Forum >> 159

mizooo25-04-2016 21:21:23 // 82230
Én is így jártam el, tök szuper lett!
Giuntini25-04-2016 21:14:25 // 82229
Azért most jöttem rá, hogy egy 200 ezer km-t futott gép, biztos nem adja már le azt a teljesítményt amit tudott újkorában. Nem tudjuk ki használta, a motorban azért csak érződik a km, ennyi km-t futott autókban a turbónak már lehet lógása, a geometria lekormolódva. Pityukoma cartárssal ma pont ezt beszéltük. Most hogy a motoron minden tökéletes, látszódik, hogy működik egy új motor. Most valóban az új autó menetteljesítményeit hozza a motor. Ha nem lenne azért elég nagy költség kiszereltetni a turbót, mindenkinek javasolnám, hogy 200 ezer km környékén kivenni a turbót, és legalább a geometriát kitakarítani.
BigBratyó25-04-2016 20:16:21 // 82227

Na alakul a molekula :D Hátsó fékbetét csere kész, nyári papucsok on, szervizszett a csomagtartóban. A héten olajcserék (motorolaj és váltóolaj) és minden féle szűrők.. Első-hátsó lökhárító fényezés jövő héten (köszönöm mindkét parkolni nem tudó elvtársnak, még szerencse hogy betétlapot easy rider azonnal adták...). Utána már csak egy teli polír kell, és elvileg az autó pöpec, készen az aszfalt km-ek falatozására :P Köszönöm az alkatrészeket Erhard 242 (Pure Energy) cartársnak! :D
yani🍀25-04-2016 20:07:30 // 82226
Remélem végre minden gondod megoldódott az autóval!
Giuntini25-04-2016 17:59:32 // 82225
Remélem vége ennek a sorozatnak, és most már így marad! Az tény, még soha nem ment így. Most biztos meg van a gyári teljesítmény, sőt érzésre több is. A VTT-re kell most már esztétikailag felkészíteni.
Dömpi (il dottore)25-04-2016 17:46:11 // 82224
alakul már az ifjúság is :)
ProdyG25-04-2016 17:42:21 // 82223
Igen, fúróba tettem drótkorongot és azzal políroztam.
Tiszta sötét és foltos volt, de nagyon szép lett.
Dömpi (il dottore)25-04-2016 17:34:07 // 82222
A gyári négydugattyús féknyerget drótkefézted???
Shadin25-04-2016 17:13:30 // 82221
Ma volt szerencsém kipróbálni Giuntini cartárs autóját, jelenthetem újra teljes fényében pompázik :-)
Motor halk, húz mint a mozdony, TB nyomás maxon kifexik gázadásra. Kereket eltekeri nem sport fokozatba is. Eddig soha nem vezettem automatát, de igaz lehet, h aki kipróbálja az nem akar többé mást venni.

Emil! Használd egészséggel, most már nem lehet (nagy) baj.

ui.: klímást keresd fel.
Shadin25-04-2016 17:08:48 // 82220
Az a fék légtelenítő csavar porvédő gumija, és alatta nem lehet fékolaj, mert az nem jelent jót, ha valami más akkor nem gáz...
ProdyG25-04-2016 16:13:38 // 82219
köszi mindkettőtöknek, akkor biztos csak valami nedvesség szivárgott, megnézem majd alaposabban ma.
Magához a csavarhoz nem nyúlok, de akkor ha jól értem, a kis gumisapkáját lecserélhetem simán.
Shadin25-04-2016 15:38:45 // 82218
Ott nem szivároghatna olaj...
:-(
David | Centocinquantanove25-04-2016 15:23:50 // 82217
Nagyon vagány, gratulálok!
yani🍀25-04-2016 13:12:52 // 82216
Az nem szelep, hanem a légtelenítő csavar porvédője.Szerezz egy másikat, cseréld ki és kész!
ProdyG25-04-2016 12:58:55 // 82215
Hétvégén sikerült szépen kifényesítenem a féknyergeimet egy drótkoronggal.
De elkövettem egy hibát: a nagy Brembo féknyereg tetején van egy kis gumiszelep, vagy nem tudom mi a pontos neve... egy kicsit belekarmoltam a koronggal, és egy pici lyuk lett rajta, amiből ha jól látom olaj szivárog ki.
Menjek azonnal szervizbe, vagy esetleg tudtok javasolni valamit?
köszi
Shadin25-04-2016 10:09:39 // 82214
Akartam mondani, hogy nem zárt be a Budafoki úti Bemok Team mosó :-)
Giuntini25-04-2016 09:13:14 // 82213
Biztos? Megnézted a szélvédő gyártási évét?
Giuntini25-04-2016 08:59:17 // 82212
Ma reggel meg volt az alvázmosás.
Nivan8425-04-2016 07:16:29 // 82211
De a gyári szélvédő van bent. Nem volt soha kivéve meg ragasztva.
tirex24-04-2016 21:51:18 // 82210
Oké! Majd jelentkezek ha kèsz. Üdv
Itáliai üveges24-04-2016 21:18:07 // 82209
A gumi nem egy csatornában van hanem az üvegen.
Itáliai üveges24-04-2016 21:11:53 // 82208
Üvegparával nyugodtan keresetek......
A gumi az üvegen csak esztétika ha nem lenne ott akkor sem ázna az autó!
Vagy elengedett a ragasztó vagy eleve rosszul nyomták a ragasztót.
Ki kell menteni az üveget és újra ragasztani.
csAR24-04-2016 20:52:41 // 82207
Nem sikerült.Összecsatlakozott,majd a következőt írta:

"ECU ellenőrzés sikertelen.

Hiba a készüléktől kapott ISO kóddal.
A csatlakoztatott eszköz nem igazolható Alfa OBD."

Szar az eszköz?
Todorriskov24-04-2016 20:42:46 // 82206
Az dúrva, akkor én megúsztam eddig, szerencsére te is! Igaz pozitív dolgot sem okozott, pedig én azt vàrtam. :D
Nivan8424-04-2016 20:30:44 // 82205
az a kicsi kék elm327 nekem karácsonyfát csinált amúgy az autómból. szerencsére nem lett semmi baj, időben lerántottuk az aksisarut.
Todorriskov24-04-2016 20:09:48 // 82204
Pont ez az, hogy én sem tudtam semmit kezdeni az Elm 327-el.
Fiatecuscan sehogy ne tudott kapcsolódni hozzà, pedig az obd2 portjàt mindig megadtam a programban.
Nem tudom, valamit biztos elszúrtam mindig.

Mindegy, majd valamire jó lesz a kicsi kék izé Elm 327. :D
Nivan8424-04-2016 20:06:50 // 82203
Nem volt. De van benne javithatatlan kavicskár, szval lehet h lesz.
Todorriskov24-04-2016 20:03:53 // 82202
Köszönöm szépen előre is! Mivel Pest felé szinte soha nem jàrok, csak Kőszeg vagy Sopronon àt Ausztriába.
Postaköltséget természetesen én àllom!
(meg még pàr sör 🍻, üdítő àràt vagy amit iszol)
Majd valahogy küld el légyszi a szàmlaszàmod.
Előre is köszi!
yani🍀24-04-2016 19:59:31 // 82201
Volt cserélve a szélvédő? Ha igen, akkor könnyen lehet, hogy rosszul ragasztották be.
Nivan8424-04-2016 19:53:59 // 82200
Egyébként az a tető gumi van ahol kicsit féloldalasan ki van fordulva abból a csatornábol amiben fut.
Nivan8424-04-2016 19:50:37 // 82199
Kollégák.

Beázik az autóm. A vezető oldali napellenző bal oldali tartó konzoljánál tűnik a kiinduló pontnak, és az a oszlop is kap. Valaki talalkozott hasonló problémával? A szélvédő és a tetőn végigfutó hosszú gumi (nemtudom mi célt szolgál pontosan) találkozására tippelek hogy ott lehet valami tőmítetlenség.

Tanácsok? Köszönöm

I
yani🍀24-04-2016 19:00:02 // 82198
Igen, nekem a rádió alatt volt. Sajnos nem tudom, de a rádió mögött van még hely, így ha ügyesen vezetik el a kábeleket, lehet, hogy elfér ott is.
Kolci24-04-2016 18:41:50 // 82197
Neked a rádió alá volt betéve a B&Me? Nekem régi navim van és ott nem fér be alá.
Ausztriában volt szerencsém egy olyan régi navisban ülni, amiben volt B&Me is gyárilag.
Ott hová tehették az egységet?
Zolika15924-04-2016 18:34:37 // 82196
Heló.
Valakinek van e elfekvőben első lámpák melletti króm diszléc párban!?
Üdv.
yani🍀24-04-2016 18:07:30 // 82195
Kellett egy fantomtápot beépíteni, mert az aftermarket fejegységek nem adnak ki az antennacsatlakozóra 12v-ot, amiről az antennában lévő erősítő működik. Meg vagyok vele elégedve.
Haddel24-04-2016 17:12:48 // 82194
Milyen a rádió adások vétele a gyári antennával?
RomeoOne24-04-2016 17:09:49 // 82193
Na, ezt átméretezhettem volna, tapasztalni kell még ezt a fórum motort
RomeoOne24-04-2016 17:09:01 // 82192
A FAT32 volt a probléma, formázás után már egyből látta. Egy ilyen 32GB-os Patriot USB 3.0-s stick-ről van szó. Akkora mint egy hüvelykujj köröm (na jó, talán picivel nagyobb), szóval kényelmesen elfér a kesztyűtartóban :)
Itáliai üveges24-04-2016 16:41:04 // 82191
Szia

Pendrive-ot csak gyújtáson vagy járó motornál olvas.
Nem minden gyártó pendrive-ját látja, én is többet probáltam viszont ami müködik abból lehet nagyobb mint 2 gb.
Nekem a 16 gb is látja FAT 32-re formázva.
yani🍀24-04-2016 15:57:39 // 82190
A B&M mellett felszabadult a gyári mp3-as fejegység is. Sok értelme nincs, hoy pakolgassam. Ha érdekel valakit, ez is vihető.
☻SKULL☻24-04-2016 15:21:51 // 82189
Üdv, csak aszt szeretném kérdezni hogy a főtengely égszíj tárcsának hat csavarját hány Nm-es erővel húzzam be?
tirex24-04-2016 15:16:32 // 82188
Rendben, kár. üdv.
Dömpi (il dottore)24-04-2016 15:15:00 // 82187
Szia!
Nekem ez nem passzol.
Enyém zöldes, ráadásul nagy navim van: más a méret.
De köszi.
Shadin24-04-2016 14:44:59 // 82186
Az elm legyen csatlakoztatva a telefonnal mielőtt az alfaobd-t indítod. A kód 1234. Amit később látsz 5 jegyű kódot, azzal nem kell foglalkoznod. Amikor csatlakoztatva van az adapter és a teló, akkor az alfaobd-n kiválasztod a bal felső ikonoknál a BT jelet, ami alatt megtalálod a korábban csatlakoztatott bt eszközt.
RomeoOne24-04-2016 14:16:07 // 82185
NTFS-ben volt, akkor kipróbálom FAT32-vel. Köszi a segítséget. Lehet, hogy írok egy rövid blogbejegyzést majd a Blue&Me beüzemeléséről, az olyan nyalánkságokkal, ami a kézikönyvben nem szerepel. Úgy láttam még nincs ilyen.
tirex24-04-2016 14:14:41 // 82184
Egy kérdés. Nem tud valaki 20mm-es ültetőrugószettet eladót SW-hez?
tirex24-04-2016 14:02:13 // 82183
Szia. Nem kérek érte semmit, nekem úgysem kell. Majd valahol összefutunk és átadom, ha nem megy akkor posta.
Hardy24-04-2016 13:59:56 // 82182
Formázás FAT 32 be kell hogy legyen. Különben nem érzékeli.
RomeoOne24-04-2016 13:27:41 // 82181
Köszi szépen, hasznos volt nagyon. Még azért kérdeznék, ha nem baj. A telefont, amikor rádugtam az USB-re zenelejátszáshoz, csak akkor érzékelte, amikor a képernyőzárat feloldva tettem ezt. Ha csak simán rádugtam, miközben nem nyúltam a telefonhoz, akkor nem vette észre a Media Player, hogy történt valami. Ez csak egy apróság, nem nagy dolog. Viszont amikor a pendrive-ot dugtam rá, azt abszolút nem érzékelte és nem is jöttem rá, hogy hogy vehetném erre rá. A kézikönyv szerint USB 1.0 1.1 és 2.0-sakkal kompatibilis. Igaz, én 3.0-sal próbáltam, de arra gondolnék ,hogy az csak azért nem volt felsorolva, mert a kézikönyv még régebbi. Egyébként ami jó az előző generációkkal, annak nincs baja a 3.0-val sem. Lehet, hogy ez a kivétel? Próbáljam meg régebbi pendrive-al? Esetleg másnak van ezzel kapcsolatos tapasztalata?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.