Túl vagyok a téli gumi cserén és egy általános tél eleji átnézésen is, minden rendben van a vassal.
Rákérdeztem arra is, ők mint márkaszerviz, a 2.4 JTDm-nél mennyi km után ajánlják a vezérlés cserét? Többen emlékeztek biztos, nálam 60 ezer km-nél szállt el a vízpumpa a megfelelő következményekkel, azóta 50 e km került bele. Azt mondta a műhelyvezető, ő 80 e km után melegen ajánlja. A benzines Alfákra egyébként pedig 60 e km-ert mondott.
Még egy adalék, ha ez bármit jelent is. Saját maga egy 2.0 JTDm 159-est hajt. De azt ő is elmondta, rendszeres városi használatra ezek a diesel motorok nem valóak...
Forum >> 159
DrB18-10-2011 19:35:15 // 16680
'''''18-10-2011 19:33:25 // 16679
Ő jön le a héten.Különben a 200 lovat én sem akarom elhinni.Már csak küszöböt és hátsó szárnyat akarok rátenni.Meg lehet a tetejét kéne feketére fóliázni.Mindegy,előre nem akarok inni a medve bőrére.Legyen nálam aztán megint indul a tuning projekt.
ALFI15618-10-2011 19:28:13 // 16678
A 155loból akkor se lessz 200.Olyan 180 lehet.De mindegy is.Az 59-et letólja.Mikor hozod el?
'''''18-10-2011 19:26:20 // 16677
Írd le légyszí a telefonszámát és hogy hová valósi az oldalamra.Holnap elküldeném neki.
'''''18-10-2011 19:24:27 // 16676
A srác azt mondta róla,hogy novitec box van benne,lefújó szelep,kipuff rendszer,kipuff dob,ültetés és keményebb rugók,szélesítés.Majd meglátjuk. :-) Asszonynak csak elég lesz.
'''''18-10-2011 19:20:45 // 16674
Végül is puntó alkatrészekből van a nagy része.Nem jó összehasonlítani a két autót.Az áruk sem egyforma újonnan.Viszont röhej,hogy a mitó jobban tartja az árát.
DrB18-10-2011 19:16:49 // 16673
Ez durva lehet... :)
ALFI15618-10-2011 19:16:10 // 16672
Mindjárt megnézem csak megint nem jön be a használtautó.Egyébként ez lessz amit belinkeltél?Miért erősebb?
'''''18-10-2011 19:16:05 // 16671
Árakat is tudsz?
DrB18-10-2011 19:15:41 // 16670
A motorral, a menetdinamikával nem volt semmi bajom, attól fülig ért a szám. :D
ALFI15618-10-2011 19:13:31 // 16669
Ha mi közel vagyunk akkor itt tudok.De pesten a kollárchip is biztos csinálja.
'''''18-10-2011 19:12:03 // 16668
Egy kolléga kérdezi,hogy tud-e valaki Pest és közelében dpf kiírásra valakit?
'''''18-10-2011 19:04:39 // 16667
Ilyen. :-)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/mito/alfa_romeo_mito_1.4_t_distinctive_novitec_200hp-5169471
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/mito/alfa_romeo_mito_1.4_t_distinctive_novitec_200hp-5169471
ALFI15618-10-2011 18:59:47 // 16666
Miért abba milyen motor lessz?
'''''18-10-2011 18:56:17 // 16665
Úgy néz ki,a héten összeáll a Mito.Majd én is írok beszámolót,bár az kicsit erősebb lesz. :-)
DrB18-10-2011 12:18:50 // 16664
Erősen szubjektív vélemény következik! Előre bocs minden MiTós cartárstól. :)
Ma vittem téligumi és tél előtti átnézésre a vasat. A szervizvezető, gondolom, nem minden hátsó szándék nélkül egy MiTót adott csereautónak mára. Eddig mindig egy Fiat 500-assal "szúrta" ki a szemem. :)
Egy Multiair TB verzióról van szó, DNA kapcsolóval. Hogy hány lóerő, nem tudom pontosan. A 135 lovas verzióra tippelek, biztos nem a 170 lovas. 9 e km van benne. Elég jól felszerelt, amennyire körbe néztem az utastérben. Automata klíma, Blue and Me, fedélzeti komputer, Start and Stop, 16 collos kerekek, fényre sötétedő tükrök, stb.
Épp második autót keresünk a feleségemnek, nálam a Mitó is felmerült, így most kapóra jött a dolog. Tulajdonképpen most egy szubjektív összehasonlítás következik ezen Mito és a 159-esem között, azért is ebbe a topikba írom. Két elvárásom volt vele szemben, mielőtt beleültem. Egyrészt a vezetési élmény: gyorsulás, agilitás, menetstabilitás, váltó, fékek. Másrészt a minőségérzet és a belső tér vezetőorientált hangulata, amit a 159-esben megszoktam.
Kezdem az utóbbival. Sajnos, érezhetően más kategória a Mito, mint a 159-es, mind anyagválasztásban, mind a belső tér vezetőorientáltságában. A középkonzol nagy részét borító puha, benyomható felület tetszetős, de a többi műanyag elem erősen átlagos minőségű mind kinézetre, mind tapintásra. A rádiót körülvevő kemény, kopogós és csúnyán fényezett műanyag elem, ami a kormányon is visszaköszön, pedig számomra(!) elég illuzióromboló, főleg egy Alfától... Az ajtók nyitódása és csukódása, belértve a motorháztetőt és a csomagtartó ajtaját is, sem kelt bennem igazi minőségérzetet. Összeségében a belső tér végett nem érzem, hogy egy, az átlagtól elütni akaró, egyediséget sugárzó autóban ülnék.
Vezethetőség, vezetési élmény. Itt már sokkal vegyesebb benyomást tett rám a vas. A DNA kapcsoló nagyon állat. Nem hinném, hogy sűrűn elkapcsolnék D állásból, annyival élvezetesebb az egész autó. :) Ebben az állásban a maga 135 lovával megindul, mint a disznó, s 140-ig meg is marad a dinamika. Nagyon teszett a motorhang is. Össze kellene hasonlítani, de simán lehet, hogy 120-140-ig pariban lenne a 159 2.4 JTDm-mel. 140-től aztán érzetre nekem elfogy a dinamizmus, de relatív gyorsan megvan a 160 is. 160 felett, autópályán próbáltam, viszont már bizonytalanná, könnyűvé vált nekem a MiTo, nem is mertem tovább forszírozni. Normál sebességtartományban, kanyargós utakon sem adja közel sem azt a stabilitást a futómű, mint a 159-ben. A váltója pedig nekem túl puha, s sokszor bizonytalan. A fék pedig baromi fent fog és számomra nem igazán jól adagolható.
A motor dinamizmusa viszont annyira élvezetes D állásban, hogy majd kétszer akkor kerülővel mentem hazáig. :)
Szóval, összességében többet vártam. Valószínűleg irreálisak az elvárásaim, és hülyeség a két autót összehasonlítani. Más kategóriában játszanak. Csak a sokat emlegetett alfás feelinget, amit vártam, nem éreztem, pedig nekem alfáéktól csak a saját 159-esemmel van tapasztalatom.
Remélem, legközelebb egy Guliettát kapok az 1.8-as TBi-vel. :)
Még egyszer bocs minden MiTo-stól!
Ma vittem téligumi és tél előtti átnézésre a vasat. A szervizvezető, gondolom, nem minden hátsó szándék nélkül egy MiTót adott csereautónak mára. Eddig mindig egy Fiat 500-assal "szúrta" ki a szemem. :)
Egy Multiair TB verzióról van szó, DNA kapcsolóval. Hogy hány lóerő, nem tudom pontosan. A 135 lovas verzióra tippelek, biztos nem a 170 lovas. 9 e km van benne. Elég jól felszerelt, amennyire körbe néztem az utastérben. Automata klíma, Blue and Me, fedélzeti komputer, Start and Stop, 16 collos kerekek, fényre sötétedő tükrök, stb.
Épp második autót keresünk a feleségemnek, nálam a Mitó is felmerült, így most kapóra jött a dolog. Tulajdonképpen most egy szubjektív összehasonlítás következik ezen Mito és a 159-esem között, azért is ebbe a topikba írom. Két elvárásom volt vele szemben, mielőtt beleültem. Egyrészt a vezetési élmény: gyorsulás, agilitás, menetstabilitás, váltó, fékek. Másrészt a minőségérzet és a belső tér vezetőorientált hangulata, amit a 159-esben megszoktam.
Kezdem az utóbbival. Sajnos, érezhetően más kategória a Mito, mint a 159-es, mind anyagválasztásban, mind a belső tér vezetőorientáltságában. A középkonzol nagy részét borító puha, benyomható felület tetszetős, de a többi műanyag elem erősen átlagos minőségű mind kinézetre, mind tapintásra. A rádiót körülvevő kemény, kopogós és csúnyán fényezett műanyag elem, ami a kormányon is visszaköszön, pedig számomra(!) elég illuzióromboló, főleg egy Alfától... Az ajtók nyitódása és csukódása, belértve a motorháztetőt és a csomagtartó ajtaját is, sem kelt bennem igazi minőségérzetet. Összeségében a belső tér végett nem érzem, hogy egy, az átlagtól elütni akaró, egyediséget sugárzó autóban ülnék.
Vezethetőség, vezetési élmény. Itt már sokkal vegyesebb benyomást tett rám a vas. A DNA kapcsoló nagyon állat. Nem hinném, hogy sűrűn elkapcsolnék D állásból, annyival élvezetesebb az egész autó. :) Ebben az állásban a maga 135 lovával megindul, mint a disznó, s 140-ig meg is marad a dinamika. Nagyon teszett a motorhang is. Össze kellene hasonlítani, de simán lehet, hogy 120-140-ig pariban lenne a 159 2.4 JTDm-mel. 140-től aztán érzetre nekem elfogy a dinamizmus, de relatív gyorsan megvan a 160 is. 160 felett, autópályán próbáltam, viszont már bizonytalanná, könnyűvé vált nekem a MiTo, nem is mertem tovább forszírozni. Normál sebességtartományban, kanyargós utakon sem adja közel sem azt a stabilitást a futómű, mint a 159-ben. A váltója pedig nekem túl puha, s sokszor bizonytalan. A fék pedig baromi fent fog és számomra nem igazán jól adagolható.
A motor dinamizmusa viszont annyira élvezetes D állásban, hogy majd kétszer akkor kerülővel mentem hazáig. :)
Szóval, összességében többet vártam. Valószínűleg irreálisak az elvárásaim, és hülyeség a két autót összehasonlítani. Más kategóriában játszanak. Csak a sokat emlegetett alfás feelinget, amit vártam, nem éreztem, pedig nekem alfáéktól csak a saját 159-esemmel van tapasztalatom.
Remélem, legközelebb egy Guliettát kapok az 1.8-as TBi-vel. :)
Még egyszer bocs minden MiTo-stól!
stukker198718-10-2011 10:46:01 // 16663
STP Diesel Treatment
Ilyet használt már vki?:)
Kaptam egy flakonnal rokontól(Nő) és most azon morfondírozok,hogy bele merjem-e önteni a vasba?!
Ilyet használt már vki?:)
Kaptam egy flakonnal rokontól(Nő) és most azon morfondírozok,hogy bele merjem-e önteni a vasba?!
Pityukoma18-10-2011 00:32:26 // 16662
Sziasztok egy kis segédlet: http://www.youtube.com/watch?v=1go_PUmx0WE
Kicsit bénázik az ürge, de azért hátha tudtam segíteni :-)
Kicsit bénázik az ürge, de azért hátha tudtam segíteni :-)
Csosznorbert17-10-2011 22:31:53 // 16661
Hova gondolsz? különben is lafog a vége, falsot ütne :D
GTPeti17-10-2011 22:30:58 // 16660
De ugye nem az axiálcsuklókkal doboltok? :))
Csosznorbert17-10-2011 22:28:59 // 16659
Jól látod. :) Alfi mellett adjuk a ritmust :)
Piritu - 1.000.00017-10-2011 22:14:37 // 16658
Jól látom, az egy dobfelszerelés a háttérben? :-)
Csosznorbert17-10-2011 21:41:55 // 16657
Erhard 242 (Pure Energy)17-10-2011 21:29:50 // 16656
igen a lélek megnyugszik :)
direttore17-10-2011 21:12:31 // 16655
:) arra jó,hogy tudod, hogy ott hiba egyelőre nem lehet.
Erhard 242 (Pure Energy)17-10-2011 21:05:49 // 16654
semmit sem éreztem utána
direttore17-10-2011 21:05:04 // 16653
érezted utána,hogy tisztább?
Erhard 242 (Pure Energy)17-10-2011 20:44:25 // 16652
ennyi :) nagy csodára ne számíts én 110e-nél pucoltam de alig volt koksz ...
direttore17-10-2011 20:39:58 // 16651
Rendben. kitisztitom utána megszárad és teszem vissza a helyére, ennyi az egész?
Erhard 242 (Pure Energy)17-10-2011 20:38:42 // 16650
nem igazán brigéciol jobb
direttore17-10-2011 20:35:49 // 16649
kösz Mester. Azzal a konyhai hideg zsíroldóval okés?
Erhard 242 (Pure Energy)17-10-2011 20:31:20 // 16648
teljesen...
Erhard 242 (Pure Energy)17-10-2011 20:21:31 // 16647
4 csavar tartja azt leszeded utána meg az egr 3 csavarral jön szét és lehet pucolni
direttore17-10-2011 20:18:13 // 16645
És azt is könnyű kiszedni?
Nem fog ott folyni semmi, nem kell légteleníteni stb, ha jól tudom?
Nem fog ott folyni semmi, nem kell légteleníteni stb, ha jól tudom?
Shadin17-10-2011 20:17:25 // 16644
Most, hogy nem limpel, nincs vele gondom. A szívósor csappantyúihoz mennyire kell szétbombázni a gépet?
Erhard 242 (Pure Energy)17-10-2011 20:11:29 // 16643
persze nem nehéz de nem is az EGR a legkoksztosabb ha nem utána a pillangóház
Erhard 242 (Pure Energy)17-10-2011 20:09:56 // 16642
no ha neked ilyen jól muzsikál akkor nem is kell hozzá nyúlni
direttore17-10-2011 20:03:35 // 16641
Hello!
Az EGR szelep kitisztitása, nagy meló, otthon könnyen elvégezhető?
Az EGR szelep kitisztitása, nagy meló, otthon könnyen elvégezhető?
Shadin17-10-2011 18:58:33 // 16640
Sziasztok!
Mit értetek az alatt, h egyesben és kettesben nem használható az autó? Nekem nem tűnt föl, h gond lenne. 1500-tól húz 6200-ig. Városban is simán megy egy "kútúrált" lámpás indulás...
Az EGR szűkítőtől nem lett gyakrabb a regen. Én 8000 Km-t mentem már a beszerelés óta, vasárnap szétszedtem és nyoma sincs koromnak. Állítólag ez valamilyen "örvény" elven dolgozik, ugyanis nem igazán szűkít. Ahova az EGR csatlakozik, az szerintem keresztmetszetben nem nagyobb mint a 4 luk a szűkítőn.
Lehet, hogy az "eredményt" csak beképzelem, de jobban húz alulról és lehet, hogy véletlen, de azóta egyszer sem tett LIMP-be. Ugyan ott és ugyan úgy járok vele. Fele város fele pálya. Az is lehet, hogy már piszkálták az ECU-t.
Jó estét!
Mit értetek az alatt, h egyesben és kettesben nem használható az autó? Nekem nem tűnt föl, h gond lenne. 1500-tól húz 6200-ig. Városban is simán megy egy "kútúrált" lámpás indulás...
Az EGR szűkítőtől nem lett gyakrabb a regen. Én 8000 Km-t mentem már a beszerelés óta, vasárnap szétszedtem és nyoma sincs koromnak. Állítólag ez valamilyen "örvény" elven dolgozik, ugyanis nem igazán szűkít. Ahova az EGR csatlakozik, az szerintem keresztmetszetben nem nagyobb mint a 4 luk a szűkítőn.
Lehet, hogy az "eredményt" csak beképzelem, de jobban húz alulról és lehet, hogy véletlen, de azóta egyszer sem tett LIMP-be. Ugyan ott és ugyan úgy járok vele. Fele város fele pálya. Az is lehet, hogy már piszkálták az ECU-t.
Jó estét!
Erhard 242 (Pure Energy)17-10-2011 14:12:56 // 16639
csak az fizikai képtelenség ... alacsony fordulaton kevés a levegő nézd csak meg mennyit mutat a turbónyomásmérőd 1500-ös fordulatnál de ha a novitec meg tudja emelni a nyomást 1.6-ra 1500-ös fordulaton akkor külön gratuláció nekik
Piritu - 1.000.00017-10-2011 13:48:05 // 16638
Német fórumokon olvasgattam a Novitec dobozka és 2,0 mjet kombóról. A tulajok szerint használható.
Szerintem se lehet gond, ha nem sokat városozol (azt is ésszel, nem forszírozott koromtermelő üzemmódban) és van ideje kiégni a rendszernek. Mondjuk a gyár sokat lendíthetett volna a dolgon, ha lenne egy is lámpák, ami ljelzi, ha éppen égeti a rendszert és nem csak akkor, ha már esetleg késő :-(
"várost senki sem tudja elkerülni." - nem is kell, csak ne az legyen a fő terep. Mondjuk ne taxizás, mondjuk városi ügynök, aki napi 8 órát mászkál a városban.
Szerintem se lehet gond, ha nem sokat városozol (azt is ésszel, nem forszírozott koromtermelő üzemmódban) és van ideje kiégni a rendszernek. Mondjuk a gyár sokat lendíthetett volna a dolgon, ha lenne egy is lámpák, ami ljelzi, ha éppen égeti a rendszert és nem csak akkor, ha már esetleg késő :-(
"várost senki sem tudja elkerülni." - nem is kell, csak ne az legyen a fő terep. Mondjuk ne taxizás, mondjuk városi ügynök, aki napi 8 órát mászkál a városban.
stukker198717-10-2011 13:42:49 // 16637
Én továbbra is azt mondom,hogy optimalizáció kis tuninggal lehetséges DPF-el együtt....
Hatékonyabb égéssel nem hiszem,hogy számottevően több korom kerülne a rendszerbe.
Jó lenne grafikont látni,arról hogy egy chipes autó fogyasztása és égéshatékonysága hogyan is alakul.
Hatékonyabb égéssel nem hiszem,hogy számottevően több korom kerülne a rendszerbe.
Jó lenne grafikont látni,arról hogy egy chipes autó fogyasztása és égéshatékonysága hogyan is alakul.
Piritu - 1.000.00017-10-2011 13:40:58 // 16636
A levegőfelesleg előállítása a gond. Kis fordulaton (2000 alatt) akkora turbólyuk van a Párducon, hogy öreganyám előbb ér fel a hegyre, mint a turbónyomás felépül :-(
Erhard 242 (Pure Energy)17-10-2011 12:46:15 // 16635
majd ráfogják a rossz üzemanyagra :P
stukker198717-10-2011 12:30:23 // 16634
Akkor ezzel azt mondod, hogy a Novitec is használhatatlanná teszi az autót,mivel az még több "erőt" csinál, így még több kormot és eltömődést eredményez!?
Ezzel nem számoltak volna a cégnél, vagy nem érdekelte őket?!
Értem azt,aki városi használatra DPF-es autót nem ajánl,de napjainkban már az új autók nagy része DPF-el szerelt és a várost senki sem tudja elkerülni.
Ezzel nem számoltak volna a cégnél, vagy nem érdekelte őket?!
Értem azt,aki városi használatra DPF-es autót nem ajánl,de napjainkban már az új autók nagy része DPF-el szerelt és a várost senki sem tudja elkerülni.
Erhard 242 (Pure Energy)17-10-2011 12:20:17 // 16633
pont az alsó tartomány ahol termelődik a legtöbb korom ha van ilyen csipszes ember aki meg tudja oldani hogy teljesítmény növelést csinál 2200-ig de korom nélkül akkor istennek fogom hívni
Piritu - 1.000.00017-10-2011 12:17:13 // 16632
Hm, jó kérdés. Bár mintha azt mondták volna anno, hogy "a még csak tervezetben létező jövőbeli euro5 előírásait is teljesíti" vagy valami hasonló duma volt :-(
Erhard 242 (Pure Energy)17-10-2011 12:02:30 // 16631
kérdésedre a válasz lehet.
csak senki sem fog ilyen programozást kérni mivel az alapvető hiba maga az euró 4-es programozás...
csak senki sem fog ilyen programozást kérni mivel az alapvető hiba maga az euró 4-es programozás...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
697
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?