Ekkora barom nem lehetek!!!
Odab*sztam a felnit a k*rva mélygarázsban.
Közel akartam húzódni a jegykiadó konzolhoz, mert relatíve rövid a karom...erre tessék.
Tiszta lelkibeteg vagyok😩


Gumisom megnyugtatott, hogy nincs gáz, jövő héten esztétikailag rendbe hozza, szerkezetileg a gumi rendben van. A felnit is kijavíttatom.
De akkor is ! Bakker, hogy lehetek ennyire gyík???
Liquid31-07-2017 21:45:03 //
97507
A scan nem sokat ért. USB-s? Ha igen akkor meg kell nézni rendben van-e a windózban. Úgy értem driver OK, nincs sárga felkiáltójel. Aztán ki kell fűteni, hányas COM portot kapott, és azt kell konkrétan beállítani a MESben az optionsban.
Shadin31-07-2017 21:42:42 //
97506
Fuss le holnap este...
Macccy31-07-2017 20:44:12 //
97505
Hallod atya, segítséget kérnék ha van, már megjött a toldó kábel is kínából, namondom most már fixre beépítem, nem is kell már nyitogatni a biztosíték dobozt, kormány alatt a csati, mondom felrakom a MES demót, kipróbálom az ELM 327 küttyüt ... de miéértneeem csatlakozik? Nem tudok belenézni a Bosch ECU -ba, pedig az a demóban kék, elvileg abba engedné. A SCAN gombra végigmegy, kábé 10 perc alatt, azt mondja a végén COMPLETED, ennyi. Scan DTC ugye nemmegy ECU connect nélkül ... Nincs ötletem, ki kéne nálad is próbálni. A kütyü szerintem nem szar, mert
a) iPhoneról is próbáltam és azon egy demó szoftverrel belépett ECU -ba, mutatott hőmérőket, fordulatszámot, ilyesmi
b) a MES scan se ment volna végig szerintem ha szar lenne
c) a MES beállításaiban az interface Test minden ponton OK -t ír ki, kivéve az utolsót, amikor ELM 327 1.3 kéne neki, arra ezt írja:
"WARNING: This interface is not compatible with ELM 327 1.3! Will not connect to any CAN module."
Viszont a teszt elején ellenőriz ELM 327 1.5 -öt, ami megvan, OK a tesztje.
Hardy31-07-2017 17:33:44 //
97503
Mivel lassan már ulhetek egy keveset így első utam az autóba vezetett. Közel 3 hét állás után pöccintesre indult és semmi mellekhangja nem volt. Pedig azt hittem ennyi idő után lesz egy kicsi az elején. Ráadásul mikor leraktam ki lett tisztitva és apolva a bőr így nagyon jó illata volt. Szívem szerint egész délelőtt üldögéltem volna benne de hamar be zavartak az ágyba hogy feküdjek csak tovább nyugodtan. Alig várom hogy leszedhessem a sok rozsdás a fektarcsakrol.
Mert nincs az ülésen 1-es gomb :)
Na az mennyire nem érdekelt. 2l-rel etettem meg többet a 159-cel, de nekem még is ér ennyit. :-)
Nagyon rossz 50km után úgy kiszállni, hogy nem tudod mitől, de szédülsz. Fogalmam sincs mi az oka, de nem kellemes.
Shadin31-07-2017 16:01:21 //
97500
Csak konszolidálok a setét oldallal :-)
Shadin31-07-2017 16:00:05 //
97499
Onnan hamar meghalna, de 2ségtelen, hogy ott lenne a legjobb :-(
Vissza vágysz a sötét 2.0 hiba mentes Dízel oldalra :)
Én a pajzs fölé a motorháztetőre tenném :-) Vadert tolni menőbb mint a csillagot tolni :-)
Shadin31-07-2017 15:49:33 //
97496
Cserébe a Seat fogyasztott vagy 1 és fél litert :-D
Egyelőre én sem tudom miről beszélnek itt a 2.4-es cartársak :-) Remélem így marad sokáig.
Ma Seatoztam egyet (pdtdi), szédelegve szálltam ki belőle. Hú de nem hiányzik ez...
Shadin31-07-2017 15:42:50 //
97494
Ki akarom tenni a műszerfalra Vader Nagyurat.
Szerintetek menetiránnyal megegyezően vagy ellentétesen néz ki jobban?
Továbbá a kocsi hossztengelyében azzal merőlegesen, vagy a szellőzőrács innenső pereméhez igazítva "felém fordulva" néz ki jobban?
Köszi!
S
Azt nem írhatom ide hogy a 2.4 a leg szarabb dízele az Alfának mert Emil meg folyt VTT-n :)
Hát nem tudom, nekem, ha autóról van szó és azt mondják, hogy patkány, akkor
ez jut eszembe.
Először azt hittem, hogy a dízel alfák jelentik Norbinál a patkányt, de az előbb azt írta, hogy a 2.0 nem patkány, így végleg elvesztem :D
Shadin31-07-2017 15:20:01 //
97491
Szerintem úgy gondolja (néha) mint én :-)
Részemről utálatos fekete mocskos dög ami mégis szerethető...
Minden ami nem öl meg az megerősít, kivéve a medvét (és az Alfát) mert az megöl...
Patkány...
Shadin31-07-2017 15:11:25 //
97490
Elhiszem. Én már nem mérem :-)
Az izzítás 24 fokig van.Ne írom többször mérd ki. ;)
Ez mindig érdekelt, hogy nálad a patkány a kocsi vonatkozásában mit jelent, de még nem sikerült rájönnöm, hogy hogyan definiálod a kifejezést :D
fazek31-07-2017 14:39:49 //
97487
Nekem akkor indítózott hosszan a 2.0 amikor a lambdaszonda xarakodott. A csere óta, pöcc-röff...
Shadin31-07-2017 14:26:12 //
97486
(R) (C)
Shadin31-07-2017 14:25:57 //
97485
Csak az enyém Patkány (TM)
Mert a 2.0 nem patkány dizel mint aneked 2.4 :)
Nekem télen volt hibás izzító gyertyám, 3 izzított csak és úgy is pöccre indult a legnagyobb hidegben is.
Én minden esetben (télen nyáron) megvárom, hogy kiírja, hogy most már indíthatom.
Ha ez előtt indítok akkor sokszor csak forgat, de ha türelmesen megvárom akkor mindig beindul szépen.
Shadin31-07-2017 13:54:32 //
97482
Nem találom a leírást, de az eLearn írja az izzítást 9 fokig. Az üa. előmelegítés megy feljebb...
Lekopogom, nekem minden körülmények között pöccre indul. Nem tudom, hogy ez megint csak olyan dolog, hogy a 2.0-n ez már meg van oldva vagy 2.0-val is vannak ilyen bajok, mert nem követtem, hogy kinek milyen autója van, aki jelezte ezt a hibát.
antonov31-07-2017 12:02:18 //
97480
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nincs igazad, főleg hogy neked megoldotta gondodat a hack-ed, csak fura nekem ez az egész.
antonov31-07-2017 11:51:03 //
97479
Én
ennél tovább indítóztam múltkor...
Nekem sem tetszik de amíg nincs más ez van, nem megy tönkre az önindító meg ez meg az.
Rosszul tudod 24 fokig van kb.
Igen!Ezeknél levitték a kompresziot.
sty31-07-2017 11:27:07 //
97475
Nekem is igy indul a 2,4 teker rendesen aztán eszébe jut hogy beindul,meleg motornál pöc- röf. Olvasgattam más fórumokban is és ez a jelenség nem csak a jtd sajátossága. Söt most chipeltetni akarom és most olvastam hogy már kifejezetten ezekell az inditási problémákkal is irogatnak programokat.
Attis31-07-2017 11:01:33 //
97474
főleg ha dugóban állsz a Hungária körúton :)
Az már az a kategória, hogy ránézel az üzemanyagszint jelzőre és szabad szemmel látod, hogy csökken :D
Automata váltóval a fogyasztása városban 16-17l. Azért az már őrület, és nem autózhatóbb mint a 2,4, sőt a 2,4 a mindennapokban jobb.
Docky rakott sport dobokat a Tibire ...király lett a hangja :DDD 3500-ig szépen duruzsol utána elhalgat
Shadin31-07-2017 10:46:07 //
97470
Liquid31-07-2017 10:40:11 //
97469
Valamelyest utánajártam, tavaly majdnem vettem egyet :) A vezérlés csere nagyon drága, fogyasztása nem kevés min. 10-12, a hangja a gyári kipuffal nagym mérsékelt.
Gyakorlatilag mindenki azt mondta anno, hogy a 2.4 Q4 élhetőbb, és akkor még nem volt TBI :)
Corben31-07-2017 10:34:35 //
97468
Sziasztok,
Van valakinek tapasztalata 3.2 motorral?
159-ben hogy muzsikál?
Fogyasztása tényleg brutális, vagy inkább el van túlozva ez a téma?
Shadin31-07-2017 10:20:24 //
97467
Köze lehet hozzá a környezeti hőmérsékletnek, de nem hinném hogy izzítási probléma.
antonov31-07-2017 10:17:59 //
97466
Akkor itt most megint kétféle vélemény van Shadinéval együtt. : ) Én csak a saját hibajelenségemről tudok nyilatkozni, és nekem ez nem izzítási hibának tűnik. Teker teker teker, aztán pöcc-röff beindul, mintha eszébe jutna, hogy ja, be kéne indulni. Nem pedig egy nyögve-nyelős indításról van szó (abban is volt részem sok, Omega 2.5 TD, Escort 1.8 D).
Macccy31-07-2017 10:08:51 //
97465
Igen :) Viccet félre téve, az a gyanúm ezek már nem olyan sűrítés meg mittudomén tulajdonságokkal lettek tervezve, mint az ős off-TDi -k például. A 99 A4-esem akkor is pöccre indult télen -20 fokban, amikor rossz volt a vízhőmérő gombája és ő szinte mindig azt hitte a zárlatos szenzor miatt, hogy +17 fok van. Nem izzított rendeset csak felvillant a lámpa, megtekertem, beindult egy-egy röffenéssel, utána szépen járt. Hőgomba csere után meg 10 másodpercig is izzított csóri, az a normális.
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy ezek a JTDm-ek másmilyen motorok, nagyon más, pörgősek, picik a dugók, rövid úton járnak, fenetudja, lehet egy kis izzítást szúrnia kéne neki.
Haverom 1.9 JTD 156-osa télen a 0 -5 fok környékén se akart beindulni, mert rossz volt néhány izzítógyertya, 2-3x is izzított és többször próbálkozott mire köhögve életre kelt.
Az olasz mediterrán népség B)
Shadin31-07-2017 10:08:40 //
97464
Én úgy tudom h nincs 9 fok felett izzítás.
antonov31-07-2017 09:13:47 //
97463
Csak én vagyok annyira naiv, hogy azt gondolom 20 fokban izzítás nélkül is gond nélkül indulnia kéne?
yani🍀31-07-2017 08:41:43 //
97462
Az még nem merült fel senkiben, hogy
Mankyt megkérdezzétek? Lehet, hogy meg tudná nézni a programot és ha valóban úgy van, hogy 20 fok környékén nem izzít, ki tudná írni belőle.
Én is szoktam beépíteni ezt-azt a kocsiba, de azért ez a "megoldás" nem éri el az autó színvonalát. Mondjuk mindenki azt csinál az autójával, amit akar.
Shadin31-07-2017 08:19:40 //
97461
Neem, de a hiba azonos :-D
Még a Toyota-nál is.
Shadin31-07-2017 06:43:21 //
97459
Nekem is van/volt ilyen hibám és a szenzor csere semmit nem ért. Mázlid volt vele :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.