Itt meg Selmak cartárs a 146 1.9 JTD-jéről írja, hogy "az utángyártott vízmpumpa kb 50 ezer után beállt mint az U-szeg"...
Érdekelne itt az Amorén egy felmérés, kinek meddig bírta a vízpumpája? Típusonként, motoronként lebontva. A saját és más cartárs tapasztalatából kiindulva, ezek után én tuti még 50e km előtt ránézetek.
Tapasztalat híjján megköszönném azt is, ha tanácsot adnátok abban, miket ellenőriztessek, cseréltessek a gyári ajánlással ellentétben korábban?
Forum >> 159
DrB28-11-2009 10:48:48 // 6149
GTPeti27-11-2009 21:49:44 // 6148
Más gyártók ilyenkor visszahívási akciót hírdetnek... (De ha azt nem is, legalább a következő menetrendszerinti csere alkalmával betehetnének egy javított kivitelű pumpát.)
DrB27-11-2009 21:44:40 // 6147
Alulról a harmadik kép szövege:
"Next remove the water pump and replace that, this is important as nearly every time we have had a cam belt fail it has been due to a defective water pump"
Jó lesz figyelni a vízpumpára...
"Next remove the water pump and replace that, this is important as nearly every time we have had a cam belt fail it has been due to a defective water pump"
Jó lesz figyelni a vízpumpára...
DrB26-11-2009 12:30:57 // 6146
Kösz a tanácsot! Utánanéztem, hogy mondják ezeket németül (Umlenkrolle és Spannrolle), s még egyszer rákérdeztem ezekre konkrétan, mert a nevük eddig nem hangzott el. A műhelyvezető a telefonban felvilágosított, hogy igaz, nem mondta, de természetesen ezek is benne vannak a vezérműszíj cseréjében.
Erhard 242 (Pure Energy)26-11-2009 10:16:04 // 6145
Mindenféle kép cseréltesd ki a vezető és feszítőgörgőt is!!! Kösd az ebet a karóhoz :)
DrB26-11-2009 09:57:21 // 6144
Ma újra felhívtam a márkazservízt, még egyszer rákérdeztem, akkor pontosan mit is cserélnek? A következőket:
vízpumpa
vezérműszíj
hengerfej a szelepekkel együtt
Kérdeztem, mi a helyzet a görgőkkel és az ékszíjjal? Szerintük azok még rendben vannak. Nem az az ésszerű, hogy ilyenkor kompletten cseréli az ember a vezérlést??? Mondtam nekik, azért azokat is cseréljék ki szépen. Azt hiszem, ha kész a vas jobb szervíz után nézek.
A németországi castársak segítségét kérném megint. Tudtok ajánlani olyan itteni alfás online közösséget, ahol rá tudok kérdezni, a lakóhelyem közelében hol van megbízható Alfa szervíz?
Ja, és ráadásként lecseréltetem velük az első megkopott emblémát is, meg a téli gumik is felkerülnek végre.
vízpumpa
vezérműszíj
hengerfej a szelepekkel együtt
Kérdeztem, mi a helyzet a görgőkkel és az ékszíjjal? Szerintük azok még rendben vannak. Nem az az ésszerű, hogy ilyenkor kompletten cseréli az ember a vezérlést??? Mondtam nekik, azért azokat is cseréljék ki szépen. Azt hiszem, ha kész a vas jobb szervíz után nézek.
A németországi castársak segítségét kérném megint. Tudtok ajánlani olyan itteni alfás online közösséget, ahol rá tudok kérdezni, a lakóhelyem közelében hol van megbízható Alfa szervíz?
Ja, és ráadásként lecseréltetem velük az első megkopott emblémát is, meg a téli gumik is felkerülnek végre.
Erhard 242 (Pure Energy)26-11-2009 09:29:40 // 6143
én elmentem már 60e utángyártottal...
isa15626-11-2009 07:02:07 // 6142
Akkor az már tiszta, hogy a gyári pumpa olyan amilyen. De kinek van tapasztalata arról, hogy a nem gyári többet fog elfutni? Ment már valaki 50 e km-t más gyártmánnyal? És ha még annyit sem?
DrB26-11-2009 06:41:57 // 6141
Ich bin Ihnen, Herr Habics, sehr dankbar! ;)
GTPeti26-11-2009 00:26:29 // 6140
Tudja.
Zahnriemen (= vezérműszíj)
Spannrolle
Keilriemen
;)
Zahnriemen (= vezérműszíj)
Spannrolle
Keilriemen
;)
DrB26-11-2009 00:17:01 // 6139
Tudja a németországi cartársak közül valaki, hogy vannak németül az alábbi szavak? Holnap rájuk kérdeznék, mindent cserélnek-e? Sajnos, nincs mellettem műszaki szótár:
vezérlés
görgő
ékszíj
vezérlés
görgő
ékszíj
DrB26-11-2009 00:09:49 // 6138
Elképzelhetőnek tartjátok, hogy a szelepek nem sérültek? Arról nem esett szó a telefonos megbeszélésben, hogy azokat is cserélnék.
Illetve lehet az, hogy csak a vezérműszíj lesz új, de a görgők, és az ékszíj és annak görgőit maradnak a régiek???
Illetve lehet az, hogy csak a vezérműszíj lesz új, de a görgők, és az ékszíj és annak görgőit maradnak a régiek???
DrB26-11-2009 00:06:30 // 6137
Hát ez lesz, 50 km-enként csere...
Mivel most gariba cserélik, nem szabhatom meg, hogy mi kerüljön bele, csak a gyári jön szóba.
Mivel most gariba cserélik, nem szabhatom meg, hogy mi kerüljön bele, csak a gyári jön szóba.
GTPeti25-11-2009 22:47:23 // 6136
Nekem a lent olvasot(tak) bőven elég lenne, hogy erre rendezkedjek be. Na meg az első cserétől kezdve nem gyári ficcenne be, az tuti.
(Erről szoktam amúgy beszélni. Attól, hogy vmi gyári, még létezhet nála jobb is.)
(Erről szoktam amúgy beszélni. Attól, hogy vmi gyári, még létezhet nála jobb is.)
DrB25-11-2009 22:26:31 // 6135
Ezek szerint ajánlatos 50 e km-enként vízpumpát cseréltetni a 159-ben???
DrB25-11-2009 22:25:23 // 6134
Ez megnyugtatóan hangzik.
isa15625-11-2009 19:33:17 // 6133
Akkor én olcsón megúsztam. 55 e km-nél felugrott a vízhőfokom maxra, szerencsére pont ott ahol Csőri cartárs rendel. Megdöbbentő milyen állapotban volt a vízpumpám. Nem is tudom mennyit lehet egy ilyen szutyok alkatrésszel nyugodtan elmenni. Legyen a gyengéje egy összetett új fejlesztésü alkatrész, de ne egy tengely csapággyal meg szimeringel, vagy mivel. Nem ilyen bagatel dolgokon kellene elcsúsznia.
lackó15625-11-2009 18:42:19 // 6132
Szeva srácok.
Szakmai kérdésem lenne.
A 159 gyári cd kér kódot üzembe helyezéskor?
Szakmai kérdésem lenne.
A 159 gyári cd kér kódot üzembe helyezéskor?
Erhard 242 (Pure Energy)25-11-2009 18:33:20 // 6131
persze ha kap új hengerfejet no para jobb lesz mint a régi :) én úgy védekezem hogy nem gyári vízpumpát kap :P egyébként sehogy sem tudod ellenőrizni esetleg ha folyat akkor hiányzik a tartályból a hűtővíz...
DrB25-11-2009 18:28:22 // 6130
Az esetemben akkor cserélik a komplett vezérlést, azaz a görgőket, stb. is? (A németem még nem tart ott, h ilyen autós szakszöveget kompletten megértsek.)
Ha a gyári vízpumpa gyenge pont - gondolom, megint gyári kerül bele -, hogy lehetek elővigyázatos? 50 e km-ként ellenőriztessem?
Ilyen hiba után korrektül rendbe lehet rakni a motort? Olyan lesz, mint előtte?
Ha a gyári vízpumpa gyenge pont - gondolom, megint gyári kerül bele -, hogy lehetek elővigyázatos? 50 e km-ként ellenőriztessem?
Ilyen hiba után korrektül rendbe lehet rakni a motort? Olyan lesz, mint előtte?
Erhard 242 (Pure Energy)25-11-2009 16:28:42 // 6129
na igen a gyári vízpumpa gyenge pont :((
DrB25-11-2009 16:21:51 // 6128
Némiképp tisztult a helyzet és én is nyugodtabb vagyok már.
Megvan a pontos diagnózis. A vízpumpa szart be, emiatt szakadt el a vezérműszíj, s ugrott át a vezérlés, stb. Új hengerfejek kellenek és természetesen vízpumpa, vezérműszíj, stb. A garanciát nyújtó cég fedezi a szerződés szerint az anyagköltség 100% és a munkadíj 80%-át. Így 300-400 Eurót kell fizetnem. Kb. a jövő hét közepére készül el a vas.
Megvan a pontos diagnózis. A vízpumpa szart be, emiatt szakadt el a vezérműszíj, s ugrott át a vezérlés, stb. Új hengerfejek kellenek és természetesen vízpumpa, vezérműszíj, stb. A garanciát nyújtó cég fedezi a szerződés szerint az anyagköltség 100% és a munkadíj 80%-át. Így 300-400 Eurót kell fizetnem. Kb. a jövő hét közepére készül el a vas.
Erhard 242 (Pure Energy)25-11-2009 15:13:09 // 6127
1-2 nap attól függ van e alkatrész raktáron...
Tommi25-11-2009 15:06:30 // 6126
A fogyasztóvédelem viszont jó ötlet, velük mindenképpen vedd fel a kapcsolatot. Általában félnek tőlük, mint a tűztől :) Készíts össze mindent (szervízkönyv, számlák, minden, a szervízeléssel kapcsolatos dokumentáció), érdemes e-mailben/faxon kommunikálni a szervízzel, kereskedővel, stb... szóval mindenkivel, mert annak nyoma van (vagy ha telefon, akkor felvenni a beszélgetést).
Szóval amit lehet, rakj össze a fogyasztóvédelmiseknek és "készen" menj oda, ne úgy, hogy "valahogy valamit kéne csinálni" :) Ja, és nem árt egy ilyen témában profi ügyvéd sem :)
Szóval amit lehet, rakj össze a fogyasztóvédelmiseknek és "készen" menj oda, ne úgy, hogy "valahogy valamit kéne csinálni" :) Ja, és nem árt egy ilyen témában profi ügyvéd sem :)
Tommi25-11-2009 15:02:23 // 6125
Csak halkan jegyzem meg, nincs olyan jogi kategória, hogy "méltányosságot vállal" :)
DrB25-11-2009 14:49:15 // 6124
A gari leírásában benne van, hogy mint hibát, ezt is fedezi. Remélem, így is lesz. Mennyi ideig tart egy ilyen javítás? Karácsony hetére el kellene készülnie.
DrB25-11-2009 14:47:41 // 6123
2006 decemberi a vas, most van benne 67 ezer km. 58 ezer km-rel vettem júliusban. Rá két hétre megcsináltattam a 60 ezer km-es kötelező szervízt ugyanennél a márkakereskedőnél, ahol most is van. Néha odalépek neki, de nem hajtom, mint az ökör...
Ja, még egy adalék. Persze, ez lehet, hogy független a mostani hibától. Korábban itt és a Dízelmániában is írtam a 6. fokozatban 2500-3000 rpm közötti ritkán jelentkező "bedadogásról". Erre is rákérdeztem, a válasz az volt, igaz, ilyet nem mondhatnának, de ez normális, nem kell miatta aggódni...
Ja, még egy adalék. Persze, ez lehet, hogy független a mostani hibától. Korábban itt és a Dízelmániában is írtam a 6. fokozatban 2500-3000 rpm közötti ritkán jelentkező "bedadogásról". Erre is rákérdeztem, a válasz az volt, igaz, ilyet nem mondhatnának, de ez normális, nem kell miatta aggódni...
Erhard 242 (Pure Energy)25-11-2009 14:29:05 // 6122
de a használtautó gari fedezni fogja....
BeeGee25-11-2009 14:27:26 // 6121
Szerintem készülj fogyasztóvédelemmel is. Ha igaz amit írsz (csereperiódus) és betartottad a szervizeket, akkor a gyárnak kell érte felelnie. De legalább méltányosságot kellene vállalnia.
Erhard 242 (Pure Energy)25-11-2009 14:13:40 // 6120
ott kint? 2-3e euro lehet...
DrB25-11-2009 14:01:07 // 6119
Használtautó garancia van rá, még 1,5 évig. Remélem, rendesen fedezi is a várható költségeimet. Mekkora összegre számíthatok a várható javításért?
DrB25-11-2009 13:58:48 // 6118
Kb. öt perce voltam úton a vassal, mikor megváltozott a hangja, ekkor olyan 100kmh-val mehettem. Semmi komolyabb gyorsítás nem előzte meg, még hideg volt a motor, eleve vigyáztam rá. Aztán félreálltam, motor leállít, majd másodikra sikeresen újra elindít. Majd mikor visszaindultam haza, s fordultam ki a parkolóból, eleve nagyon finoman gyorsítva, akkor állt le végleg. Ekkor mehettem 60 kmh körül.
Corn25-11-2009 13:57:55 // 6117
Én is kaptam hírt a szervizben pihenő autómról.
A történet: hidegen egyenetlen alapjárat volt az elsődleges probléma, amiről szeptemberben kiderítették, hogy az egyik hengerben karcsú kompresszió okozza. Az importőr jóváhagyása kellett a hengerfej leszedésére, ami hetek után meg is érkezett, ekkor visszavittem a kocsit a szervizbe. Hengerfej leszedés után diagnózis: felújítás szükséges (hogy ez ebben az esetben egy 44ezer km-es autónál mit takar, azt nem tudom). Az importőr jóváhagyása kellett ehhez is, mostanra megérkeztek az alkatrészek, 1-2 napon belül visszakerül a motor az autóba az ígéret szerint. Holnapután lesz 4 hete, hogy a szervizben van, szóval lassan ideje...
További megoldandó hibák:
- álló helyzetben és kis sebességnél (parkoláskor) érintésre remegő kormány és kaszni, vsz. a típushibaként jelentkező kormánymű-para
- bal első lengéscsillapító kezd sziszegni, még gariban akarom cseréltetni
- a betétcsere óta nyikorgó, és kis sebességnél erősen fékezve durva hangot adó (mintha homok lenne a tárcsán) fék, a Fireblade-emnek szinterbetétekkel volt ilyen hangja, ette is a tárcsát gyorsan...
Mostanra jutottam oda, hogy szégyenszemre a tököm végleg tele van az autóval. 44ezer kilométer és 2,5 év alatt annyit szoptam vele, hogy azt nem kívánom senkinek. Nyár óta kb. 1.000 km-t tudtam vele menni, annyit volt szervizben. Májusig garis, pillanatnyilag azon gondolkozom, hogy még a gari lejárta előtt adom el - később még a felgyújtani is gazdaságosabb lenne, mint használni.
A történet: hidegen egyenetlen alapjárat volt az elsődleges probléma, amiről szeptemberben kiderítették, hogy az egyik hengerben karcsú kompresszió okozza. Az importőr jóváhagyása kellett a hengerfej leszedésére, ami hetek után meg is érkezett, ekkor visszavittem a kocsit a szervizbe. Hengerfej leszedés után diagnózis: felújítás szükséges (hogy ez ebben az esetben egy 44ezer km-es autónál mit takar, azt nem tudom). Az importőr jóváhagyása kellett ehhez is, mostanra megérkeztek az alkatrészek, 1-2 napon belül visszakerül a motor az autóba az ígéret szerint. Holnapután lesz 4 hete, hogy a szervizben van, szóval lassan ideje...
További megoldandó hibák:
- álló helyzetben és kis sebességnél (parkoláskor) érintésre remegő kormány és kaszni, vsz. a típushibaként jelentkező kormánymű-para
- bal első lengéscsillapító kezd sziszegni, még gariban akarom cseréltetni
- a betétcsere óta nyikorgó, és kis sebességnél erősen fékezve durva hangot adó (mintha homok lenne a tárcsán) fék, a Fireblade-emnek szinterbetétekkel volt ilyen hangja, ette is a tárcsát gyorsan...
Mostanra jutottam oda, hogy szégyenszemre a tököm végleg tele van az autóval. 44ezer kilométer és 2,5 év alatt annyit szoptam vele, hogy azt nem kívánom senkinek. Nyár óta kb. 1.000 km-t tudtam vele menni, annyit volt szervizben. Májusig garis, pillanatnyilag azon gondolkozom, hogy még a gari lejárta előtt adom el - később még a felgyújtani is gazdaságosabb lenne, mint használni.
Ferke25-11-2009 13:50:21 // 6116
Ja, ez a fura hang+nehezen indulás nagyon úgy néz ki, mintha először csak odébb ugrott volna...hú de kva bosszantó lehet:(
Erhard 242 (Pure Energy)25-11-2009 13:44:52 // 6115
lassan 100e...
Ferke25-11-2009 13:40:44 // 6114
Mennyi van a Tiedben most? Meddig vártál?:)
Erhard 242 (Pure Energy)25-11-2009 13:39:06 // 6113
én már le is rendeltem a múlt héten a vezérlés + vízpumpa + hosszbordásszettet nem várok tovább...
Erhard 242 (Pure Energy)25-11-2009 13:37:47 // 6112
eh átugrott a vezérlés aztán meg elszakadt :((( ha garanciális akkor semmi probléma ha nem akkor vezérlés csere meg 20 szelep legrosszabb esetben....
Ferke25-11-2009 13:35:53 // 6111
Ha vezérlés ment el, és nem te állítottad le, hanem magától állt le, akkor lehet aufgelöst.
60-nál marhára nem kéne bekövetkeznie, de én lassan már semmin nem csodálkozom...:((
60-nál marhára nem kéne bekövetkeznie, de én lassan már semmin nem csodálkozom...:((
DrB25-11-2009 13:22:28 // 6110
Na szóval. Szombat délelőtt került a vas a szervízbe. Akkor nem tudtak ránézni, e hét elejére igérték. Most hívtak. Amennyire értettem németül, a következő a helyzet. Még nem tudják, mi a baj pontosan, amit eddig kiderítettek, hogy a vezérműszíj "aufgelöst", ezt a szót használta, ami szertefoszlikot jelent. Gondolom, szakadást érthet alatta. Illetve azt mondta, hogy átugrott, gondolom a vezérlésre gondol vagy mire, nem vagyok otthon a témában. Egyelőre várnak arra a szakira, aki az ilyen problémákhoz ért, majd az megmondja, konkrétan mi a hiba, mit lehet csinálni...
Azt is mondta a műhelyvezető, hogy érdemben nem tudnak többet ma, mint szombaton, mikor bevittem a vasat. Akkor egyébként annyi történt, hogy a szaki, aki átvette, csak belenézett a motortérbe. Beindítani nem tudtuk, mert a vontatások miatt lemerült az akksi. Szerintem csak ma néztek rá először, s gondolom, csak a vezérműszíjra. S most várnak az erre szakosodott szerelőjükre.
A vasban most van 60 ezer km, 3 éves lesz decemberben. Ezek valós adatok. 120e km-nél vagy öt év után kellene cserélni a gyári előírás szerint. Kb. mindkettőnek a felénél tartok... :(
Ahogy korábban írtam, először csak a motor hangja változott meg, de még ment, az ereje sem csökkent látványosan. Aztán hamar félreálltam, leállítottam a motort. Majd próbáltam beindítani. Elsőre nem sikerült, de másodjára igen, s maradt a megváltozott hang. Aztán visszafordultam, remélve, haza tudom vinni a vasat, de kb. 100 m után végleg leállt a motor. Ekkor max. 40-50 kmh-val mehettem, ha ez számíthat az okozott kár esetén.
Lövésem nincs az autótechnikához. Szóval, mire készülhetek?
Azt is mondta a műhelyvezető, hogy érdemben nem tudnak többet ma, mint szombaton, mikor bevittem a vasat. Akkor egyébként annyi történt, hogy a szaki, aki átvette, csak belenézett a motortérbe. Beindítani nem tudtuk, mert a vontatások miatt lemerült az akksi. Szerintem csak ma néztek rá először, s gondolom, csak a vezérműszíjra. S most várnak az erre szakosodott szerelőjükre.
A vasban most van 60 ezer km, 3 éves lesz decemberben. Ezek valós adatok. 120e km-nél vagy öt év után kellene cserélni a gyári előírás szerint. Kb. mindkettőnek a felénél tartok... :(
Ahogy korábban írtam, először csak a motor hangja változott meg, de még ment, az ereje sem csökkent látványosan. Aztán hamar félreálltam, leállítottam a motort. Majd próbáltam beindítani. Elsőre nem sikerült, de másodjára igen, s maradt a megváltozott hang. Aztán visszafordultam, remélve, haza tudom vinni a vasat, de kb. 100 m után végleg leállt a motor. Ekkor max. 40-50 kmh-val mehettem, ha ez számíthat az okozott kár esetén.
Lövésem nincs az autótechnikához. Szóval, mire készülhetek?
Erhard 242 (Pure Energy)24-11-2009 21:59:19 // 6109
szerintem a 105 le egy igazi fostaliga az 1400kg-hoz és vicces azt mondani rá hogy racionális ...
Vikking 31124-11-2009 18:09:44 // 6108
Ezt én gondolom így :) Szerintem egy Ferrari tök kussban már nem lenne az igazi :)
Longman24-11-2009 16:33:18 // 6107
ööö, én beszéltem itt német autóról (pl. az említett Skodáról), de csak amiatt hogy hasonló súlyú/teljesítményű géppel mint a 159 TBi, nekem kedvezőbb fogyasztásaim voltak, ami miatt nem érzem 100%-ig hitelesnek a megadott adatokat az Alfa esetében. Tehát nem fikáztam inkább megvédeni akartam a 159-est ezzel, magyarul hogy szerintem jóval kevesebbel is el lehetne járni vele.
Hamár OFF:
Az új 1.6 CR dízelmotorról csak annyit, hogy mikor 1.9PDTDi-nek hívták, akkor kevesebben húzták rá a szájukat, pedig mindkét motor adatai egyeznek: 105Le/250 Nm.
Hamár OFF:
Az új 1.6 CR dízelmotorról csak annyit, hogy mikor 1.9PDTDi-nek hívták, akkor kevesebben húzták rá a szájukat, pedig mindkét motor adatai egyeznek: 105Le/250 Nm.
Erhard 242 (Pure Energy)24-11-2009 16:20:50 // 6106
úgy is itt volt téma a német autók ajnározása na meg az olasz fikázása ...a mai cikk az új Octavia Kombiról: "Mire elég a 105 lóerős, takarékosnak tűnő, 1,6-os dízelmotor a közel kéttonnásra pakolható családi kombiban? Nagy autó kicsike dízelmotorral. Racionális választás"
nyüheheheeeeheh
1400kg az autó alap esetben....
nyüheheheeeeheh
1400kg az autó alap esetben....
Ferko24-11-2009 10:32:13 // 6105
Ferko leírta, hogy morog a 2.4 JTD, erre leírtam, hogy a kutya morogjon, ne az ótó, ha már a hangjával bizonyítani akarja hogy erős.
Tévedés Vikk, én nem a hangjával akarom bizonyítani, hogy erős. Én ilyet nem mondtam és nem is vallottam soha, hogy egy autó a hangjától erős. Te hol olvastál ilyet?:-)
Tévedés Vikk, én nem a hangjával akarom bizonyítani, hogy erős. Én ilyet nem mondtam és nem is vallottam soha, hogy egy autó a hangjától erős. Te hol olvastál ilyet?:-)
Erhard 242 (Pure Energy)23-11-2009 18:32:16 // 6103
hüle nekem kéne benyás...egy quattroporte vagy egy coupe :DDD jah sörözésre készülni már nyomja az agyamat a sok agysejt pusztítani kéne :P
Vikking 31123-11-2009 18:30:35 // 6102
Ühüm. Ezt most így milyen alapon?
Egyébként köszi, minden rendben van a barátnőmmel, köszi hogy kíváncsi vagy rá.
Egyébként köszi, minden rendben van a barátnőmmel, köszi hogy kíváncsi vagy rá.
Szabi(kispalinagyobbikfia)23-11-2009 18:28:23 // 6101
hallod... irogass csak szépen tovább meg okoskodj... aztán vedd el az első nőt aki szétteszi a lábait... :D:D:D
Vikking 31123-11-2009 18:26:34 // 6100
Minek? :D Én írtam őket :DDDDDDDD Csak van róla fogalmam hogy mit írtam és milyen szándékkal :DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
540
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV