Forum >> 159
Coolby15-05-2013 15:25:01 // 35530
jaja, igaz, ez kicsit költői túlzás volt, de az tény, hogy kivenni úgy lehet, hogy közben letolódik róla korom kivételnél, annyi van rajta...
Coolby15-05-2013 15:24:11 // 35529
várj, mármint itt most milyen lapátokat? a szívósoron lévő lapátokat? de attól odáig EGR-en keresztül bemegy a korom, nem? azt hittem a kormot az EGR-nél kell megfogni...
droberto15-05-2013 15:23:08 // 35528
A MAP az "O" gyűrű miatt szorul!
Erhard 242 (Pure Energy)15-05-2013 14:56:27 // 35527
mondtam már 1000x le kell kötni a lapátokat aztán nem áll meg a trutyi sehol sem :)
Coolby15-05-2013 14:47:26 // 35526
:) na ilyet akarok én is, ne is kelljen nézegetni a regen állapotot meg EGR-t :)
Coolby15-05-2013 14:46:51 // 35525
de akkor neked nincs is lefalazva gondolom... Az jó, ha neked semmi koksz nem volt, nekem azért áll benne a szar, meg a szívósorban is, MAP szenzort alig lehet kivenni úgy áll rajta a korom...
Erhard 242 (Pure Energy)15-05-2013 14:46:22 // 35524
azért nem tudom, mert miután jó lett DPF nélkül nem is tettük rá az ecuscant mivel soha nem volt semmi baja
Erhard 242 (Pure Energy)15-05-2013 14:45:14 // 35523
azt is minek pucoltam meg? semmi koksz nem volt....
Erhard 242 (Pure Energy)15-05-2013 14:44:56 // 35522
az utóbbi :) én 1x pucoltam meg 100e-nél és ennyi most 172e-rel ment el ...no panasz :)
Coolby15-05-2013 14:43:41 // 35521
de végül kiírta vagy nem? nekem is ezt mondta, vagy ki tudja vagy nem :)
Erhard 242 (Pure Energy)15-05-2013 14:34:27 // 35520
én kértem hogy igen, azt mondta vagy ki tudja vagy nem....nekem mondjuk soha nem volt gondom az EGR-rel....
droberto15-05-2013 14:24:32 // 35519
A Passat-osokról meg ne is beszéljünk.
Azokból meg jó sok is van...
Azokból meg jó sok is van...
Coolby15-05-2013 13:44:35 // 35518
hát annál jobban nem fog kormolni, mint most, mert nekem most is durva nyélgázon...
beszéltem amúgy Balog Zolival, DPF ki ok, EGR-nél volt valami tapasztalata, hogy valamelyik programmal nem tudta kiírni, de megnézzük, hogy hogy lesz... Említettem neki Erhardot, hogy neki elvileg egyszer megoldotta...
beszéltem amúgy Balog Zolival, DPF ki ok, EGR-nél volt valami tapasztalata, hogy valamelyik programmal nem tudta kiírni, de megnézzük, hogy hogy lesz... Említettem neki Erhardot, hogy neki elvileg egyszer megoldotta...
Shadin15-05-2013 13:36:08 // 35516
Engem is csak az tart vissza a DPF kinyírásától, hogy gondolok (néha) a mögöttem lévőre. Tegnap beelőzött egy herélt ójdi ahat én meg későn zártam a belső keringetést...
Dömpi (il dottore)15-05-2013 13:10:09 // 35515
vagy úgy!
wtf "atmoszférikus nyomás? - bocs nem vagyok műszaki ember :(
wtf "atmoszférikus nyomás? - bocs nem vagyok műszaki ember :(
droberto15-05-2013 13:09:43 // 35514
Felmegy 1,6-ig, majd hirtelen visszaesik 0,1-0,2 bart.
Dömpi (il dottore)15-05-2013 13:08:23 // 35513
de nekem nincs dobozom...vagy legalábbis nem tudok róla (mondjuk akár még lehetne is, mert úgysem ismerem fel)
droberto15-05-2013 13:06:51 // 35512
Bocs, nem értettelek.
A 2390-ből vond le az atmoszférikus nyomást ami mifelénk ~1000 mBar-t, így már kijön az 1,4 bar. :)
A 2390-ből vond le az atmoszférikus nyomást ami mifelénk ~1000 mBar-t, így már kijön az 1,4 bar. :)
Dömpi (il dottore)15-05-2013 13:05:39 // 35511
ha két vertikális tengelyen ábrázolod az értékeket, jobban látszik a diagramm...
Coolby15-05-2013 13:02:35 // 35510
pont ezt olvasgattam alfaowners fórumon, csak nem értettem pontosan, ott miért emlegetnek Vectrát meg ilyesmit...
Dömpi (il dottore)15-05-2013 13:01:54 // 35509
nekem nem sok híjja...
Coolby15-05-2013 13:01:27 // 35508
Hát ez az aláfekvés macerás nekem a társasház előtt a parkolóban, szülői ház meg messze és mire arra megyek már lehet ki lesz írva DPF és ki kell venni, amit akkor tudnék lemérni, de legyártani nem lesz idő... Amúgy nem szükség, csak gondoltam hátha valakinek műszaki rajza vagy kéznél lévő lemérhetője van :)
Amúgy hossza, csőátmérő egyik végén és csőátmérő másik végén (esetleg csővastagság) és a csatlakozás adatai ("háromszög adatai" lyukosztás)... egy ilyen 0-ról történő legyártához szükséges adat: cső
Amúgy hossza, csőátmérő egyik végén és csőátmérő másik végén (esetleg csővastagság) és a csatlakozás adatai ("háromszög adatai" lyukosztás)... egy ilyen 0-ról történő legyártához szükséges adat: cső
Dömpi (il dottore)15-05-2013 12:59:27 // 35507
a kijelző ugyebár 0,0; 0,8; 1,6 szerint van skálázva. A kijelző szerint tehát a max. érték 1600 mBar. De nekem a tegnapi FES-játszadozás során írt ki 2 390 mBar-os értéket is. Erre írtam neked, hogy van 2,0 Bar feletti értékem.
Csabi15-05-2013 12:32:57 // 35506
Egyébként a jövő elkezdődött....:)
Egy programozó srác(alfaowneren 'fixitsan') vett egy mini ELM-et, kiherélte...beépített egy-két cuccot, felprogramozta...és ITT az eredmény
OBD csatlakozóra rádug és használ...
1.kapcsoló EGR OFF
2.kapcsoló DPF OFF
külön-külön és egyszerre is kapcsolható, tetszés szerint
Kérdés mikor kezdik a sorozatgyártást a kínaiak? :)
Egy programozó srác(alfaowneren 'fixitsan') vett egy mini ELM-et, kiherélte...beépített egy-két cuccot, felprogramozta...és ITT az eredmény
OBD csatlakozóra rádug és használ...
1.kapcsoló EGR OFF
2.kapcsoló DPF OFF
külön-külön és egyszerre is kapcsolható, tetszés szerint
Kérdés mikor kezdik a sorozatgyártást a kínaiak? :)
'''''15-05-2013 12:00:46 // 35505
Csabi15-05-2013 11:54:46 // 35504
Persze a doboz miatt, nagyon megemeli a nyomást,amit az ECU nem tolerál! :)
droberto15-05-2013 11:51:25 // 35503
droberto15-05-2013 11:50:16 // 35502
droberto15-05-2013 11:48:42 // 35501
Bassz..., hogy én erre miért nem gondoltam?!?
Csabi15-05-2013 11:19:48 // 35500
Coolby15-05-2013 11:06:09 // 35499
valaki nem tudja DPF, bekötéseinek méreteit? Mert faterom bármire képes. Mindig azt mondja a Concorde-t is legyártja, csak legyen róla rajz... Szóval, ha meg tudnám adni, mik a bekötések, akkor előre legyártaná, és csak levennénk és beraknánk, amikor oda jutok.
Coolby15-05-2013 10:29:55 // 35498
Erhard neked a Balog Zoli írta ki EGR-t?
Coolby15-05-2013 10:29:27 // 35497
ezért akarom kimenekíteni mielőtt végleg vége, mert az lesz csak idő kérdése... plusz nem kellene EGR rángatásokkal, regen időkkel és miszarral foglalkozni, plusz fogyasztásom is még lejjebb menne...
Erhard 242 (Pure Energy)15-05-2013 10:28:01 // 35496
100 éves autószerelői múlt dejzelre szakosodva :)
Liquid15-05-2013 10:26:05 // 35495
ez így van, nekem arra kell hogy időnként meg tudjam nézni van-e nyűgje, esetleg ha van akkor meg tudom mutatni valaki hozzáértőbbnek és esetleg hamarabb sikerül megoldani a problémát, de természetesen nagyon nem mindenható
.......................15-05-2013 10:24:09 // 35494
kell a rutin +az évek is
Erhard 242 (Pure Energy)15-05-2013 10:21:11 // 35493
én azt látom, hogy mindenki linkelgeti be a diagramokat és senki sem ért hozzá :) időeltöltésnek jó de sajnos a valódi hiba megállapítására 10-20%-os esélyt ad....
.......................15-05-2013 10:18:34 // 35492
koppra kimegy az turbonyomásjelzö 1,6 bar ig?
.......................15-05-2013 10:18:03 // 35491
az sok
droberto15-05-2013 10:13:43 // 35490
Az óra csak 1,6-ig van míg a MES szerint rendre 2 bar felett van.
droberto15-05-2013 10:12:10 // 35489
Igen a remap nem ápol jó viszonyt a DPF-el az esetek nagy részében. Bár ezt most Pityukoma cáfolhatná....
droberto15-05-2013 10:10:26 // 35488
"a gyárilag jól működő az túlzás..." - Mire gondolsz? Az enyém pl. jól működik.
Azt azért ne felejtsük el, hogy 100k+-os autókról beszélünk amikre már költeni kell.
Azt azért ne felejtsük el, hogy 100k+-os autókról beszélünk amikre már költeni kell.
Piritu - 1.000.00015-05-2013 10:08:48 // 35487
El bírom képzelni, hogy néhány helyen már átszakadt (vagy az előző gazni dolgozott rajta egy kicsit)
.......................15-05-2013 10:08:18 // 35486
a map szenzor nem tudja követni,
vagy szorul a turbo geometria,és gyorsításkor nem szabályoz elég gyorsan
vagy szorul a turbo geometria,és gyorsításkor nem szabályoz elég gyorsan
Piritu - 1.000.00015-05-2013 10:07:26 // 35485
Problémamentes autó nincs, és nem is lesz.
A német kolléga csodálkozott, hogy miért másik kocsival mentem, Mondom elment a hűtővíz, szervizben van. Erre ő: Ismeri a problémát, neki tavaly a négykarikásból ment el nyaralás közben. No, ekkor megnyugodtam :-)
A német kolléga csodálkozott, hogy miért másik kocsival mentem, Mondom elment a hűtővíz, szervizben van. Erre ő: Ismeri a problémát, neki tavaly a négykarikásból ment el nyaralás közben. No, ekkor megnyugodtam :-)
droberto15-05-2013 10:07:18 // 35484
"a chip töl nem füstöl sokkal jobban," - Ez azért nagyban függ a programtól.
droberto15-05-2013 10:06:07 // 35483
Ezt most nem értem. Mi az, hogy 2,0?
Coolby15-05-2013 10:06:06 // 35482
hát ez az... pedig százalékosan, ha 30%-ra van eltömődve, bizony akkor is padlózva olyat tol, hogy szörnyű...
Piritu - 1.000.00015-05-2013 10:05:18 // 35481
Hogyan tud füstölni, ha benne van a DPF? Ha átmegy rajta a korom, akkor már nem igazán látja el a funkcióját.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
552
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?