Forum >> 159
Shadin04-12-2012 10:24:14 // 27649
Meg lett okosítva a gép, érzésre 3-asban 1000-től jobban "indul", érzékenyebb gázpedál, gyorsabb reakció, többit később.
'''''04-12-2012 10:08:03 // 27648
Már azt hittem nálatok lesz valami! :-)
Liquid04-12-2012 08:04:27 // 27647
ebben nem bízom, (én próbáltam sokévvel ezelőtt) de nem éri meg tökölni vele (SZVSZ).
Venni kell egy őj minőségi cuccot és nem lesz vele gond évekig.
Venni kell egy őj minőségi cuccot és nem lesz vele gond évekig.
Tibcsi16604-12-2012 00:09:52 // 27646
Igen, a ROBOCOPY a legegyszerűbb. XP-től felfelé mindenhol van és így ingyenes. Én évek óta ezt használom otthon is, de sokszor munkahelyen is szerverek rendszeres tükrözésére is kiváló. Jól lehet paraméterezni, és akár időzítve is tudod futtatni a Task Scheduler-ből.
Ilyen egyszerű: ROBOCOPY source destination /MIR
Ilyen egyszerű: ROBOCOPY source destination /MIR
Tibcsi16603-12-2012 23:58:54 // 27645
Szerintem fölösleges 8-10eFt-ért ablaktörlőt venni. Simán lehet cserélni CSAK a gumit. Én nyáron cseréltem 500Ft-ért csak a gumit. Eddig tökéletes!! Nem ugrál, nem pattog és nem hagy csíkot. Igaz még nem nagyon volt eddig fagy. Majd síeléskor kiderül ez is :)
Ha kibír fél évet és ismét cserélni kell, akkor is csak 1000Ft/év.
Ha kibír fél évet és ismét cserélni kell, akkor is csak 1000Ft/év.
Csosznorbert03-12-2012 22:26:38 // 27644
*fennakadtam
Csosznorbert03-12-2012 22:26:22 // 27643
Bakker, én ott fennaadtam volna ahol a lovaskocsi van.... amúgy ha jól látom záróvonalon állsz. :))
Liquid03-12-2012 21:41:11 // 27642
ablaktörlő ügyben mi a gyári? Aerotwin? Nekem is cserélnem kellene.
droberto03-12-2012 21:18:54 // 27641
Mondtam a jó hírt?
Áprilisban Nászautó lesz a vas! :)
Egy barátom nősül és felkért a megtisztelő feladatra.
Áprilisban Nászautó lesz a vas! :)
Egy barátom nősül és felkért a megtisztelő feladatra.
droberto03-12-2012 21:17:26 // 27640
Én is a cserélgetés és a négy gumi vásárlásának híve vagyok!
droberto03-12-2012 21:14:48 // 27639
Állítólag a Bosh Aerotwin a legjobb!
Nála olcsó is!
Úgy tudom lehet csak a gumit is cserélni!
Nekem Valeo volt, idáig bírtam idegekkel. Lefele jó, de felfele törlés közben piszok hangos. Még vizesen is!
Olajból a gyárit javaslom az 1.9-nél: Selénia WR PE 5W-30 C2, vagy max Selénia Multipower 5W-30 C3.
Az ülést először a biztonsági öv csatjánál érdemes ellenőrizni. Ha nem onnan jön a hang, akkor ajánlatos bezsírozni a mechanizmusokat.
Nála olcsó is!
Úgy tudom lehet csak a gumit is cserélni!
Nekem Valeo volt, idáig bírtam idegekkel. Lefele jó, de felfele törlés közben piszok hangos. Még vizesen is!
Olajból a gyárit javaslom az 1.9-nél: Selénia WR PE 5W-30 C2, vagy max Selénia Multipower 5W-30 C3.
Az ülést először a biztonsági öv csatjánál érdemes ellenőrizni. Ha nem onnan jön a hang, akkor ajánlatos bezsírozni a mechanizmusokat.
Piritu - 1.000.00003-12-2012 21:01:19 // 27638
Mind a négyet. Az elsők már a kopásjelző alatt voltak, a hátsók most érték el. Mondhatni egyszerre koptak el. Amikor felraktam őket egyformák voltak.
A kerekeket szoktam cserélgetni, általában szezononként egyszer. Bár már gondolkodtam, hogy abbahagyom. Elvileg egy pár hátsó kiszolgál két elsőt.
A kerekeket szoktam cserélgetni, általában szezononként egyszer. Bár már gondolkodtam, hogy abbahagyom. Elvileg egy pár hátsó kiszolgál két elsőt.
Piritu - 1.000.00003-12-2012 20:57:04 // 27637
Ablaktörlő: Már csak gyárit veszek, az legalább egy évig kitart (ami 40-50e km)
Olaj: amit a gyár ajánl: SELENIA WR P.E. (Nincs külön téli olaj, jó az egész évben.)
Ülés: Az ülésmagasság állító nyekereg. Ha kicsit állítsz a magasságon egy darabig elhallgat. Szét kell szedni és meg kell zsírozni.
Olaj: amit a gyár ajánl: SELENIA WR P.E. (Nincs külön téli olaj, jó az egész évben.)
Ülés: Az ülésmagasság állító nyekereg. Ha kicsit állítsz a magasságon egy darabig elhallgat. Szét kell szedni és meg kell zsírozni.
droberto03-12-2012 20:54:57 // 27636
Ez jó. :)
Mind a négyet cseréled?
Egyszerre koptak el?
Cseréled az elsőt a hátsókkal?
Mind a négyet cseréled?
Egyszerre koptak el?
Cseréled az elsőt a hátsókkal?
Csabee03-12-2012 20:50:50 // 27635
Sziasztok Cartársak!
érdeklődöm, h van-e tapsztalatotok milyen ablaktörlőt érdemes a 159 hez beszerzni, milyen olajat szeret az 1.9 mjet télire, illetve bal 1 ülésnyikorgásra van -e orvosság?
segítségetek előre is köszi
üdv:
csabee
érdeklődöm, h van-e tapsztalatotok milyen ablaktörlőt érdemes a 159 hez beszerzni, milyen olajat szeret az 1.9 mjet télire, illetve bal 1 ülésnyikorgásra van -e orvosság?
segítségetek előre is köszi
üdv:
csabee
Piritu - 1.000.00003-12-2012 20:32:26 // 27633
"2012.12.04. Plovdiv túra következményei - Part II." lesz a blog címe :-)
Piritu - 1.000.00003-12-2012 20:31:14 // 27632
Szerintem a peremvédő miatt tudtam én is hazajönni. Ha ott, akkor kicsíp a híd pereme csak egy gumit is, nagyon izgalmas lett volna szerezni helyette.
droberto03-12-2012 20:28:23 // 27631
Nagy-nagy germán zsiványságra bukkantam! Itt is jól látszik!
Ha nem nézed az irányjelzőt (amit ugye sötétben nem is látsz) pont olyan, mint egy 159-es lámpa.
No de Walter, irigykedünk Giorgio-ra? :) Visza-vissza tekintünk egykori munkaadónkra?
Ejnye! :)
Ha nem nézed az irányjelzőt (amit ugye sötétben nem is látsz) pont olyan, mint egy 159-es lámpa.
No de Walter, irigykedünk Giorgio-ra? :) Visza-vissza tekintünk egykori munkaadónkra?
Ejnye! :)
droberto03-12-2012 20:13:53 // 27630
Ha megláttad, akkor ne tartsd magadban! :)
droberto03-12-2012 20:12:54 // 27629
A peremvédő fontos, sajnos 205/55-16-ba a Contin sem volt. :(
Azt is hallottam egyébként, hogy a peremvédő igazából nem is a peremet védi, hanem a peres gumikat. Amikor úthibába hajtasz a vastag gumicsík nem engedi a kátyú és felni pereme közé szorítani/csípődni a gumit. Van benne sok igazság.
A TS850 egészen új még, nemrég dobhatták piacra...
Azt is hallottam egyébként, hogy a peremvédő igazából nem is a peremet védi, hanem a peres gumikat. Amikor úthibába hajtasz a vastag gumicsík nem engedi a kátyú és felni pereme közé szorítani/csípődni a gumit. Van benne sok igazság.
A TS850 egészen új még, nemrég dobhatták piacra...
droberto03-12-2012 20:07:29 // 27628
Köszi az ötletet, felemelve a kereket, azt megforgatva nem halottam semmit. Igazából a terhelve jön csak elő...
Piritu - 1.000.00003-12-2012 19:57:08 // 27627
Ez az egy volt a gumis kínálatában raktáron, ami peremvédős volt és 240-es indexű. Michelint nézegettem még, de kiesett, mert csak 210-et tudott peremvédő nélkül. (Lehet, hogy a 850 nem is volt nála.)
Piritu - 1.000.00003-12-2012 19:53:27 // 27626
Holnap megyek a Mesterhez, kíváncsi leszek, hogy hogyan csinálja ő. Főleg, hogy most már mindenhonnan hallom.
.......................03-12-2012 18:40:19 // 27625
valóban,nehéz
Pityukoma03-12-2012 18:39:05 // 27624
Azt nem hallod, nem érzed meg hajtott keréknél. Az aggyal együtt meg kell forgatnod a féltengelyt is és le kell küzdened a difi belső ellenállását is. Kizárt hogy kézzel olyan sebességgel megtudod forgatni aminél már érzed a kezdődő csapágy problémát. ha már kézzel érzed akkor már olyan szinten szar a csapágy hogy az már elnyomja a rádió hangját is. Az általad leírt csak a nem hajtott agynál célravezető. A legegyszerűbb a jobbra-balra kormányzás egymás után. A jó fülűek már így is meghallják hogy melyik oldal. (én nem vagyok jó fülű) droberto cartárs mint tudjuk viszont az :-)))
.......................03-12-2012 18:16:16 // 27623
szedd ki a fékbetéteket ,és kézzel megforgatva fogod érezni a rossz és a jó csapágy közti külömbséget,
ez a legcélravezetöbb módszer mert a féktárcsa súrolása kimarad
ez a legcélravezetöbb módszer mert a féktárcsa súrolása kimarad
droberto03-12-2012 17:54:15 // 27622
Köszi a segítséget!
A stabil bakolás az én dilemámm.
Jártam már pórul emeléssel... :(
A stabil bakolás az én dilemámm.
Jártam már pórul emeléssel... :(
droberto03-12-2012 17:51:56 // 27621
CWC TS830 vs. TS850.
Felső sor: 2012 - 205/55 R 16 H
Alsó sor: 2010 - 225/45 R 17 H
Tudom, hogy más méret, de a feltételrendszer gondolom egyforma.
Felső sor: 2012 - 205/55 R 16 H
Alsó sor: 2010 - 225/45 R 17 H
Tudom, hogy más méret, de a feltételrendszer gondolom egyforma.
Pityukoma03-12-2012 16:53:10 // 27620
Hú azt nem írtam, de természetesen tedd ki üresbe a váltót mielőtt leállítod a motort.
Pityukoma03-12-2012 16:39:52 // 27619
Nem lesz baja a váltónak. Simán lediferár, egyedül a kuplung ráengedést kell óvatosan, kímélve a kuplungot. Esetleg ha van a környékeden olyan gumis aki a helyén tud centírozni akkor ő is meg tudja pörgetni a centír géppel. Ennek a hátránya az hogy a gumi oldalfelületét kicsit megégeti a dörzshajtás ha nem jól csinálja ( a már felpörgött hajtó kereket tolja neki a guminak). Ezért én inkább az otthoni próbát javallom. Nagyon fontos a stabil bakolás. Erre a célra SZVSZ a legjobb egy nagy felületű fa gerenda darab a bölcső alá.
Piritu - 1.000.00003-12-2012 16:06:49 // 27618
Eszembe sem jutott másikat venni. Ez tetszik.
33ezret mentek.
33ezret mentek.
droberto03-12-2012 15:48:09 // 27617
Köszönöm a tippeket! Nagyon hasznosak.
A felemelős tesztet bírja a váltó, illetve nem akar a földön levő kerék is elindulni?
A felemelős tesztet bírja a váltó, illetve nem akar a földön levő kerék is elindulni?
droberto03-12-2012 15:40:39 // 27616
Miért nem TS850-et veszel, elvileg sokkal jobbak már?
Mennyi km-t alatt ment el a 4,5 mm?
Mennyi km-t alatt ment el a 4,5 mm?
Piritu - 1.000.00003-12-2012 14:36:51 // 27615
No, voltam a gumisnál. A felnik sérülés nélkül túlélték az incidenst, a gumik futófelületén megvan a nyoma. Megrendeltem az újakat, de nem "csak" a sérülések miatt, hanem már elérték a téli kopásjelzőt. Maradok a TS830-nál, beváltak.
Pityukoma02-12-2012 21:40:55 // 27614
Menj egy forgalom mentes útra gyorsíts kb 40-60-ra és jobbra-balra cibáld meg a kormányt (ne aprókat, inkább nagyobbakat) így billenésre kényszeríted a csapágyat. Ha ekkor változik a hang akkor biztos hogy baja van a csapágynak. Hogy melyik oldal? Emeld fel egyesével mindkét oldalt úgy hogy az egyik kerék a földön maradjon, (bakot tegyél alá és a másik oldalra kerékéket, kézi legyen behúzva!!!) indítsd be, tedd 4.-be pörgesd meg a kereket kb80-ig és állítsd le a motort. Így a motor zaj megszűnik viszont a csapágyat hallod. Egyértelműen lehet hallani a hibás és a jó csapágy közti különbséget.
droberto02-12-2012 21:14:42 // 27613
Már láttam. :)
Ez komolyan mondom botrányos!
Még, hogy kénmentes üa.?!?
Ez komolyan mondom botrányos!
Még, hogy kénmentes üa.?!?
Piritu - 1.000.00002-12-2012 21:10:04 // 27612
droberto02-12-2012 21:08:25 // 27611
Pont most olvastam! :)
Már nincs is nagy kedvem Görögbe kocsival menni. :)
A kátyú biztosításom 30k-ig fizet csak! :)
Már nincs is nagy kedvem Görögbe kocsival menni. :)
A kátyú biztosításom 30k-ig fizet csak! :)
Piritu - 1.000.00002-12-2012 21:08:21 // 27610
Az élményeimről írtam bár blogot a Párduchoz.
Erhard 242 (Pure Energy)02-12-2012 21:07:50 // 27609
az zsír :(
Piritu - 1.000.00002-12-2012 21:06:54 // 27608
Semmi különös, csak Bulgáriában találtam egy 8-10 centis lépcsőt egy 4 sávos úton. Kicsit feljebb volt a híd, mint az út :-(
Erhard 242 (Pure Energy)02-12-2012 21:04:45 // 27607
mit csináltok vazz?
Piritu - 1.000.00002-12-2012 21:01:02 // 27606
Kerékcsapágy? Nekem is cserések lesznek :-P
droberto02-12-2012 20:55:51 // 27605
Isten őrizz! :)
Erhard 242 (Pure Energy)02-12-2012 20:53:15 // 27604
megpadkáztad?
droberto02-12-2012 20:50:24 // 27603
Ha az erősödés alatt a fordulatszám növekedést érted, akkor igen!
Csabi02-12-2012 20:44:48 // 27602
Sajnálom , h neked sem bírta tovább, pedig precízen javítottad.
Azt hogy hol szakadt el nem is kerestük,valszeg ismét a feszítő pálca környékén. Egyszerűen a régi párnára ragasztotta rá az újat, mivel a régi feltépésénél a szivacs is jött volna vele, +így jobb volt a tapadási felület. A támlában is ez a megoldás volt a nyerő, sajna képeket nem tudtam készíteni, mert annyira profin és gyorsan csinálta, valamint az üléshuzatot is csak annyira fejtette le, h feltudja ragasztani az újat, sok mindent én sem láttam.
"A gyári vezetékeket forrasztottátok rá a párnára?"
Ezt hogy érted? A gyári csatlakozó után (ami az ülés alatt a légzsák csati mellett van) egyszerűen elvágta a kábelt és onnan "hozta" a delejt az új szettnek, ennyi...A kapcsoló szépen elfér a gyári alatt, jól kézre áll...
Azt hogy hol szakadt el nem is kerestük,valszeg ismét a feszítő pálca környékén. Egyszerűen a régi párnára ragasztotta rá az újat, mivel a régi feltépésénél a szivacs is jött volna vele, +így jobb volt a tapadási felület. A támlában is ez a megoldás volt a nyerő, sajna képeket nem tudtam készíteni, mert annyira profin és gyorsan csinálta, valamint az üléshuzatot is csak annyira fejtette le, h feltudja ragasztani az újat, sok mindent én sem láttam.
"A gyári vezetékeket forrasztottátok rá a párnára?"
Ezt hogy érted? A gyári csatlakozó után (ami az ülés alatt a légzsák csati mellett van) egyszerűen elvágta a kábelt és onnan "hozta" a delejt az új szettnek, ennyi...A kapcsoló szépen elfér a gyári alatt, jól kézre áll...
Erhard 242 (Pure Energy)02-12-2012 20:41:25 // 27601
a kerékcsapágy hang erősödik a sebesség növekedésével
Erhard 242 (Pure Energy)02-12-2012 20:36:22 // 27600
viszegetik
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
604
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?