Emlékszel mit mondott Bill Gates? :D Mire elég most 640kb memória? :D
Amúgy meg nagyon nem jó megközelítés, az hogy X vagy éppen Y lóerőnek elégnek kell lenni. A lóerő önmagában semmit se jelent, mert pl. a 140 Le egy Pandában egy vadállat lenne, a 159-ben meg éppen elég a helyváltoztatáshoz.
Nem bántottál meg senkit, én sem akartam, de ettől még tudjunk tárgyilagosak lenni, amúgy meg te vitted bele ezt a lóerő vonalat.
Erőből sosem elég (ésszerű keretek között), aki az ellenkezőjét állítja annak nem volt még a kezében erősebb autó.
Mert egy 200+ lovast is lehet ésszel vezetni, csak ott van tartalék, és nem kell vakarózni ha előzni kéne egyet.
Fogalmazzunk inkább úgy hogy mindenkinek megvan az a szint, amire szüksége van ilyen vagy olyan okból és azt gondolja elégnek. Bár a jelenlévők nagy része biztosan kérne több lovat ha lehetne :D
Forum >> 159
Liquid02-01-2020 17:52:49 // 119649
WarbiRunner (Gyuri)02-01-2020 17:50:31 // 119648
Szerintem igazából nem vonta senki kétségbe amit leírtál, és nem hinném, hogy bántó szándékkal írt volna bárki bármit (még ha elő is fordul néha itt ilyesmi). A kinek mennyi lóerő elég egy tök szubjektív dolog. Bizonyítsam? XD
Anno a 156 1.6 TS sem volt versenygép, de pörgős is egyhatosként maradt meg a fejekben. 10.5s alatt gyorsul 100-ra.
A 159 1.8 mpi pontosan ugyanezt tudja, mégis lomha 159-ként könyveljük el. Miért is? :-)
Még csak nem is tapasztalati alapon, hanem csak úgy saccra.
Persze hogy elég az a 140 lóerő normális közlekedésre! Erősebb autóval könnyebb közlekedni, de nem létfeltétel a rengeteg lóerő. Kb két km fejben átállni. Tudom, mert közlekedek én a 146-tal országúton is, és nem mondanám, hogy fáj a 90 ló (a maga 11s-os gyorsulásával). A fotelben elmélkedve hú de számít, az országúton közlekedve egyszerűen pillanatok alatt alkalmazkodik az ember. Ugyanúgy haladok, előzök, megyek normális tempóban, és még élvezem is. Az hogy egy autó erősebb, mint amire feltétlen szükség van, az már egyéni preferencia. Van nyilván előnye és nyilván mindenki máshol húzza meg a határt amit elégnek gondol.
A tapasztalatodat meg köszönöm, engem már csak azért is érdekel, mert nálam is vannak bekedvencelt Giuliettak és 159-ek a ha.hu-n. :-)
Anno a 156 1.6 TS sem volt versenygép, de pörgős is egyhatosként maradt meg a fejekben. 10.5s alatt gyorsul 100-ra.
A 159 1.8 mpi pontosan ugyanezt tudja, mégis lomha 159-ként könyveljük el. Miért is? :-)
Még csak nem is tapasztalati alapon, hanem csak úgy saccra.
Persze hogy elég az a 140 lóerő normális közlekedésre! Erősebb autóval könnyebb közlekedni, de nem létfeltétel a rengeteg lóerő. Kb két km fejben átállni. Tudom, mert közlekedek én a 146-tal országúton is, és nem mondanám, hogy fáj a 90 ló (a maga 11s-os gyorsulásával). A fotelben elmélkedve hú de számít, az országúton közlekedve egyszerűen pillanatok alatt alkalmazkodik az ember. Ugyanúgy haladok, előzök, megyek normális tempóban, és még élvezem is. Az hogy egy autó erősebb, mint amire feltétlen szükség van, az már egyéni preferencia. Van nyilván előnye és nyilván mindenki máshol húzza meg a határt amit elégnek gondol.
A tapasztalatodat meg köszönöm, engem már csak azért is érdekel, mert nálam is vannak bekedvencelt Giuliettak és 159-ek a ha.hu-n. :-)
Kazes☻02-01-2020 17:46:51 // 119647
Igen. Viszont as cartárs konkrétan az „1.8 szívó "opelmotor"”-ra kérdezett rá és volt kíváncsi.
Mondjuk (ahogy írtam is) szvsz a Giuliettaval jobban járna, de ez már az Ő dolga... ezért is említettem meg, hogy másik topic jobban feküdne a témának. ;)
Ebből fölöslegesen kreálnál vitát...
Mondjuk (ahogy írtam is) szvsz a Giuliettaval jobban járna, de ez már az Ő dolga... ezért is említettem meg, hogy másik topic jobban feküdne a témának. ;)
Ebből fölöslegesen kreálnál vitát...
Liquid02-01-2020 17:40:52 // 119646
nem egészen, mert az autó nem csak motorból áll, és szerintem ha valami dilemmázik valamin akkor minden információfoszlány értékes lehet, pont erről szól a fórum. Tény hogy egyedül neki van sima 1.8-a, de ehhez hasonló kérdéseknél, ha senki nem válaszol, mert nem 100%-ban kompetens, akkor meg az lesz a baj, hogy mért nem válaszol senki.
Erhard 242 (Pure Energy)02-01-2020 17:37:42 // 119645
Kinek mi a minden... apámnak még sok is lenne, nekem a világ sem elég :)))
Kazes☻02-01-2020 17:34:06 // 119644
Nyugodt szívvel... attól még tényként kezelendő. ;)
Attis02-01-2020 17:14:55 // 119643
Nekem az említett példány van, így én tapasztalatot írok. Nem írtam sehol, hogy versenygép, ellenben továbbra is tartom, hogy 140 LE-nek elégnek kell lennie mindenre! Le írtam a gyenge pontot is, mégpedig az F17es váltót. Én sem szoktam odaírni, hogy valótlant ír sok ember a 2,4esről, hogy így meg úgy. Azzal sem egy versenygép. És bocsánat, nem akartam senki lelkébe gázolni ezzel.
Liquid02-01-2020 17:01:10 // 119642
ezt vitatom, de mindegy...
Kazes☻02-01-2020 16:08:15 // 119641
Éppen ezért egyedül Attis cartársé volt értékelhető...
Liquid02-01-2020 15:59:13 // 119640
Szerintem mindegyikünk értette, viszont 1.8MPI 159-ről azért igen korlátozott a kollektív tapasztalat, így mindegyikünk hozzátette a saját meglátását.
Kazes☻02-01-2020 15:51:06 // 119639
Ne nekem mond, én értettelek... de látod, hogy tévútra ment kicsit a sok magyarázás. :)
Kazes☻02-01-2020 15:49:08 // 119638
Nincs dilemma... a Giulietta a jobb választás! :) Főként a leírt paraméterek szerint.
WarbiRunner (Gyuri)02-01-2020 14:39:29 // 119637
Így van, a T-Jet abszolút alkalmas városozni. A turbótól nem kell félni, csak a kellő tiszteletet megadni neki :-) 12 éve városozok (is) turbós autóval, sosem volt gond a feltöltővel.
Giuntini02-01-2020 14:38:52 // 119636
És nincs benne a multiair egység. Az még egy érzékeny pont.
Szasi02-01-2020 14:32:31 // 119635
1.4 120 pacis egy jó választás az nem közvetlenbefecskendezèses így nem kokszolodik a szívószelep nincs multiair ès ahogy írják sokan szedi is a lábát rendesen.
pinyti02-01-2020 14:27:53 // 119634
Pont emiatt érdekelt az MPI, s mellékszálon az 1.4Tjet. :)
Szasi02-01-2020 14:24:11 // 119633
Ha sokat jársz városba minèl egyszerübb felèpítèsű lehetőleg szívóbenzines ès nem közvetlen hanem szívócsőbefecskendezős benzinmotoros alfát vegyèl.
pinyti02-01-2020 14:19:37 // 119632
A kérdés kimondottan az 1.8MPI milyenségére, esetleges típusbetegségeire vonatkozott. Az hogy belekevertem a Giuliettát, avval csak azt akartam szemléltetni, hogy miért kimondottan a lehető legegyszerűbb benzines típusok felelnének meg a nálam történő felhasználás módjának (erre volt példa a multiair nélküli t-jet).
Szasi02-01-2020 14:18:31 // 119631
Szerintem a fogyasztás miatt nem tettek automatát a Tibihez lehet riasztóan magasak lettek volna az èrtèkek főleg városban.
WarbiRunner (Gyuri)02-01-2020 14:03:36 // 119630
Nem volt az rossz helyen itt sem, én értem a dilemmát :-) Giulietta Tb vs 159 szívó benzin. Mindkettő mellett tudnék érvet én is, és mivel az autóválasztás erős érzelmi befolyásolt döntés, egyértelmű jó megoldás nincs :-)
Kazes☻02-01-2020 13:08:20 // 119629
Mert rossz helyre került az eredeti kérdés! ;)
Giuntini02-01-2020 11:40:15 // 119628
Simán beleugranék egy Tibi automatába! Igen ez egy nagy tévedés! Benzinesből a 3,2 létezik Aisin váltóval, az meg egy benzintemető. A Selespeed 2,2-ről jobb nem beszélni.
WarbiRunner (Gyuri)02-01-2020 10:47:04 // 119627
Nem tudom miért nem tették bele a 159-be, ugyanaz az Aisin, mint a dízelekben és a 3.2 jts-ben.
Liquid02-01-2020 10:04:34 // 119626
1.2 60Le, városban teljesen jó, 100 felett azért már lehet érezni a lovak hiányát :)
Piritu - 1.000.00002-01-2020 09:42:45 // 119625
Hány lovas?
Attis02-01-2020 09:32:45 // 119624
Amennyiben félreértettelek, úgy elnézést. ;)
Liquid02-01-2020 08:30:01 // 119623
Félreértesz, légszíves ne forgasd ki a szavaim. Te keverted bele az úgyis 130-al lehet csak menni vonalat. Egy 1.2-es Pandánk van, ezért pontosan tudom milyen egy kvázi alulmotorizált autóval közlekedni, szeretjük.
Piritu - 1.000.00002-01-2020 07:13:26 // 119622
Szerintem valamit félreértesz :-)
Attis02-01-2020 06:49:55 // 119621
Ja értem, ezek szerint itt mindenkinek 2.4-es dízele van...vagy 3.2 benzinese. Lámpától lámpáig számít? Mert mondhattok bármit, de akkor nem 159-est kell venni.
"Nem az a kérdés tud-e 160-nal menni egy autó, hisz azt kis jóindulattal a Panda is tudja" - ez meg már FB színvonal. Na pont a hasonló kommentek miatt nincs kedve az embernek semmit se írni, mert vannak a jó autók és azok amik nem is autók, mert nem 185+LE-sek.
"Nem az a kérdés tud-e 160-nal menni egy autó, hisz azt kis jóindulattal a Panda is tudja" - ez meg már FB színvonal. Na pont a hasonló kommentek miatt nincs kedve az embernek semmit se írni, mert vannak a jó autók és azok amik nem is autók, mert nem 185+LE-sek.
Liquid01-01-2020 23:30:48 // 119620
1.8TBI automata 159 is érdekes lenne, a Deltában van ilyen kombo.
Liquid01-01-2020 23:27:11 // 119619
Nem kell annyira félni a technika bonyolultságától. A kor és a km fontos, de még fontosabb az állapot. Az alsó lengőkar pl. ugyanannyiba kerül az összes 159-hez :)
Liquid01-01-2020 23:24:24 // 119618
Olyan megfontolásból írjuk, hogy a 159 motorválasztékából a 1.8 MPI a legegyszerűbb, leggyengébb, sima szívómotor, így annak ártanak legkevésbé a rövid utak.
Nem az a kérdés tud-e 160-nal menni egy autó, hisz azt kis jóindulattal a Panda is tudja, hanem az, hogy mennyi idő alatt éri el :)
Nem az a kérdés tud-e 160-nal menni egy autó, hisz azt kis jóindulattal a Panda is tudja, hanem az, hogy mennyi idő alatt éri el :)
WarbiRunner (Gyuri)01-01-2020 22:03:23 // 119617
Ha a faceliftes könnyített 159 megkapta volna az 1.4 multiair motort, az egy izgalmas kombináció lett volna. A Giuliettaval nekem is az orra a bajom, de pl pirosban nem is rossz az '-) Műszakilag egy jó konstrukció, napi használósnak gond nélkül bevállalnám.
Egyébként ha a 146 nyugdíjba kényszerülne, kb pont ezen dilemmáznék. Egy szívó benzin 159 vs Giulietta 1.4 Tb. A Lancia Delta 1.4 tb egyébként a tökéletes Giulietta, csak rossz embléma van rajta XD Monduk akinek legutóbb javasoltam a Delta-t, mert különleges olasz autóra vágyott, az 159-est hajt, szóval... ha egy autó annyira szép mint a 159, nehéz észérvekkel ellenállni :-))
Egyébként ha a 146 nyugdíjba kényszerülne, kb pont ezen dilemmáznék. Egy szívó benzin 159 vs Giulietta 1.4 Tb. A Lancia Delta 1.4 tb egyébként a tökéletes Giulietta, csak rossz embléma van rajta XD Monduk akinek legutóbb javasoltam a Delta-t, mert különleges olasz autóra vágyott, az 159-est hajt, szóval... ha egy autó annyira szép mint a 159, nehéz észérvekkel ellenállni :-))
pinyti01-01-2020 21:58:18 // 119616
Köszi Srácok!
Csomagtartó méret ahogy nő a gyerkőc egyre kevésbé lesz releváns, így ha már teljesen elhagyhatjuk a babakocsit egy sima ötajtós kompakt is ki tudná szolgálni az igényeinket. Meg valljuk be a 156SW a maga 360 literével sem egy kiemelkedő méret... :)
A GM váltó ha jól tudom 159 esetében sajnos a dízeleknél is adott, így ez nem annyira "hibája, mint tulajdonsága" nekik. Ez gyenge pont szinte mindegyiknél.
Jelenleg a 116 lovas 8 szelepes 1.9JTD-vel is elvagyunk, szóval a dinamika sem elsődleges szempont.
A fő csapásirány ami előbb utóbb a cseréhez fog vezetni, hogy a 156-nál lehetőleg modernebb, újabb, s ha lehet kevesebbet futott autóba üljünk át, de úgy, hogy jelentősen ne váljon a technika túl bonyolulttá (szívó 1.8, 120 lovas 1.4 amiben nincs multiair, vagy valami ilyesmi).
Csomagtartó méret ahogy nő a gyerkőc egyre kevésbé lesz releváns, így ha már teljesen elhagyhatjuk a babakocsit egy sima ötajtós kompakt is ki tudná szolgálni az igényeinket. Meg valljuk be a 156SW a maga 360 literével sem egy kiemelkedő méret... :)
A GM váltó ha jól tudom 159 esetében sajnos a dízeleknél is adott, így ez nem annyira "hibája, mint tulajdonsága" nekik. Ez gyenge pont szinte mindegyiknél.
Jelenleg a 116 lovas 8 szelepes 1.9JTD-vel is elvagyunk, szóval a dinamika sem elsődleges szempont.
A fő csapásirány ami előbb utóbb a cseréhez fog vezetni, hogy a 156-nál lehetőleg modernebb, újabb, s ha lehet kevesebbet futott autóba üljünk át, de úgy, hogy jelentősen ne váljon a technika túl bonyolulttá (szívó 1.8, 120 lovas 1.4 amiben nincs multiair, vagy valami ilyesmi).
Kazes☻01-01-2020 21:54:09 // 119615
Az szuper kis autó. ;)
Attis01-01-2020 21:34:09 // 119614
Szia!
Nekem 1.8 MPI van már több, mint két éve. Egy gyenge pontja van, mégpedig a váltó. Az is az Opeltől származik, mégpedig F17-es. Nincs rajta olajleeresztő, mert az Opel állítása szerint sosem kell benne olajat cserélni, azaz örök életű. (Hülyeség). Természetesen megoldható az olajcsere, sőt kell is, mert még egy mágnest sem tettek bele, ami összegyűjtené a kis fém darabkákat.
Városban ez is elkér 10 liter felett is, főleg ha hideg a motor. Autópálya 130-140 között 8 liter környékén van.
Nem tudom milyen megfontolásból írnak olyat, hogy csak városozásra ideális egy olyan autó, ami 140 lovas és 200 felett van a végsebessége. Nekem előzéseknél is bőven elég.
Én nem azt szoktam látni, hogy az Alfások többsége 160 felett hajtaná a vasat, mellesleg tudtommal itthon maximum 130 km/h-val lehet haladni. Kényelmesen ezzel is lehet menni akár 150-el is illetve felette is, csak ott már sokat kér benzinből. :)
Természetesen ki kell próbálni, aztán dönteni.
Nekem 1.8 MPI van már több, mint két éve. Egy gyenge pontja van, mégpedig a váltó. Az is az Opeltől származik, mégpedig F17-es. Nincs rajta olajleeresztő, mert az Opel állítása szerint sosem kell benne olajat cserélni, azaz örök életű. (Hülyeség). Természetesen megoldható az olajcsere, sőt kell is, mert még egy mágnest sem tettek bele, ami összegyűjtené a kis fém darabkákat.
Városban ez is elkér 10 liter felett is, főleg ha hideg a motor. Autópálya 130-140 között 8 liter környékén van.
Nem tudom milyen megfontolásból írnak olyat, hogy csak városozásra ideális egy olyan autó, ami 140 lovas és 200 felett van a végsebessége. Nekem előzéseknél is bőven elég.
Én nem azt szoktam látni, hogy az Alfások többsége 160 felett hajtaná a vasat, mellesleg tudtommal itthon maximum 130 km/h-val lehet haladni. Kényelmesen ezzel is lehet menni akár 150-el is illetve felette is, csak ott már sokat kér benzinből. :)
Természetesen ki kell próbálni, aztán dönteni.
leopop301-01-2020 21:23:52 // 119613
Hát én pont ezért nem vettem giulettát az orra nekem sem tetszik a segge viszont elég jó 😁
Smith01-01-2020 21:19:28 // 119612
Az szuper kis autó lenne, ha nem lenne olyan bárgyú az eleje azokkal az "állított" lámpákkal. Mondjuk lehetne egy Giulietta hibrid aminek 159 eleje és Guilietta hátulja van. Az ütős lett volna!
WarbiRunner (Gyuri)01-01-2020 21:16:22 // 119611
Én meg 170 lovas 1.4-est vezettem, azt mondanám, hogy meglepően megy. Azzal együtt, hogy a Giuliettaban érezni is, hogy mész, nagyon kis paprikás jószág :-) Döbbenet, hogy ezt tudja ma egy 1.4-es motor. A 120 lovas is jól megy állítólag, inkább autópályán jön ki, hogy csak 120 a ménes.
leopop301-01-2020 21:15:01 // 119610
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne most ugye egy 2.2 JTS Brerám van de nagyon elgondolkodtatott az 1750 TBi motor mind Brerában mind 159-ben (szembe jött velem egy két nagyon jó ajánlat és azért kérdezem)
Akik ilyen motorral használtak vagy használnak 159-et mik a tapasztalataitok illetve véleményetek a motorról?
Segítséget előre is köszönöm! :)
Egy kérdésem lenne most ugye egy 2.2 JTS Brerám van de nagyon elgondolkodtatott az 1750 TBi motor mind Brerában mind 159-ben (szembe jött velem egy két nagyon jó ajánlat és azért kérdezem)
Akik ilyen motorral használtak vagy használnak 159-et mik a tapasztalataitok illetve véleményetek a motorról?
Segítséget előre is köszönöm! :)
Liquid01-01-2020 20:22:34 // 119609
A Giulietta kisebb, csomagtartóban mindenképp. Szóval azt is el kell dönteni, hogy melyik méret kell neked. A másik fontos dolog szerintem az, hogy a napi rutinon felül mire kell, és mennyire érzed fontosnak a dinamikát. Giuliettából csak a 150 lovas dízelt vezettem az korrektül megy, viszont az 1.8MPI 159 tényleg csak városozni lenne ideális, mert abban dinamika nem sok van, Az 1.9 JTS-t vezettem egyszer, azzal végülis már lehet élni. A TBI már nem olyan ritka, de tény hogy nem olcsó, már csak azért sem, mert újan is a polc felsőbb részén voltak, és újabban a JTS-eknél, és nem kisfogyasztású, viszont van benne bugi. Az összes közül az 1.8-as 159 lenne motorilag a legjobb, de a Giulietta biztosan olcsóbban tartható, a T-Jet valószínűleg kevesebbet eszik, meg maga a kaszni is könnyebb. Komfortra szerintem nincs olyan nagy különbség, legalábbis elöl ülve.
Azt javaslom próbálj ki mindkettőből egyet.
Azt javaslom próbálj ki mindkettőből egyet.
WarbiRunner (Gyuri)01-01-2020 19:27:34 // 119608
Szia! Szerintem a legalkalmasabb motor az 1.4 T-jet. Viszont egy 1.8 mpi, vagy 2.2 jts 159 olcsóbb. A jts-ek azért 12l-t lazán megesznek városban, a 2.2-es akár 15-öt. Szóval egy viszonylag olcsón vett benzines 159 4-5 év alatt bezabálja az árelőnyét. Az 1.8 talán kevésbé iszákos (de az is relatíve sokat eszik) atombiztos motor, kérdés hogy dinamikában elég e. Jó megoldás lehet egy ilyen. Egy 159 azért piszokul kényelmes, magy autós komforttal munkába gurulni nem rossz :-) A 159 alkatrészei azért lényegesen drágábbak, számold ezt is bele.
pinyti01-01-2020 14:51:57 // 119607
Boldog új évet!
Amit meg is kezdenék egy kérdéssel, ugyanis bár még nem SOS, de lassan kéne körvonalazódjon a 156-os utódja. Mivel zömében városban, és relatíve rövid utakon is járok (nyilván nem folyamatosan, de amikor munkába megyek/jövök, tehát napi kétszeri alkalom az tipikusan ilyen) - igaz kisváros, munkahelyemig max. egy lámpa van, de ha olyan útvonalon megyek, akkor még az sincs - emiatt újabb, modernebb DPF-es dízel nem feltétlenül lenne a legjobb választás. Két opció tűnik megfelelőnek, vagy egy 120 lovas 1.4Tjet Giulietta, vagy - amiért ide is írok - esetleg egy benzines 159. Józan paraszti eszem alapján ebből is talán a legalapabb 1.8 szívó "opelmotor" lenne erre a felhasználásra a megfelelő, mert ugyan világos, hogy nem egy erőgép, de logikusan talán kevésbé kényes, mint a JTS-ek. Ebben kérném ki a véleményetek, hogy aki rendelkezik hosszabb távú tapasztalattal a fenti motorral kapcsolatban, az legyen olyan kedves, és cáfolja/erősítse meg a fenti elméletemet! JTS vélemények is jöhetnek (Tbi az sajnos elég ritka, s még elég drága is).
Előre is köszönöm!
Amit meg is kezdenék egy kérdéssel, ugyanis bár még nem SOS, de lassan kéne körvonalazódjon a 156-os utódja. Mivel zömében városban, és relatíve rövid utakon is járok (nyilván nem folyamatosan, de amikor munkába megyek/jövök, tehát napi kétszeri alkalom az tipikusan ilyen) - igaz kisváros, munkahelyemig max. egy lámpa van, de ha olyan útvonalon megyek, akkor még az sincs - emiatt újabb, modernebb DPF-es dízel nem feltétlenül lenne a legjobb választás. Két opció tűnik megfelelőnek, vagy egy 120 lovas 1.4Tjet Giulietta, vagy - amiért ide is írok - esetleg egy benzines 159. Józan paraszti eszem alapján ebből is talán a legalapabb 1.8 szívó "opelmotor" lenne erre a felhasználásra a megfelelő, mert ugyan világos, hogy nem egy erőgép, de logikusan talán kevésbé kényes, mint a JTS-ek. Ebben kérném ki a véleményetek, hogy aki rendelkezik hosszabb távú tapasztalattal a fenti motorral kapcsolatban, az legyen olyan kedves, és cáfolja/erősítse meg a fenti elméletemet! JTS vélemények is jöhetnek (Tbi az sajnos elég ritka, s még elég drága is).
Előre is köszönöm!
ZoliNix01-01-2020 09:27:39 // 119606
BUÉK mindenkinek! 🥳
Ildiko01-01-2020 08:32:24 // 119605
Dömpi (il dottore)01-01-2020 00:22:41 // 119604
KILOMÉTEREKBEN GAZDAG ÉS SZERELÉSBEN SZEGÉNY BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK!
WarbiRunner (Gyuri)31-12-2019 21:23:20 // 119603
B. Ú. É. K.!! 🎉🍾
Giuntini31-12-2019 19:12:26 // 119602
Boldog hengerfejhiba mentes Új Évet kívánok!
Haddel31-12-2019 18:28:38 // 119601
droberto31-12-2019 18:19:03 // 119600
Sok Boldogságot, Egészséget és sok közös Élményt Minden Kedves Cartársnak!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
755
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?