Forum >> 159

'''''21-10-2011 20:45:03 // 16780
Nekem 235-ről 225-re szűkült.Soha másik autón nem éreztem még.
Buksi21-10-2011 20:22:23 // 16779
Ilyet már én is tapasztaltam a 155-ön! A nyári 205-ösök után szinte pille könnyű volt a kormány a 185-ös gumikkal! :-)
'''''21-10-2011 19:41:03 // 16778
Pár napja már téli gumival járok.Olyan érzésem van,mintha könnyebben lehetne tekerni a kormányt.Létezik,hogy ezek a gumik nem tapadnak úgy mint a nyárik és azért van?Még egyik autón sem éreztem eddig a különbséget.
GEORGE21-10-2011 12:34:15 // 16777
252-nél eredeti kuplung, kettős tömegű van. Hidd el, hogy sok másik Alfában is így van, nem egyedi esetről van szó.
200e cseréltem turbót.
GEORGE21-10-2011 12:32:12 // 16776
Ez nem az Alfa hibája, hanem a Garett turbóé. Nagyon sok más márkánál már 100e gondok vannak a turbóval. Az Alfánál örüljünk, hogy a turbót magában lehet cserélni, mert pl sok bömösnél csak leömlővel együtt!! na az már súlyos 100e Ft-ban mérhető alkatrész.
mopa21-10-2011 12:17:14 // 16775
Reggel elvittem a vasat szervizbe. 2szer megbikázva, ugyanis már nem volt töltésem. Most hívtak. Ékszíjtárcsa és ékszíjcsere. 45.000...
Remélem nem vágnak át,. Aki hívott nem tudta megmondani, hogy pontosan mi történt a tárcsával és azt sem tudom, hogy ilyenkor feltétlen kell egy új ékszíj is? Nem jó a régi?
Csabi20-10-2011 22:54:23 // 16774
Egy kis segítség h miről is van szó, és hogyan helyezkedik el a szíj.
mopa20-10-2011 21:54:08 // 16773
Köszi. Akkor az lesz az. Így elérhetek a szervizig reggel...Csak tekerni kell erősen a kormányt...
Erhard 242 (Pure Energy)20-10-2011 21:47:37 // 16772
a generátort egy kicsi szíj hajtja a nagy szíj a klímát, szervot stb hajtja
mopa20-10-2011 21:39:05 // 16771
ez egy szép nagy szíj. Keresgettem képeket a motorról, hogy vajon mi az de nem találtam, és fogalmam sincs, hogy akkor mi lehet. A motor tetejének magasságában a motor előtt, a kipufogó (?) csövénél kévő szerkezetet hajtja...
Basszus el kellene mélyednek egy kicsit az autóm felépítésében...
Erhard 242 (Pure Energy)20-10-2011 21:28:31 // 16769
oda egy pici szíj kell ami elasztán valami spec szerszámmal lehet felrakni
GTPeti20-10-2011 21:11:46 // 16768
Ha nincs töltésed, pár óra alatt csutkára lemeríted az akkut. Nem egy egészséges dolog. Mindenképpen fullratöltött akkuval indulj csak útra és ne hosszúra!

Minél kevesebb elektromos fogyasztót használj! (Fényszóró, fűtésmotor, stb. felejtős!!)
mopa20-10-2011 21:07:48 // 16767
Ma hazafelé a dugóban: egy aksit ábrázoló lámpa felvillant, majd elment a szervokormányom, lassacskán pedig éget szag és füst kezdett a motortérből áramolni.
Nagy nehezen kiálltam. Ledobott egy égszíjat. Azt gondolom, hogy a generátorét, és ezért nincs töltésem. Persze az ott szépen beszorult ezért füstölt. Kioperáltam a szíjat és nagy nehezen, örült nehéz kormányzással hazajöttem. Gondoltam, hogy majd én visszateszem . De nem sikerült. Nem értek hozzá, de ha jól látom ez nem egy nagy és két kicsi "keréken" kell, hogy rajta legyen ?? Mit tudok tenni? Gondolom szemvíz reggel? De egyáltalán így mehetek vele?

Segítsetek légyszi...
Erhard 242 (Pure Energy)20-10-2011 19:59:36 // 16766
még egy 2,4-től is az szerintem
Pityukoma20-10-2011 19:57:21 // 16765
Csatlakozom az elöttem szolóhoz. :-) Az enyém detto így fogyaszt.
imi15620-10-2011 11:17:32 // 16764
Miért fogyasztana annyit?
Ilyen fogyit nekem még sosem sikerült produkálnom(még télen városban se).
Városon kívül átlag tempóban 6-6,5.Városban 7-8 közt évszaktól függően.
A tíz feletti fogyasztás mindenképp rendellenes az 1.9-től-sztem.
Csosznorbert20-10-2011 08:40:28 // 16763
De sajnos minden ok. Tudom amerre járok vele, részben 3 sebességben megyek fel, aztán kanyar, gyorsit, és ismétlődik. Dombok sokasága.
Erhard 242 (Pure Energy)20-10-2011 08:07:14 // 16762
sose mondtam olyat hogy az 1.9mjet kuplungja meg lendkereke ugyan az lenne mint a 2,4mjet-nek...semmi köze egymáshoz! az 1.9jtd meg a 2,4jtd 136 lovas verziója ugyan az!
Kompressz úr20-10-2011 07:58:26 // 16761
Ennyit nekem még az Alpokban sem evett, szerintem valami nem 100 % az autódnál, nálam városban a leghidegebb télben sem ment még 9 liter felé az átlag, nem hogy országúton.
Csosznorbert19-10-2011 23:13:31 // 16760
Normálesetben szerintem se. Csak én dombon föl-le járok dolgozni.
Kompressz úr19-10-2011 22:47:41 // 16759
A 159 nem fogyaszt ennyit.
Csosznorbert19-10-2011 22:44:13 // 16758
Rendben hogy ennyit fogyaszt, de ha lejjebb lehet vinni, miért ne?
GTPeti19-10-2011 22:39:58 // 16757
Ez van. Mindkettő nagy érvágás, de az ilyen dolgokkal elvileg mindannyian számolunk. Különben szívó egyhatot (59: egynyolcat) vettünk volna...
ALFI15619-10-2011 22:39:52 // 16756
Szerintem csak a régi 56-é egyezik az 1.9 meg a 2.4 amig 140lovas volt a 2.4.A faceliftes 170lovas 2.4-é szerintem már más.Gondolom a 159-nél is más az 1.9 meg a 2.4 kuplungja.De különösebben nem is érdekel.Remélem nem kell nállam cserélni egyikbe se........
ALFI15619-10-2011 22:35:34 // 16755
A kuplung is meg a turbó is álltalába 200-nál többet nem megy el.(alfába)
GTPeti19-10-2011 22:33:39 // 16754
Nézd, én 100ekm-et beletekertem az autóba box-szal, igaz ultrakímélő stílus mellett.Ha a kuplungcsapágy egyik tartófüle nem törik le, még ma is a gyári cuccok vannak benne. (Sajnos ez csak sokkal később derült ki...)
GTPeti19-10-2011 22:30:58 // 16753
Feltételes módban írtam. Amúgy az 56-nál konkrétan ugyanaz a kuplung is és a kettőstömegű is. (Forrás: Erhard.)

Könnyen lehet, hogy az 59-nél is így van. Hogy pontosan mi az oka, arról a tervezőket kérdezd. ;)
ALFI15619-10-2011 22:26:02 // 16752
Ennyit fogyaszt az 59.Mi ebbe a meglepő?
ALFI15619-10-2011 22:25:07 // 16751
Miért egyezne meg?
Csosznorbert19-10-2011 22:24:41 // 16750
Nem is gyorsulgatás miatt kéne, csak melóba amerre járok 10.5 a fogyasztásom. És nem város
GTPeti19-10-2011 22:21:28 // 16749
Ha az 1.9 kuplungja tényleg megegyezik a 2.4 kuplungjával, akkor elvileg mindegy, hogy remapból, vagy +1hengerből jön a plusz nyomaték.

(Az persze igaz, hogy több nyomaték=több igénybevétel. Persze ha vki csak ritkán veszi igénybe, akkor megintcsak elenyésző a többletterhelés.)
ALFI15619-10-2011 22:05:15 // 16748
Az biztos,hogy kuplung,turbó elöbb jöhet.
Csosznorbert19-10-2011 21:59:01 // 16747
lekopogom, eddig semmi komoly gond. de igen igazad van 200 ezer majdnem benne van, és ennyi futás után már várható akármi
ALFI15619-10-2011 21:35:25 // 16746
Azért azt se feledd,hogy a kocsiba van 200ezer km.Ne hidd,hogy nagyon jót tesz neki.Akkor gyárilag miért nem annyi?De mindenki maga dönti el,hogy mit csinál.
Piritu - 1.000.00019-10-2011 21:07:22 // 16745
... mivel a C3-as korommegkötést a gyár által ajánlott nem tudja.
Piritu - 1.000.00019-10-2011 21:06:39 // 16744
Napokig ment anno a téma. A vég a jött ki, ha Selenia, akkor ez :-)
Piritu - 1.000.00019-10-2011 21:05:24 // 16743
Szerencsére elég magas árat írtam, nem ment el :-)))
Csosznorbert19-10-2011 20:39:55 // 16742
Igen az a gyári, de Piritu nagymester erősen javasolta a Multipowert :)
Erhard 242 (Pure Energy)19-10-2011 20:39:05 // 16741
legyen nekem pont a selenia csinált plusz költséget :(
GTPeti19-10-2011 20:36:49 // 16740
Piritu meglátja, baj lesz! :)
'''''19-10-2011 20:30:03 // 16738
Megvan még a másik verda?
Piritu - 1.000.00019-10-2011 20:23:04 // 16737
Ma reggel felrakattam mégis.
Holnap reggel indulunk Barcelonába, igaz a Párduc csak a reptéri parkolóig jön :-)
direttore19-10-2011 20:12:37 // 16736
Te milyet töltesz a gépedbe?
direttore19-10-2011 20:09:32 // 16734
Vagyis jobb, mint a PE vagy sem?:))
Erhard 242 (Pure Energy)19-10-2011 20:04:21 // 16733
tudja azokat a minősítéseket amiket más olaj már 7 éve tud :)
direttore19-10-2011 19:59:55 // 16732
Ezt hogy érted mester?
direttore19-10-2011 19:59:38 // 16731
Pedig az a gyári olaja nem?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.