Forum >> 159
Vermacy11-04-2013 15:46:44 // 34030
	A "jobb" mit is jelent?-)
	
GTPeti11-04-2013 15:42:02 // 34029
	SZVSZ ha a külsőt NEM nézzük, akkor is jobb autókat gyárt(ott) az Alfa, mint a VW.
	
mizooo11-04-2013 15:30:47 // 34028
	Az én autóm is megnyerte a szépségversenyt a parkolóban :) Azért engem is szurkálnak a megbízhatóságával, dehát semmi baj nincs vele, ezt nem értik meg. NINCS VELE TÖBB GOND MINT EGY MÁSIK AUTÓVAL. :)
	
Ildiko11-04-2013 15:22:51 // 34027
	Én is az Alfa egyediségét féltem, ilyen szépet és stílusosat csak az olaszok tudnak. S persze majd hallgathatjuk a VWsektől a magukét... Az egyik kollégám már szúrkálódott a megjegyzésével: "Akkor már nem csak a formája lesz szép az Alfáknak, hanem a megbízhatóság is javul!" Azért mégiscsak az én autómat nézik meg minden nap a céges parkolóban... :)
	
Angelo Bianco11-04-2013 14:21:35 // 34026
	:))) SZUPER!!!
Nagyon köszi!!!
Így már könnyebb lesz tuti!
	
Nagyon köszi!!!
Így már könnyebb lesz tuti!
Piritu - 1.000.00011-04-2013 14:08:36 // 34025
	
	
Angelo Bianco11-04-2013 14:04:51 // 34024
	Üdv!
SEGÍTSÉG, TANÁCS, INFO KELLENE!
159 ajtókárpitot szednék le az elkövetkezőkben...
Kérdésem, van-e valami taktikája, fortélya a műveletnek, hogy ne törjek el és ne tegyek tönkre semmit?!
Előre is köszi aki ír!
	
SEGÍTSÉG, TANÁCS, INFO KELLENE!
159 ajtókárpitot szednék le az elkövetkezőkben...
Kérdésem, van-e valami taktikája, fortélya a műveletnek, hogy ne törjek el és ne tegyek tönkre semmit?!
Előre is köszi aki ír!
Piritu - 1.000.00011-04-2013 14:02:32 // 34023
	1-ben nekem is csúnya értékeket mutat. Fordulatszám van, sebesség nincs, természetes.
	
Piritu - 1.000.00011-04-2013 13:57:31 // 34022
	Ezekbe az előnyökbe bukott bele a Seat is...
	
Piritu - 1.000.00011-04-2013 13:56:33 // 34021
	Nemcsak te nem tudsz, senkisem. Már régóta ígérgetik, hogy lehessen, de 2003-óta, mióta itt vagyok még nem mozdult semmi :-(
	
St.Tomi11-04-2013 13:26:57 // 34020
	Hali Kartársak!
Megvan a friss műszaki-hurrá!
Viszont abban kérném a segítségeteket,hogy LMM hiba esetén lehet-e iszonyat fogyasztás?
Tegnap este 1-esben döcögtem haza a rossz út miatt és 50 litert mutatott a fogyasztás!
Ez ugye nem oké?
Köszi
	
Megvan a friss műszaki-hurrá!
Viszont abban kérném a segítségeteket,hogy LMM hiba esetén lehet-e iszonyat fogyasztás?
Tegnap este 1-esben döcögtem haza a rossz út miatt és 50 litert mutatott a fogyasztás!
Ez ugye nem oké?
Köszi
Vermacy11-04-2013 13:11:19 // 34019
	Meg a megbízható japánok, ha már a német precizitást elővettük...
http://www.vezess.hu/hirek/millionyi_japan_autoban_hibas/43237/
	
http://www.vezess.hu/hirek/millionyi_japan_autoban_hibas/43237/
Vermacy11-04-2013 13:03:44 // 34018
	A VW legnagyobb hátránya, hogy a designereinek csak balta jutott! Nincs ceruzájuk és szépérzékük! Ezért akarták annak idején a Lambót (csak mellé nyúltak, mert az nem szép volt, csak különleges) és ezért vették meg a Ducatit! Olaszos, temperamentumos autókat akarnak!
Jó autót tudnak már gyártani, a széphez még fejlődniük kéne, de olyanok, mint a Goauldok, csak "lopják" a dolgokat... :o)
	
Jó autót tudnak már gyártani, a széphez még fejlődniük kéne, de olyanok, mint a Goauldok, csak "lopják" a dolgokat... :o)
Vermacy11-04-2013 13:00:41 // 34017
	Azért a német prcizitás is kompromisszumos. Nem beszélve arról, hogy inkább egy 1,9 JTDM, mint bármilyen német traktor dízel...
	
Liquid11-04-2013 12:27:13 // 34016
	igen, mert nem tud vele mit kezdeni, szerintem kb. ugyanez lenne az Alfával is
	
Shadin11-04-2013 11:22:49 // 34015
	Kutya meg a macska :-)
	
Bilux11-04-2013 11:12:22 // 34014
	Test meg a tüske ahova megy a csatlakozó ohmos méréssel.
	
GTPeti11-04-2013 10:13:13 // 34013
	"Azért egy ilyen fúziónak lehetnének előnyei is"
Pontosan azokat a tulajdonságokat vesztené el az Alfa, ami miatt te is szereted.
Azt, hogy a VW-alkatrészek jobb minőségűek nem venném biztosra. Főleg manapság...
Az amerikai piacra a 4C-vel tér (éppen) vissza az Alfa. A (felújított) Chryslereket pedig azért árulják Lancia néven, mert minimális összegbe került ezeket lanciásítani és egy kis pénzt talán kereshetnek ezzel is.
	
Pontosan azokat a tulajdonságokat vesztené el az Alfa, ami miatt te is szereted.
Azt, hogy a VW-alkatrészek jobb minőségűek nem venném biztosra. Főleg manapság...
Az amerikai piacra a 4C-vel tér (éppen) vissza az Alfa. A (felújított) Chryslereket pedig azért árulják Lancia néven, mert minimális összegbe került ezeket lanciásítani és egy kis pénzt talán kereshetnek ezzel is.
Erhard 242 (Pure Energy)11-04-2013 10:07:50 // 34012
	a vágen a seatot le akarja adni.....
	
Liquid11-04-2013 09:53:19 // 34011
	szerintem ebből nem jönne ki jól senki, a fócvágennek lenne még egy Seatja, és az Alfa meg beszürkülne szépen.
Nem mondom hogy feltétlenül rossz lenne, de szerintem az uniformizálás nem tenne jót neki, azt meg nehezen tudom elképzelni, hogy megmaradna az önállóság
Persze lehet hogy növelnék az eladásokat, és menne a szekér, de szerintem biztosan elveszne az "olaszság"
	
Nem mondom hogy feltétlenül rossz lenne, de szerintem az uniformizálás nem tenne jót neki, azt meg nehezen tudom elképzelni, hogy megmaradna az önállóság
Persze lehet hogy növelnék az eladásokat, és menne a szekér, de szerintem biztosan elveszne az "olaszság"
.......................11-04-2013 09:44:29 // 34010
	"- jobb minőségű alkatrészek 
..az ´59 jó minöség,ATE Brembo,fék,TRW futómü,Bosch befecskendezö rendsz.
- szigorúbb minőségbiztosítás
minek? csak drágább lesz,plusz minöséget nem hoz
- nagyobb fegyelem a gyártósorokon"
ez meg csak a Gyári munkamorált ássa alá,egész európa útálja a Német stresszes,idegölö munkastílust
ez szerinted jobb minöségü autót eredményez,Nem..
a Konstuktöröknél döl el minden,
ha ök elb**ák akkor hiába bármi minöségbiztosítás,
sz**r lesz az egész
	
..az ´59 jó minöség,ATE Brembo,fék,TRW futómü,Bosch befecskendezö rendsz.
- szigorúbb minőségbiztosítás
minek? csak drágább lesz,plusz minöséget nem hoz
- nagyobb fegyelem a gyártósorokon"
ez meg csak a Gyári munkamorált ássa alá,egész európa útálja a Német stresszes,idegölö munkastílust
ez szerinted jobb minöségü autót eredményez,Nem..
a Konstuktöröknél döl el minden,
ha ök elb**ák akkor hiába bármi minöségbiztosítás,
sz**r lesz az egész
Coolby11-04-2013 09:40:53 // 34009
	hát igen, pár dolog, közössé váló dolgok jók is lehetnek, de az egyediség innentől tényleg csak a designban maradhat... külön fejlesztgetni motorokat nem fognak, az tutti...
	
Erhard 242 (Pure Energy)11-04-2013 09:29:59 // 34008
	a Fiat dejzelt innentől elfelejtheted ...
	
Dömpi (il dottore)11-04-2013 09:21:56 // 34007
	Azért egy ilyen fúziónak lehetnének előnyei is:
- jobb minőségű alkatrészek
- szigorúbb minőségbiztosítás
- nagyobb fegyelem a gyártósorokon
(tapasztalatból mondom, német cégnél dolgozom)
- ráadásul innentől a német-autó buzik nem szidnák az alfát
Nem azt mondom, hogy örülnék neki, csak azt, hogy nem feltétlenül járna hátrányokkal.
Amúgy meg tökmindegy hogy az AR melyik konszernhez tartozik, ha megmarad a rá jellemző sajátosság (egyedi design, finoman hangolt motor stb.). Ez pedig jelenleg is veszélyben van, a Crysler-hatás már kiütött a Lancián, és hát korábban az a hír járta, hogy az AR-t be akarják vinni az USA piacra.
	
- jobb minőségű alkatrészek
- szigorúbb minőségbiztosítás
- nagyobb fegyelem a gyártósorokon
(tapasztalatból mondom, német cégnél dolgozom)
- ráadásul innentől a német-autó buzik nem szidnák az alfát
Nem azt mondom, hogy örülnék neki, csak azt, hogy nem feltétlenül járna hátrányokkal.
Amúgy meg tökmindegy hogy az AR melyik konszernhez tartozik, ha megmarad a rá jellemző sajátosság (egyedi design, finoman hangolt motor stb.). Ez pedig jelenleg is veszélyben van, a Crysler-hatás már kiütött a Lancián, és hát korábban az a hír járta, hogy az AR-t be akarják vinni az USA piacra.
Coolby11-04-2013 08:52:47 // 34006
	egyszer valaki már leírta úgy emlékszem részletesen, hogy izzítógyertyát hogy érdemes kimérni, de itt amore-n soha nem tudok semmi visszakeresni... valaki esetleg?
	
Erhard 242 (Pure Energy)11-04-2013 08:42:00 // 34005
	úgy tűnik nem, bár érthető a mito, juliska páros gondolom nem fedezi a költségeket a 4c-ről nem is beszélve.... akkor lehet ez volt az utsó Alfám
	
Ildiko11-04-2013 08:37:45 // 34004
	Köszi! Megvárom, mit mond a szerelő, ha szétszedte, aztán megírom. Nem értek hozzá, de én is azt mondtam, cseréljük, amit kell, hogy utána rendben legyen. Viszont nem Alfa specialista, ezért majd a márkában biztosan kérek segítséget.
	
Coolby11-04-2013 08:02:50 // 34003
	Tegnap rámértem akksira, úgy annyira amennyire én értek hozzá, mert írtátok, hogy itt kezdjem izzítógyertya nyomozást...
Persze három számot ma reggelig nem sikerült megjegyezni, de a kocsi alaphelyzetében pár óra állás után az akksi 12,4V-ot mutatott. Gyújtásra rakva kicsit lejjebb ment, talán 12,1-12,2 körülre. Indítózáskor leesett 11 körülre egy másodpercre kb, aztán alapjáraton 14,1 körül volt... Amennyire értek hozzá, ez kb jó érték, nem?
Úgy akksival jelenségként sosem volt semmi gond egész télen, még 2 hét városi rövid ingázásokkal sem.
Közben Bárdival beszéltem és egy céges kedvezménnyel NGK gyertyát kapok 3700 HUF körül. NGK jóféle? Bárdis azt mondta, hogy az jónak számít...
	
Persze három számot ma reggelig nem sikerült megjegyezni, de a kocsi alaphelyzetében pár óra állás után az akksi 12,4V-ot mutatott. Gyújtásra rakva kicsit lejjebb ment, talán 12,1-12,2 körülre. Indítózáskor leesett 11 körülre egy másodpercre kb, aztán alapjáraton 14,1 körül volt... Amennyire értek hozzá, ez kb jó érték, nem?
Úgy akksival jelenségként sosem volt semmi gond egész télen, még 2 hét városi rövid ingázásokkal sem.
Közben Bárdival beszéltem és egy céges kedvezménnyel NGK gyertyát kapok 3700 HUF körül. NGK jóféle? Bárdis azt mondta, hogy az jónak számít...
Coolby11-04-2013 07:58:33 // 34002
	indul a nagyfék projekt :)
	
Coolby11-04-2013 07:55:29 // 34001
	nálam is 2.4 jtdm esetén gyári felnivel tényleg kb egy papírlap megy el a féknyereg és a felni között... (mondjuk pogácsám nekem nincs, bár most ennék egyet :))
	
Alfonis10-04-2013 23:28:37 // 34000
	áh so :D köszi. Nem is figyeltem :P
	
droberto10-04-2013 22:56:12 // 33999
	Ez azért volt, mert beraktad a DAS Auto képet a VW topicba. :)
Komolyra fordítva a szót, nem gondolnám, mert csak belső konkrenciát csinálnának maguknak.
	
Komolyra fordítva a szót, nem gondolnám, mert csak belső konkrenciát csinálnának maguknak.
Csosznorbert10-04-2013 22:46:49 // 33998
	Jó'stét!  
Ugye ez csak egy vicc?
	
Ugye ez csak egy vicc?
droberto10-04-2013 22:42:16 // 33997
	Nem még, nem beszéltem velük.
Le kéne foglalni persze, azt, hogy kérnek-e foglalót, még megkérdem, de a SB. kért volna...
Arra gondoltam, hogy az AA-én keresztül mehetne a jelentkezés, odaírva, hogy mikor, hányan és mibe (sátor, faház, telepített ház, lakókocsi... stb) neveznek.
A kaját költségileg (meg egyébként is) szintén le kell majd egyeztetni.
	
Le kéne foglalni persze, azt, hogy kérnek-e foglalót, még megkérdem, de a SB. kért volna...
Arra gondoltam, hogy az AA-én keresztül mehetne a jelentkezés, odaírva, hogy mikor, hányan és mibe (sátor, faház, telepített ház, lakókocsi... stb) neveznek.
A kaját költségileg (meg egyébként is) szintén le kell majd egyeztetni.
droberto10-04-2013 22:36:54 // 33996
	
	
Piritu - 1.000.00010-04-2013 22:29:36 // 33995
	Gratula a k-hoz! :-))
	
Alfonis10-04-2013 22:28:13 // 33994
	viszont egy kérdés. Valakinél már olvastam ezt de most valami kézifék problémát is olvastam h nagy kattanást hallott indulásnál. erről eszembejutott és gondoltam kérdezek... 
Szóval a visszagurulásgátló, hogy működik és mi fékezi a kereket?
Csak mert nem tudom miért de néha van, hogy indulás előtt egyet kattannak a kerekek. De ilyen elég jó hangon :D Érezni h addig fogta -> katt kiold. Teljesen olyan mint lejtőn az indulsás csak ott ugye normális. De egy parkolás után !? :S
azt is megfigyeltem, h kocsi indítás után egy picit megtekerem a kormányt vmelyik irányba és ha 'ez a valami' befogott akkor (katt) kiold. és utána zsír. Ha elfelejtem akkor ezt csak 1 esben indulásnál van. hm én nemtom :D ötlet valakinek?
	
Szóval a visszagurulásgátló, hogy működik és mi fékezi a kereket?
Csak mert nem tudom miért de néha van, hogy indulás előtt egyet kattannak a kerekek. De ilyen elég jó hangon :D Érezni h addig fogta -> katt kiold. Teljesen olyan mint lejtőn az indulsás csak ott ugye normális. De egy parkolás után !? :S
azt is megfigyeltem, h kocsi indítás után egy picit megtekerem a kormányt vmelyik irányba és ha 'ez a valami' befogott akkor (katt) kiold. és utána zsír. Ha elfelejtem akkor ezt csak 1 esben indulásnál van. hm én nemtom :D ötlet valakinek?
Alfonis10-04-2013 22:20:55 // 33993
	neked nagyon bejönnek ezek a téli kerekek :)
Amúgy ezzel a kormánymű szervó kérdéssel én is így vagyok h álló helyzetben ha tekerem a 215 széles kerékkel akkor hallani valamit. De ha már kettővel gurulok akkor semmi. Egyébként sosem tekerem álló helyzetben a kormányt így ez nem is zavar :D Én olajat lecseréltem vétel után. 3 év 9 hónapos volt akkor.
	
Amúgy ezzel a kormánymű szervó kérdéssel én is így vagyok h álló helyzetben ha tekerem a 215 széles kerékkel akkor hallani valamit. De ha már kettővel gurulok akkor semmi. Egyébként sosem tekerem álló helyzetben a kormányt így ez nem is zavar :D Én olajat lecseréltem vétel után. 3 év 9 hónapos volt akkor.
Piritu - 1.000.00010-04-2013 22:02:56 // 33992
	Akkor le lett foglalva hely?
Illetve akár a létszámot/jelentkezést is véglegesíthetnénk. Gondolom a foglaláshoz érdekes lenne. Ha jól néztem a 32518-as hsz-ban volt utoljára lista az előzetesen jelentkezőkről.
	
Illetve akár a létszámot/jelentkezést is véglegesíthetnénk. Gondolom a foglaláshoz érdekes lenne. Ha jól néztem a 32518-as hsz-ban volt utoljára lista az előzetesen jelentkezőkről.
Dömpi (il dottore)10-04-2013 18:28:31 // 33991
	A második nyári szezont kezdem lassan. Tavaly nem volt semmi gond.
	
stukker198710-04-2013 18:27:40 // 33990
	Nem veszélyes az,hogy ennyire közel vannak egymáshoz a dolgok?
	
Dömpi (il dottore)10-04-2013 18:27:39 // 33989
	Én már túl vagyok a 2tömegű-kuplungtárcsa-kinyomócsapágy triász cseréjén és hidegben akkor is meg-meg csörren.
Dízel és nem rajong a hidegért, ennyi. Én nem foglalkoznék vele a helyedben.
(amúgy a 2tömegű hibája nem így jelentkezik)
De azért várd meg a tapasztaltabb CarTársak véleményét is.
	
Dízel és nem rajong a hidegért, ennyi. Én nem foglalkoznék vele a helyedben.
(amúgy a 2tömegű hibája nem így jelentkezik)
De azért várd meg a tapasztaltabb CarTársak véleményét is.
Dömpi (il dottore)10-04-2013 18:24:51 // 33988
	Az enyém is kilóg kicsit és SZVSZ királyul néz ki. Nekem asszem 1 cm-es a pogácsa, de egy A4-es írólapot nem lehetne a féknyereg és a küllő közé tenni az is biztos.
	
.......................10-04-2013 17:37:50 // 33987
	az sem OK ha kilóga a sárvédö alól,
nem könnyüakkor felnit venni az ´59 re
	
nem könnyüakkor felnit venni az ´59 re
.......................10-04-2013 17:36:54 // 33986
	380km enlénti DPF kiégetés teljesen rendben van
majd akkor parázz ha 50km enként akarja
azt nézd meg mennyi telítödési % marad a regen után
(ha 70% alá nem megy a DPF tömldés akkor kuka)
	
majd akkor parázz ha 50km enként akarja
azt nézd meg mennyi telítödési % marad a regen után
(ha 70% alá nem megy a DPF tömldés akkor kuka)
Tibcsi16610-04-2013 17:25:04 // 33985
	Mint Piritu is írta, egy rossz remap simán okozhatja a DPF gyors dugulását.  Sok chip-es el sem vállalja, a remap-ot, ha DPF van. De aki elvállalja az sem biztos, hogy figyelembe veszi a DPF meglétét. Te végül is kivel remap-oltad?  
Persze az is lehet, hogy a remap ok, csak kezd beszarni a DPF … :(
	
Persze az is lehet, hogy a remap ok, csak kezd beszarni a DPF … :(
'''''10-04-2013 17:22:36 // 33984
	Majd egyszer próbáld ki.Ha pogácsázod,pont annyit áll ki a sárvédő legkülső pontjától,mint amilyen vastag a pogácsa.Szarul néz ki,ha a kerék annyira kiáll.Konkrétan,a képen látható felnihez 2cm.-es pogácsa kell.Az et szám sem mérvadó,sokkal inkább a küllők kialakítása számít.Sajna már ezt a felnit is próbáltam.
	
.......................10-04-2013 17:14:55 // 33983
	ha a küllök a féknyereg miatt nem férnek el ,
tegyél alá pogácsát
	
tegyél alá pogácsát
.......................10-04-2013 17:13:26 // 33982
	nem megy rá?
ezt nem értem miért?
	
ezt nem értem miért?
'''''10-04-2013 17:11:02 // 33981
	Itt van egy kartárs,akinek ilyen felnije van.Szép,csak a 2.4-re nem megy rá ez sem. :-(
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
1
		Guests1
454
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?

