Forum >> 159
ALFI15607-12-2010 08:50:59 // 9899
Nem csak a 2.4-be hanem az 1.9-be is az kell a részecskeszűrő végett.Neked is az kell bele.Figyelj majd oda,hogy mit tesznek bele.
GTPeti06-12-2010 21:22:46 // 9898
Ez egy abszolút hibás feltételezés. Már írtam régebben, hogy a generátort mondjuk 120A-s max. terhelésre tervezik és egy dízel bikázásakor 300Amper, vagy még több is simán folyhat. Ez a diódahíd és a fesszab. tönkremenetelét okozhatja. Nem játék.
(Egy hibás diódahíd pedig csúnya dolgokat tud csinálni...)
Egy kivétel van, amikor járó motornál érdemes bikázni: ha nem vagy biztos benne, hogy a bikázás útán elég szufla lesz a donor autó beindításához.
(Egy hibás diódahíd pedig csúnya dolgokat tud csinálni...)
Egy kivétel van, amikor járó motornál érdemes bikázni: ha nem vagy biztos benne, hogy a bikázás útán elég szufla lesz a donor autó beindításához.
Piritu - 1.000.00006-12-2010 21:07:50 // 9897
Most értem végére a használati utasításnak. Egész érdekes dolgok vannak benne, pl:
- a rádió 4x40 Wattos, de a hangszórót csak 30-nak definiálja (ennek ugye füst lenne a vége, de ha az ember tudja, hogy egy kommersz autórádió ténylegesen 10W körül tud, akkor nyugodtan használható)
- 2,4mjet-re még mindig ás olajat ír, abba 5W40 WR kell, többibe 5W30 WR P.E. (nem kellett volna már átírni?)
:-)
- a rádió 4x40 Wattos, de a hangszórót csak 30-nak definiálja (ennek ugye füst lenne a vége, de ha az ember tudja, hogy egy kommersz autórádió ténylegesen 10W körül tud, akkor nyugodtan használható)
- 2,4mjet-re még mindig ás olajat ír, abba 5W40 WR kell, többibe 5W30 WR P.E. (nem kellett volna már átírni?)
:-)
'''''06-12-2010 20:55:30 // 9896
Csak kb 2500km-jött ki.Az aksit tényleg tavaszra hagyom,ha kifekszik.A haverok mindig mondják,hogy ők szívesen pörgetnék bele a kilométert.A 166-omat ketten azért nem vették meg mert nem hitték el a km-et.Hét évesen 55000km volt benne úgy,hogy 20000km-el vettem.
ALFI15606-12-2010 20:48:48 // 9895
Akkor aksit majd tavasszal cserélsz.Tudom keveset mész vele meg szinte nem is használod.Ahogy mondtad évi 3000km.-et mész vele.De azt mondják az állás se jó a kocsinak.
'''''06-12-2010 20:41:15 // 9894
Legalább nem tudják ellopni! :)
ALFI15606-12-2010 20:36:43 // 9893
De tavasszal se fog indulni.Kuka az aksid.
'''''06-12-2010 20:35:54 // 9892
Igazából a garázsban fog állni tavaszig.Nincs téli gumim.
Erhard 242 (Pure Energy)06-12-2010 20:30:33 // 9891
majd 1x nem indul...aztán vége a szokásnak :)
'''''06-12-2010 20:27:55 // 9890
Tavaly ugyan ezt csinálta,de kihúztam ideáig.Gondoltam folytatom ezt a szokást.
Erhard 242 (Pure Energy)06-12-2010 20:16:51 // 9889
jah én is így tudtam..
ALFI15606-12-2010 20:14:16 // 9888
Te vagy a szakmabéli.Én ha bikázok járatom.Gondolván addig is tölt a generátor.
GTPeti06-12-2010 20:11:57 // 9887
Azt tudnám, miért kell, hogy járjon a másik autó motorja. NE járjon!
Ne szivasd a másik autó generátorát, az nem arra van tervezve.
(Attól, hogy jár a másik autó motorja még nem lesznek jobbak az "indítási képességei". Ez egy téves beidegződés.)
Ne szivasd a másik autó generátorát, az nem arra van tervezve.
(Attól, hogy jár a másik autó motorja még nem lesznek jobbak az "indítási képességei". Ez egy téves beidegződés.)
Erhard 242 (Pure Energy)06-12-2010 19:47:09 // 9886
semmi mert az akku rövid ideig izzít aztán ha beindul a generátor termeli az áramot ami nálad pislog az az hogy az izzító gyertya nem képes utánizzításra....tehát az akkud is kuka ha alig teker meg valamelyik izzító gyertyád is...minimum 1
ALFI15606-12-2010 18:36:57 // 9885
Próbálj meg úgy indítani,hogy rábikázól járó motrú autóról akkor mindjárt kiderül.De úgy bikázz rá,hogy mikor rárakjátok a bikakábelt 5-10 percig hadjad hagy töltse kicsit.
Vikking 31106-12-2010 18:32:04 // 9884
(Tudtommal csak 2.2 Selespeedhez volt)
'''''06-12-2010 18:27:30 // 9883
Van összefüggés a gyönge aksi és az izzító gyertyák között?Ma épp-hogy elindult és utána bejelezte az izzítást.Kiírta,hogy az izzítás nem működik,vagy valami ilyesmit.Az eredeti aksi van még benne és elég gyenge.Ha leveszem a sarut hetekig,megbolondul az elektronika?Tapasztalat?
.....06-12-2010 18:00:29 // 9882
DrB06-12-2010 16:54:55 // 9881
Ma havtam a szervizt, h mi a helyzet? Az alkatreszszallito rossz tipusu uzemanyagszurot hozott, telefonaljak holnap ujra, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... :))))
De a csereauto egy ari kis Fiat 500-as, termeszetesen benzines, poccre indul. :D
De a csereauto egy ari kis Fiat 500-as, termeszetesen benzines, poccre indul. :D
DrB06-12-2010 16:53:09 // 9880
Az enyem aznap reggel elso inditozasra beindult. Elotte 3-szor izzitottam azert. Az elso par taktus, mint mar irtam, kicsit bizonytalan volt, de hamar kisimult. Igy jarattam kb. 2 percet, aztan elkezdtem kitolatni, s ebbe belefulladt. Ezutan mar nem tudtam beinditani. Mindegy, mennyit izzitottam.
SKrisz06-12-2010 13:42:21 // 9879
Ez a mostani, ami cserés lesz tavasszal.
ALFI15606-12-2010 13:31:35 // 9878
Ez a mostani vagy ez lessz?
SKrisz06-12-2010 13:25:28 // 9877
Istne ments... :PPP
GTPeti06-12-2010 13:02:54 // 9875
Akkor neked dízel V6 GTV-d van? :))
ALFI15606-12-2010 12:55:51 // 9874
Mi a mostani kerregő?És mi lessz rendelve?
ALFI15606-12-2010 12:55:02 // 9873
Nem értem ezt a mondatodat.
SKrisz06-12-2010 12:53:07 // 9872
Hát ez az :) Ez az amit még nem tudok. Az biztos, hogy a mostani kerregő tavasszal megy, az új meg 2 héten belül megrendelődik :)
ALFI15606-12-2010 12:21:45 // 9871
hogy lesz ez egy múlva ?
ALFI15606-12-2010 12:20:32 // 9870
Nem tudom.Olyat már láttam mikor a víz kikristályosodik az olajba.
Piritu - 1.000.00006-12-2010 12:04:05 // 9869
Nem a paraffin vált ki? Az is fehér és az dermed be a rendszerbe is.
SKrisz06-12-2010 11:54:06 // 9868
A hétvégén nálank is -17 fok volt szombat reggel. 3 izzítás (6 év dízelezés rutinnal ez nekem egyértelmű volt :)) és egy pöcc után indult az OFF gond nélkül... Kíváncsi vagyok hogy lesz ez egy múlva :)
Cgo06-12-2010 11:23:01 // 9867
nalunk ceges teambuilding volt a 7vegen, egyetlen citroen c5 hdi (max fel evesek) se indult be egyre. Vegul 4-5 inditozas utan elegge sok koszorules utan beroffentek, kb. -15 fok volt...
ALFI15606-12-2010 11:14:25 // 9866
Van nyúl felétek bőven.Jó a háttér is. :)
Szépek ezek a felnik is.Szerintem nyugodtan cserélgetheted rajta a téli és nyári gumit.Semmi baja nem lessz.Legalább télen is jól néz ki nem holmi acélfelnivel.
Szépek ezek a felnik is.Szerintem nyugodtan cserélgetheted rajta a téli és nyári gumit.Semmi baja nem lessz.Legalább télen is jól néz ki nem holmi acélfelnivel.
ALFI15606-12-2010 11:10:47 // 9865
Mondjuk én akkor azért visszavittem volna megmutatni.Nem a cigánykodás végett hanem csak,hogy lássák.
Matta15605-12-2010 22:39:11 // 9864
GTPeti05-12-2010 21:18:12 // 9863
Piritu - 1.000.00005-12-2010 20:59:25 // 9862
Mindenki nevében kösz :-)
pettinke05-12-2010 20:48:12 // 9861
van a srácnak néhány elképzelése:
virtuális 159
virtuális 159
pettinke05-12-2010 20:44:48 // 9860
pettinke05-12-2010 20:40:45 // 9859
egészen pontosan 0 új funkció van benne :-)
stabilabbnak tűnik a pendrájv-kezelés.
stabilabbnak tűnik a pendrájv-kezelés.
Stef05-12-2010 20:33:55 // 9858
Az arányait elnézve, pont ilyennek szeretném látni a Giulia-t!
Az viszont már most látszik hogy az orra túl lapos a gyalogosvédelemhez. Pedig qv@ jól néz ki!!!
Gyanítom hogy Photoshop... SAJNOS.
Az viszont már most látszik hogy az orra túl lapos a gyalogosvédelemhez. Pedig qv@ jól néz ki!!!
Gyanítom hogy Photoshop... SAJNOS.
DrB05-12-2010 20:31:38 // 9857
A szomszéd fogalmam sincs, hogy akkor hol tankolt, spórolós fazon, könnyen lehet, hogy nem Aralnál. Ami közös, hogy egymás mellett parkolt az autónk. S ahogy aznap 0 foko főlé melegedett az idő, mindkettőnknek beindult.
Piritu - 1.000.00005-12-2010 20:10:08 // 9856
A téli gummákat nézegetem, pl. itt
Tényleg ennyire jó a Kleber és a Goodrich?
A tesztcsillagok és az ár alapján Kleber Krisalp HP².
Használ valaki ezek közül??
Tényleg ennyire jó a Kleber és a Goodrich?
A tesztcsillagok és az ár alapján Kleber Krisalp HP².
Használ valaki ezek közül??
Kriszo05-12-2010 20:05:42 // 9855
Egyébként én általában "ha tehetem" akkor prémiumdízelt tankolok hidegindításnál is sokkal jobb..
Kriszo05-12-2010 20:03:38 // 9854
Tavaly télen mikor egyszer baromi hideg volt hoztunk a bobcatbe kannába anyagot.Másnapra vagy 6cm-es részen tiszta feér volt és le volt fagyva....Az milyen....)
azis molos anyag volt.És az nem a tartály miatt van:)))
azis molos anyag volt.És az nem a tartály miatt van:)))
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2010 19:28:14 // 9853
nyilván csak a hidegek előtt...van az üzemanyagszűrőnkben valami mozgó tárgy ha megrázod hallod hogy mozog föl és le nem tudom mi a szerepe ...lehet az tapad le ilyenkor
Don Gombóc05-12-2010 19:20:15 // 9852
Ja és mindkettő Mol-nál volt. Bár ez nem sokat jelent, másiknál is előfordulhat éppúgy.
Don Gombóc05-12-2010 19:18:40 // 9851
Hát ha ilyen szar vizes a nyál, mit lehet tenni? Ez a megoldás. Persze kút válogatja. Ha lehet akkor minél újabb kútnál kell tankolni, ott még talán jó a tartály rendszer. Arra már gondolni sem merek hogy vizezik.
ALFI15605-12-2010 19:14:21 // 9850
És az új dieselek mit szólnának hozzá ha minden tankhoz hozzányomnánk 1 liter E85-öt?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
474
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?