Forum >> 159
Lörke19-11-2018 17:40:11 // 112999
Köszi szépen! Így már világos minden.
Szabolcs 15919-11-2018 17:00:10 // 112998
Csak egy tipp Nézes egy korrekciós értékét, lehet hogy valamelyik porlasztó szarakodik de más is lehet
mcs1019-11-2018 15:56:17 // 112997
Sziasztok
2,0 diesel
Hideg indításnál az alapjárat 10-15s -ig nem egyenletes, de ma melegen is csinálta, próbáltam visszakeresni a típus alapján de nem találtam semmi hasznos infót ezzel kapcsolatosan. Elég sok minden okozhat ilyen jelenséget. Kinek volt már hasonló és mi volt a gond?
2,0 diesel
Hideg indításnál az alapjárat 10-15s -ig nem egyenletes, de ma melegen is csinálta, próbáltam visszakeresni a típus alapján de nem találtam semmi hasznos infót ezzel kapcsolatosan. Elég sok minden okozhat ilyen jelenséget. Kinek volt már hasonló és mi volt a gond?
pettinke19-11-2018 12:44:23 // 112996
a free MES az attól free, hogy bizonyos dolgokat enged, bizonyosakat meg nem (tehát nem úgy, hogy mindent enged, de mittomén csak egy hétig). amúgy ez szépen össze van foglalva a honlapján is, a zöld FREE oszlopban, valamint a támogatott autóknál ami pirossal szerepel, azt NEM támogatja. a 159 2.0 esetében semmi sem free, csak a CAN modul info kiolvasása.
(magyarán: ha beolvassa a modulokat, akkor működik.)
(magyarán: ha beolvassa a modulokat, akkor működik.)
Giuntini19-11-2018 12:10:02 // 112995
Szép a felni! A termosztát szórakozik. Ha eléri a 90 fokot ott kell álnia! Gyárit vegyél ami Behr.
RomeoOne19-11-2018 11:01:17 // 112994
Valószínűleg a programmal lesz a gond. Tölts le tört verziót, azzal le tudod tesztelni és ha beválik, megveszed.
beeep14619-11-2018 10:57:36 // 112993
Ja, és lehet lényeges. Nem folyamatos hang, hanem csak egy ponton kattan.
beeep14619-11-2018 10:56:40 // 112992
Sziasztok!
Reggeli hidegben elkezdett "klattyogni" a kormány. Jellemzően balra kormányzásnál és onnan visszatérés közben adja ki a hangot, de egy-két napja már a másik irányban is tapasztalom. Üzemmeleg állapotban viszont nem hallom. Mi lehet a gond, van/volt hasonló esetetek? Köszönöm.
Reggeli hidegben elkezdett "klattyogni" a kormány. Jellemzően balra kormányzásnál és onnan visszatérés közben adja ki a hangot, de egy-két napja már a másik irányban is tapasztalom. Üzemmeleg állapotban viszont nem hallom. Mi lehet a gond, van/volt hasonló esetetek? Köszönöm.
Shadin19-11-2018 10:12:07 // 112991
Én kikaptam a háttámlát ami nem nagy szopi és akkor már engedett akkorát...
Meg olyan is volt, hogy a biztonsági öv alját csavaroztam ki kis szopás árán.
Meg olyan is volt, hogy a biztonsági öv alját csavaroztam ki kis szopás árán.
WarbiRunner (Gyuri)19-11-2018 09:39:36 // 112990
Köszönöm, délután belemélyedek :-)
yani🍀19-11-2018 09:15:54 // 112988
Robinak volt erre blogja.
WarbiRunner (Gyuri)19-11-2018 09:11:42 // 112987
Ma reggel az autó úgy döntött, hogy a csomagtartó nyitva van. Pedig zárva, működik is a gomb, de azt írja folyamatosan, hogy trunk open. Merre keressem a hibát? Van típus betegsége pl a kapcsolónak?
Lörke19-11-2018 09:09:15 // 112986
Sziasztok!
Letöltöttem a MES 4.2 free-t, de nem kapcsolódik az autóhoz. Észt Bluetooth ELM-em van. Alfa OBD kapcsolódik. A MES az autóban lévö modulokat szépen beolvassa. Viszont kapcsolódáskor azt írja ki, hogy ez a funkció csak regisztrált verzióval lehetséges.
Kérdésem, hogy rossz MES változatot töltöttem le vagy az ELM nem jó? Szándékozom megvenni a MES-t, csak ki akartam mégis próbálni a free verziót.
Köszi előre is a választ.
Letöltöttem a MES 4.2 free-t, de nem kapcsolódik az autóhoz. Észt Bluetooth ELM-em van. Alfa OBD kapcsolódik. A MES az autóban lévö modulokat szépen beolvassa. Viszont kapcsolódáskor azt írja ki, hogy ez a funkció csak regisztrált verzióval lehetséges.
Kérdésem, hogy rossz MES változatot töltöttem le vagy az ELM nem jó? Szándékozom megvenni a MES-t, csak ki akartam mégis próbálni a free verziót.
Köszi előre is a választ.
Roll198319-11-2018 09:07:42 // 112985
Dehogy működik. A legjobb tipp az rá, hogy kicserélték azt a panelt benne és épp ilyen volt kéznél.
yani🍀19-11-2018 07:42:20 // 112984
Erhard névrokona:-)
link
Tesla szervíz... 9:18-9:2-ig érdemes megnézni a háttérben mi van a falon. :-)
link
Tesla szervíz... 9:18-9:2-ig érdemes megnézni a háttérben mi van a falon. :-)
Liquid18-11-2018 22:27:05 // 112983
kérdés, működik a tekerő? Úgy értem valóban állítja a lámpákat?
ZoliNix18-11-2018 20:44:05 // 112982
Szerintem haldoklik a termosztát.
(gondolom, persze nem biztos)
(gondolom, persze nem biztos)
szelod918-11-2018 19:53:34 // 112981
Felkerültek a téli gumik nálunk is. Sokkal komfortosabb lett az autó, de még barátkoznom kell a felnikkel 😁 A másik dolog, ami a hideggel jött a vìzhőfok ingadozása. Sok helyen olvastam, hogy 82 fokos termosztát van az autóban (1.9 16V) Mondja meg valaki, hogy ez így jó vagy sem? Autópályán stabil 90 fok, városban leesik annyira mint a képen, néha kicsit lejjebb is, de a 80-as vonalat nem éri el soha.




Macccy18-11-2018 19:14:10 // 112980
Tesó ez DURVAnagy szopás. Azt hittem ez vw dolog volt, de most előre fosok, hogy ez is tud ilyet. Nekem úgy 7 éve az audiban csinálta ugyanezt az öv csévélő, ez a borulás-"automatika" miatt van. Úgy tudom van benne egy golyós mechanika, ha fejreáll a bódé, beszorul a golyó a kilincs alá. Gyanítom, hogy a por, zsír, idő hatására a golyó nem gurul ki a szerkezetből a visszabillentés közben. Állati szopás, mert ha lefele megnyomod ledöntve, attól csak mégszorosabbra feszít.
Én a következőképpen oldottam meg anno: ülés tövénél hátulról be lehetett nyúlni dugókulccsal, az ülés forgástengelyét lefogató lemezből csavart kiszedtem, ülést félretoltam, hogy hozzáférjek az övhöz. Asszem valamiért azt nem lehetett kicsavarozni, rendesen nem fértem be, szóval késsel a varrást elvágtam, ahol vissza volt hajtva a gurtni vég. Később erős cérnéval újravarrtuk. De ettől kezdve csak úgy mertem ledönteni a támlát, hogy a középső öv át volt vetve a fejtámla körül, tartaléknak.
Én a következőképpen oldottam meg anno: ülés tövénél hátulról be lehetett nyúlni dugókulccsal, az ülés forgástengelyét lefogató lemezből csavart kiszedtem, ülést félretoltam, hogy hozzáférjek az övhöz. Asszem valamiért azt nem lehetett kicsavarozni, rendesen nem fértem be, szóval késsel a varrást elvágtam, ahol vissza volt hajtva a gurtni vég. Később erős cérnéval újravarrtuk. De ettől kezdve csak úgy mertem ledönteni a támlát, hogy a középső öv át volt vetve a fejtámla körül, tartaléknak.
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2018 18:44:04 // 112979
próbáld meg lefelé nyomni a háttámlát hát ha enged a gurtni lefelé
fazek18-11-2018 18:05:07 // 112978
Ez elég nagy szívás :-( Nekem már vagy 2 hónapja megakadt a középső öv,nem lehet használni. Az ülés hátlapját már lebontottam de azzal nem sokra mentem,nem lehet hozzáférni a feszítő szerkezethez.Valószínű hogy az ülőlapot kell feltépni és oldani az alsó csavarját, talán úgy megjáratva helyreáll az övfeszítő. De lehet hogy csrélni kell. Nekem szerencsére nem ledöntött pozícióban akadt meg, 5 személlyel meg nem járok.
RomeoOne18-11-2018 16:11:36 // 112977
Valaki járt már úgy, hogy lehajtotta az ülést, de nem tudta visszadönteni? Az a helyzet, hogy ledöntöttem a hátsó üléssort, hogy el tudjam hozni az abroncsokat. Amikor vissza akartam állítani, akkor csak a jobb oldali, rövidebb hátlapot tudtam, a hosszabbat (bal oldali és közép egyben) nem tudom visszahajtani, mert a középső biztonsági öv fogja és nem enged. Nem értem, hogy mi a fene van. Eddig egyszer hajtottam le, utána simán visszadöntöttem. Most meg valamiért beakadt és nem tudok semmit kezdeni vele. Van valakinek ötlete?
Dömpi (il dottore)18-11-2018 15:08:49 // 112976
Mert utálok a telón pötyögni, egy posztért meg kár bekapcsolni a laptopot.
Amúgy a blogjaimat ápolom...most is írtam.
Amúgy a blogjaimat ápolom...most is írtam.
Giuntini18-11-2018 14:35:55 // 112974
Benvenuti!! De rég írtál Dömpi!!
Dömpi (il dottore)18-11-2018 13:02:36 // 112973
Roll198318-11-2018 11:15:21 // 112972
:D :D :D
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2018 10:50:58 // 112971
Ha ezt észreveszem +100e :))))
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2018 10:50:18 // 112970
Különleges Alfád van :)))
Giuntini18-11-2018 08:42:20 // 112969
A hígulás általában a megszakított regenek következménye és a sok város, és a rövid távok is tehetnek róla. Minden motor fogyaszt valamennyi olajat, és ha több van benne akkor igencsak hígul. Én nagyrészt autópályázom, soha nem találkoztam olajhígulással. Nekem 10 ezer km-en elfogyaszt fél lityót. Ez normális, pláne hogy a motoromban 60 ezer km van. A hf-ben meg 10. Én inkább be sem indítom 1-2 km-es távra. A hidegüzem a legkárosabb a motorra.
ProdyG18-11-2018 08:10:13 // 112968
aha értem. akkor a gyújtás ráadása nélkül tudunk helyzetjelzőzni, az az értelme.
Csabi17-11-2018 22:57:57 // 112967
Inkább ez, minthogy füstöljön mint egy mozdony.
Alfabundi17-11-2018 22:38:20 // 112966
Most cseréltem olajat, 1000 km mentem, már több van benne pedig kétszer regenezett. Utálom a dpf t. Nem kell.
Roll198317-11-2018 22:29:32 // 112965
http://eko-motorkerekparszerviz.hu/nehany-szo-az-olajfogyasztasrol/
Roll198317-11-2018 22:27:39 // 112964
Ha rövid távokat mész vele, fel tud hígulni.
Jorjie17-11-2018 21:33:03 // 112963
Ha nincs bent a kulcs megnyomod hosszan, és felkapcsolja a helyzetjelzőket. Ha babrálod az irányjelzőkart, akkor az az oldal fog világítani, ahova "indexelsz".
ProdyG17-11-2018 21:20:31 // 112962
Ó de jó, hogy beraktad ezt a képet, így legalább meg tudom kérdezni, hogy mi az a P betűs gomb? Nyomkodtam már, de nem tudom mit csinál...
Shadin17-11-2018 20:30:54 // 112961
Benyás nem hígul :-)
Roll198317-11-2018 20:28:25 // 112960
Roll198317-11-2018 20:24:12 // 112959
Nekem is az a Liqui Moly ban a TBi-ben, mint neked, 1-2 hét és cserélve lesz, de egyszer se kellett rátöltenem. Műszerfalon is mindig maxot mutat és havi 1x rá is szoktam nézni a pálcára is, persze biztos hígult.
Shadin17-11-2018 19:01:02 // 112958
Nem igazán érezni ki azt a púpot, egyébként is elég sztochasztikus a TBi működése már csak a vez. módosítók miatt is, de az biztos, hogy a gyárinak a leg lineárisabb a működése, viszont sokkal "gyengébbnek" érződik az autó mint a másik kettővel...
Zolibácsi17-11-2018 17:59:09 // 112957
Pont rád gondoltam, mikor leírtam :-), kis pénz kis rally :-)
'''''17-11-2018 17:13:05 // 112955
Most nagyképű leszek: minek kell ehhez három autó? :-)))
Zolibácsi17-11-2018 15:58:32 // 112954
egy képen 500 lóerő :-)
psychoati17-11-2018 15:43:52 // 112953
Jó flotta :-)
Zolibácsi17-11-2018 15:28:41 // 112952
Smith17-11-2018 14:40:48 // 112951
Én adtam tippet de ezek szerint write-only üzemmódban vagy.
WarbiRunner (Gyuri)17-11-2018 13:36:41 // 112950
Egy rendes benzines program kellene arra a tbi-re, nem dna kapcsoló :-) Azt az alacsony fordulati púpot nem tudom miért jó odatenni. Én még a dizelből is először ezt szedem ki. A benzines érzet esszenciája (tapasztalatom szerint) , hogy lineárisan tol, és nincs púp, fent meg addig tartja egyenletesen a nyomatékot míg birja szusszal/levegővel.
A 2.4-em csúcs nyomatéka 3200-on van pl pont ezért. Alul beáldozom a púpot, viszont felül hozzá tudom húzni jobban, nincs dízeles nyomaték esés sem. Így jön ki a tol a végtelenségig érzet. Stopper ellen lehet jobb a púpos, csak én nem csípem az olyat, nincs feelingje :-)
A 2.4-em csúcs nyomatéka 3200-on van pl pont ezért. Alul beáldozom a púpot, viszont felül hozzá tudom húzni jobban, nincs dízeles nyomaték esés sem. Így jön ki a tol a végtelenségig érzet. Stopper ellen lehet jobb a púpos, csak én nem csípem az olyat, nincs feelingje :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
475
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?