Forum >> 159

Piritu - 1.000.00031-07-2011 19:52:19 // 15049
A doboz mindent tud, nem kell belenyúlni a motorba. Pár ponton csatlakozik a rendszerhez. Gyorsan beszerelhető és még hamarabb el is távolítható.
Csosznorbert31-07-2011 19:35:19 // 15048
DPF kidob... pufi végére meg egy harisnya :D
No, komolyra véve a szót. Ha én bevállalok egy ilyen... dobozkát 400 ajróért, akkor máshoz nem is kell nyúlni a kocsin? Értem ez alatt a szoftvert.

Más!
Felfigyeltem egy érdekes dologra! Ugyebár papir szerint az enyém 100kW/136HP.
Ha valahol keresek alkatrészt a neten, sokszor benn van a listában ez is. 100kW és a 110kW-os is. Külön. De!!! A 100 kW-osnál a 937A8000 motorszámot irja. (múltor a Fiatban is furcsán nézték a forgalmit) Abban a 939A8000 szerepel, ami tudomásom szerint a 150 lovas moci. A motortérben is a 939 szerepel azonosítószámként.
Viszont forgalmi szerint 939A8000 és 100kW....

Na ha ezt valaki érti, megtapsolom, mert én nem. (most olyan hülyén nézek)
Piritu - 1.000.00031-07-2011 19:31:22 // 15047
"mit állapít meg róla?" - azt hogy nem felel meg a gyári emisszós értékeknek. Némi bírság és műszaki vizsgára kötelezés, ott már értenek hozzá.
Piritu - 1.000.00031-07-2011 19:28:15 // 15046
Az enyém kb 1000 km-enként éget. Na bumm, mi van ha ezt 500-anként teszi?
Erhard 242 (Pure Energy)31-07-2011 19:01:29 // 15045
és akkor mi van ha tudják menet közben mérni? mit állapít meg róla? alá néz és ott a DPF vagy a helyszínen leszedi? :) nálam is csak akkor kormol ha fullon nyomom a gázt amúgy meg semmi korom sincs....
Erhard 242 (Pure Energy)31-07-2011 18:58:40 // 15044
egy adagolós autót sokkal jobba lehet húzni mint egy magasnyomásút a 150-ből 200 ló csak programmal baromság ...ilyen nincs :)
Erhard 242 (Pure Energy)31-07-2011 18:56:00 // 15043
a teljesítmény növelést csak plusz üzem anyag befecskendezéssel lehet elérni az meg több kormot jelent, mese habbal hogy nem tömíti el előbb a DPF-et...
Piritu - 1.000.00031-07-2011 18:11:08 // 15042
Az V-ös dobozka mehet a DPF-es kocsikba is :-)
mreni31-07-2011 14:33:39 // 15041
ezt be szokták méretezni jobb helyeken,hogy mekkora kell:D
így képről ezt nem nagyon lehet megmondani,meg ugye nagyba függ a motortól is+hogy milyen módosításokat csináltak a mocin.
nagy jelentősége van a csövezés átmérőjének is meg egy csomó más dolognak
mreni31-07-2011 14:19:13 // 15039
értem én:)
de viszont a túl nagy cooler sem jó,el kell találni a megfelelő méretet
GTPeti31-07-2011 14:17:57 // 15038
Én csak azt mondtam, hogy azokkal kéne kezdeni. Ja meg egy bazi intercoolerrel.

(A Novitec doboz ugye felejtős, mivel a DPF miatt úgyis bele kell nyúlni a gyári programba.)
mreni31-07-2011 13:50:50 // 15037
főleg hogy variálni kell vele elég sokat, 2.4 ráadásul 5 hengeres ugye
mreni31-07-2011 13:50:04 // 15036
"200ló"
mreni31-07-2011 13:49:46 // 15035
ezt én sem értem,de hogy egy chipel és kiiktatott részecskeszűrővel,katalizátorral nem lesz 20ló felett az 100%:D főleg hogy tudja a gyári emissziós normát...mese habbal
GTPeti31-07-2011 13:42:41 // 15034
Nem vágom, miért kell az 1.9-be 2.4-es computert tenni, mikor egy remappal elég tág határok között lehet bűvészkedni.
stukker198731-07-2011 13:05:55 // 15033
Én csak annyit tennék hozzá ehhez a tuning dologhoz, hogy szerintem turbo csere és átprogramozás biztosan kell 200+ lóerős 1,9 dejzelhez. Csupán box beszereléssel már önmagában nagyon szép teljesítmény a 170-180le is.

Ha biztosan tudnám, hogy a motor és váltó/kuplung alkatrészek huzamos ideig bírják a Novitec dobozt akkor én is beszereznék a későbbiekben egyet.

Ha jól végiggondolom ez egy kettős játszma,mert akár jót is tehet az autónak,ha picit nagyobb levegő és üzemanyagmennyiség áramlik át egyes helyeken(illetve jól van optimalizálva),mert az öntisztulásra pozitív hatással lehet, viszont ezzel vissza is kanyarodtam az eredeti problémához miszerint a gyári alkatrészek nem biztos, hogy ekkora igénybevételre lettek tervezve.
kistotya31-07-2011 09:44:14 // 15032
Hát én nem tudom 10 % ??? + 15 lovat nagyon nem lehetne érezni !!! meg ha így van akkor nagyon jól csalnak a pados mérésnél !!!
kistotya31-07-2011 09:41:30 // 15031
hát nekem át ment én csak ennyit tudok és hogy csinálták az nem érdekel !!!
Piritu - 1.000.00031-07-2011 09:31:43 // 15030
Eddig úgy tudtam, hogy az 1,9-ek közül Imi gépe van a legjobban felhúzva, de neki comp csere is volt.
ALFI15631-07-2011 08:18:54 // 15029
Hogy tudná a gyári érteéket ha több üzemanyagot meg több levegőt kap?Valahol és valahogyan el kell égetni nem?Szóval ami megy az füstől is mert ahol a füst ott az erő :) Főlleg ha se kat se dpf ahogy írod.Hogy tudná a gyári értéket?Hogy menne át csont nélkül műszakin?Főlleg most már,hogy tiltásig forgatják és háromszor egymás után kell határon belül jónak lenni.
ALFI15631-07-2011 08:15:53 // 15028
Így van!
ALFI15631-07-2011 08:15:09 // 15027
De ezekre mindere van emelve.Így tud még 10%-ot.De ha nem cserélsz semmit sose lessz 200egynéhány lovas egy 1.9-ből.
kistotya31-07-2011 00:01:00 // 15025
2 hónapja volt a skoda superb müszakin mert az is van otthon nem tudom az asszonyt rá beszélni alfára !!:)se katalizátor chip van bent és tudta értéket teljesen hivatalos volt a műszaki nekem ennyi elég !!!
Piritu - 1.000.00030-07-2011 23:58:52 // 15024
Jó éjt, léptem :-)
Piritu - 1.000.00030-07-2011 23:55:30 // 15023
Hááát ez számomra kicsit furcsa...
A Spider-nél - ami ugyan benzines és euro2, de - szépen lehetett látni méréskor, hogy mikor indul be a kat. Onnantól tudta az emmissziós értékeket. Ha nem lett volna benne, kétlem, hogy eléri. A korommérés is érdekes, mert akkor mi a francnak van benne gyárilag a dpf, ha egy 15 éves tapasztalattal rendelkező tuningcég meg tudja oldani a problémát. A gyárakban nincsenek szakemberek? :-(((
kistotya30-07-2011 23:50:17 // 15022
Mert nem találtam ennyi pénzért normálisat én hitel meg nem veszek fel meg 3 éve épültem és erre futotta !! Csupán ennyi ennyit engedett a családi kassa nem volt 4 milliom vagy még talán több is kellet volna 2.4 re sajna !!!
kistotya30-07-2011 23:46:25 // 15021
igen olvastam !! az én tapasztalatom az hogy tudják a gyári értéket műszakin!!! chipel meg kat nélkül persze Alfi még ott nem volt de az eddigi Foswageneim tudták mind egytől egyig
Piritu - 1.000.00030-07-2011 23:43:30 // 15020
Ha ennyire a teljesítmény a fontos számodra miért nem 2,4 lett?
Piritu - 1.000.00030-07-2011 23:42:08 // 15019
Részemről ismét csak hsz 15012.
kistotya30-07-2011 23:37:05 // 15018
Nekem nincs bent se kat se dpf se szívósor lapát egr ki kapcsolva ezek ki estek turbó van otthon a fejeket nézettem ki lettek tisztítva és eddig rendben vannak de majd ki derül !!!
Piritu - 1.000.00030-07-2011 23:33:11 // 15017
Mint írták a fiúk, soktényezős a játék. Nem csak a túró jöhet szóba, szívósor, kettőstömegű, befecskendező, rail szivattyú, DPF, katalizátor... Egyik sem olcsó.
Persze mindenki maga dönt, és fizet.
kistotya30-07-2011 23:33:10 // 15016
Én is szívesen ki probálnám végülis nem fogunk össze veszni rajta :) akkor legalább lenne mihez hasonlítani és fény derülne mindenre !!!
kistotya30-07-2011 23:28:16 // 15015
320 d bmv super b mindegyik 170 ló a nyomomba sem értek eddig pedig a bömös az egy jó autó de lámpától lámpáig is nagyon sokat rá vertem !!
kistotya30-07-2011 23:24:25 // 15014
Ezzel én is tisztában vagyok hogy rövidebb az élettartam de mennyivel 20 km rel azért nekem meg éri mert az élmény kárpótol !! de Kinek mi kell !!! van Otthon egy Garett 22 es turbóm ha ez le esik felkerül az !! de eddig nem vettem észre valami baja lenne !!
Piritu - 1.000.00030-07-2011 23:22:44 // 15013
Nem kell okvetlenül fékpad. Néhány gyorsulás és rugalmasság mérés egyértelműen eldönti, hogy mit tud a Vas :-)
Piritu - 1.000.00030-07-2011 23:20:48 // 15012
A Novitek az Alfa "hivatalos" tuningcége, ha valaki ért a dologhoz, valószínűleg ők lesznek azok.
Az hogy valaki 15 éve csinál valamit még nem jelent semmit :-)
A superizé motorjából meg tudtommal létezik gyári170 lovas változat is, tehát még a gyári maximumra sem húzták fel, miért ne bírná a motor? :-O
Amúgy kívánom, hogy Neked legyen igazad és az 1,9-ből ki lehessen hozni 200 lovat. Reméljük, hogy valamelyik talin összefutunk és megnézhetjük a Vasat.
Már 0-100 időt?
kistotya30-07-2011 23:16:01 // 15011
De most bele tettétek a bogarat a fülembe !!!hogy nem lehet addig húzni !!! El fogok menni le méretni Bécsbe valami függetlenhez egy sima mérésre !!! Kíváncsi lettem !!!
Piritu - 1.000.00030-07-2011 23:14:09 // 15010
"ilyen adatok 2 literes szívó benzinnél lehet produkálni" - igen a dízel technika most érte utol a szívó benzinest :-)
Viccet félre téve:
- A turbó már így is toppon megy, nekem a 156-1,9-nél meg is halt a tuning miatt.
- A rail nyomásban van tartalék, de az erősen a befecskendező fejek élettartamára megy.
- Az alfa gyár se véletlenül 170 ló körül fejezte be az 1,9 teljesítmény kínálatát.
kistotya30-07-2011 23:04:03 // 15009
Nem tudom mindenesetre ki mit garantál !!! én kint csináltatam Ausztriába 15 éve ezt csinálják ezek sem sufni tuningosok !!! itt a környéken nagyon sok autót csináltak és még egyről sem hallottam volna hogy szét esett !!!max a kuplung nem bÍrja!!! Otthon áll a garázsba super b az 105 röl van 163 ra ott is ott voltam pados mérésnél és 1.5 éve hiba mentesen fut persze kuplungtárcsa arról is le esett !!!
Vikking 31130-07-2011 22:57:10 // 15008
150-ből jó, ha 158 ló kijön chippel egy szívó benzines motoron... De az is túlzás. Inkább 5-6 ló...
kistotya30-07-2011 22:54:01 // 15007
de akkor ti hogy csináltatjátok ha se a turbóra se az üzem anyagra nincs emelve akkor az milyen chip??? !!! nálam pedig a turbó nyomáson lett emelve meg befecskendezésen 3 az időn változtatva !, egr ,részecskeszűrő katalizátor nélkül persze !! de azért az érdekel ne hogy ha ezeken nem akkor min változtatnak !!!! Nálam a mérés ennyit mutatott !!! És hogy csaltak e vagy nem !!! nem hinném hogy ilyennel játszanak mire jó ez neki !!! bár szerintem az hogy 150-böl csak 170-et lehet ne csinálni az rohadt kevés !! ilyen adatok 2 literes szívó benzinnél lehet produkálni !!!!
Piritu - 1.000.00030-07-2011 22:49:03 // 15006
Oda nyugodtan mehetsz, "maszekban" én is oda járok :-)
Piritu - 1.000.00030-07-2011 22:48:15 // 15005
Megint a privát dilimmel jönnék, de ez csak engem izgat, szóval:
Személy szerint sohasem dobnám ki a DPF-et és a kat-ot. Arról nem is beszélve, hogy már menet közben is tudnak a pékek emissziót mérni. Ja, és a kormos kipuff mindent elárul.
Piritu - 1.000.00030-07-2011 22:44:09 // 15004
Ha a Novitec bevállalja a 176-ot, bírnia kell a többi résznek. A 156-om is valahová 165-170 köré volt húzva, minden bírta. Igaz előtte a gyári 150 lovat nem bírta a kuplung 110ezernél tovább :-(
Piritu - 1.000.00030-07-2011 22:41:19 // 15003
Információim szerint csak a szoftver más. Az én 2,0-ból is létezik többféle LE-s. Valószínű, hogy az adózás miatt kisebb a LE a tiedben.
Piritu - 1.000.00030-07-2011 22:38:50 // 15002
A Novitec is "csak" ennyit ígér megbontás nélkül:
"Alfa 159 1,9JTD
Basis 120/150PS
Leistung 141/176PS"
pedig ha valaki, akkor ők értenek hozzá...
kistotya30-07-2011 22:34:19 // 15001
Nem cseréltünk nem hinném hogy porlasztót és turbót kellene ehhez cserélni !!!
Csosznorbert30-07-2011 15:29:34 // 15000
Na meg most pínzt kell keresni a verdára.... :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.