☻SKULL☻12-04-2012 21:10:41 //
20700
Csabi12-04-2012 19:53:46 //
20699
Hali!
Most cseréltem tárcsát, + betéteket, én a Brembo tárcsa és Textar betétek mellett döntöttem. Egyenlőre még ismerkednek egymással 500km után,de már most érezhetően jobb a fékhatás mint a gyárival volt...
Az órám 113e km-t mutat és bízok benne hogy ez az első tárcsacsere, már csak azért is mert kb 2-3 mm rozsdaréteg volt a nem működő felületeken...
'''''12-04-2012 19:21:09 //
20698
Tottinak van ilyen felnije.Van az a pénz amiért eladja,gondolom. :-)
jók azok a fékek igaz én csak zimmermann sportot használok de az olcsóbb mint az EBC
Szia, szerintem itt olcsóbb a fékbetét:))
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-159/Brakes:::1_315_318.html
De ezek csak 17 colosak
a gyári + 18
Vinnie12-04-2012 17:17:48 //
20694
Ezek mind replikák?
Shadin12-04-2012 17:09:18 //
20693
De nem lesz sose,mert akkor a nagy 3 német préium lehúzhatja a rollót,
mert senki sem vesz majd 300Le ös BMW t
A németekre gondolsz...?
Ott is téma, a menj amennyivel tudsz rendszer megszüntetése! Jobbára a károsanyag kibocsájtás miatt!
Kazes☻12-04-2012 16:29:32 //
20690
Mert? A 70LE-el nem tudnak lefotózni? :)
"Ezért sem lesz lassan értelme a 150-200 Le feletti vasaknak..."
Magyarországon!
Ajajj!
Szorul a hurok...
Ezért sem lesz lassan értelme a 150-200 Le feletti vasaknak...
Köszi, nem rossz tipp, az olaszolnál még nem néztem.
Üdv.:
Sandree80
Akkor ez kb. rendben, a vasamban is 81eKm van óra szerint. És úgy látom gyári tárcsa van még rajta, tehát akkor valós lehet a km. :)
Körbenéztem féktárcsa ügyben az
alfaowner.com -on. Erről jókat írnak a 159 2.4JTDm-el. Tehát valószínű ez lesz:
EBC Turbo Groove féktárcsa +
EBC Yellowstuff fékbetét. 100eFt-ból pont kijön.
Olvastam, hogy DrB -nek is bejött a Yellowstuff. Viszont soknak tartom a Brembo GT tárcsa árát, ezért maradok az EBC-nél.
Mit gondoltok ??
Hali:
ime itt:
http://www.ebay.it/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1311&_nkw=cerchi+alfa+159&_sacat=See-All-Categories
Itt szoktak lenni meg a bontókban. Sok bontó itt is hirdet.
SKrisz11-04-2012 21:41:06 //
20681
Az Alfa a sportos márka a cégcsoporton belül... Mégha ez nem is látszik :(
Miért Pirellit vettél? Találtál tesztet 19"-ban?
Sziasztok!
Nincs valakinek tippje, hogy honnan szerezhetnék a képen látható 18-as felni-garnitúrát?
Köszi:
Sandree80

Kíváncsian várjuk tapasztalataid! Én 16"-ról átállva csak a design-t tudom felállítani, ami mellette szól. Te ha jól emlékszem 18"-ról váltasz fel... Ott nem lesz drasztikus eltérés.
Nekem az Alfa is prémium.
Akkor csak én nem vagyok ilyen szkeptikus...
☻SKULL☻11-04-2012 21:26:40 //
20675
Egy sportkocsiba nem illik. Hadd vezessek én! (A visszagurulás gátlót parasztvakításnak tartom. Főleg, hogy nem is mindig működik. A vasúti átjárónknál pl nem. Neki nem elég meredek, de ettől még visszagurul a kocsi.)
Az ilyen beharangozott típusoknak meg már nem tudok hinni. A jóslások alapján már egy éve Júliával járnék! Olyan jól tudják mondani, hogy mi LESZ!
Az árjegyzék meg egyre kisebb. Már csak 2 (!!) típus van rajta!
Abban egyetértünk, hogy egy Alfának Alfának kéne maradnia! Prémiumnak! A Fiat meg legyen tömegautó!
Azonban a "parasztvakító" dolgokra szükség van, szerintem. Szeretem a Hillholder-t, meg a parkoló radart is!
Jövőre jönnie kell a Guiliának. Bízzunk benne, csak felejtenék el a Guilietta lámpáit.
Kérdés a kategória. Közép, nagy vagy e kettő között.
Itt van tessék! Megy ez gyorsan... :)
Szólj, ha kell segítség :-DD
Szerintem igenis a Giu tehet róla. Ha nem a tucatigényeket akarná kiszolgálni (hogy minél többet lehessen eladni), hanem hozná magát, mint a régi Alfák (akár a Brarát is hozhatom példának) nem hasonlítana hozzá egy népautó sem. Már várom, mikor kerülnek bele a parasztvakító dolgok a tucatkocsikból, mint a táblafelismerő, a beparkoló automata, stb. No az lesz a végső halál pillanata...
Egyenlőre nem látok még esélyt se utódra a 159 után. Három évig még marad úgyis. Ha nem lesz, váltani kell, akár OFF-ra :-((
Nem tudom elfogultság-e, de véleményem szerint a Brera/Spider páros az elmúlt 20-30 év kategóriájának legszebbje...
Azt azért hozzá kell tenni, hogy a J Astra a valaha gyártott legszebb Astra, szerintem. És lehet, hogy nem csak az Astrák közül szép. Bár valljuk be az Insignia sem kifejezetten ronda. Bár nem az olasz mércével mérve.
Ezekről sajna nem a Guilietta tehet. Viszont merészebbnek kellet volna lennie. Ez tény. Az elsó lámpa nem klappol valahogy... Nálam itt több a MiTo. A lámpái ütnek!
És most szerintem mi is bevallhatjuk, ha nem került volna a Brera orr és lámpák az 59-re, akkor most ez sem lenne ilyen őrjítő. Csak egyszerűen szép lenne. Profilból és farból sokszor úgy érzem, nem sokkal több az 56-nál. Sőt..
Csapjatok agyon...
végül is Alfás szemmel kevés, Offos szemmel meg nem rossz
Jártam egyet megint a parkolóban és találtam egy új asztmát. A sziluettje tiszta Giu. Hátúlról, ha a lámpabúra mintáját nem nézzük 1:1.
Gyászos. Ennyire egyik régebbi Alfa se hasonlít egy tucatautóra.
nem vagy vele egyedül...sem a malacpersely sem a macilaci nem tetszik
Nekem nagyon nem jön be ez az új dizájn.
Tegnap láttam Pécsett egy 2008-as FL-es SW ti-t. 2,4-es volt bézs...
Asszem MAB-os rendszámos vagy MA valami.
Nem ismeritek?
Nálad csak kétszáz felett! :-o
Mond neki, hogy azt nézegesse ami előtte van! :)))
Jajj, mit is beszélek... ? Mindjárt jön Gui-s topicból és jól leszúr... :)))
nekem két forintot nem ért a gyári de pont ma hívott az egyik Cartárs hogy a Julist nagy fékkel kérte és ennyi ideig bírta a gyári nagyfék ott is...hm
'''''11-04-2012 19:30:19 //
20659
200 felett már átnéz az órára és utána jön a lebaszás. :-)
A 6-oson nem bántottam. Se a trafik-, se a vízhőmérséklet miatt! Hetényig volt az ereszd el a hajamat...
A te asszonyod is ilyen integetős?!? :))
Jóval komolyabban! Kár, hogy ezt kell mondanom, de egy Mito szebb SZVSZ. Több benne a fantázia.
Valaki esetleg erről véleményt (elvileg gyári):


18-at kérnek érte!
Az előző vasamban ilyen volt. Fogott mint állat, cserébe elől egy évet bírt! Utána Jurid váltotta, amit 7 év alatt nem tudtam elkoptatni (pedig dolgoztam rajta). Egy lehelletnyivel fogott rosszabbul mint a Ferodo.
Az a baj, hogy kéne tudni pontos típusokat, mivel többféle is lehet.
'''''11-04-2012 18:15:12 //
20654
Már több mint egy éve hirdetik.Eléggé ütik vágják.Múltkor Pécsről kifelé menet 200-ig mentem utána,aztán az asszony leintett. :-)
Egyébként a jobbik felem Giu-ja 120 lóval meglepően fürge.Szélességben nagyjából egyforma az 59-el de hátul picit rövidebb a beltér.
Az érdekes! Az egyik ok ez volt, hogy 59 lett at 56-ból. Nem akartam kiszorulni a városokból!
Hát igen a Mutiair jó kis dolog! A fogyasztáson viszont az sem segít! :)
A beltér az 59-ben belsőségesebb! Nekem bejön a bunkerfeeling! Az egyik autós újságíró mondta egyszer: a 159 beltere egy szűk intim környezet. Találó megfogalmazás!
A műszerfal szerintem vagány! Ebben talán nem is festett, hanem szálcsiszolt alumínium volt. Ami tulajdonképpen nincs is messze a mienktől! Bár van olyan 59 amiben műanyag!
Az én utasom egyaránt kényelmesnek titulálta a hátsó sort! :) Hátul lábtérben a Gui-t jobbnak éreztem!
Nem utolsó sorban szerintem nem kicsit komolyabb autónak néz ki a 159.
Az enyém tudta.
A Giu-val az újdonság miatt vártam. Meg az 1,8TiBi miatt. Sajna a 159-ben csak a kisebbiket tették, ezért lett inkább kormos.
Aztán élőben se a formavilága, se amúgy nem fogott meg. A festett műszerfal pl nekem nagyon nem bejövős. Vittem utast a családból, szerinte hátul a 159 határozottan kényelmesebb.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.