérdés ott nem tudom melyikre fogadjak.
	
Én a videón azt láttam hogy a végén sem tudta behozni a 156.
A kanyar egy jó kérdés ott nem tudom melyikre fogadjak.
RomeoOne17-07-2020 13:35:51 // 122363
	Találtam egy ilyet, bár nem tudom az adatokat honnan veszi: link
	
RomeoOne17-07-2020 13:30:59 // 122362
	Az egy Q4 Brera. A Stelvio Q is legyorsulja rövidtávon a Giulia Q-t, mert jobban meg tud kapaszkodni a 4 kerékkel. De úgyis azt mondtad, hogy 100 felett kezdődik az élet. 0-200-on már nem biztos, hogy a Brera jönn ki jobban. Ha meg kanyarodni is kell, akkor a könyebb 156 GTA-ra tenném a pénzt.
	
leopop317-07-2020 13:09:27 // 122360
	Értem a helyzetet :DD
	
Erhard 242 (Pure Energy)17-07-2020 13:06:09 // 122359
	olyanom nem volt sokáig :DDD
	
leopop317-07-2020 13:04:37 // 122358
	És a gyári 2.4 től? :)
	
leopop317-07-2020 13:04:01 // 122357
	Köszönöm szépen! 😁🍀
Nyilván nem egy jó helyzet ez mert minden nap így is átfut a fejemben meg a szüleimében is hogy egy új motor most akciós áron van nem kéne-e venni belőle egyet a biztonság kedvéért.
És akkor gyakorlatilag van egy új 0km-s Brerám.
	
Nyilván nem egy jó helyzet ez mert minden nap így is átfut a fejemben meg a szüleimében is hogy egy új motor most akciós áron van nem kéne-e venni belőle egyet a biztonság kedvéért.
És akkor gyakorlatilag van egy új 0km-s Brerám.
yani🍀17-07-2020 12:54:25 // 122356
	Hát, őszintén kívánom, hogy így legyen!
Én mondjuk nem hiszek ebben. A motor nem egy váltó, ahol fogaskerek hajtják egymást. Azok megmunkálási minősége messze van köszörült felületekétől. A motorban pedig minden felület ilyen, ráadásul ha jól működik, akkor ugye még olajfilm is van a súrlódó felületek között. Én ezt a motort főleg nem húznám, örülnék, hogy működik és reménykednék, hogy ez az állapot jó sokáig tartson! Koromból fakadóan a csodákban már nem hiszek.
	
Én mondjuk nem hiszek ebben. A motor nem egy váltó, ahol fogaskerek hajtják egymást. Azok megmunkálási minősége messze van köszörült felületekétől. A motorban pedig minden felület ilyen, ráadásul ha jól működik, akkor ugye még olajfilm is van a súrlódó felületek között. Én ezt a motort főleg nem húznám, örülnék, hogy működik és reménykednék, hogy ez az állapot jó sokáig tartson! Koromból fakadóan a csodákban már nem hiszek.
Erhard 242 (Pure Energy)17-07-2020 12:51:59 // 122355
	nekem volt hát, a húzott 2,4-től nem tudott elmenni :)))
	
leopop317-07-2020 12:41:37 // 122353
	*lerakódásokat
	
leopop317-07-2020 12:41:11 // 122352
	Hát elvileg ugye ilyen letakódásokat mosott ki. 
Minden motornak van egy adott kopása ezek ugye le vannak ragadva. Na ezt mosta ki a mosóolaj.
Nem tudni honnan van és azt sem láttunk honnan hiányzik.
Sűrűn cserélünk olajat most egy darabig higy kimossuk a rendszert.
	
Minden motornak van egy adott kopása ezek ugye le vannak ragadva. Na ezt mosta ki a mosóolaj.
Nem tudni honnan van és azt sem láttunk honnan hiányzik.
Sűrűn cserélünk olajat most egy darabig higy kimossuk a rendszert.
leopop317-07-2020 12:38:05 // 122351
	Nem volt szerencsém a 3.2-vel még
	
yani🍀17-07-2020 12:32:28 // 122350
	Lehet, hogy én vagyok tudatlan, de nem értem.
Az tiszta, hogy a mosó olaj, főleg, hogy jártál is vele, nem olyan kenőképességű, mint a belevaló olaj. Én azt nem értem, hogy honnan vannak a fém részecskék és, hogy ez nem hiányzik sehonnan? Vagyis inkább úgy kérdezem, hogy mi kopott el?
	
Az tiszta, hogy a mosó olaj, főleg, hogy jártál is vele, nem olyan kenőképességű, mint a belevaló olaj. Én azt nem értem, hogy honnan vannak a fém részecskék és, hogy ez nem hiányzik sehonnan? Vagyis inkább úgy kérdezem, hogy mi kopott el?
Erhard 242 (Pure Energy)17-07-2020 12:32:26 // 122349
	nah jah ez a helyes megfogalmazás alapból erőset kell venni és akkor nincs szopóroller :)
	
Erhard 242 (Pure Energy)17-07-2020 12:30:15 // 122348
	meg azért spórolj egy másik váltóra is ez a 3.2 nem az a 3.2... ezt minden Alfás tudja :P
	
leopop317-07-2020 12:26:23 // 122347
	Ki ez a Tomi eléggé érdekel :)
Illetve mit kell róla tudni?
Igazad van csak en túlzásnak tartom a Stage 3 illetve 4-et.
	
Illetve mit kell róla tudni?
Igazad van csak en túlzásnak tartom a Stage 3 illetve 4-et.
Liquid17-07-2020 12:13:39 // 122346
	Utólag turbosítani/kompresszorosítani egy szívómotort sokkal nagyobb belenyúlást igényel, mint kihozni némi extra lóerőt egy már eleve megfújt motorból.
Ezt majd látni fogod te is :) Illetve mindig lesz egy gyenge láncszem...
Tomi az aki ezeket végigjárta vagy inkább fégigszopta :)
Mindig volt valami ami nem volt kerek és hiába volt nagyon erős, mégis tudtam vele versenyezni. Persze amikor összeállt, akkor nyilván elment.
Aztán megtért és vett egy alapból kellően erős gépet :)
	
Ezt majd látni fogod te is :) Illetve mindig lesz egy gyenge láncszem...
Tomi az aki ezeket végigjárta vagy inkább fégigszopta :)
Mindig volt valami ami nem volt kerek és hiába volt nagyon erős, mégis tudtam vele versenyezni. Persze amikor összeállt, akkor nyilván elment.
Aztán megtért és vett egy alapból kellően erős gépet :)
leopop317-07-2020 12:05:58 // 122345
	De annak mindig hajszárító hangja lesz :D
Ami egyáltan nem illik az autóhoz.
Illetve Stage 3 vagy 4 kell hozzá legalább a 3.2 nél meg elég egy kompresszor 0.65 bar nyomással.
Azért remélem érzed hogy egyiket szarrá kell húzni azaz az 1.8 Tbi-t míg elég egy kompresszor kis nyomással a 3.2 re és ott még hang is lesz élég jó :)
	
Ami egyáltan nem illik az autóhoz.
Illetve Stage 3 vagy 4 kell hozzá legalább a 3.2 nél meg elég egy kompresszor 0.65 bar nyomással.
Azért remélem érzed hogy egyiket szarrá kell húzni azaz az 1.8 Tbi-t míg elég egy kompresszor kis nyomással a 3.2 re és ott még hang is lesz élég jó :)
leopop317-07-2020 12:02:36 // 122344
	Fém reszelék volt az olajban a mosóolaj miatt
	
leopop317-07-2020 12:01:48 // 122343
	Úgy néz ki igen de ezt már irtam :)
	
yani🍀17-07-2020 11:55:10 // 122342
	És mi volt egyáltalán a baja?
	
Erhard 242 (Pure Energy)17-07-2020 11:54:18 // 122341
	jah 1.8TBi-t meg 400-zal :DDD
	
tirex17-07-2020 11:51:45 // 122340
	Hogy van a motorja a brerának? Minden fajin?
	
leopop317-07-2020 11:44:19 // 122339
	Egy ilyenben de szívesen ülnék :)
	
Giuntini17-07-2020 11:33:43 // 122338
	Csináltak 3,2 V6 Kompressort 350 lóval.:)
	
leopop317-07-2020 11:20:46 // 122337
	Teljesen igazad van egy pillanatig sem mondom hogy nem :)
Tudom mennyi mindent kell majd átalakítani ez ezzel jár :)
Amióta megvettem mindig szépen lassan valamit csinálok rajta egyszer csak készen lesz. A legnagyobb baj hogy mindig az idő hogy legyen rá :)
	
Tudom mennyi mindent kell majd átalakítani ez ezzel jár :)
Amióta megvettem mindig szépen lassan valamit csinálok rajta egyszer csak készen lesz. A legnagyobb baj hogy mindig az idő hogy legyen rá :)
leopop317-07-2020 11:16:26 // 122336
	3 videót találtok majd Google Drive-on az elsőt javaslom de persze mindegyiket megnézhetitek :)
Szeritnem így már érthető hogy miért nem lesz soha ilyen hangja egy Tbi-nek :)
	
Szeritnem így már érthető hogy miért nem lesz soha ilyen hangja egy Tbi-nek :)
leopop317-07-2020 11:13:47 // 122335
	Azt én is hallottam még az is semmi extra hidd el. Ha a feketéről beszélsz egy sima 70 ezres Ulter sport dob van rajta azt csá.
Csak hogy ha már ennyire jövök hogy milyen jó hangja van az enyémnek akkor itt egy kis bizonyíték :)
Olasz kézzel készült autóra hangolt nyílt rendszer: 2.2 JTS Leo Brera hang :)
	
Csak hogy ha már ennyire jövök hogy milyen jó hangja van az enyémnek akkor itt egy kis bizonyíték :)
Olasz kézzel készült autóra hangolt nyílt rendszer: 2.2 JTS Leo Brera hang :)
yani🍀17-07-2020 11:09:30 // 122334
	Itt a többség kicsit más korosztályba tartozik, mint Te. Talán ebből fakad, hogy mi már inkább azt szeretjük, ha valami jól és tartósan működik. Mi is voltunk fiatalok és mi is építgettünk tuningoltunk járműveket és mi már megjöttünk abból, hogy az ilyen járművek nem sokáig bírják. Tudod egy dolog húzni a motor, de akkor a kuplung fog megcsúszni, ha marad gyári. Persze van kevláros, erősített, de a váltó és a difi is arra a teljesítményre van méretezve, amit a tervezésnél jó néhány ember kiszámolt. 
Gondolhatod, hogy Te okosabb, jobban felkészültebb vagy náluk. Mi is azt hittük anno.
A különbség a tapasztalásban van. Majd rá jössz Te is és inkább arra törekedsz majd idővel, hogy a gyári állapot közelében tartsd a szeretett járművet!
Addig is Erhardot tudom neked idézni: " Sok sikert hozzá!"
	
Gondolhatod, hogy Te okosabb, jobban felkészültebb vagy náluk. Mi is azt hittük anno.
A különbség a tapasztalásban van. Majd rá jössz Te is és inkább arra törekedsz majd idővel, hogy a gyári állapot közelében tartsd a szeretett járművet!
Addig is Erhardot tudom neked idézni: " Sok sikert hozzá!"
Erhard 242 (Pure Energy)17-07-2020 11:09:19 // 122333
	hallottam egy pécsi srácét semmivel sem különb ellenben a TBi megy :DDD
	
leopop317-07-2020 11:02:31 // 122332
	Hallottam és láttam is élőben pont olyan siralmas hangja van mint ebben a videóban.
Te szerintem nem hallottad az enyém olyan mély morgos hangja van hogy az hiszed egy régi V6 :)
	
Te szerintem nem hallottad az enyém olyan mély morgos hangja van hogy az hiszed egy régi V6 :)
Erhard 242 (Pure Energy)17-07-2020 10:59:29 // 122331
	akkor még nem hallottad Ragazzon rendszerrel cefet hangja van....Tessék Brera is 1.8 is, Ragazzon is :DDD élőben sokkal jobb nálam volt ilyen a Novitec még jobb :P 
klikk
	
klikk
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
1
		Guests1
415
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?