a véleményem hogy totál ki kell épiteni,és alu kupakokkal ledugózni
aztán SOHA nincs több gond vele
jó megoldás átmenetileg a nytott álapotban rögzítés
de ha elszabadul valami lapát ,az sajnos totális motorkárhoz vezethet mert beszívja..
nekem 55e km er óta ki van kötve,minden OK nyomaték 1700..1800 fordulattól jön
szinte semmi külömbség vele vagy nélküle
most hogy vezérléscsere is lesz ,leszedjük ,és kiépítem a maradék lapkákat is Brerából
(mito ban nincs ilyen)

Hege04-09-2015 11:56:33 //
70763
Mostanság elég sokszor szó van a szívósorról. Pityukoma esete is elég rázós volt.
Engem sem hagyott nyugodni így egy kicsit olvasgattam
http://www.szivosor.hu/és ránéztem az enyémre is. A javasolt km-t már én is túlléptem úgyhogy biztos nem tökéletes. Sajnos így is van azt vettem észre hogy a swirl flap mozgató rúd le van esve illetve elég olajos a környéke. Szerencsére teljesítményen nem vettem észre semmit, vészüzem sem volt. Felhívtam a szerelőmet Ő azt tanácsolta fordítsam a lapátokat nyitott állásba és majd ha javításra viszem leveszi a szívósort kitakarítja és nyitott állapotban rögzíti őket és soha többet ne lesz gond vele. Mi a véleményetek ezzel kapcsolatban? Vagy vegyek egy felújítottat melyet a beírt oldal ajánl.
Shadin04-09-2015 07:43:20 //
70762
Naná, azért vettem, hogy toljam neki... Arra találták ki.
A
Spiderben már nézegettem én is. Érdekes játék.
dev16603-09-2015 23:44:05 //
70760
még friss ropogós. tegnap jött meg a cucc, USB-s endoszkóp. ebay-es szerzemény. 720p-t tud az eladó szerint. na persze, inkább QCIF interpolálva, de sebaj, jó erős LED-ek vannak rajta, amiknek a fényereje potival állítható. sztem be fog válni, a napokban tesztelem.
Én a fojtószelepház levételével tervezek belesnii a szívósorba és a küszöbök belsejébe.
mert Te mindig kikormolod, nálad alig működik az EGR :)))
Shadin03-09-2015 21:24:07 //
70758
Ez nem általános probléma, Az enyém 180-nál is tette a dolgát és teszi továbbra is Pistinél, tök felesleges volt hozzányúlnom...
Shadin03-09-2015 21:21:51 //
70757
Nekem van mindenből... Akarom mondani volt, mert a szívósor Pityukománál, az EGR meg Robertonál szolgál tovább :-)
Van még fő fék munkahengerem és légtömegmérőm is :-)
Próbált már valaki a MAP szenzor helyén (vagy máshol) egy endoszkóppal benézni a szívósorba?
3-ból 2 kormány küllő kész, eddig biztatóak az eredmények... Szerintem holnap befejezem, majd töltök fel képeket.
Haddel03-09-2015 17:27:01 //
70754
Pár hónapja írtam ,hogy vételi problémáim vannak a rádióval,ma álló motor mellett hallgattam kicsit rádiót müködött tökéletesen ,aztán beinditottam a motort,és egyből elment a vétel.Olyan ,mintha zavarszűrési probléma lenne. Van ötletetek ,hogy álljak neki a hibafeltárásnak?
Liquid03-09-2015 14:15:35 //
70753
jól mondod, fényező megoldja.
lesz majd a felületen valahol sorja vagy beszívódás helye is ,
az meg nem szép
a helyedben simán elvinnám egy fényezöhöz ,aztán letüszenti ezüstre + les is lakkozza
és megint jó lesz 10 évig
kb. 5 ezer Ft ból
Hát most már ha elkezdtem, akkor levakarom végig, szerintem a fólia alá mostmár úgyis le kéne, aztán ha nem leszek vele kibékülve akkor vagy veszek egy bontottat ha találok, vagy tényleg fújás/fóliázás lesz a vége...
De egyébként tényleg szép csillogós fekete a szürke alatt, ha olyan marad mindenhol szerintem az sem lesz csúnya egyáltalán. Majd teszek fel róla képet!
Csak elég lassan haladok vele, kíméletesen csinálom...
egy karbon fóliázás nem fog lejönni meg szép is...
A fóliázással az a baj, hogy korántsem időtálló.
1-2 éven belül csináltathatnám újra, egyszerűen a bonyolult forma és a hődilatáció miatt.
A fólia másképp dilatál mint az a felület, amire felvinném, ezért egyszerűen leválik.
A fényezést meg nem tudom érdemes e...
a 2,0 motorokon is gond a fránya swirl flap

Nivan8403-09-2015 12:01:17 //
70746
Nincs aki lefényezze, vagy fólia esetleg?
Egyelőre nem adtam fel teljesen a harcot, most ez egy megoldás, szerintem a lehetőségekhez képest a legegyszerűbb, de ha véletlenül találok másik betétet ami jó állapotú arra le fogok csapni....
Sasoltam bontókat, pont ilyen ami nekem kell jóállapotú nincs, és nem multis szinte alig van.
Multisat meg nem tudom akarjak e, mert akkor már gombokat is kéne venni, ami nekem nem hiányzik...
Hát ezaz!
40+ k összeget nem ér meg számomra egy új betét... figyelembe véve, hogy ha levakarom végig az ezüstszürke részt, alatta tényleg szép fényesen fekete a műanyag, tehát esztétikailag nem lesz csúnya, csak annyi, hogy nem fut a középkonzollal a szín...
Liquid03-09-2015 08:38:44 //
70742
Ezeket a tartalékokat évente cserélni kell mert megromlanak, és a Nemzeti Alba Alkatrésznél lehet megvásárolni :D :)
nem hát, járjon minden dejzeles a csomagtartójában egy plusz EGR, Szívósor, DPF, holtponti jeladóval, mert tönkre fog menni...a 2,4-ek meg 200e felett plusz HF-jel és minden más egyéb kiegészítőkkel...én erre szavazok :)
Mindegyikben, meg az összes 159-ben,meg az összes többiben...
pl a 159 2,0 mjetben:
part1 -
part2
bontóban nem nézel előbb? ott lehet lenne jó áron fém!
Vagy tegyél fel hirdetést, hátha valaki az ép műa. betéteit fémre akarja cserélni és feleslegessé válik neki a műanyag.
Én nem adnám fel ilyen könnyen.
melyik 156-s típusban van ilyen jó jeladó?
Liquid02-09-2015 21:47:06 //
70736
Peti, iszol te rendesen? :)
GTPeti02-09-2015 21:11:17 //
70735
Vagy, mint a balta a fában. :D Ma valahogy nem vagyok hasonlatgyártó kedvemben. :D
GTPeti02-09-2015 21:10:25 //
70734
Mert kicsit informatikus a hozzá állásom " ami működik, ahhoz nem nyúlunk".
Végülis teljesen jó ez a hozzáállás. Megéri pl. a 156-nál nem lecserélni az 5eFt-os jeladót, ami menetrendszerűen elromlik és megáll tőle az autó, mint a faék. A prevenció hülyeség lenne? Nem hinném.
Szerintem nem olasz volt az árképző a Ft-os árnál, ennyi a haszonkulcs :-P
Shadin02-09-2015 20:36:39 //
70732
Majdnem mondtam, h vegyél egy újat, de valami istenverte olasz barom szerint ~42k HUF az ára a sima műanyagnak :-(
Liquid02-09-2015 20:13:43 //
70731
jó neked hogy ilyen közel van :)
NGéza02-09-2015 19:47:36 //
70730
Köszönöm a sok infót!
Már egy ideje olvasgatom a fórumot, talán már tisztában vagyok mik azok a hibalehetőségek amiket meg kell nézni. Persze a helyszínen azért biztos nem lesz olyan egyszerű a helyzet. Én jellemzően nem városban használom az autót. És itt van a városban Csöri, ha valami gond lenne :)
Persze attól még lehet rá költeni rendesen ha valami baja van, de optimista vagyok :D
Szerelo resz az oke, szoftver reszben kellene valaki megbizhato. Koszi a tippet ;).
Kicsit mas: 2 szett komplett hatso ules garnituramat eladnam, nem boros, egyik dontheto masik fix. Nem kerek erte sokat csak valaki vigye el mert foglalja a helyet a garazsban :)
Ezért is van ez a topik. Mások tapasztalatai alapján lehet számítani a dolgok "elkopására" és még azelőtt lehet orvosolni, mielőtt ottmaradnál valahol miatta. Meg nagyságrendileg a kiadásokat is lehet tervezni.
Ha belenézel a Spider blogomba, gyakorlatilag 4 évembe tellett, mire a kívánt állapotra hoztam. Most bármikor, bárhová el mernék indulni vele.
Nehéz szívvel de végül nekiestem egy kényszer megoldással helyrehozni a hülyeségem...
A 2-3 réteg ezüst alatt nagyon jó minőségű fényes fekete a műanyag, olyan mint a zongora. A terv az, hogy végig levakarom az ezüstöt, igy fényes fekete lesz a kormánybetét.
A dolog hátránya hogy színben már nem fog harmonizálni a beltér, de szerintem még így is esztétikusabb és szebb lesz.

ez a cél :-) hogy jó pár évet biztonságosan elfusson a verda :-)
az automatában a citrom ,és a kapcsolóblokk romlik el
mindkettö mozgó ,surlódó alkatrész tehát kopóalkatrész ergo az nem hiba ha bizonyos üzemóra után elkopnak
az injektorok is ide sorolhatók
a kormánymü esetleges beázása már nem az HIBA ,mert nem oda megy víz ahova nem kellene
az egr és a szívósor is kikopik ,ezért romlik el ,az is kopoalkatrész
ha ezekat a dolgokat kicsieréled ,felújíttatod akkor megint elfut az autó 150...200e km ert garantáltan!!!
Elképzelhető hogy félre értettem. Mert kicsit informatikus a hozzá állásom " ami működik, ahhoz nem nyúlunk".
Karbantartásokat természetesen megcsinálja az ember, de az ha "megkotlik" valami azt már nem sorolnám ide :-) mert azt már javítjuk/cseréljük, az én szemléletemben. :-)
Jaj már látom, hogy az a rész egyben van a légzsákkal....
Nem tudjátok véletlenül, hogy a kormányon a középső részt (amit meg kell nyomni ha dudálsz) azt le lehet venni a kormány leszerelése nélkül?
emGéza02-09-2015 12:23:55 //
70721
Nekem nem volt benne pótkerék :(
Vettem 4db 16" lemezfelnit , abból egy a pót .
A maradék 3 eladó ! Érdeklődni lehet "a 3 kerekű Alfa" jeligére :D
Liquid02-09-2015 12:19:04 //
70720
helyes :)
amúgy ez a mankókerék: 4,00B x17" T125/80 R17
így a képekböl teljesen rendeben van
emGéza02-09-2015 12:01:16 //
70718
... hát nem mankókerék (205/60R16) lesz a téli viselet a gépen ! ;)
225/50 17" áláminium kerekekkel ... ez mán fix , most pakoltam le a szerelőaknába :D
Cartarsak !! Mi lehet a gaz ? Egyenletes gaznal az auto neha rangat (nem valto)!!! Egr-re gyanakodom. Le lehet vakolni ?
Koszi
Te félreérted ,amit felsoroltam az a rendes karbantartás ,
Nem az autó sz@r hogy az Aisin japán váltóba a kopóalkatrészek kurva drágák
Meg hogy a diesel karbantartás igényel,és az pénzbe kerül
Az alkatrészek drágák manapság minden ilyen kategóriájú autóban
Használatfüggö minden ,városi kínozással akár 125ezernél injektor tisztítás kell,
Autópályásnál 250..300e km körül jön el az idő,
De eljön így is úgy is
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.