Pedig szerintem az egyik legszebb alfa!
GTPeti24-07-2011 14:43:04 //
14930
Légszi ne figyelj oda. Tudom, ez neked sok(k).:)
A magyar cikk is írja, hogy "nyilvánvalóan egyedi esetről volt szó".
OFF
Ettől a 2T emlegetéstől feltörtek az emlékek. Utoljára a Trabiba töltögettem :-))
ON
GTPeti24-07-2011 14:02:26 //
14927
Nem egy jellemző hiba. (2T-vel meg pláne nem. ;) Főleg nem 20ekm-nél. Az AutoBild spec. egyből felhívhatta volna a Stuttgartiakat (Bosch), hogy ez mitől lehetett. Elvégre jóban vannak, szoktak Bosch fejlesztésekről írni. OK, ez csak egy "költői ötlet". :)
DrB24-07-2011 13:59:25 //
14926
Nem emlékszem, hogy közülünk bárki is írta volna. Ilyen irányba célirányosan a külföldi fórumokon nem kutakodtam, de ott sem futottam bele. Külföldön is leggyakrabban az EGR szelepre és a DPF-re panaszkodnak, ahogyan én látom.
Buksi24-07-2011 13:24:54 //
14925
Ez mondjuk igaz! :-))
jááájjjjj, azért egyben szebben néz ki. :)
Buksi24-07-2011 12:58:57 //
14923
Nem gond, mire ezek elfogynának, küldhetnék is a többit! ;-)
SKrisz24-07-2011 12:55:23 //
14922
Ez szerintem csak a kezdő kit, mert erősen hiányos :))
Buksi24-07-2011 12:41:45 //
14921
Ha idehoznák nekem darabokban, én szívesen elbíbelődnék az összerakásával! ;-))
GTPeti24-07-2011 12:36:49 //
14920
Ment már innen egyáltalán vkinek tönkre a (Bosch...) nagynyomású sziv.?...
SKrisz24-07-2011 12:26:55 //
14919
Csináld magad 159 kit :)))
Buksi24-07-2011 11:06:32 //
14918
Tők jó ez a kép! :-)

DrB24-07-2011 10:45:28 //
14917
A vas vásárlásában anno idekint segítő német haverom pont ezt a cikket tette elém még a vétel előtt. Hogy mennyire megbízható egy 159-es. Aztán mégis megvettem. A többi már történelem... :)
Egy kis olvasni való!
Tegnap megvettem az AutoBild 2011 júliusi számát és a 159 2,4 SW tartós tesztjét találtam benne.
Dicsérik, csak 20000-nél motorcsere volt a nagynyomású rendszerben lévő fémsorja miatt.
Nagyon gyorsak voltak a fordításban, mert a német oldalukon 2009. januári a cikk.
klatty
'''''23-07-2011 18:17:39 //
14914
Az enyém pont ilyen kívül-belül. :-)
DeezL23-07-2011 11:25:16 //
14912
nagyon kár:S egyszerazt olvastam mivel hogy nem hozta vissza az elvárt pénzt!ezért 2014ig gyártani fogják...mindegy egyszer veszek egyet majd:D
Igen, abban királyság. Röviden próbáltam csak, de szerintem teli találat. Az tetszett, az úgy egy pörgős kis autó :-)
Az "alap" futóművel sincs semmi gond. Az 1,9mjet-et csak a 156-ban ismerem, abban királyság volt...
A TI futómű túl sok kérdőjelet nem hagyott nekem...az 1.9 dízel motor viszont annál inkább...
GTPeti22-07-2011 22:48:49 //
14908
A magam részéről legjobban a dolgok jobbá tétele motivál. B)
Arról nem is beszélve, hogy egy autónak nem így-úgy átépítve, buherálva kell jónak lennie, hanem ahogy elkészült a gyárban. Megint csak a Pókot hozom példának, a maga 14 évével, az úgy jó, ahogy van. Már a felni cseréről is letettem...
Lehet, de pl. ugrik a garancia :-(
GTPeti22-07-2011 22:34:19 //
14905
Ha vmi nem gyári, attól az autó még Alfa marad... :P
van gázpedál módosító elektronika is :) környezetkímélőknek ....
A gyári állapot megtartása mellett nehéz :-(
ezt ki lehet küszöbölni :P
A forma egyértelmű, de az Alfás vezetési élmény már kérdőjelezhető. És itt nem csak az esetenként 3-4 másodperces gázreakciókra gondolok :-(((
GTPeti22-07-2011 22:11:21 //
14899
ON: Az lehet, hogy leállították a 159 gyártását, de a formája ennek a modellnek is örök és kortalan.
Annak örülök, hogy sikerült megint megkaparintanom a 159 kifutó széria egyik utolsó darabját, talán a legutolsó Alfát. Így nyertem 4-5 évet. Ha addig se lesz semmi, marad a Pók, a napi használatra meg OFF, amit nagyon nem szeretnék.
a fiat a nagy pénzeket az amcsi piacba nyomja az alfa már nem fér bele... inkább adták volna el ez vicc 2 modell... mikor indult a kia annak is több modellje volt :(((
Két éve amikor megkoccintottam a bal elejét, nem kellő gondossággal rakták össze. Egy dolog az utángyártott sárvédő, arról én tehetek, hogy nem tudtam nem szabad olyat feltenni. Az alkatrészt én vittem. 2 év alatt lerohadt a sárvédő, plusz lelazult minden. A lökháritó lóg, a dobbetétek ténylegesen dobolnak a döccenőkön. A csavarok fele hiányzik..:-S Nem katasztrófa, de olyan összerakatlan érzése van így az autónak, amit nem szeretek...
A gond szerintem nem a diszkóterepjáró, meg kisbusz hiányban van. Egyszerűen nincs Alfa az Alfa palettán. Könnyű, gyors, kezes autó, vezetési élménnyel. (Ha netán még a család is beférne az lenne a csúcs.) A Spiderrel az elmúlt két hétben megtett kétezervalahány km is ezt erősítette meg bennem. Már a 159 sem igazi Alfa a maga tankszerűségével, nem beszélve az utolsó Spiderről. A Giu-t oldalról meg többször összetévesztettem az új aszmával.
Komolyan mikor visszaültem a Párducba nosztalgiával gondoltam a 156-ra.
vm22-07-2011 21:34:34 //
14894
Audi lengőkarra konkrétan lehet bazírozni egy szerényebb alkatrészüzletet.
GTPeti22-07-2011 21:33:11 //
14893
Miért, mi van az elejével?
2069-ben ünnepélyes keretek közepedte..:-P
Mit gondolsz miért éppen azon agyalok, hogy hogy rakassam össze a gép orrát újszerűre :-)) Piszok egy dög...városban nem szeretek vele autózni, de ha kiszabadulunk pályára, de pláne országútra, aaaz nagyon jó :-)))
GTPeti22-07-2011 21:03:19 //
14890
Emlékeztetnélek Alfa Forever c. blogbejegyzésedre. :)))
ocapot nem kerestek hozzá... van német csomag az olyan 60-70 rugó...
GTPeti22-07-2011 21:00:55 //
14887
Láttam, van az Ocap-nak A4-hez full futóműfelújító készlet. Mennyi egy olyan?
Még odébb van...eszemben sincs törölni a számod :-)) Egyelőre a 46 orrát újra összerakatom aztán hadd guruljon még egy kicsit (vagyis sokat). Nem adtam fel, hogy valaha kijön egy szép Giulia. Ha meg nem, majd lesz valahogy. Olasz autó mindíg lesz olcsón :-)))
az A8-ak is sorban dobálják le a lengőkarokat meg a stabrúdat.....
mreni22-07-2011 20:56:35 //
14884
az összköltség elég nagyra sikerült :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.