Forum >> 159

Smith19-01-2019 20:01:27 // 114176
Azért lötyög a bizti, mert a táblában ott a helye, de nincs mögötte a foglalat. Szóval, akkor nem is kell.
szelod919-01-2019 19:31:16 // 114175
Köszönöm. Érdekes, hogy nekem a 06-os helyen nincs biztosíték. 2009-es az autó. Kézzel meg tudtam forgatni a ventilátort, nem szorult. Viszont belepróbáltam a 07-es biztit a 06-os helyére és konkrétan lötyögött benne. Létezik, hogy más lenne a biztosíték tábla? Valami tippetek van esetleg? Szerintem kéne mind két helyen legyen bizti. Így egyik fokozatban sem kapcsolt be a venti MES-sel sem.
Fordjee19-01-2019 19:13:41 // 114174
Oke, koszi, nezni fogom.
tdemeter19-01-2019 19:07:27 // 114173
Az valszeg a kuplung alatti kapcsoló hibája lesz. Majd figyeld meg, hogy olyankor dobja-e amikor emelkedőn mész fel
alfa155gyuri19-01-2019 18:57:51 // 114172
Sziasztok4
Szerintetek lehet egy 3,5 jack dugót rakatni a gyári rádióba és auxon rákötni pl telót?
Fordjee19-01-2019 18:51:01 // 114171
Nah, megjött az első hibaüzenet, Hill Holder not avaible, menet kozben. Mar ketszer is kidobta, mi baja lehet? Elvileg a visszagurulás gátló, de tok egyenes szakaszon jelezte a hibat.
Giuntini19-01-2019 18:23:22 // 114170
Szerintem még nagyon kevés idő telt el, be lehet bizonyítani.
Csabi19-01-2019 18:00:59 // 114169
Igazán sajnálom, viszont azt kell mondjam, hogy már az első hibánál vissza kellett volna vidd. Az idő csak neki játszik, igazából azt mond ami takar a kereskedő, mert nincs az a szakértő aki bebizonyítja, hogy a hiba jelen volt a vásárlásnál. Kívánom , hogy legyen szerencséd, és egy olyan kereskedővel legyen dolgod aki kártalanít!
Giuntini19-01-2019 17:09:08 // 114168
Mennyiért ment el?
Giuntini19-01-2019 17:07:29 // 114167
Sajnálom! Az volt a szemétség, hogy tudták hogy hengerfejes. Ahogy elmondtad a szitut, gyanakodni kezdtem, hogy ki van szedve a tömítőgyűrű a kupakból. Szerintem adja vissza a kereskedő a vételárat, jobban jársz! Ha bontott hf-et szerzel, ami nagyon nehéz, az is alsó hangon mindennel együtt 5 kiló. És nincs hengerfej! Hónapokig fog állni az autód! Adja vissza a kereskedő a pénzt!
WarbiRunner (Gyuri)19-01-2019 17:05:50 // 114166
Neked már látóhatáron a vigasz. Kitartás :-)
Balu199019-01-2019 16:56:46 // 114165
Sziasztok.

Nos kész a vas, minden kicserélve. A termosztát valóban rossz volt és szivárgott is, a vízpumpa jó volt.
A feketeleves ezután jött, eljöttünk a szerelőtől, mentünk kb. 15 kilométert a következő árúházig ott bevásároltunk, kijöttünk bepakoltunk, indulunk el és a földön ott volt kb fél liter hűtővíz. Na f.sza.... kis keresgélés után a szerelő kollégával meglett a hiba, a termosztát felső visszafolyó csövénél szivárog. Az oka nagyon egyszerű, akkora volt a rendszernyomása, hogy képes volt a bilincs mellett kinyomni a vizet....hengefej. A hűtőbe bemenő vízcső felkeményedve.
Holnap hívom a kereskedőt és meglátjuk mi lesz, de az már most biztos, hogy felültem a szopórollerra.
tdemeter19-01-2019 16:32:29 // 114164
Ez egy szomorú nap! Eladtam az gyönyörűségemet
Mától - átmenetileg - hivatalosan is Alfanélkülivé váltam :((
Haddel19-01-2019 16:12:21 // 114163
Scaniamen19-01-2019 15:21:33 // 114162
Itt a kép.
Giuntini19-01-2019 14:25:57 // 114161
Türelem, türelem....
Próbálj meg 166 20V hf-et szerezni bontva. 159-est mev se próbáld, mind repedt. Az a nagy baj, hogy nincs már hf. Nekem van egy 166-os hf-em, van rajta egy kis hiba, de nyomáspróbára elvileg jó volt. De mi ezt sem mertük felrakni.
Zolibácsi19-01-2019 13:02:28 // 114160
Ebay. De előtte ülj le és vegyél be egy nyugtatót.
Scaniamen19-01-2019 12:47:06 // 114159
Nézted a ventilátor motor nincs megszorulva ?
Scaniamen19-01-2019 12:44:00 // 114158
Szia nézd meg az olajat lehet hogy kevés a szervoban .
Scaniamen19-01-2019 12:41:20 // 114157
Szia 1 óra múlva megyek le megnézem neked de a könyv azt írja F6 benzines változat hűtőventilátor alacsony fokozat F7 ventilátor magas fokozat de nem ír típust hozzá.
Scaniamen19-01-2019 12:31:43 // 114156
Sziasztok nem tud valaki tippet adni 2.4hez honnan tudnék új hengerfejet beszerezni?
ZsuTi19-01-2019 12:10:00 // 114155
Sziasztok kedves Autós-társak!
Menet közben a kabinban a kormánykeréktől sziszegő hang jön, fordulatszám növekedésél a hang is erősödik. Tudjátok, hogy mi okozhatja ezt? Köszönjük!
(Alfa 159 1.9 JTD) mi a szervokormányműre tippelünk...
ZsuTi19-01-2019 12:06:57 // 114154
Köszönöm a tippet!
szelod919-01-2019 11:32:31 // 114153
Akinek 1.9 16v-je van és működik a ventilátora megnézné nekem az akksi melletti biztosíték táblát? Nektek van F06 és F07 helyén biztosíték? Köszi előre is
Giuntini19-01-2019 09:31:18 // 114152
25-30 ezret.
Szabister19-01-2019 08:52:16 // 114151
Szia :) Megközelítőleg egy DPF tisztítás milyen összeget kóstál?
Giuntini18-01-2019 23:53:44 // 114150
A Turbó miatt szükséges, hogy max-on legyen.
Giuntini18-01-2019 23:52:22 // 114149
Tutela GI-VI
zoli97818-01-2019 23:11:52 // 114148
Sziasztok automatába milyen váltó olajat ajánlotok?
Vittorio15918-01-2019 22:10:08 // 114147
Az a baj, h a hamu lerakódik benne a sok km miatt.
Mi kitisztitjuk úgy hogy az újszerű lesz és többet nem kell vele foglalkoznod.
www.turbo-tec.eu vagy keress meg engem.

Ez volt a reklám helye.
Shadin18-01-2019 21:51:17 // 114146
Uncsi a téma.
Macccy18-01-2019 21:45:58 // 114145
Jó jó jó :D Elég lett volna, ha annyit mondasz, hogy uncsii a téma XD
Mától nem parázok rajta, majd tavasszal próbaképp beleöntöm az 5w-40-et.
WarbiRunner (Gyuri)18-01-2019 20:39:13 // 114144
Nekem eddig mindkét jtd (m) annyit hígult, amennyit fogyasztott az olajból. Egy olajcsere alatt nem nagyon valtozott a szint, vagy minimálisan. A TD egyértelműen mutatja a szitut, ha városban rövid utakra van használva, akkor néha kell tölteni rá. Hosszabb úton, ha hajtva van sem fogy semmi. A 2.4-nél sem véletlenül cserélek olajat gyakrabban mint 15e. 100% hogy hígul. A szerelőm egyébként azt javasolta, hogy ezeknél inkább maxon, vagy akár felette legyen. a régieknél én a nívó 3/4-edénél szerettem tartani.
Giuntini18-01-2019 20:16:46 // 114143
Vagy amelyik állandóan rövid távon van használva és felhígul a gázolajtól.
Zolibácsi18-01-2019 20:11:02 // 114142
Shadin téged keresnek :-)
Adexi18-01-2019 20:01:37 // 114141
Hello.159 tbi t szeretnék idővel.
Akinek ez van ajánlja?adexi
Shadin18-01-2019 19:45:18 // 114140
Két szóval, szard le!!!
Shadin18-01-2019 19:44:41 // 114139
Ebben a témában azért van írás bőven a neten. Minden belsőégésű motor eszi az olajat. Kevesebbet, vagy többet, de eszik. Majd amelyik dízel az hígul némileg, hol jobban, hol kevésbé.
Shadin18-01-2019 19:42:35 // 114138
Srácok! Azoknak az autóknak nem fogy az olaja akinek az autója 6 litert eszik....
Shadin18-01-2019 19:39:19 // 114137
Én a dízelbe 40-es olajat tettem, valami C2 v. C3-ast. A 30-ast ette az újabb is.
Patkány kvázi vadi új és ha forszolva megyek vele akkor erősebben egyébként lassabban fogy belőle a 40-es olaj. Új HF, turbó, gyűrűk stb., hibátlan henger, bivaly erős motor.
Szerintem engedd el ezt a témát, egyébként meg pont jó bele a 40-es olaj, nyugodtan kövezzetek meg. Turbónak biztos, a többi meg marketing meg satöbbi.
Giuntini18-01-2019 19:16:12 // 114136
Szerintem nem kell aggódni! Nehezebben melegszik be, több kormot küld a dpf-be. Az a lényeg, hogy 10 perc alatt befejezze a regent.
szelod918-01-2019 19:08:21 // 114135
Sziasztok!

MES-sel kényszerítve nem működött a hűtő ventilátor sem az egyes sem a kettes fokozatban. Eddig nem tűnt fel a hiba, de szeretném orvosolni. Van tipikus betegsége a 159-nek erre vonatkozóan? Valakinek van rá megoldása? 1.9 JTD 16V
Laca6218-01-2019 16:51:39 // 114134
Üdv Uraim !
Az a helyzet,hogy MES szerint egyre rövidülnek az átlagos regenerációs megtett átlag kilóméterek.Régebben átlag volt 600-700 km.Most,hogy megint ránéztem,300-400 kilóméter.Az AUTÓT 90 százalékban autópályán használom.
Kezdjek el aggódni DPF miatt ? Ha baj lenne mit javasoltok ?
Kivenni,eldobni,vagy hallgassak egy Amore-s tag szavaira,miszerint lehet takarítani is.
2.4 , hibátlan ,212000 Km.

Tényleg nagyon sokat segítenétek,ha válaszolnátok.
Macccy18-01-2019 14:45:03 // 114133
Persze. Habár ezt is mondtam már, pont te is reagáltál (113062), hogy a nívó ennél valahogy nagyon bután mutat, mert a pálca egyik oldala mindig +4-5 "decit" mutat, de az alacsonyabbhoz nézem és ahhoz igazodik kábé a computer által jelzett is.
RomeoOne18-01-2019 14:37:24 // 114132
De te látod a nívón is? Én miután már többször besípol az elektronikus olajszint mérő, hogy töltsek rá, akkor szoktam ellenőrizni a szintet és legutobb akkor is maxon volt a pálca szerint. De a min-max közepénél sosem lejjebb.
Macccy18-01-2019 14:32:16 // 114131
Na erről beszéltem, amikor azt mondtam, hogy cimboráimnál valamiért sose fogyott olaj semmiből, sőt termelték az olajat. :D Még amikor mondtam nekik, hogy a brit tudósok, a szervízesek és a szakértők szerint is minden motor fogyaszt olajat, csak néztek rám és csóválták a fejüket, nem-nem. :)


Jó azért még nem tartok az 1 L / 5000 -nél, de a 7 deci / 5000 kábéra megvan.
RomeoOne18-01-2019 13:53:14 // 114130
Volt már ez téma máskor is. Vannak a csodamotorok, amik nem csipegetnek semennyi olajat, de átlagban 10ezer km-enként 0.5-1 liter el szokott fogyni. Aki 10ezrenként cserél olajat, annak nem is nagyon gond. Aki hosszabb periódusonként cserél, annál meg rá kell egy kicsit tölteni két olajcsere között
vzsiros18-01-2019 13:26:21 // 114129
4 éven keresztül a 159-em egyszer sem csipegette el az olaját... 96 ezerrel vettem majdnem 160-al adtam el, szóval évente kb 12 ezer ment bele, évente vittem olajat cserélgetni, sosem hiányzott belőle....

Utoljára a 156 16TS-em ette az olajat, de az tényleg olyan tempóban, mint ahogy itt leírod.
Azért az 5k / 1 liter elég soknak tűnik nekem...
RomeoOne18-01-2019 13:24:07 // 114128
Csak egy kérdés volt, sztem sem kéne sok olajat ennie akkor sem, ha 2x ennyi van benne.
Macccy18-01-2019 13:10:50 // 114127
Egyébként még ha tévedek és csillióháromszázezer kilométer lenne is benne, akkor is sokallnám az olajfogyást, az öreg offos csótány ugyanis 400ezersok kilométeresen is ugyanannyit evett, illetve ivott.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.