Csabi14-02-2017 21:29:32 //
91553
persze lehet vele közlekedni, annyira azért nem egy nagy probléma, mert elég nagy és masszív az a gumitömb...többnyire csak rázópadon veszik észre -legalábbis nálam- viszont ez adja meg magát a leghamarabb, én már 2x cseréltettem ezeket a szilenteket ...fél óra alatt megvan a csere, és a szilent sem drága
Egy remek nyitott tetős kirándulásnak tűnik :-)
Liquid14-02-2017 21:12:00 //
91551
hát igen, most nektek lesz messze :)

Sziasztok!
Ezt a hibakódot olvastuk ki az autóból: P2004
Ha esetleg talàlkozott màr valaki ilyennel vagy valaki tudna segíteni a hiba megoldàsàban, ne tartsa magàban! Előre is köszi!!
Coyote14-02-2017 21:06:23 //
91549
Nem ártan néha nyújtani a derekat és az alsó izmokat. Nekem a derekam szét ment a soför melóban a napi 18-20 óra vezetés alatt. Aztán az edző teremben az edzőm nagyon jó technikával 5 alkalom után ugy rendbe rakta hogy csak na.
Ne legyen párna a fejed alatt!!!
Nekem volt 2x becsípődve, napokog feküdtem a padlón, és négykézláb közlekedtem. Azóta vigyázok.
Hát remélem megoldódik valahogy. Nekem ez ismeretlen dolog volt eddig. Kipróbálom a padlón fekvős gyógymódot :-)
Ha valakinek nem kell bemutetni a derékfájást, az én vagyok😞
Arra vigyázz, ne fázzon meg+heti 1 óra felvés a padlón (meleg padlón) háton, fotel ülőlapra felfektetett vádlival.
(Egészség percek rovatunkat hallották 😁)
Legkésőbb májusban kiderül az igazság. Ahogy látom, jó messze kell autóznunk a Selénia Rallyra. Terv szerint a 146-tal megyünk, eltart majd egy darabig odaérnünk. Ha a hátam akkor is bejelez, akkor más baj van. Ha nem, akkor a TI ülés a hibás.
Örülj neki. Pár hónappal ezelőtt én is kb így nem értettem volna, ha valaki ugyanígy küzd az üléssel. Sajna megtapasztaltam. Menet közben jól elvagyok én benne. Miután kiszálltam, akkor kezdem érezni, hogy valami nem okés. Ma csak városban kellett kocsikáznom, kb 1 órát ültem benne. A már majdnem elmúlt derék/hátfájás most estére megint előjött. Nem tudok másra következtetni, mint hogy az üléssel van baj. Semmilyen más járműben, soha nem jártam még így. A 159-cel pedig minden utamon. Hidd el, nem vagyok túl boldog ettől :-(
A mai szervizek esetében már semmin sem lepődnék meg😤
Nem biztos hogy érdemes külön cserélni a sziletet:
1) profi, felszerelt szerelő kell hogy rápréselje a lengőkarra
2) én egyet cseréltem, majd 3 hónap múlva megadta magát a lengőkar gömbfej, ergo lengőkar csere, azzal viszont adják rápréselve a szilentet
Amúgy ha gatya a szilent bizonyos sebességtartományban beremeg a kormány (nálam 80- nál és 140-nél volt)
féltengely szimering hibánál váltóolaj szivárog amit nem lehet össze téveszteni a motor olajjal...
Kolci14-02-2017 20:13:40 //
91540
köszi, sajna nemsokára engem is utólér a lendkerék-kuplung csere.
Nem értem ezt az üléspozíció kínlódásod :)
Én mindig állítgatom, kb 2-3 naponta. Attól függően szűkebb vagy kényelmesebb farmer van rajtam, vékonyabb / vastagabb talpú cipő, pufimellényben vagy csak pulcsiban ülök a volán mögé.
Nincs fix üléspozícióm.
Főtengely szimering???
Nem jellemző, főleg nem a 8v esetében.
Nézzétek meg jól. Alapból szar az olajleeresztő csavar: ha ráhúzod rendesen, szívás leszedni a köv. olajcserénél, ha nem akkor meg ereszt.
Másik a féltengely szimering, de annak a cseréjéhez nem kell leszedni a váltót.
(Legjobb lenne elhoznod az én szerelőmhöz)
én azt szeretem adni amivel gyártották, azzal biztos nem lesz gond...keverni meg nem szabad mert sokszor a LUK lendkerék nem kompatibilis a Sachs kuplungszettel meg vica-versa :)
Kolci14-02-2017 19:51:06 //
91536
Igen köszi.
Értem amit írtál, csak az érdekelt volna, hogy keverni nem jó, vagy nincs értelme?
Mondjuk a luk nem jobb mint a valeo az 1.9-re...
a 2,4-hez LUK-ot (csak az van hozzá), az 1.9-hez Valeo-t, a 2.0-hoz ami F40 LUK-ot, a C635-höz Sachs-ot ...remélem kielégítő választ adtam.... mindegyiknek az a gyárija amit leírtam
Kolci14-02-2017 19:29:46 //
91534
Te luk-ot vagy vale-ot, vagy sachs-ot vennél, a három között kb 10 a különbség
Shadin14-02-2017 18:09:54 //
91533
Futóműállításon ki kellett volna derüljön.
Liquid14-02-2017 17:27:56 //
91532
azért ahhoz kell kemény ütés hogy elmenjen a futómű, legalábbis nekem még nem volt ilyen problémám.
egyik oldalt el van törve az a szilent másik oldalt csak repedve....hát ki tudja mióta lehet már rég el is ment a kerék összetartásom. de a kerékösszetartást a szar magyar utak is elbaszhatják úgy tudom.
emGéza14-02-2017 14:52:35 //
91530
Csak a kerékösszetartást viszi el. "csak"!
Liquid14-02-2017 14:50:38 //
91529
Biztosan nem egészséges :) Gondolom attól függ mennyire gatya...
Nálam előműszakin derült ki, így a vizsgasorról ment egyenesen a szerelőhöz.
ott221714-02-2017 14:38:46 //
91528
290 gumival
igen a hátsó szilent. lehet ezzel így törötten közlekedni, nem veszélyes ?
Liquid14-02-2017 13:56:28 //
91526
gondolom a hátsó "nagy" szilentek vannak oda, ha jól emékszem olyan 8e ft körül vannak.
Sziasztok.
Most jövök műszaki vizsgáról ahol közölték velem, hogy az első alsó lengőkar szilentjeim el vannak repedve/törve a bal és a jobb oldalt egyaránt..
Érdeklődnék, hogy ennek a cseréje mennyire életbevágó és hol tudom jó áron beszerezni ezeket. (az autóm 159 1.9 jts.)
válaszaitokat előre is köszönöm.
üdv.
Tocke14-02-2017 11:21:23 //
91524
Na pont ilyenért fáj a szívem...Sajna ez felgumizva fél guriga. Sok.
yani🍀14-02-2017 11:11:00 //
91523
guminyomás?
Tény, hogy téli van fent ami nem olyan merev mint a nyári
Shadin14-02-2017 10:08:07 //
91521
Nem csak téli gumival csinálja?
Az mitől lehet szerintetek, hogy a kormány sokkal kevésbé akar kanyar után "visszaállni" egyenesbe magától mint azelőtt? Ez valamilyen futómű gond lehet? Vagy szervó?
Azt veszem észre,hogy visszafelé is tekergetnem kell a kormánykereket állandóan, mert csak egy kicsit megy vissza, de mintha régen ez nem így lett volna....
cartarsak !
Olyan problémám van, hogy a kerek tőcsavarok brutálisan rászorulnak az agyra..... Szinte alig lehet levenni... Mi lehet a probléma ? Tőcsavar cserére érett ?:D
a 2,4-hez drágább a szett, igaz nem sokkal... annak LUK a gyárija és olyan 220e, az 1.9-é 200 alatt van 10-20e-rel...
Az 1.9 8V árai szinte teljesen ugyanezek eddig, igaz ma vetem bele magam jobban a témába...
ott221713-02-2017 22:04:01 //
91516
Én már odáig jutottam ,hogy nem bízom másra ,csak én és a barátom -aki autószerelő-csináljuk.
Marseus13-02-2017 21:42:53 //
91515
Találtam végre egy méltó műhelyet a vashoz,ráadásul az egyik szerelő a műhelyben szintén fertőzött.
ott221713-02-2017 21:41:16 //
91514
"alkatrészcsereberélőpróbálkozókisérletezőkontárról"- lehet ehhez már fáradt vagyok :::)))))
Marseus13-02-2017 21:32:56 //
91513
De ezért bízom szerelőre a dolgot,h ne nekem keljen az eszembe jusson. Tapasztalataim szerint egy szerelő inkább több mindent cseréltet mint kevesebbet.Persze ha autószerelőről beszélünk és nem holmi alkatrészcsereberélőpróbálkozókisérletezőkontárról..:-)
Marseus13-02-2017 21:28:49 //
91512
Kinyomócsapággyal együtt.
ott221713-02-2017 21:23:15 //
91511
Bizony a kinyomócsapágyat sokan elfelejtik,pedig az olajos ha eldurran megáll az "élet".
Kolci13-02-2017 20:59:35 //
91510
És gondolom a hidraulikus kinyomócsapággyal együtt, mert nélküle nagyot lehet szívni, amikor eldurran.
Marseus13-02-2017 20:49:41 //
91509
A kuplung természetesen szettben.
Marseus13-02-2017 20:48:56 //
91508
Blogot még nem készítettem róla,de nálam 1 hete sincs, h cserélve lett. LUK került bele kuplung is meg kettős tömegű is.176.000 volt a lendkerék és 93.000 a kuplung, 8000 a szimering. De ez a 2.4-es árai a tied gondolom ennél azért kevesebb lesz.
Haddel13-02-2017 20:35:51 //
91507
Nekem Csöri szerzett a bontós haverjától jó csatlakozókat.
Valeot ajánlom az a gyárija, meg a legolcsóbb is :)
'''''13-02-2017 20:00:33 //
91505
Én eladás előtt 5.000Km-el cseréltettem.Elkezdett kalapálni a kettőstömegű.
ErHard küldte az újat.Alvázszám alapján küldte és nem is volt vele semmi gond.
Egyébként előtte vettem egy alig használtat Phon-tól de azzal alig mentem és beadta a kulcsot.Én csak újban gondolkodnék a helyedben.
Kuplungot én nem cseréltem csak megerősíttettem.(átépítés miatt kellett) 40.000Ft volt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.