Így van. Ez nem kérdés.
(Mikor olyat látok, hogy vki egy offos autónál megnyomja a távirányítón a gombot, nyílik az autó, aut. felkapcsolódnak a lámpák... majd indítózik, kicsit kialszanak - újragyújt - és go... Na akkor fogom a fejem. Vajon tudja-e mennyi egy pár genuine izzó, amit így kínoz?)
Forum >> 159
GTPeti01-09-2012 12:35:54 // 23899
Ruszi01-09-2012 10:48:08 // 23898
direttore01-09-2012 09:31:54 // 23897
De árban is :))
GTPeti31-08-2012 21:08:16 // 23896
Szerintem klasszisok vannak a kínai és a márkás (nem hamisított) izzók között.
droberto31-08-2012 21:02:21 // 23895
Szép, bár jó lenne egészében látni az autóval.
A belső fényezetlen elemeket és a rendszámot maszkolták?
A belső fényezetlen elemeket és a rendszámot maszkolták?
'''''31-08-2012 18:00:26 // 23893
Tibcsi16631-08-2012 17:15:59 // 23892
Nekem a 166osban nem gyári xenon volt, de ott is kb. ilyen lett az izzó amikor kiéget. Jobb lesz ha veszel már újat. Direttore most rendelt ebay-en 30$-ért.
'''''31-08-2012 14:24:39 // 23891
Nem,visszaküldtem.Ahhoz,hogy a nitró működjön,programot kell írassak hozzá.Nélküle gyorsulgatok,bár szerintem felejtős lesz a beígért eső miatt.
droberto31-08-2012 14:16:15 // 23890
Nálad lesz még a nagy szelep?
droberto31-08-2012 13:38:37 // 23888
Köszi a meghívást, de hétvégén nem érek rá! :(
.....31-08-2012 06:51:50 // 23887
Szia!
Can Setup / Proxi Alignment Procedure
Can Setup / Proxi Alignment Procedure
.....31-08-2012 06:45:55 // 23886
Nem villog, csak gyenge a fénye. Xenon-izzó feszültség 107 Volt mind a két oldalon. A refi viszont jó. 5 éves az autó, nem tudom mennyi üzemóra van az izzóba.
GTPeti30-08-2012 21:50:59 // 23885
Az a kis háromszög matrica mutatja, hogy abban a dobozban is van egy trafó. (Ahogy sejtettem.) A jobboldali kisebb csatlakozó, a "közepes feszültségű" kábel, ami az izzó végén lévő trafóhoz megy.
direttore30-08-2012 21:50:31 // 23884
Köszi, hétvégén meglesem mi van ott bent.))
Tibcsi16630-08-2012 21:47:40 // 23883
Erhard 242 (Pure Energy)30-08-2012 21:45:26 // 23882
csak a comp vezérel minden más csak jelet küld
direttore30-08-2012 21:39:02 // 23881
És vezérel valamit, vagy csak jelet küld?
direttore30-08-2012 21:38:14 // 23880
Hali!
Melyik menüpontban lehet kikapcsolni, nem találtam meg ma délután?
Melyik menüpontban lehet kikapcsolni, nem találtam meg ma délután?
Tibcsi16630-08-2012 21:37:26 // 23879
Nálam min. kettő! Egy a műszerfal közepén és egy a navigációban. De ha beülök akkor több is :):)
Erhard 242 (Pure Energy)30-08-2012 21:36:59 // 23878
szívócsőben méri a nyomást
direttore30-08-2012 21:31:03 // 23877
Akkor az mire jó, mármint a MAP szenzor?
Erhard 242 (Pure Energy)30-08-2012 21:22:28 // 23876
pszihés dolog
Erhard 242 (Pure Energy)30-08-2012 21:21:18 // 23875
az én autómban egy óra van a Tiedbe több? :)
Tibcsi16630-08-2012 21:06:14 // 23874
Mindjárt utánanézek milyen a miénk és hol van.
Tibcsi16630-08-2012 21:03:40 // 23873
Ez az izzó bizony a végét járja. Szerintem hamarosan kiég. Nem villog néha?
Nyugodtan ki lehet cserélni.
Lehet normális elöregedés is, de lehet trafó hiba is. Hány óra van benne kb. ??
Nyugodtan ki lehet cserélni.
Lehet normális elöregedés is, de lehet trafó hiba is. Hány óra van benne kb. ??
direttore30-08-2012 20:52:10 // 23872
Hali!
Kipucoltam a MAP szenzort, hát mit mondjak full korom volt, de vastagon. Visszatettem, s mintha jobban menne a gép, létezik, vagy pszihés a dolog???
Kipucoltam a MAP szenzort, hát mit mondjak full korom volt, de vastagon. Visszatettem, s mintha jobban menne a gép, létezik, vagy pszihés a dolog???
DrB30-08-2012 19:16:21 // 23871
Őszintén szólva, leginkább a főtengely jeladóról olvastam itt, a vezérmútengely jeladó asszem csak egyszer merült fel. Hogy ki említette, s hogy milyen kontextusban, már nem emlékszem. Csak szépen felírtam a listámra. De akkor, úgy néz ki, ez nem is gyakori gond a 159-esnél, hisz nem reagált senki.
A főtengely jeladórol viszont mit gondol a nagyérdemű? Cseréltessem most 120 e km-nél, biztos, ami biztos, vagy nyugodtan várhatok még vele?
A turbócsővek szemrevételezése is elég? Látszik egyértelműen, ha csereérettek? Végülis már hat éves lesz a vas decemberben.
A főtengely jeladórol viszont mit gondol a nagyérdemű? Cseréltessem most 120 e km-nél, biztos, ami biztos, vagy nyugodtan várhatok még vele?
A turbócsővek szemrevételezése is elég? Látszik egyértelműen, ha csereérettek? Végülis már hat éves lesz a vas decemberben.
'''''30-08-2012 16:13:30 // 23870
Idő függvénye de lehet elugrom a gyorsulási talira.Jössz?Esetleg potyautasként?
droberto30-08-2012 15:55:44 // 23869
Hmm... Ez érdekes. Majd leteszteljük, hátha lehet rajta segíteni! :)
'''''30-08-2012 15:09:53 // 23868
Nekem be sem indul.Egyébként ha a bajuszkapcsolót beállítom,pár pillanat múlva megint nem töröl.Rá kellett volna nézzünk nálad.
droberto30-08-2012 14:52:14 // 23867
Nekem eddig még hál' Istennek nem gyűlt meg vele a bajom. Bár az kétségtelen, hogy néha elszaporázza...
Neked nem töröl kellő intenzitással?
Neked nem töröl kellő intenzitással?
.....30-08-2012 14:08:02 // 23866
droberto30-08-2012 14:02:47 // 23865
Nem típushibának veszem őket (írtam is :)), hanem csak olyan hibáknak amik a többi gyártóra is jellemzők.
Én az emblémákat én kavicsfóliával védem, ami véd a mechanikai behatások és a káros UV sugarak ellen.
Én az emblémákat én kavicsfóliával védem, ami véd a mechanikai behatások és a káros UV sugarak ellen.
.....30-08-2012 13:55:33 // 23864
A FES-ben ki lehet kapcsolni,de a beállítást nálam nem jegyzi meg. Lehet hogy kell hozzá a proxy újrarendezés is? (Arra nem mertem kattintani.)
Eso- és alkonyatérzékelo (RLS)
Old value: Engedélyezve
New value: Disabled
KESZ
Eso- és alkonyatérzékelo (RLS)
Old value: Engedélyezve
New value: Disabled
KESZ
'''''30-08-2012 13:42:14 // 23863
A megbolondult esőérzékelővel lehet valamit kezdeni?
direttore30-08-2012 13:22:32 // 23862
köszi! 159-em van ott is a lámpák alján van? minden lámpához külön trafó van ezek szerint, nem egy ami közös.
GTPeti30-08-2012 13:14:20 // 23861
Ha szerencséd van megúszod egy bontott elektronikával. (A különböző feszültségek elég gyanúsak. Szerintem az belső trafó hiba lesz...)
GTPeti30-08-2012 13:12:33 // 23860
A 156-nál a lámpák aljára van felcsavarozva az elektronika (a beépített kis trafóval). Rá van dugaszolva a csatlakozóra, ha leszeded látszani fognak a tűskék. Lehet, hogy kontakthiba.
Imyx30-08-2012 12:27:46 // 23859
Nekem is xenon trafó problémám van, igaz 56-nál. Tört FES-em van, a xenonokat lehet kalibrálni vele. A jobb oldali nekem nem világít erőteljesen, ergo este annyit látok a gyári xenonnal, mint normál izzókkal. Az izzókat már én is felcseréltem, de a jó izzó is halványan világít jobb oldalt. amit FES-sel észrevettem, a jobb oldali 94V-ot vesz fel, a bal oldali 99V-ot. Ezen felül a FES mindent rendben talált mindkét izzónál, azaz az adatok azonosak. Én trafóra gyanakszom, de lehet, hogy kontakthiba van nálam is valahol?
droberto30-08-2012 11:30:01 // 23858
Megnézni mindenképp érdemes (te cserét írtál)! Én ezekkel annyit csináltam, hogy gőzborotvával tisztára mostam az olajsártól. Bár a 2.4-nél már van amelyik alumínium.
A főtengely jeladó cserét néztem a GTPetinél, a vezérműtengely jeladó hibáról eddig még nem olvastam.
Te miket hallottál ezekről?
A főtengely jeladó cserét néztem a GTPetinél, a vezérműtengely jeladó hibáról eddig még nem olvastam.
Te miket hallottál ezekről?
direttore30-08-2012 10:08:04 // 23857
Szia!
Nekem is teljes verziós FES van.Megnézem vele majd.
A xenon vezérlőegysége hol található az autóban? Lehet kontakthibám van. Ugyanis ha megcserélem a két izzót (izzó végén lévő kis trafóval együtt, mert gyári philips) akkor is ugyanez a helyzet , hol a jobb oldali alszik el, hol a bal oldali. Ezért gondolnám, hogy a vezérlőegység kontakthibája lehet ??? ...ha csak ennyi.
Nekem is teljes verziós FES van.Megnézem vele majd.
A xenon vezérlőegysége hol található az autóban? Lehet kontakthibám van. Ugyanis ha megcserélem a két izzót (izzó végén lévő kis trafóval együtt, mert gyári philips) akkor is ugyanez a helyzet , hol a jobb oldali alszik el, hol a bal oldali. Ezért gondolnám, hogy a vezérlőegység kontakthibája lehet ??? ...ha csak ennyi.
Imi30-08-2012 08:53:24 // 23856
150-220 ezer km felett meghibásodó főtengely ékszíjtárcsa.
200 ezer km felett meghibásodókuplung, kettős tömegű lendkerék.
szerintem ezek nem típushibák mert a nagy német cégnél a VW,BMW,meg a dupla 0 nál még 100.000 km se megy el a kettős tömegű lendkerék főleg ha chip is van hozzá a kuplungról nem is beszélve.
Emblémák sérülékenysége
Mondjuk ezt már megoldhatták volna mert ez régóta probléma.
Szervókormány folyadék kiegyenlítő tartály
Ez nekem is hibám volt még gariba cserélték annyit mondtak rá a szervizbe hogy szar GM.
200 ezer km felett meghibásodókuplung, kettős tömegű lendkerék.
szerintem ezek nem típushibák mert a nagy német cégnél a VW,BMW,meg a dupla 0 nál még 100.000 km se megy el a kettős tömegű lendkerék főleg ha chip is van hozzá a kuplungról nem is beszélve.
Emblémák sérülékenysége
Mondjuk ezt már megoldhatták volna mert ez régóta probléma.
Szervókormány folyadék kiegyenlítő tartály
Ez nekem is hibám volt még gariba cserélték annyit mondtak rá a szervizbe hogy szar GM.
DrB30-08-2012 07:13:00 // 23855
Nem érdemes 120 e km-nél már ránézetni a turbócsövekre szerinted?
A fötengely- és vezérmûtengely jeladó többször is szóbakerült itt. Ne foglalkozzak még velük?
A fötengely- és vezérmûtengely jeladó többször is szóbakerült itt. Ne foglalkozzak még velük?
droberto30-08-2012 02:01:38 // 23854
Ezek nem mind típushibák, de nem árt rájuk figyelni:
EGR, DPF, szívósor, MAP.
Kormánymű.
Szervókormány folyadék kiegyenlítő tartály.
120 ezer km-t nem kibíró vízpumpa.
Deformálódó ablaktörlőkar.
Esőérzékelő megzavarodása.
Ülésfűtés fűtőszálai könnyen elszakadnak.
Leömlő tőcsavar törése a 2.4-nél.
Hűtőfolyadék légtelenítő csavar menet megszakadása.
150-220 ezer km felett meghibásodó főtengely ékszíjtárcsa.
200 ezer km felett meghibásodókuplung, kettős tömegű lendkerék.
Leváló visszapillantó tükörlap.
Emblémák sérülékenysége.
A hátsó zár műanyagtakaró elhullajtása.
Csomagtér világítás mikrokapcsoló.
Csomagtér ajtó pontatlan beállítása.
EGR, DPF, szívósor, MAP.
Kormánymű.
Szervókormány folyadék kiegyenlítő tartály.
120 ezer km-t nem kibíró vízpumpa.
Deformálódó ablaktörlőkar.
Esőérzékelő megzavarodása.
Ülésfűtés fűtőszálai könnyen elszakadnak.
Leömlő tőcsavar törése a 2.4-nél.
Hűtőfolyadék légtelenítő csavar menet megszakadása.
150-220 ezer km felett meghibásodó főtengely ékszíjtárcsa.
200 ezer km felett meghibásodókuplung, kettős tömegű lendkerék.
Leváló visszapillantó tükörlap.
Emblémák sérülékenysége.
A hátsó zár műanyagtakaró elhullajtása.
Csomagtér világítás mikrokapcsoló.
Csomagtér ajtó pontatlan beállítása.
droberto30-08-2012 01:38:22 // 23853
Én minden folyadékot lecserélnék a motorolajon kívül: fék, szervó (bár ezt ha jól emlékszem már cserélted), hajtómű, hűtővíz.
Ha olajos a fékszervó vákum szivattyúja akkor ennek a tömítését is kicserélném.
A habos klímatisztítóval vigyázz mert eláztatja a fejet és a biztosítéktáblát.
+ Erhard mindig mondja a kormánymű fogasléc és a féltengelycsuklók zsírzását.
Lehet néznék egy futóműgeometriát is (bár ha nem húz és nem is koptatja félre akkor vsz. jó).
A turbócsöveket és a vezérműtengely jeladót miért szeretnéd kicserélni?
Ha olajos a fékszervó vákum szivattyúja akkor ennek a tömítését is kicserélném.
A habos klímatisztítóval vigyázz mert eláztatja a fejet és a biztosítéktáblát.
+ Erhard mindig mondja a kormánymű fogasléc és a féltengelycsuklók zsírzását.
Lehet néznék egy futóműgeometriát is (bár ha nem húz és nem is koptatja félre akkor vsz. jó).
A turbócsöveket és a vezérműtengely jeladót miért szeretnéd kicserélni?
droberto30-08-2012 01:22:54 // 23852
Nekem a szerelő mondta nagyszervizkor - szinte számon kérve rajtam -, hogy miért nem hoztam a magammal ékszíjtárcsát, mert a Fordéknál 50 ezrenként cseréltetik.
droberto30-08-2012 01:19:46 // 23851
Ha a használati tervszerű karbantartását vesszük alapul akkor az az alábbiakat írja:
- Kiegészítő berendezéseket meghajtó szíj(ak) állapotának
szemrevételezéses ellenőrzése - 60k, majd 150k km (FL után: 75k, majd.175k km)
- Kiegészítő berendezéseket meghajtó szíj(ak) cseréje - 90k, majd 180k km (FL után: 105k, majd.210k km)
A józan paraszti észjárás szerint, a főtengely ékszíjtárcsát minden 2. szíjcserekor (eképpen 180k, 360k km) célszerű cserélni. Viszont ha Csabiii159 esetét egyedinek nevezzük, de látva az én 170k km-es repedezett, és már minimális hangot kiadó tárcsámat, akkor SZVSZ 150k km-nél már indokolt lehet a csere, a szemrevételezés függvényében.
Vezérléscserekor rá tudnak nézni (a legjobb alkalom), hisz le kell szerelniük az ékszíjtárcsát a vezérműszíj levételéhez.
- Kiegészítő berendezéseket meghajtó szíj(ak) állapotának
szemrevételezéses ellenőrzése - 60k, majd 150k km (FL után: 75k, majd.175k km)
- Kiegészítő berendezéseket meghajtó szíj(ak) cseréje - 90k, majd 180k km (FL után: 105k, majd.210k km)
A józan paraszti észjárás szerint, a főtengely ékszíjtárcsát minden 2. szíjcserekor (eképpen 180k, 360k km) célszerű cserélni. Viszont ha Csabiii159 esetét egyedinek nevezzük, de látva az én 170k km-es repedezett, és már minimális hangot kiadó tárcsámat, akkor SZVSZ 150k km-nél már indokolt lehet a csere, a szemrevételezés függvényében.
Vezérléscserekor rá tudnak nézni (a legjobb alkalom), hisz le kell szerelniük az ékszíjtárcsát a vezérműszíj levételéhez.
droberto30-08-2012 01:01:33 // 23850
Szóval akkor a 2.4-en is Dayco a gyári.
Erre a sztoridra emlékszem, jól megjártad vele.
Erre a sztoridra emlékszem, jól megjártad vele.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
478
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?