Forum >> 159
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2010 20:32:41 // 7715
na mi van itt? sehol egy motorcontrol fail? eldugult DPF? recsegő kormánymű? :)
Grando25-08-2010 14:22:50 // 7713
A gyári:
215/55 R16 93V
;)))
215/55 R16 93V
;)))
W.25-08-2010 13:23:29 // 7712
Vettem a vasra 16"-os gyári felniket télire. Milyen méretű gumit kell rá tenni?
sparco24-08-2010 21:18:17 // 7711
Van 159-re alig használt, téli gumi garn, lemezfelnivel. Ha érdekel valakit, írjon az üzifalamra. LASSAN, DE ITT A TÉL!!! :D
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2010 18:16:07 // 7710
no Alfinak is ugyan az a LMM-je van mint nekem szóval az Eper van elkúrva ismételten :P
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2010 11:03:11 // 7709
oh jeah...az Eper szerinti LMM köszönő viszonyban sincs a gyárilag benne lévővel ...most melyiket rendeljem? :)
ALFI15622-08-2010 09:17:20 // 7708
Akkor te miért nem a target-et rakattad be?
Erhard 242 (Pure Energy)22-08-2010 09:10:54 // 7707
igen...csak a számát nem ütöttük be..
GEORGE22-08-2010 01:09:51 // 7706
A Target lazán lenyomta a Leaser Interceptor....egy 20-al drágább a kétfejes és működik parkolóradarként is!!
GEORGE22-08-2010 01:08:47 // 7705
nekem Leaser interceptor van. És parkolósegédként van megnevezve.
Ha bekapcsolom és a szenzor elé álsz elkezd csipogni, majd ahogy közelitesz felé egyre gyorsabban.
Ilyenkor mit csinál nálatok a rendőr???
Ha bekapcsolom és a szenzor elé álsz elkezd csipogni, majd ahogy közelitesz felé egyre gyorsabban.
Ilyenkor mit csinál nálatok a rendőr???
ALFI15621-08-2010 23:30:33 // 7704
Akkor csak beraktál egy újat próbaképpen?
Erhard 242 (Pure Energy)21-08-2010 19:10:13 // 7703
előbb ki kell deríteni miért csak a felét mérte a LMM....vagy az a rossz vagy valaminek a folyománya...
GTPeti21-08-2010 11:53:46 // 7702
még
Erhard 242 (Pure Energy)21-08-2010 11:37:04 // 7701
nem
ALFI15620-08-2010 22:15:41 // 7700
Nem új a légtömegmérőd?
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2010 19:59:04 // 7699
látod...Gábor barátom feléd járt :)
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2010 19:58:24 // 7698
20%-ot? ilyet ki írt a felét tudta a névleges értéknek..mivel mér az alapján kapja a levegő mennyiséget ezért közvetve szállítja a levegőt azaz szabályozza...
GTPeti20-08-2010 19:57:59 // 7697
Amúgy Németországban jártatok és nem is szóltál? :)))))))))))))
GTPeti20-08-2010 19:51:13 // 7696
Bocs, de ez a "csak 20%-ot szállított" nagyon bántott a szemem. 20%-hoz tartozó jelet szolgáltatott. Az LMM-nem szállít, hanem mér és adatot továbbít.
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2010 19:46:46 // 7695
közvetve szállít így tetszik? :)
GTPeti20-08-2010 19:43:04 // 7694
Az LMM nem levegőt szállít, hanem áthaladó légmennyiséget mér. Akkor szállítana, ha egy propeller lenne benne. :)
DrB20-08-2010 19:36:09 // 7693
Az aksi témához még annyit, hogy nálam 3 évesen adta meg magát az eredeti gyári akku. Persze, nem tudom, mennyit állt a kereskedésben, ahol vettem. Aztán a több napos állás az előző tél tartós -10-20 fokjában sem tett jót neki...
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2010 14:09:19 // 7692
bocs az EU-n belül :)
Kareszka198420-08-2010 14:01:13 // 7691
itt még a felakasztott CD-ért is büntetnek, szóval csak óvatosan ;)
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2010 13:56:19 // 7690
No a tegnapi rakoncátlankodás hatására megejtettük Banánnal a tesztet. Noti fel a csatira és kiválasztottuk az EGR, Turbónyomás, LMM, DPF értékeket, a DPF 84%-on volt...elkerülő 1,2,3,4-ben szépen ment aztán 120-nál 5-6-ban rángatás, vissza lassulás a LMM a névleges érték felét tudta szállítani aztán vissza 4-be padlógáz nincs rángatás, 170-nél 5-6-ban 40-50mp múlva utolérte a LMM a névleges értéket a tényleges....körforgalom vissza nagy gáz a DPF 86%-on sima 1,2,3,4,5,6 az autó robog 220-szal kb 10km-en keresztül semmi hiba közben a DPF 20%!
Nagyon úgy néz ki hogy a LMM rossz mert bizonyos tartományban a felét szállítja a levegőnek mint ami kéne...a DPF tisztítását nem vettük észre menet dinamikában és mivel 20%-ra kipucolta nincs eltömődve...az összes mért adat ezen kívül megegyezett a névleges értékkel tehát minden más ok!
Ez a teszt természetesen Németországban zajlott :)
Nagyon úgy néz ki hogy a LMM rossz mert bizonyos tartományban a felét szállítja a levegőnek mint ami kéne...a DPF tisztítását nem vettük észre menet dinamikában és mivel 20%-ra kipucolta nincs eltömődve...az összes mért adat ezen kívül megegyezett a névleges értékkel tehát minden más ok!
Ez a teszt természetesen Németországban zajlott :)
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2010 13:44:59 // 7689
Target LT400 hivatalosan európában kapunyitó tehát ezt lehet alkalmazni bármelyik európai országban...csak ennek van ilyen megnevezése! Én ilyet fogok venni mert frissíthető a szoftvere, tudja blokkolni az összes lézert és viszonylag árbarát 110-120e ft beépítve egy kétfejes előre ...
Kareszka198420-08-2010 13:34:32 // 7688
azt nemtommm :D :P
.....20-08-2010 13:28:56 // 7687
ok, köszi, nem megyünk arra :) ,de milyet vegyek?
Kareszka198420-08-2010 12:25:41 // 7686
ha erre jöttök felénk, jobb lesz otthon hagyni mindenféle lézerblokkolót/radardetektort!!!!
Nálunk a rendőrnek jogában áll átkutatni a kocsit, ha fenn áll a gyanú, hogy van benne ilyen ketyere, annak ellenére, hogy nem müködik. A bírság 300eurónál kezdődik... :)
Nálunk a rendőrnek jogában áll átkutatni a kocsit, ha fenn áll a gyanú, hogy van benne ilyen ketyere, annak ellenére, hogy nem müködik. A bírság 300eurónál kezdődik... :)
.....20-08-2010 12:15:50 // 7685
Milyen lézerblokkolót érdemes venni? Mi a tapasztalat ez-ügyben? véleményetek erről?
enká19-08-2010 22:59:16 // 7684
Na ezen az órán hiányoztam én a suliból :))).
Erhard 242 (Pure Energy)19-08-2010 22:56:36 // 7683
egyébként persze hogy kezd villogni az ABS vissza jelző mivel külön kapja a tápot és ha nincs meg a kellő feszkó egyből visít :)
Erhard 242 (Pure Energy)19-08-2010 22:55:22 // 7682
neked legalább kibírt 4 és fél évet :) Mondtam már hogy az Exide kezd lealacsonyodni a Jászakku szintjére :DDD
enká19-08-2010 22:43:55 // 7681
Hümm. Lehet megmosolyogtató, amit most írok, de hat év dízel alfa tapasztalata vezeti most soraim, vagy mi :).
Ma akkumulátort cseréltem a gépben. Miért is érdekes ez?
Pár hónapja jelezgetett mindenféle hibát indításkor a gép (abs, filter, dbc, meg mittudoménmégmit; ráadásul ezeket is hol egyenként, hol csokorba szedve, hol így, hol úgy). Ezek a hibák nem éltek igazán, csak felvillantak indításkor, így pl. benneteket nem is fárasztottalak velük. Azért persze hívtam az előző tulajt, nézegettem neten a hibajelenségeket, szöszölgettem külföldi alfás oldalakon. Aztán egyszer csak az egyik kollégám benézett a motortérbe és valami isteni sugallattól vezérelve megmozgatta az akkumulátor hátsó, eldugott sarujának csatlakozását. Nos, lötyögött. Az aksit 220-ról korrektül feltöltöttük, a sarut meghúztuk: a felvillanó hibaüzenetek a múlt ködébe vesztek. Tán igazak sem voltak...
A ma reggeli indításkor - régi barátként - újra rámkacsintott egy abs és vmi system protect, meg kissé tovább is kellett nyomnom a gombot a szokásosnál. Hümm. Aztán kora délután már be sem indult a drága, csak nyösszentett egy végtelenül szomorkásat. (Gyári) aksi ki, új aksi be: pöccre indul, és semmi dekadens hangvételű kósza üzenet.
A 159-esem most négy és fél éves.
A 156-os mjetem négy és fél évesen állt meg szülővárosom főterén, mert örökre elfogyott a gyári akksija.
Ezek után mondja valaki, hogy nem kiszámítható és következetes az olasz gépjárműgyártás:).
Hacsak egyikőtöknek segítettem most akár egyetlen problémája megoldásában, már nem éltem, azaz ööö..., nem írtam hiába. (Persze a hálátok tárgyiasulhat egy palack finom félszáraz fehér formájában is. Címem az oldalamon :P.)
Ma akkumulátort cseréltem a gépben. Miért is érdekes ez?
Pár hónapja jelezgetett mindenféle hibát indításkor a gép (abs, filter, dbc, meg mittudoménmégmit; ráadásul ezeket is hol egyenként, hol csokorba szedve, hol így, hol úgy). Ezek a hibák nem éltek igazán, csak felvillantak indításkor, így pl. benneteket nem is fárasztottalak velük. Azért persze hívtam az előző tulajt, nézegettem neten a hibajelenségeket, szöszölgettem külföldi alfás oldalakon. Aztán egyszer csak az egyik kollégám benézett a motortérbe és valami isteni sugallattól vezérelve megmozgatta az akkumulátor hátsó, eldugott sarujának csatlakozását. Nos, lötyögött. Az aksit 220-ról korrektül feltöltöttük, a sarut meghúztuk: a felvillanó hibaüzenetek a múlt ködébe vesztek. Tán igazak sem voltak...
A ma reggeli indításkor - régi barátként - újra rámkacsintott egy abs és vmi system protect, meg kissé tovább is kellett nyomnom a gombot a szokásosnál. Hümm. Aztán kora délután már be sem indult a drága, csak nyösszentett egy végtelenül szomorkásat. (Gyári) aksi ki, új aksi be: pöccre indul, és semmi dekadens hangvételű kósza üzenet.
A 159-esem most négy és fél éves.
A 156-os mjetem négy és fél évesen állt meg szülővárosom főterén, mert örökre elfogyott a gyári akksija.
Ezek után mondja valaki, hogy nem kiszámítható és következetes az olasz gépjárműgyártás:).
Hacsak egyikőtöknek segítettem most akár egyetlen problémája megoldásában, már nem éltem, azaz ööö..., nem írtam hiába. (Persze a hálátok tárgyiasulhat egy palack finom félszáraz fehér formájában is. Címem az oldalamon :P.)
Erhard 242 (Pure Energy)19-08-2010 21:57:38 // 7680
ez spec biztos nem annak a baja...adott tartományban nem jó valami nem mechanikai hiba ...asszonynak úgy is kell lassan valami autó én GT-re gondoltam vagy 147-re...persze euro 3 szigorúan :)
GTPeti19-08-2010 21:54:45 // 7679
Szépen is mutatnál az Amorén egy ötössel... ://
Nagyon esedékes lenne már az ördögi szerkezet eltávolítása az autódból... Előtte a "sima" JTD-kkel nem volt semmi gond. Mikor a bmw-k halomra álltak az út szélén. :))
Nagyon esedékes lenne már az ördögi szerkezet eltávolítása az autódból... Előtte a "sima" JTD-kkel nem volt semmi gond. Mikor a bmw-k halomra álltak az út szélén. :))
Erhard 242 (Pure Energy)19-08-2010 21:38:12 // 7678
ne legyen kellemes ünnepem holnap megyek mérni menet közben az adatokat Banánnal mivel ma előjött a pályán ugyan az a tünet mikor új LMM-vel nem ment többel az autó mint 160 s közben rángatás majd vissza lassulás 120-ra...1x írt ki hibát a comuter LMM/MAP/Vákumszabályzó akkor kemény 80-nal tudtam csak menni lehúzott LMM röpült, akkor vettem egy új LMM-őt aminek nem lett beütve az új száma akkor csinálta hogy 5-6-ban nem ment többel mint 160 és rángatott...holnap rámérünk a LMM-re meg a nagynyomású-ra meg a MAP-ra is....kivi leszek...jövő 7en jön az új DPF is...miért nem vettem Bökőt? a barátomnak semmi baja sincs vele :)
enká19-08-2010 20:56:04 // 7677
yapp, sajnos, felnirokonok vagyunk lopellékkel :)
GabCsi19-08-2010 19:30:23 // 7675
mer opel :D
Erhard 242 (Pure Energy)19-08-2010 16:40:32 // 7673
van ha kérnek :)
Erhard 242 (Pure Energy)19-08-2010 16:40:05 // 7672
mert hüle az osztókör :P
enká19-08-2010 16:22:04 // 7671
yoyo :)
A 159-es 2,4-es, 17 collos gyári alfa felni paramétereit jól tudom:
17 / 7,5 és 5x110? Az ET szám az mennyi, skacok? 40?
És miért van rettentő kevés ebből a méretből? :( Pl. ebből sem látok ilyet, pedig kép alapján tetszik
AEZ intenso
A 159-es 2,4-es, 17 collos gyári alfa felni paramétereit jól tudom:
17 / 7,5 és 5x110? Az ET szám az mennyi, skacok? 40?
És miért van rettentő kevés ebből a méretből? :( Pl. ebből sem látok ilyet, pedig kép alapján tetszik
AEZ intenso
enká19-08-2010 16:20:11 // 7670
Okkamokka, azt hittem van ilyesmid a boltban, azért szólítottalak meg :). Bár lehet ez a szelep csak tisztítós, és alkatrészként nem is kapható. Mindegy, a napokban kiderül, mi merre hány méter. Catacleant még valszeg dobok a gépbe és aztán kivárás. Annak örülök, hogy neked se ment bele 6,4 liter :), talán mégsem egy kövér patkány rejtőzik a motorteremben :).
Erhard 242 (Pure Energy)19-08-2010 07:20:20 // 7669
hali ...meglesem neked mibe fáj.... sok helyen még mindig 5w40-et ajánlanak :( a könyv is el van cseszve én is megvettem a 6,5L olajat 6L-nél néztük meg a nívót plusz 1,5cm volt :) le kellett engedni....
GTPeti18-08-2010 22:17:40 // 7668
Helyes. Az biztos, hogy én (sem) akarnám az életvitelemet a DPF-nek alárendelni. (Majd egyszer...)
ALFI15618-08-2010 22:13:40 // 7667
Van egy jó pár taxi A6 3.0 diesel meg BMW 530D is amiből ki van írva.Azt mondják tökéletes.Majd kiderül.Én kiíratom aztán meglátjuk.
GTPeti18-08-2010 22:08:35 // 7666
Akkor jó.
Egy csomószor szóba jött már és mindig azt mondta vki hogy mégsem kiírható...
Egy csomószor szóba jött már és mindig azt mondta vki hogy mégsem kiírható...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
563
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?