Forum >> 159

Don Gombóc05-12-2010 19:07:39 // 9849
Sajna én két benzines autómmal is jártam így. ha -10 alá esik a hőmérséklet könnyen befagy a víz a porlasztókba fúvókákba. Akár dízel akár benzines autókba érdemes tenni egy tankhoz egy liter alkoholt, erre jó az E85. Annyi nem károsít semmit, és az alkohol magához köti a vizet és így nem lesz gond.
ALFI15605-12-2010 19:02:32 // 9848
De ha szomszéd is ugyan így járt akkor azért nagy a valószinűség,hogy az a kút a ludas.
Piritu - 1.000.00005-12-2010 18:55:10 // 9847
Nem biztos, hogy a német Aral-nál tankoltál vizes nyálat.
Bármelyik másik is szóba jöhet. Lehet, hogy a hazaúton történt...
Elég egyszer, valamikor, valahol....
ALFI15605-12-2010 18:49:06 // 9846
Gondolom most kicserélik neked.Váltassz kutat és szerintem nem lessz több ilyen gond.
DrB05-12-2010 18:39:10 // 9845
Még friss a seb... :D

Kutat váltok, az biztos.
Piritu - 1.000.00005-12-2010 18:25:54 // 9843
Király, ez kell nekem!
...izé, lesz :-))
ALFI15605-12-2010 18:18:16 // 9842
Már mint úgy értettem a cserén kívűl nem kell bolygatni az üzemanyagszűrőt.
ALFI15605-12-2010 18:16:33 // 9841
Nem tudsz ezen túllépni úgy látom.Minden második olajcserénél bőven jó.De cserélj mindegyiknél.Én is így szoktam bár teljessen felesleges.Nem kell tél elött cserélni.Én nem hallottam még olyanról akinek befagyott.Még mindig azt mondom:Xar a kút amin tankolsz.
DrB05-12-2010 18:11:55 // 9840
Kösz a részletes leírást, így már nem tűnik annyira kínainak. Évente hányszor és mikor érdemes ez eljátszani? Gondolom, tél előtt mindenképp.
DrB05-12-2010 18:10:47 // 9839
Kár lenne, ha PS maradna... Egy ilyenre vevő lennék. :)
ALFI15605-12-2010 18:03:32 // 9838
Szerintem nincs bekábelezve.Egyébként mennyibe van a 159 bőrbelső?
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2010 17:35:39 // 9837
szerintem photoshop de ez egy fain megoldás a nappali fényre :)
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2010 17:34:14 // 9836
nem nagy kunszt, leveszed a szűrőt amire két gyorscsati megy rá azaz az üzemagyag csövek, a tűzfalhoz talán 8-as anya rögzíti a bilincset, aztán beviszed a melegre hajszárítóval melegíted és kifolyatod belőle a gázolajat ami benne van aztán ha van sebbenzined azzal is átmoshatod...vizet még véletlenül se engedj bele...hagyod száradni aztán vissza a helyére felül van egy anyás légtelenítő azt megnyitod és a kulcsot bedugod a helyére ahogy jön a nyál elzárod és menetkész vagy
.....05-12-2010 17:25:44 // 9835
ez milyen típus lesz? vagy photoshop?
.....05-12-2010 17:22:39 // 9834
a frissítés tartalmaz új funkciót? miben különbözik?
pettinke05-12-2010 16:59:32 // 9833
most jött ki októberben egy újabb firmware hozzá, nekem azzal egyelőre úgy tűnik, stabil lett. a német Alfás honlapról töltöttem le, ez a síma B&Me-hez van, nem a Nav-oshoz
pettinke05-12-2010 16:54:18 // 9832
nahogy NightPanel:
a km-óra marad csak égve, a középkonzol három kis műszere is sötét lesz.
viszont a rádió+klíma paneljei égve maradnak, meg a kis fenti parázsfény is, ami a sebváltót világítja.
nekem hosszú, sötétben elkövetett autópályázásnál jól jött, kevésbé fárasztja a szemet. volt hogy még a rádiót is kikapcsoltam a világítása miatt, úgyis beszélgettünk, nem kellett szólnia.
DrB05-12-2010 15:52:55 // 9831
159-esnél mennyire egyszerű az üzemanyagszűrő tisztítása házilag? Értem ezalatt a víz leengedését, kiszárítását.
W.05-12-2010 15:33:07 // 9830
Szerintetek motoros bőrülést be lehet pakolni olyanba, amiben eredetileg manuális van? Lenne egy szép garnitúra és gondolkodóba estem...
ALFI15605-12-2010 11:45:29 // 9829
Én a pirosat.Állandóan használom 2008-óta amióta a kék SW-t megvettem.Ha megyünk nyaralni Horvátba még oda is viszem a spurit.Én állandóan teszem bele.
Piritu - 1.000.00005-12-2010 11:44:25 // 9828
Olvasatomban pont a vezetési körülményekről szól a dolog. Figyelmeztet, hogy megváltozott a helyzet.
Nekem már többször is jól jött. Németbe menet gyakran 6-800 km-t megyek egyben. Ennyi út alatt drasztikusan változhat a hőmérséklet. A hőmérő helyett más volt a kijelzőn, az úton nem látszott semmi. Jött a "hópihe" és nem sokkal később tényleg le volt fagyva az út.
Ha zavar tuti ezt is "ki lehet ütni" - bár még nem hallottam ilyenről.
Piritu - 1.000.00005-12-2010 11:40:12 // 9827
Nem véletlenül áll vissza egy csomó dolog alaphelyzetbe, ha újra ráadod a gyújtást.
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2010 11:16:12 // 9826
jah a KRESZ-ben meg benne van hogy a látási és vezetési körülményeknek megfelelően kell vezetni :) Szóval nem hivatkozhatsz arra hogy azért csúsztam meg a jégen mert a kis rohadék autó nem mutatta a hópihe jelet :D
Piritu - 1.000.00005-12-2010 11:14:25 // 9825
Erre ott az utasítás a használatiban, hogy állítsd be a kívánt hőfokot az utastérben és nyomd meg az "auto" feliratú gombot a klímán. Ha nem így teszel Te vagy a hibás, mert nem tartottad be :-PP
Most olvasom, elég szájbarágós a stílusa. (333 oldal + rádió + Blu&Me )
Ha nem tudnám, hogy olasz azt hinném, hogy német. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2010 11:08:45 // 9824
na akkor beperelem a gyárat hogy nem mutatja a kánikula logót és nyáron hőgutát kapok :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2010 11:07:54 // 9823
megjöttek a fékbetétek előre ATE hátra Textar...már csak sport tárcsát kéne hátra kukáznom...
Piritu - 1.000.00005-12-2010 11:07:42 // 9822
Mert lennének páran, akik beperelnék a gyárat, hogy nem szóltak, mert csúszik az út :-))
(A mikrós felirat is ezért van egyes országokban, hogy ne szárítsunk benne macskát.)
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2010 11:04:21 // 9821
de jó hogy nálunk ilyen "silány" a gázolaj minősége igaz hogy többet eszik (egyesek szerint) 1L-rel de mindig indul :P
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2010 11:02:04 // 9820
egyébként nem is értem minek jelzi vagy ha a téli hőm. jelzi akkor miért nincs napocska 25 fok felett, miért nincs esőcsepp 5 csep/mp/10cm2 ....
DrB05-12-2010 09:43:49 // 9819
Kösz! Konkrétan melyik Spuri adalékot és milyen gyakran használod?
DrB05-12-2010 09:42:49 // 9818
Még azt elfelejtettem írni, hogy a műhelyvezető azt is hozzáfűzte a történethez, hogy Németországban az utóbbi időben változtattak az diesel üzemanyag összetételére vonatkozó előírásokon környezetvédelmi szempontokból, ami viszont olyan irányba vitte el a fiziko-kémiai tulajdonságait, aminek nem kedvez a tél...

Tegnap olvastam az Indexen(?), hogy otthon is növelni akarják a biodiesel arányát?


Erről valakinek véleménye, amit korábban írtam:

"Kérdeztem, hogy lehet igazán megelőzni az ilyen bajt? Arról magyarázott, hogy téli extra adalékkal (amit ugye beletöltöttem elővigyázatosságból), téli diesellel (a Shellt ajánlotta), de szerinte a régi módszer a legtutibb: spirituszt és kevés ólommentes benzint hozzákeverni minden tank dieselhez."
W.05-12-2010 07:54:07 // 9817
Akkor remélem eltűnik, mert elég idegesítő lesz egész télen ezzel a virító sárga hópehellyel járni...:))
ALFI15605-12-2010 07:48:47 // 9815
Nagy kúton nem láttam még csak kis maszek,magán kúton.Meg különböző autósboltokba.Minden városba van pár hely ahol lehet venni.
ALFI15605-12-2010 07:46:18 // 9814
Majd a karácsony elötti vadászatra gondolom nállatok is vesz a társaság fácánt.Arra kell kimenni.Ott ropognak a puskák rendessen.
Balázs156SW05-12-2010 07:37:47 // 9813
Látom alakul a bajorországi Alfatali. Csak időben szóljatok.....
Matta15605-12-2010 00:09:39 // 9812
Igen de nagyon kevés a madár, majd nyomom :)
DrB04-12-2010 23:35:11 // 9811
Ezt a Spurit már többször írtad. Pontosan melyiket töltöd a dieselbe? Melyik benzinkutakon tudom megvenni?
ALFI15604-12-2010 21:05:46 // 9809
Vigyázz rá!Sok boldog kilómétert.Holnap a teritékről hozzál képet.Apróvadas vadászat lessz?
.....04-12-2010 21:00:10 // 9808
A könyv ezt írja :
Ha a külső hőmérséklet 3°C-ra vagy az
alá csökken, a kijelzőn megjelenik a figyelmeztető
üzenet és a * szimbólum,
és egy hangjelzéssel együtt figyelmezteti
a vezetőt az útfelület lehetséges jegesedésére.
Egyes változatoknál, a fenti figyelmeztető
ciklus végén, vagy a MENU gomb
rövid megnyomására:
– a kijelzett üzenet eltűnik és az előzőleg
aktív kijelző ismét megjelenik;
– a hőmérséklet kijelzés villogása befejeződik;
– a * szimbólum a kijelző alsó részén
marad (addig, amíg a külső hőmérséklet
6°C vagy annál alacsonyabb
A fenti ciklus csak egyszer játszódik le,
amikor a külső hőmérséklet 3°C-ra vagy
az alá csökken, és csak akkor ismétlődik
meg, amikor a külső hőmérséklet
meghaladja a 6°C-ot, és azután ismét
3°C-ra vagy az alá csökken.
ferike15904-12-2010 20:55:54 // 9807
Nekem 3,5 foknál jelzett már :)
ferike15904-12-2010 20:55:00 // 9806
Sziasztok!
Tud valaki mondani valamit a bioetanolos átalakításról, és milyen hatással van a motor élettartamára? Érdemes átalakítani?
ALFI15604-12-2010 20:51:19 // 9805
Ha te mondod.Éppen most néztem meg a könyvét de nem írja,hogy hány fok alatt van a figyelmeztetés.
Csöri04-12-2010 20:46:36 // 9804
Egyezzünk ki 3 ban.:-)
ALFI15604-12-2010 20:44:36 // 9803
Igen.Jegesedés az úton.
Azt hiszem 6 fok alatt jelenik meg.De lehet 4.
ALFI15604-12-2010 20:37:33 // 9802
Mondjuk én mindig öntöm bele a spurit.Lehet azért nem érzek különbséget.Meg állítólag a vizet is leköti,közömbösiti.
GTPeti04-12-2010 20:28:43 // 9801
ON-os vas a környékről

Piritu - 1.000.00004-12-2010 20:19:00 // 9800
Odáig még nem jutottam el, csak a 147-nél tartok a 333-ból :-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.