Forum >> 159

Macccy03-12-2018 13:13:48 // 113299
Tavasszal ezeket le akarom tömíteni, takarítani. Vákuumpumpen tömítést lehet kapni külön szerinted? És hol? :)) Bepasztázok mindent is, nem akarok olajat látni, nem akarok olajat érinteni a motortérben.
Macccy03-12-2018 13:07:28 // 113298
1 óra alatt??? :D Azt hoogy? Lehet nálam a "bazmegolás" vitte az időt .... XD
Motomi8003-12-2018 12:55:36 // 113297
Mai jócselekedet. A vizem ebben az időben 60-70 között ingázott. Nem egészséges. Nem egy álommeló, de egy jó óra alatt letudva.
pettinke03-12-2018 08:51:05 // 113296
sajnos a DEPO lámpatestek vacakok, ismerősöm a Passatba is inkább visszatette a gyárit, mert még az is jobb volt :-(
fazek03-12-2018 08:27:57 // 113295
DEPO lámpa. A képek nem tudják visszaadni a valóságot,de tényleg elég "furcsán" világítottak.
antonov03-12-2018 08:14:54 // 113294
Hú de betyárul világított az az utánygyártott. Milyen márka volt az?
Én pont ezért "faragtam" bele inkább az alisat, mert féltem az utángyártottól.
droberto03-12-2018 00:32:55 // 113293
A vákumpumpa síktőmítése mindegyik JTD-n elöregszik. Pontosabban szar a rögzítése a pumpának.
Az olajgőz rendszer tömlő csatlakozásai is tömörtelenné válnak idővel mindenhol. Elvékonyodik a tömlő fala, csökken a rugalmassága. A gyári roppantóbilincs megtartása melett egy vékony tömítőmassza segíthet ezen.
fazek02-12-2018 22:54:01 // 113292
Hali. Én egy hónappal ezelőtt lettem kész a lámpáimmal. Írtam róla blogot,hátha ad némi segítséget.
Macccy02-12-2018 22:24:09 // 113291
Na a termosztátot kicseréltük ma, Mahle-Behr, az előző is az volt. Óra szerint 80 körül állt a hőfok előtte, valójában 68-75 fokon mozgott, tré az már, hiába volt fűtés meg minden. Csere után beállt az óra 90-re, fix. Jó szar helyen van a k*rva termosz, Pityukoma leírását kellett kövessük, egyszerűbben nem igazán ment. Viszont idő spórolásból nem engedtem le a csapon a fagyit, ezzel viszont jól összefolyattam mindent lentebb.

Ami zavar - a termosztát vacak helyén kívül - hogy a kartergáz csövek körül mocskos olajos minden, ezekkel valamit kezdeni kéne, sőt ami meglepett, hogy a fékvákuumcső-vákuumszivattyú csatlakozásnál is olajos a cső beseje. Az miért. Egyre gyanúsabb nekem a pumpa.
Roadster02-12-2018 21:44:37 // 113290
Esetleg forrás valakinek, hogy honnan lehet pont ilyen foncsort, projektort beszerezni? Vagy tapasztalat valamelyik felújítást vállaló helyről?
Alfabundi02-12-2018 19:33:42 // 113289
A lámpa belsejében lévő foncsor megy tönkre. Leég róla idővel a chrom bevonat. Felújítás vagy csere a megoldás.
Gazdee02-12-2018 18:41:20 // 113288
Helló Mindenki!

Nem tudom volt-e már korábban téma itt, vagy esetleg tud-e valaki segíteni abban, hogy sima hagyományos fényszórós 159 -esnek miért halovány a tompított fénye?
A lámpa búra kívülről nem matt! Lehet, hogy belül van valami gebasz amitől nem talál ki a fény? Vagy az izzó nincs a projektor lencse fókuszpontjában? ? ? ?
Köszi!
Gazdee02-12-2018 18:36:54 // 113287
Helló!

Én ilyen gumiszőnyeget használok. Nekem bejött! Jó magas az olda, ezáltal jól megtartja a koszt és könnyen ki lehet belőle borítani a kavicsot, sarat, hótét....
Mosásnál, meg csak levereted aztán már kész is!
Egyre figyelj, hogy a vezető oldalit le kell rögzítened valahogy, mert különben be tud csúszni a pedálok alá és okoz némi meglepetést!

Üdv.
Smith02-12-2018 14:47:24 // 113286
Annak semmi értelme, ha egy kamera nem rögzít állandóan, csak az ütközésre kapcsol be, mert akkor értékes másodpercek telnek el, amire elindul és rögzít is. Pont a lényegről maradunk le.

Ez olyan, hogy nonstop rögzít, felülírva folyamatosan a legrégebbi felvételt. Amikor valami esemény van (ütközés, mozgás), akkor értesít az alkalmazáson keresztül, illetve elteszi megőrzésre az eseményt rögzítő felvétel részletet, nem az eseménytől kezdve, hanem az előtte lévő másodpercekkel együtt.
szelod902-12-2018 09:49:09 // 113285
És ha olyan kamerát használnál, ami mozgásra kapcsol be? Akkor nem kéne féltened az akksit, nem?
ProdyG02-12-2018 09:39:59 // 113284
Szerintem akkor van a legtöbb esélyed, hogy valaki megkarcolja a kocsit, ha valóban 2 kocsi helyére állsz be, ahogy leírtad :) Főleg, ha abszolút nincs több szabad hely.
Don Gombóc02-12-2018 08:02:45 // 113283
Na jó. Nem az ezt tudjuk. Amúgy bármilyen eseményhez jó dolog, csak a műszerfalat és téged ne lásson kamera. Így nem használható ellened. Pláne ha másik csajt fuvarozol, akkor Melinda sem szakítja le az arcodat. :-)
Smith01-12-2018 21:08:50 // 113282
Mi az hogy romhalmaz teeeeeeee :)
Smith01-12-2018 20:58:35 // 113281
Nem attól félek, hogy ellopják, tudom, hogy nem :) Inkább attól, hogy valami kretén lekoccolja, nekinyitja az ajtót, stb.

Ahogy szoktad is látni, azért állok be olyan "faszul" a parkolóba, hogy ne tudjon senki a közelembe parkolni :) Teljesen ferdén, és olyan távolságot tartva, hogy még egy autó ott már ne férjen el :D

Meg a másik indok, hogy kocka vagyok...
Don Gombóc01-12-2018 19:01:03 // 113280
És miért kell annak működnie ha nem mész vele? Ha ott áll a céges parkolóban vagy otthon? Riasztónak illetve rabló megfigyelőnek felesleges, mert ki lop egy Olasz romhalmazt Peti? :-)
Smith01-12-2018 18:03:36 // 113279
Nem az önkisülés izgat, hanem beépítenék egy első-hátsó cloud-os dashcamet aminek állandó netje lesz, mobil hotspottal, szintén fixre építve. Persze lesz akku őr is, ami lelövi a cuccot ha esik a fesz, ezért lenne jó, ha minél tovább tudna az akku működni. Persze egy ilyen berendezés áramfelvétele nem túl magas, de sok napig, töltés nélkül, télen, kitudja...
Shadin01-12-2018 16:11:16 // 113278
Szerintem az indító akkora áramot vesz fel amekkorára szüksége van és arra elég is a gyári kapacitás és azt sem hinném, hogy jó akkunál az önkisüléssel kalkulálni kellene, nincs számottevő különbség, annyi biztos nem amennyivel drágább a nagy. És ha még behozom ide a generátor töltési képességét is akkor meg is leszek lincselve :-)
Smith01-12-2018 16:07:32 // 113277
Nem amiatt, csak (lehet, hogy ez hülyeség) ha nagyobbat veszek bele, az esetlegesen lassabban is merül le, tovább tartja a töltött állapotát, illetve indítozáskor sem tudja úgy lerántani az önindító.
Shadin01-12-2018 14:36:23 // 113276
Véleményem szerint, ha másfélszer annyiért veszel nagyobb akkut az pont annyi idő alatt fog beszarni, amíg meg jó, addig a gyári méret is pont elég, hacsak nem rángatja egy 2 KW-os autóhifi.
Shadin01-12-2018 14:07:38 // 113275
És a 190 mm magas kell bele.
Csabi01-12-2018 13:06:48 // 113274
315mm hosszú kategória fér bele max, a következő lépcső (353mm) már nem... Ez azt jelenti, hogy a 90Ah-s akksikat már nem kell nézegetnünk...Alatta ok.
Zolesz01-12-2018 12:50:17 // 113273
A helyzetjelző izzót valahogy ki lehet műteni, a kis műanyag "nyelv" nélkül? A jobb oldali a kezemben maradt, de bal oldali is le van törve, csak szépen be volt helyezve a fedél alá a törött rész, de ott simán kijön az izzó.
olahzolee01-12-2018 12:44:39 // 113272
Exide EA852 85Ah 800A
Fizikalisan nem fer bele nagyobb, ez teljesen kitolti a rendelkezesre allo helyet.
(2.0 170lo)
Zselé01-12-2018 09:54:32 // 113271
74Ah-s van nekem, ha jól tudom ez az ajánlott. Eléggé kitölti a tálcát, de beférne még kicsit nagyobb is, talán 90Ah is... csak kérdés, hogy minek ?:)
Smith01-12-2018 09:25:51 // 113270
Ha már itt tartunk, tudja valaki mekkora a legnagyobb akku fizikailag, ami berakható, mondjuk egy 2.0-ba?
Motomi8001-12-2018 05:15:59 // 113269
Igen. Ilyet már olvastam itt is. Nekem igazán szerintem csak az maradt. Bár a cikk szerint meleg inditási gond volt. Nekem tök mindegy, hogy hideg vagy meleg. De kizárás alapon meg kell próbálnom.
Macccy30-11-2018 23:56:10 // 113268
https://totalcar.hu/belsoseg/2018/01/16/basszus_uj_autom_lett/


Akksit vettem ma, holnap berakom. Eddig szerintem gyenge és kicsi volt benne. Ha javul megírom. Ha nem, önindító a következő tipp.
Szabister30-11-2018 21:36:12 // 113267
Ilyen hótálcát használ valaki? Vagy elég lenne egy sima gumiszőnyeg is télire?

klikk
Haddel30-11-2018 20:23:00 // 113266
😃😃 végülis rák a csillagjegyem😃
Smith30-11-2018 17:50:05 // 113265
Na ja, ezen lehet ISO. Ez is marelli?
VKG231!!! (156+75)30-11-2018 15:53:39 // 113264
:D Tudod itt volt az ideje a cserének :)))
Igen, állandójan alkotmányt módosítok, nem lehet bírni velem :DDD Ha valamiből meg lehet ismerni engem, az ez :D
WarbiRunner (Gyuri)30-11-2018 14:49:34 // 113263
Ebből a nick-ből aztán nem jöttem volna rá, hogy kit takar. A Veszprém és az alkotmánymódosítás gyanús lett :-)
VKG231!!! (156+75)30-11-2018 14:43:21 // 113262
Haha, a citroen jumper amivel októberben visszaköltöztettem magam Bp-re kb 50 mp indítózás után indult be. Először 2 hengerrel, a környéket jótékony ködbe borítva. Aztán 2.5... 3... 3.5... mire meglett a 2.8 HDI-nek mind a 4, a Mogyoródi úttól átértem a Margit hídra :D
A km csak annyi volt benne, hogy már nem jelezte ki... :D
De végülis bérelt verda volt, Veszprémig meg újra fel is töltötte az akksit, úgyhogy mire becuccoltam az egész lakást újra beindult. 3 hengerrel :))) De az már egész jó, kevesebbel is lehet alkotmányt módosítani :D
ProdyG30-11-2018 13:48:39 // 113261
Akkor ez nem ugyanaz a dolog. Az enyém sokáig indítózik. De tényleg csak néha. Ha beröffen, akkor azonnal tökéletes minden.
Olyasmi is volt nekem még tavaly, amit te írsz, hogy beröffenés után néhány másodpercig kicsit döcögős volt, mintha külön-külön indultak volna be a hengerek, vagy ilyesmi... de az év elejei hengerfej mizéria óta ez teljesen megszűnt (akkor elég sok mindent szétszedtek, kitakarítottak). Az akkori szerviz óta azonnal tökéletesen jár a motor indításkor, csak ez az önindítózás probléma maradt meg...
Pzk30-11-2018 12:43:57 // 113260
Szia, nem, hanem amit belinkeltem, olyan.
WarbiRunner (Gyuri)30-11-2018 11:38:24 // 113259
Én inkább az 5-10 fokot mondanám. Nekem nem teker többet, egyből beröffen, csak döccen még párat az alapjárat, aztán kisimul. Ilyen volt mikor vettem, nem romlott nem javult. Ha az akksit fullra töltöm előző este, (és a dpf is üres?) akkor nem csinálja. Ma -6-ban semmi, szebben indul mint +6-ban. Annyit még megfigyeltem, hogy mínusz fokokban egy hajszállal (50-100rpm között) magasabbra teszi az alapjárati fordulatot. 5-10 foknál még ezt nem teszi, egyből az üzemi alapjárat van.
OFF alapjárat.. a múltkor ültem a CX-3-ban hidegen. Látszik hogy 10 éve nem benzineztem. Még mindig itt jár a benzines technika, hogy "szivatóval" pörög a motor ezerrel idétlen porszívó hangon :-DDD Jó nekem az emelt fordulaton is 800-on kattogó kormos. Kicsit meglepett, mint valami 30 éves Maruti :-))
ProdyG30-11-2018 11:22:28 // 113258
Nekem is van, amikor sokáig indítózik. elég idegesítő, főleg ha sokan hallják...
Általában hideg motornál, 10-20 fokos külső hőmérséklet környékén. Nagy hidegben nem tapasztalom és nagy melegben sem. Szerintem vannak még ezzel így itt páran, úgy tudom nincs rá egyértelmű megoldás, de majd a többiek megmondják.
Smith30-11-2018 10:20:45 // 113257
Kivetted már a rádiót? Magneti van benne? Ilyen rádió???

Motomi8030-11-2018 10:13:59 // 113256
Én is mindig kivárok. Megvárom amig megáll a tápszivattyú. Mégis hol szépen indul hol nem annyira.
tirex30-11-2018 09:15:50 // 113255
Én hidegen mindig kétszer izzítok abból nem lesz gond és gyönyörűen indul akár -15ben is. Egyébként melegen is várok vele két három másodpercet míg összeszedi magát. Dízelnek ennyi jár.:))
Motomi8030-11-2018 09:09:24 // 113254
Köszi szépen! Melegen szerintem izzítás nélkül is röffenie kéne. Enyém is optimalizálva van. Lehet felkeresem a fickót.
tirex30-11-2018 09:05:35 // 113253
Ezentúl tolatva akarsz járni? :))
Pzk30-11-2018 00:55:35 // 113252
A yatuor is a kék mini iso-n keresztül csatlakozik, tehát kell lennie:
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=77687
https://www.vatera.hu/yatour-mp3-usb-sd-aux-illeszto-fiat-alfa-romeo-lancia-yt-m06-ftb-2480165597.html
Smith29-11-2018 23:35:59 // 113251
Nem tudsz. Magnettin nincs ISO sem, nemhogy mini iso.
Jorjie29-11-2018 22:51:26 // 113250
Nekünk is ugyanez volt a 8V-nél, Manky átírt valamit az ízzításnál, azóta semmi probléma.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.