vajh alfát szerel a kedves uriember?
az autószerelők gazdag szókincse
Forum >> 159
Dömpi (il dottore)12-09-2012 17:53:56 // 24399
droberto12-09-2012 16:14:25 // 24398
Szosza, Tozo köszönöm az anyagot és a felvilágosítást! :)
Tozo12-09-2012 15:15:10 // 24397
Nem :-). Ha felnyitod a motorháztetőt és kinyitod az ajtót lehet hallani a relé kattanását gyújtás ráadásakor és kb fél perc múlva megint egy kattanást amikor a relé kikapcsol.
Addig biztosan folyamatosan izzít, mert a relére direktben megy a 12V, a relé kimenete meg egyenesen a gyertyákra megy.
A gyertyáknak szerintem legalább 4-5 sec kell hogy felmelegedjen, nem is értem, hogy az 1-2 másodperces felvillanás a műszerfalon miért is van?!
Üdv Zoli
Addig biztosan folyamatosan izzít, mert a relére direktben megy a 12V, a relé kimenete meg egyenesen a gyertyákra megy.
A gyertyáknak szerintem legalább 4-5 sec kell hogy felmelegedjen, nem is értem, hogy az 1-2 másodperces felvillanás a műszerfalon miért is van?!
Üdv Zoli
.......................12-09-2012 15:02:32 // 24396
utána ia izzít miután beindult,
common rail izzítás
common rail izzítás
droberto12-09-2012 14:58:09 // 24395
Nem akkor izzít, ha jelzi azt a műszercsoport? Legalábbis én úgy emlékszem, hogy ha már üzemmeleg rövidebb ideig világít.
sas-15912-09-2012 14:33:35 // 24394
nekem is volt ilyen távirányítós meghalálos esetem.
bezártam az autót és visszatérve nem reagált egy gombra sem.
pont volt ott egy kulcsmásolós, aki elemet tudott cserélni a távirányítóban. utána ki is mérte és nem volt baj a feszültséggel.
új elemmel sem nyitotta az ajtót a távirányító. 10 perc próbálgatás és bátorság gyűjtés után kinyitottam kulccsal, beszálltam, riasztó dudál, mint állat, mindenki néz.
beindítom, riasztó továbbra is szól.
aztán megnyomtam a nyitás gombot és akkor a beltérből már működött, riasztó kikapcs, semmi gond.
előtte és az azóta eltelt egy évben sem produkálta többet ezt a jelenséget.
szerencsére.
amúgy tegnap (is) meghajtottam kicsit a gépet, parádésan megy.
persze a rángatás 2-3 ezres fordulat között 0,8 bar turbónyomásnál továbbra is jelen van.
majd vezérműszíj cserénél szívósor takarítás is lesz, aztán ha nem válik be, akkor flex, meg fúró és egyebek.
ezen felül semmi panaszom az autóra.
a vajszínű alfatex kárpitra mindenki rákérdez, hogy tudom ilyen tisztán tartani a kölykök mellett. válasz: kézzel leporolom róla a lábnyomokat, néha egy porszívózás.
bezártam az autót és visszatérve nem reagált egy gombra sem.
pont volt ott egy kulcsmásolós, aki elemet tudott cserélni a távirányítóban. utána ki is mérte és nem volt baj a feszültséggel.
új elemmel sem nyitotta az ajtót a távirányító. 10 perc próbálgatás és bátorság gyűjtés után kinyitottam kulccsal, beszálltam, riasztó dudál, mint állat, mindenki néz.
beindítom, riasztó továbbra is szól.
aztán megnyomtam a nyitás gombot és akkor a beltérből már működött, riasztó kikapcs, semmi gond.
előtte és az azóta eltelt egy évben sem produkálta többet ezt a jelenséget.
szerencsére.
amúgy tegnap (is) meghajtottam kicsit a gépet, parádésan megy.
persze a rángatás 2-3 ezres fordulat között 0,8 bar turbónyomásnál továbbra is jelen van.
majd vezérműszíj cserénél szívósor takarítás is lesz, aztán ha nem válik be, akkor flex, meg fúró és egyebek.
ezen felül semmi panaszom az autóra.
a vajszínű alfatex kárpitra mindenki rákérdez, hogy tudom ilyen tisztán tartani a kölykök mellett. válasz: kézzel leporolom róla a lábnyomokat, néha egy porszívózás.
'''''12-09-2012 14:15:23 // 24393
Haverom 1.9-ére mondták ezt.Szerintem már melegebben is izzít.
GTPeti12-09-2012 14:06:32 // 24392
A te autód még -10 fokon is beindul izzítás nélkül. Úgyhogy lehet. Az eLearnban tuti benne van.
'''''12-09-2012 13:40:50 // 24391
Ma azt hallottam,hogy a 159-es dízelek csak +5 fok alatt izzítanak.Igaz ez?
droberto12-09-2012 11:15:20 // 24390
Grat! A szerencse fia vagy! :)
Coolby12-09-2012 09:52:52 // 24389
Jahh amúgy ennek örömére tegnap lemosattam kocsit... Mosás közben megállt bennem az ütő, mert mosó srácok szóltak ezt nézzem már meg, mert valami barna folt van motorháztetőn, nézegettük, szarakodtunk, aztán megállapítottuk, hogy az valami trutty rajta és nem lejött a festék, srácok különböző szerekkel nekiláttak óvatosan mosogatni, aztán vagy a harmadik szerrel elkezdte magát megadni és lejött, de utólag nézve amúgy valami fasza cucc volt rajta, mert meglátszik, elkezdte megenni a lakkréteget... Azt mondták tutti valami növényi szar volt... Hihetetlen.
Jahh és jobb index beázik, arra majd rá kell nézni...
Jahh és jobb index beázik, arra majd rá kell nézni...
Coolby12-09-2012 08:12:43 // 24388
Tibcsi166 remélem már új extra nem derül ki és jó lesz a gép, gondolom örülnél, ha pont kerülni az i-re végre...
Nekem tegnap nagy mákom volt, találtam egy darab Michelin Primacy HP 235/45 R18-as gummát, a kocsin lévő gumiknál pár héttel fiatalabb (2011. 16. heti)... Profilmélységben ez az egy kicsit jobb, de ezzel még lehet együtt élni. A gumi 15 e HUF-ba került...
Megint találkoztam jó magyar vállalkozóval, megveszem a gumit, mondom, jó akkor dobjuk is fel felnire, meg centírozzuk, erre ő, áá már nem, vigyem el csak így... Volt vagy negyed5. Szépen mehettem el mankókeréken, kereshettem egy másik gumist, aki jókedvűen 10 perc alatt 1650 HUF-ért (amiben a kukás gumi bevétele is benne volt) megcsinálta...
Szóval éljen-éljen, ezt olcsón megúsztam...
Nekem tegnap nagy mákom volt, találtam egy darab Michelin Primacy HP 235/45 R18-as gummát, a kocsin lévő gumiknál pár héttel fiatalabb (2011. 16. heti)... Profilmélységben ez az egy kicsit jobb, de ezzel még lehet együtt élni. A gumi 15 e HUF-ba került...
Megint találkoztam jó magyar vállalkozóval, megveszem a gumit, mondom, jó akkor dobjuk is fel felnire, meg centírozzuk, erre ő, áá már nem, vigyem el csak így... Volt vagy negyed5. Szépen mehettem el mankókeréken, kereshettem egy másik gumist, aki jókedvűen 10 perc alatt 1650 HUF-ért (amiben a kukás gumi bevétele is benne volt) megcsinálta...
Szóval éljen-éljen, ezt olcsón megúsztam...
Tibcsi16611-09-2012 23:56:09 // 24387
OK köszi a tanácsot! Akkor hétvégén megyek egy nagyobb kört. Remélem tényleg csak össze kell kopnia, erre nem is gondoltam, hogy ilyen is lehet.
A szerelőm ezért nem gondolt féltengelyre, mert júliusban amikor éppen ment vele 100% jól ment és azt hitte nekem van csak üldözési mániám :) Zsír sem volt sehol, semmi nem kotyogott. Igaz azóta ment bele pár ezerKm. Most már érti mi volt a bajom :)
Igen, az aksi 1.9-hez tökéletes! Enyém is könnyen pöccent vele, de messze nem úgy mint a régi 166-os a 100Ah-val. A mostani azért lényegesen jobb nekem is.
A szerelőm ezért nem gondolt féltengelyre, mert júliusban amikor éppen ment vele 100% jól ment és azt hitte nekem van csak üldözési mániám :) Zsír sem volt sehol, semmi nem kotyogott. Igaz azóta ment bele pár ezerKm. Most már érti mi volt a bajom :)
Igen, az aksi 1.9-hez tökéletes! Enyém is könnyen pöccent vele, de messze nem úgy mint a régi 166-os a 100Ah-val. A mostani azért lényegesen jobb nekem is.
GTPeti11-09-2012 23:15:10 // 24386
Így van. Arra viszont jó volt, hogy megtudjam, hogyan indít egy AGM. :) Természetesen jól. És indítózáskor sem hallgat el a rádió. Viszont a mostani ZAP csak egy hangyányival marad el tőle. Ezért reklámozom annyira... B)
droberto11-09-2012 22:50:05 // 24385
És ha jól emlékszem csalódtál benne, mert idő előtt tönkrement?!?
Az erősítők már meg vannak. Sub: 500W RMS. Szett: 2 x 150 W RMS. + kondi.
Az erősítők már meg vannak. Sub: 500W RMS. Szett: 2 x 150 W RMS. + kondi.
Pityukoma11-09-2012 22:38:20 // 24384
Szia :-)
A belső csukló házát is felújították? Nem tudod? Én úgy gondolom hogyha csak 60-80 között csinálja, alatta felette nem érezni, akkor az kiegyensúlyozatlanság miatt lehet. Nem hiszem hogy gumi, mert az inkább 90-100 körül "szokott" szitálni. Az excentrikus tömeg messzebb van a forgás középtől.
Azt javaslom hogy kirándulj egyet Mátraházára -de komolyan-, arra jó sok kanyar van és dülöngélhet a vas. Neked a belső csukló volt a ludas, az meg inkább a függőleges mozgását veszi fel a tengelynek ,ezért gondolok a húzós kanyarokra. A pályán meg kergesd meg. Hátha csak be kell kopnia egy kicsit.
A szerelőd előzőleg is kizárta a féltengelyt, mégis az volt a fő ok. Szerintem egy próbát megér. Legalább kirándultok egyet a családdal:-) aztán majd meglátod hogyan tovább.
Más: ma beraktam az aksit. Szinte hihetetlen mintha berobbanna a motor úgy indít :-)
A belső csukló házát is felújították? Nem tudod? Én úgy gondolom hogyha csak 60-80 között csinálja, alatta felette nem érezni, akkor az kiegyensúlyozatlanság miatt lehet. Nem hiszem hogy gumi, mert az inkább 90-100 körül "szokott" szitálni. Az excentrikus tömeg messzebb van a forgás középtől.
Azt javaslom hogy kirándulj egyet Mátraházára -de komolyan-, arra jó sok kanyar van és dülöngélhet a vas. Neked a belső csukló volt a ludas, az meg inkább a függőleges mozgását veszi fel a tengelynek ,ezért gondolok a húzós kanyarokra. A pályán meg kergesd meg. Hátha csak be kell kopnia egy kicsit.
A szerelőd előzőleg is kizárta a féltengelyt, mégis az volt a fő ok. Szerintem egy próbát megér. Legalább kirándultok egyet a családdal:-) aztán majd meglátod hogyan tovább.
Más: ma beraktam az aksit. Szinte hihetetlen mintha berobbanna a motor úgy indít :-)
GTPeti11-09-2012 22:13:25 // 24383
Nekem volt Optimám. Ha brutálisan komoly hifid van (értsd: például semmi esetre sem gyári fejegységgel), akkor számít az akksi. Ha nem, akkor még ha 5 évente új akksit kell venned, akkor is jobban jársz egy jó minőségű simával.
droberto11-09-2012 22:04:42 // 24382
Köszi! Az Audis románc szerintem igen pozitív.
A "mieink" is jobban támogathatnák a helyi beszállítókat: Marelli, Veglia Borletti, Garello, Breda Lorett, Pirelli, Brembo...stb. Van azért bőven.
Szívesebben látnám mint a TRW-t, VDO-t; Bosh-t; ZF-et; Aisin-t;. Bár egyik másik kétségtelenül kiváló termékeket gyárt.
Visszatérve az akksikra - jelenleg úgy gondolom -, hogy ha valahol még meg tudnának erősíteni abban, hogy az AGM aksik élettartama hosszabb, akkor vsz. azt vennék. Már a Hifi miatt is...
A "mieink" is jobban támogathatnák a helyi beszállítókat: Marelli, Veglia Borletti, Garello, Breda Lorett, Pirelli, Brembo...stb. Van azért bőven.
Szívesebben látnám mint a TRW-t, VDO-t; Bosh-t; ZF-et; Aisin-t;. Bár egyik másik kétségtelenül kiváló termékeket gyárt.
Visszatérve az akksikra - jelenleg úgy gondolom -, hogy ha valahol még meg tudnának erősíteni abban, hogy az AGM aksik élettartama hosszabb, akkor vsz. azt vennék. Már a Hifi miatt is...
GTPeti11-09-2012 21:46:23 // 24381
Szerintem - látatlanban - ez egy tök átlagos akksi, jó esetben átlag feletti vastagságú tasakszeparátorral. Az, hogy egymást ajánlják az Audival, érthető... Sőt... már-már gyanús is, számomra.
Ezek az olvasói vélemények már annyira nem jók.
Ezek az olvasói vélemények már annyira nem jók.
Grego11-09-2012 21:42:36 // 24380
A gép újrafestve, de a leírásban is írják, hogy rosszul ( riverniciata male), tehát törött autó, de állítólag szerkezeti károsodások nélkül.
Az én vasamat olaszoknál most 5.000 €-ért lehetne eladni 150.000 km-rel.
Vigyázni kell náluk, mert sok a visszatekert km.
Az én vasamat olaszoknál most 5.000 €-ért lehetne eladni 150.000 km-rel.
Vigyázni kell náluk, mert sok a visszatekert km.
droberto11-09-2012 21:39:21 // 24379
A németek nagyon preferálják ezt a Moll M3-as akksit.
Valakinek van vele tapasztalata?
A WEB oldalukról sokat nem tudtam meg!
Valakinek van vele tapasztalata?
A WEB oldalukról sokat nem tudtam meg!
Erhard 242 (Pure Energy)11-09-2012 21:30:30 // 24378
tényleg mi lett a csillaggal? felment aztán?
Erhard 242 (Pure Energy)11-09-2012 21:27:42 // 24377
értem én is de legalább írnál annyit hogy opel gyári és ennyi ... tudni fogjuk hogy bosch mivel nem az opel gyártja, de nem is az alfa, ha nem a bosch... a szerelőknek meg bevált trükkje hogy amit ad az egyik oldalon a másikon vissza veszi, tisztelet a kivételnek :)
Dömpi (il dottore)11-09-2012 21:03:14 // 24376
Értem a célzást, de:
a srác szétszedte a féltengelycsuklót, majd összerakta mert nem volt baja, kicserélte a lengőkarszilentet, kicserélt 3 izzítógyertyát, légtelenítette a kuplungpedálom, pekötötte az új LED-sorom, lábtérvilágítást csinált, kicserélte a hátsó ajtó hangszórórácsát -> és mindezért kért 10 000 Ft munkadíjat. DE abból a boltból jöttek a cuccok, ahol ő dolgozik (kivéve a csillagot és a szilentet, mert azt nálad vettem, Erhard).
Szóval úgy gondolom, illik nála vásárolnom, kivéve, ha valamit nem tud beszerezni.
a srác szétszedte a féltengelycsuklót, majd összerakta mert nem volt baja, kicserélte a lengőkarszilentet, kicserélt 3 izzítógyertyát, légtelenítette a kuplungpedálom, pekötötte az új LED-sorom, lábtérvilágítást csinált, kicserélte a hátsó ajtó hangszórórácsát -> és mindezért kért 10 000 Ft munkadíjat. DE abból a boltból jöttek a cuccok, ahol ő dolgozik (kivéve a csillagot és a szilentet, mert azt nálad vettem, Erhard).
Szóval úgy gondolom, illik nála vásárolnom, kivéve, ha valamit nem tud beszerezni.
Erhard 242 (Pure Energy)11-09-2012 20:57:29 // 24375
nálunk jó pár éve ennyi ....
Tozo11-09-2012 20:49:07 // 24374
Márkaszervízben (BP III.ker) 11ezer Ft/db-ot mondtak. Fridcar-ban adták akcióban 5500-ért darabját. Elég nagy a szórás :-)
GTPeti11-09-2012 20:44:51 // 24373
8 ezer egy izzítógyertyáért? Nem semmi... B)
Tozo11-09-2012 20:39:52 // 24372
Hmm, mikor kerestem ilyet, 7-8ezer alatt nem találtam.
Relé mennyibe fájna, törzsvásárlói kedvezménnyel :-)? Azt hiszem nem úszom meg...
Köszi!
Relé mennyibe fájna, törzsvásárlói kedvezménnyel :-)? Azt hiszem nem úszom meg...
Köszi!
Tibcsi16611-09-2012 20:38:38 // 24371
Sziasztok,
Ma visszarakták a felújított féltengelyeket. Az eredmény 90% :( Sokkal jobb lett mint volt, de 60-80 között még mindig rángat , mindegy melyik fokozatban megyek. (érzésre kb. 10-20%-át mint felújítás előtt) 60 alatt és 80 fölött tök jó. Elvileg a felújításra 6hó garancia van. De a szerelőm azt mondta, hogy 10 éve viszik erre a helyre és sosem volt még gond. Legprofibb technika és 100eKm körül szoktak menni felújítás után. Tehát Ő kizárná a féltengely hibát, de holnap azért kipróbálja az autót.
Az autóval amúgy tök jól lehet menni, de azért jó lenni rájönni mitől lehet ez a jóval kisebb rángatás. Holnap elviszem kerék centrírozásra, hátha…
Van valakinek még ötlete?
Ma visszarakták a felújított féltengelyeket. Az eredmény 90% :( Sokkal jobb lett mint volt, de 60-80 között még mindig rángat , mindegy melyik fokozatban megyek. (érzésre kb. 10-20%-át mint felújítás előtt) 60 alatt és 80 fölött tök jó. Elvileg a felújításra 6hó garancia van. De a szerelőm azt mondta, hogy 10 éve viszik erre a helyre és sosem volt még gond. Legprofibb technika és 100eKm körül szoktak menni felújítás után. Tehát Ő kizárná a féltengely hibát, de holnap azért kipróbálja az autót.
Az autóval amúgy tök jól lehet menni, de azért jó lenni rájönni mitől lehet ez a jóval kisebb rángatás. Holnap elviszem kerék centrírozásra, hátha…
Van valakinek még ötlete?
Erhard 242 (Pure Energy)11-09-2012 16:39:10 // 24370
alvázszám szerint egy fajta való bele
Pityukoma11-09-2012 16:26:39 // 24369
Nem akartam hogy az enyém legyen a kivétel :-D
Erhard 242 (Pure Energy)11-09-2012 14:39:29 // 24368
tudom, mindegyik 4200
Tozo11-09-2012 12:54:51 // 24367
Szia,
Kétfélevan 8V-hez, én cumiztam vele rendesen. Bloggomban megtalálod a cikkszámokat!
Kétfélevan 8V-hez, én cumiztam vele rendesen. Bloggomban megtalálod a cikkszámokat!
Erhard 242 (Pure Energy)11-09-2012 08:50:59 // 24366
jah a Tied 8V ahhoz a gyári meg 4200 bocsi.....
Dömpi (il dottore)11-09-2012 08:42:23 // 24365
csak valamiért a boltban (Szolnokon) a kocsim alváz-/motorszáma alapján a gép rövidebb izzítógyertyát hoz...
Erhard 242 (Pure Energy)11-09-2012 07:06:33 // 24364
az zsír az alfás gyári meg 5200 :P
Dömpi (il dottore)10-09-2012 22:23:06 // 24363
Ha megolvasod a blogom, rájössz, hogy lehet még rosszabb is ... legalább is lelkileg.
Szerencsére mi "Gabriel"-el már kijöttünk a gödörből, de vannak még gondok.
Szerencsére mi "Gabriel"-el már kijöttünk a gödörből, de vannak még gondok.
Dömpi (il dottore)10-09-2012 22:12:09 // 24362
Ha jól emlékszem 0,7 l, de ebben nem vagyok teljesen biztos. Érdemes emelővel kicsit megbillenteni a hosszúoldal felé. Én legalább is úgy csináltam.
Dömpi (il dottore)10-09-2012 22:10:07 // 24361
Az egyik barátom egy nagyon ügyes kezű szerelő. Vele cseréltük az 1,2 és 3-ast. (a 4-es már februárban ki lett cserélve). Semmit sem kellett bontani.
Kitekerés után - mivel kézzel nem férsz hozzá - egy megfelelő méretű gumicsövet nyomtunk rá, és így jött ki...visszafelé ugyanígy.
(mellesleg gyári opel izzítógyertya ment bele, darabja 6 200 Ft.).
Kitekerés után - mivel kézzel nem férsz hozzá - egy megfelelő méretű gumicsövet nyomtunk rá, és így jött ki...visszafelé ugyanígy.
(mellesleg gyári opel izzítógyertya ment bele, darabja 6 200 Ft.).
GTPeti10-09-2012 20:21:00 // 24360
Itt még csak koszos... később "enyhén össze is karcolódik". :)
'''''10-09-2012 20:17:57 // 24359
Köszi droberto de még én sem próbáltam,úgyhogy ne szidjon senki. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)10-09-2012 20:05:12 // 24358
alfába sosem hallottam hogy bele törött volna... renault meg merci inkább
droberto10-09-2012 19:54:53 // 24357
ALFA159 ismét jótékonykodik :), kérésére mindenki számára megosztjuk a 159 Navijának magyar térképét.
Csabi10-09-2012 18:03:58 // 24354
Miért cseréltél izzítógyertyákat?
.....10-09-2012 17:58:30 // 24353
Újabb érdekes dolog történt az autóval kapcsolatban. Nem működött a távirányító, egyik gombra sem reagált. Kulccsal nyitottam ki, majd bent ülve nyomogattam a gombokat,de továbbra sem működött. Hazaérve a garázsban ismét működött minden! Szétszedtem a kulcsot, megmértem és 3,22 Voltos az elem, tehát nem azzal volt a baj.
Valakinek volt hasonló esete?
Valakinek volt hasonló esete?
.....10-09-2012 17:46:22 // 24352
Köszönöm a részletes választ, hasznos volt !
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((10-09-2012 17:30:04 // 24351
szia
én is holnap viszem a szerelődhöz a vasamat , egy nagyobb fajta szervízre .
izzitógyertya
komplett kuplung , kettőstömegűvel, kinyomócsapágyal
vezérlés, stb .
majd beszámolok a részletekről :)
én is holnap viszem a szerelődhöz a vasamat , egy nagyobb fajta szervízre .
izzitógyertya
komplett kuplung , kettőstömegűvel, kinyomócsapágyal
vezérlés, stb .
majd beszámolok a részletekről :)
Pityukoma10-09-2012 16:53:54 // 24350
Zsolti159-nek itt válaszolok, mert itt tudok csak képet feltölteni.
Az izzító gyertyákat elvittem a szerelőhöz, aki szokta gyógyítgatni. Otthon nem mertem neki állni, mert azt mondta hogy a Jtd motorba előszeretettel szokott beletörni a gyertya a hengerfejbe. Neki van szikraforgácsolóhoz adaptere amivel a helyén (hengerfej leszerelése nélkül) ki tudja szedni a beletörött darabot. Ezért ott hagytam nála reggel és munka után mentem érte. Simán kijött, egy reccsenés és utána kézzel kitekerte.
32ezer volt a 4db munkadíjjal, hiba törléssel együtt. Egyébként 1/4"-os 9-es hosszú dugókulcs megy rá.


Az izzító gyertyákat elvittem a szerelőhöz, aki szokta gyógyítgatni. Otthon nem mertem neki állni, mert azt mondta hogy a Jtd motorba előszeretettel szokott beletörni a gyertya a hengerfejbe. Neki van szikraforgácsolóhoz adaptere amivel a helyén (hengerfej leszerelése nélkül) ki tudja szedni a beletörött darabot. Ezért ott hagytam nála reggel és munka után mentem érte. Simán kijött, egy reccsenés és utána kézzel kitekerte.
32ezer volt a 4db munkadíjjal, hiba törléssel együtt. Egyébként 1/4"-os 9-es hosszú dugókulcs megy rá.


Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
483
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?