Forum >> 159

Giuntini02-03-2018 11:10:31 // 106299
Ez mondjuk csak egy nap késés, különben sem lehetett volna összerakni, mert a gumibakok töröttek voltak. Azokkal együtt ma megérkezik az alsó cső is.
Smith02-03-2018 11:06:14 // 106298
Kis szösszenet kínából, kiváncsiságból rendeltem ilyet :D Szilikon kulcsvédő, de nyilván ha ráteszi valaki, akkor a kulcs nem fér be a neki szánt nyílásba... :D De még szerencse, hogy kínai barátainknak köszönhetően ilyet is lehet kapni.

Zolibácsi02-03-2018 11:04:54 // 106297
Csak tipp, nálam is csinálta a 3-4 hengerezest a kocsi régen indításnal. Egr, dpf, pillangó szelepek off. Mellette volt még kipufogó tőcsavar csere. Én a szentháromság közül valamelyikre tippelnek. Azóta nincs bajom vele.
Smith02-03-2018 11:03:27 // 106296
Ejjhát, megrendelhették volna azt a csövet a hűtővel együtt is :(
Giuntini02-03-2018 11:02:32 // 106295
Ez igaz, de itt nem csak tömítő volt. Azt látom, nem egy kicsi munka kivenni. Akármi is lesz, ez a hűtő folyt, szar volt, megérett a cserére. Az csak egy próbálkozás volt. Mindenesetre megkértem Szatyit, hogy szedje le a szelepfedelet, és ellenőrizze a hf csavarokat, akárhogy is nem kell utánahúzni. Az én megnyugvásomért.
yani🍀02-03-2018 10:52:04 // 106294
Pont az ő javaslatára tetted bele a tömítőt. :-(
Kazes☻02-03-2018 09:54:10 // 106293
Igen, nyilván a kor, meg a beleöntött szlutya tömítő, de azért ez a kinézet sem segített rajta... egész biztos. :-)
Giuntini02-03-2018 09:49:44 // 106292
Igen, mondta Szatyi, hogy iszonyú retek jött ki belőle, mikor leengedték a vizet. Elképzelhető, hogy csak részlegesen működött a hűtő.
FRC02-03-2018 09:41:38 // 106291
Sziasztok!


Van 5db hibátlan DENSO izzítóm, ha esetleg valakinek kellene!

Kicseréltettem, de nem ez a okozza a reggeli 3-4 hengeres indulást. Valszeg a befecskendező sántít. :-(
Liquid02-03-2018 09:39:06 // 106290
De ez csak kosz, sztem kb. bármelyikünké ilyen. A lényeg belül lesz.
Zolibácsi02-03-2018 09:36:49 // 106289
Azt nem értem, hogy a külső kosztol, még nem kellene ilyeneket produkalnia a kocsinak. Kíváncsi leszek a végére
Giuntini02-03-2018 09:26:36 // 106288
Még adalék....
Liquid02-03-2018 08:23:33 // 106287
az szép :)
Tocke02-03-2018 08:07:59 // 106286
Gratulálok, én is szerettem volna megörökíteni ezt a km állást, de elbambultam sajnos. Az a helyzet, hogy valszeg ezt utoljára rögzítetted te is, hiszen egy Giuliat vagy Stelviot nehéz kiírattatni a km számlálóval:-)
Csabi01-03-2018 22:01:38 // 106285
A második 159em :)

Giuntini01-03-2018 20:41:10 // 106284
Nem, mert a gumibakok el vannak törve. Az alsó cső is cserés. Holnap jön meg a cucc.
Piritu - 1.000.00001-03-2018 20:39:23 // 106283
Naugyehogyugye? :-)
Piritu - 1.000.00001-03-2018 20:38:07 // 106282
Már csak az érdekel, hogy egy benzinesnél hogy van ez a teória :-)
Többször megállapítottuk, hogy az autógyárakat roppantul nem érdekli, hogy mennyit bír ki alattad a vas. (pl. 35ezres olajcsere) Itt sincs másként...
Ellenben perelhetőek, ha nekimész valakinek indítás során...
psychoati01-03-2018 20:33:37 // 106281
És bekerült már az új hűtő?
Giuntini01-03-2018 20:18:15 // 106280
Így néz ki a hűtő:
Haddel01-03-2018 18:11:26 // 106279
Március örömére egy tavalyi kép😃:
Szabister01-03-2018 14:26:06 // 106277
159 születése :)
Link
Szabister01-03-2018 13:28:56 // 106276
Az enyém is így indult igaz -5 volt. Majd holnap reggel csinálok 6:00-kor végzem akkor még tuti hideg lesz :)
Tocke01-03-2018 11:44:17 // 106275
Ez így igaz.
frusciante01-03-2018 11:06:02 // 106274
Én azért kuplungolok minden indításkor, mert így állítólag kímélem a kettőstömegűt... Indításkor leállításkor... Szamosiék mondták.
Macccy01-03-2018 10:59:54 // 106273
Nyugi, normális.

Fél 10-kor fent a lakón "csak" -7.5° fok volt, most például tényleg igazi pöcröf indult az autó, jobban mint tegnapelőtt a -2 fokban. És végre nincs beragadva a kézifék, nem is húzom be most egy ideig.

Ja és nekem is kiírta két másodpercig az "ABS not available" üzenetet és eltűnt :)
WarbiRunner (Gyuri)01-03-2018 09:53:08 // 106272
Hidegben tök normális, hogy jobban átjön a rezonancia. Én sokat küzdöttem ezzel a jtd-nél. Már majdnem volt megoldás, de aztán a tökéletesítésre már nem került sor. A felső motorkitámasztón jött át a legerősebben, azt tuningolgattam mindenféle megoldással és nagyon érezhető különbség volt.

Nálunk -16 volt. Kiröhögtük ezt is :-D Az első pár elektron ahogy elérte az önindító tekercsét már vidáman kattogott az öreg adagolós gépezet.
Zolibácsi01-03-2018 09:18:19 // 106271
2 napig nem mentem megint a kocsival. Reggeli indításnal már jött az abs hiba, majd el is múlt ahogy be roffent. 1 éves akksi valami 800-900 körül volt az indító árama mikor vettem...
Erhard 242 (Pure Energy)01-03-2018 08:57:20 // 106270
persze, a rovar is remeg, mint a kocsonya :DDD
antonov01-03-2018 08:46:30 // 106269
Szerintem biztosan. Az összes bak meg van dermedve.

Csináltam egy videót a reggeli indításról, -9.5 fok volt. Kicsit sántít az elején, de azt sajnos melegben is csinálja. : (
csokagm01-03-2018 08:41:04 // 106268
Attól, hogy be lehet indítani attól még nem biztos, hogy jó neki. ( Egyébként az újabb Toyotákat nem lehet)
Shadin01-03-2018 08:31:29 // 106267
-15° volt reggel. Még Tibi is többet pörgetett mint szokott, pedig ennél nagyobb akkut nem lehet bele kapni. Igaz a varázsszem inkább fekete mint méregzöld :-(

Szerintetek létezik olyan hogy ilyen hidegben jelentősen több rezonancia megy át a kasznira a motortól? Remegett reggel mint egy rossz korrekciós dízel, majd amikor felmelegedett (a motortér?), megszűnt a jelenség.
WarbiRunner (Gyuri)01-03-2018 08:00:03 // 106266
Kérdés mennyit bír egy nagyjavítás után. A jtd-t nem tudtam bevállalni, a TD-t kénytelen leszek (különben családi háború tör ki :-)). De nagyon nem szeretném pár évente önteni a kasznis zsebébe a lóvét. A fater Focusa is szépen bomlik, mióta a hátsó kerékívhez hozzányúltak, évente program lecsiszolni, újra festeni. Már megoldja magának. Tavaly már festéket se kevertetett, csak lefújta cink spray-vel.
A jtd-n az első sárvédőt amit meghorpasztottam, szép pénzért rakták helyre 'gyári' minőségben. 4 év múlva vállalhatatlanul lerohadt az egész. Bontott ment fel, az azóta is jó. Szóval nincs bizalmam semennyi.. lehet jobb ha így hagyjuk aztán használjuk míg el nem porlad. Nem tudom. Ha valaki tud nagyon jó kasznist, szóljon rögtön :-)
gecsa01-03-2018 06:30:13 // 106265
A kasztni a legkevesebb. Amíg van flex, meg hegesztő, addig nem lesz vele nagyobb probléma! :)
WarbiRunner (Gyuri)28-02-2018 21:08:05 // 106264
Igen, sajnos nekem is ezen kell agyalnom. Van egy jó kis városálló dízelem 150k km-rel, de a rozsda ebbe is belenyalt már. Nyáron szétszedetem, rendberakatom. Ha lesz kivel.. Egyelőre többe nézem az öreg delejt mint ezeket az rc modell motorral hajtott új kisautókat. Az asszony meg megmondta, hogy 1.9-esnél kisebb motorral ne is fárasszam :-)
gecsa28-02-2018 21:01:41 // 106263
Tavaly hirdettek itt egy 156ot 105 lovassal. 750€ volt az ára, végig vezetett szervízkönyvvel és 820000km-el. Majdnem megvettem, csak az tántorított el, hogy 320€ az éves adója. Szóval rendszeres karbantartás mellett ennyit tuti elmegy a cucc.
gecsa28-02-2018 20:56:36 // 106262
Húú, ezt én is mennyit játszottam! Jó kis muri! :D Jó tudni, hogy nem vagyok egyedül.
Erhard 242 (Pure Energy)28-02-2018 20:39:27 // 106261
ez nagyjából az összes 90-es évek végén gyártódott delejre igaz... nem igazán voltak kihegyezve sokáig bírták is egy gáz van a régi autókkal lassan kell hozzá egy új kaszni
WarbiRunner (Gyuri)28-02-2018 20:25:19 // 106260
A 105 lovas jtd is tudta ezt. Annak is elpusztíthatalan motorja van. Azt az érzést könnyű volt megszokni, fel sem merült, hogy bármi baja tudna lenni. 200k km-t mentem vele úgy, hogy motorikusan semmi baja nem volt. Ment és kész. És Sanyánál ugyanígy folytatja szerintem kb örökre :-)
Macccy28-02-2018 19:45:45 // 106259
3.5 tonnás teherautón nevelkedtem, a hátsó ablakot inkább csak arra használom, hogy memorizáljam tudat alatt a környezetemben lévő autókat (nemvicc, menet közben sokszor márka/típus szinten tudom mi melyik sávban hol jön, megy, éjjel a lámpák formájából típus tippelőst játszik az agyam). A külső tükröket használom túlnyomórészt.
Erhard 242 (Pure Energy)28-02-2018 19:41:40 // 106258
ilyen probléma nincs, hangosan hallgatom a zenét :)
Liquid28-02-2018 19:40:26 // 106257
a kisautóban én is folyamatosan törlöm a hátsó ablakot, a berlinában is zavar, hogy nem mindig látok ki rajta rendesen
Csabi28-02-2018 19:39:53 // 106256
Az nem gond, hogy mozognak, csak ne hallanám őket...:D
Erhard 242 (Pure Energy)28-02-2018 19:38:17 // 106255
miben különb egy nem sw csomagtartója nálam minden autóban nem ott vannak a dolgok ahová tettem őket :)
Csabi28-02-2018 19:36:42 // 106254
A berlinák után, ez zavar az SW-ben a legjobban, hogy mindig mocskos a hátsó szélvédő...Az ősz beköszöntével szinte folyamatosan megy a törlő. :) No meg, hogy hallom a csomagtartóban levő dolgok önálló életét...soha többet SW :))
Piritu - 1.000.00028-02-2018 19:20:45 // 106253
"sose használom(tam)" - Hogy látsz ki ilyen időben hátra?
Amikor nekem befagyott a Samarán nem lett semmi baja.
Haddel28-02-2018 18:53:20 // 106252
Én kiváncsi vagyok ,hogy fog enyém indulni hétvégén, lehet nem cégessel megyek bevásárolni,és már második hete hozzá se nyúltam a Bocihoz ,napok óta extrém hideg van,ma éjjel meg -22 fok volt😃
Haddel28-02-2018 18:49:02 // 106251
Én tudom,ez alapján csináltam,sőt előrelátó voltam és vettem tartalékba is porvédőt ,hogy legközelebb ne kelljen a boltba menni😃
Macccy28-02-2018 18:47:57 // 106250
Hátvéégülis .... :DD De az nem mindegy, hogy szétrepedésre hajlamos műanyagcső van e benne, ami a nyári mosólével széthasad, aztán a küszöbkárpitba fog folyni, vagy a csomagtérnél a tetőkárpit alá ... zárlatot kap valami .... befog a hillholder az Eau Rouge-ból kifele jövet ... falnak csapom ... kampec .. Nem kellett volna Végső Állomás részeket nézzek? :|
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.