Forum >> 159
Piritu - 1.000.00018-11-2010 22:02:05 // 9199
A megoldást a keresésre Te írtad le anno, gyorsan tanulok :-)
Piritu - 1.000.00018-11-2010 21:59:09 // 9198
Akkor téged idéznélek:
"Szerintem ez is mint itt mindenkinek akinek akármilyen problémája van valami egésszen apróság lessz.Valami szenzor vagy a szívósor elkormolódott vagy a DPF......Akármi befolyásolhatja."
Amúgy legyen igazad és ne legyen típushibája egyik 159-nek se!
"Szerintem ez is mint itt mindenkinek akinek akármilyen problémája van valami egésszen apróság lessz.Valami szenzor vagy a szívósor elkormolódott vagy a DPF......Akármi befolyásolhatja."
Amúgy legyen igazad és ne legyen típushibája egyik 159-nek se!
ALFI15618-11-2010 21:56:43 // 9197
Ismét ugyan arról a kocsiról beszélsz.
GTPeti18-11-2010 21:56:18 // 9196
Jól beetetted Alfit a Piritu Search Engine szolgáltatásaival, erre most meg otthagyod. Ejj-ejj. :)))
ALFI15618-11-2010 21:55:21 // 9195
Honnan tudod az előéletét?Drb-nek meg 60ezer körül volt egy vezérműszíj szakadás.Valószinű annyi volt benne.
Piritu - 1.000.00018-11-2010 21:55:09 // 9194
Tőcsavar: hsz 8670
A többit keresd meg magad :-D
A többit keresd meg magad :-D
ALFI15618-11-2010 21:52:49 // 9193
És a DPF?Kinek kellett cserélni?És kinek van gondja Tőcsavarral?(Talán Erhard?)Ha igen az csak 1 a sok közül.Nem mondanám tipushibának.
Piritu - 1.000.00018-11-2010 21:51:07 // 9192
Természetesen.
Piritu - 1.000.00018-11-2010 21:50:40 // 9191
hsz 8680 :-)
ALFI15618-11-2010 21:50:10 // 9190
Ugyan azok vannak csak mint mindegyik dieselnél.De soknak a LMM se szarik be több százezer kilóméter megtétele alatt se.Neked az 56-ba még az eredeti ven?
ALFI15618-11-2010 21:48:31 // 9189
Mit a kormányművet?Kinek szart be?
Piritu - 1.000.00018-11-2010 21:48:14 // 9188
Bizony, ha az ember visszaolvasna, csak arról szólna ez a topik, hogy ezek a cuccok milyen problémásak. Akkor mégse?
Most lemondjam,vagy ne a rendelést? :-D
Most lemondjam,vagy ne a rendelést? :-D
GTPeti18-11-2010 21:45:44 // 9187
Egy pillanat, ezeket a Ti elbeszélésetek alapján írtam!
ALFI15618-11-2010 21:42:49 // 9186
Szerintem nincs gond ezekkel.Miért lenne gond a kormányművel?A bosch LMM az mindegyikbe márkánál beszarik.Szívósort,hogy kitakarítattam azóta semmi hibajel,de nem is lessz ez miatt többet.De a többit map senzor EGR ki kell takarítatni vez.cserekor azt annyi.
ferike15918-11-2010 19:53:12 // 9185
Sziasztok!
10 évet mentem egy 155 2.0 Td-lel, és most vettem a 159-et, de nem tudnék rosszat mondani egyikről sem. 180 cm vagyok és teljesen jó belehet állítani az ülést. Egyénisége van mindegyiknek. Lehet másodperceket számolni, de nekem nem ez a lényeg.
10 évet mentem egy 155 2.0 Td-lel, és most vettem a 159-et, de nem tudnék rosszat mondani egyikről sem. 180 cm vagyok és teljesen jó belehet állítani az ülést. Egyénisége van mindegyiknek. Lehet másodperceket számolni, de nekem nem ez a lényeg.
'''''18-11-2010 18:48:23 // 9184
Nem azért.hogy a 159-et dicsérjem(Én is az utódra várok,valami 169 félére),de nekem lent van az ülés és a 182 centimmel jól látok mindent.A gyorsulásról csak annyit,hogy simán tudja a gyári adatot chip nélkül is.Kalocsai időmérőn sikerült béna rajttal is jó időket futnom.Bár nekem a lóerő sosem elég.
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2010 18:11:49 // 9183
nem tudom hány cm vagy én 186.. az ülés teljesen lent van és hátrafelé van döntve így tökéletesen látni mindent
W.18-11-2010 17:37:00 // 9182
Ezek szerint bejött....:)
W.18-11-2010 16:28:17 // 9181
A kormányt és az üléshelyzetemet sehogyan sem tudom beállítani, tökéletesre. A km óra felső harmada és a ford.szám felső harmada a széli részeken kitakart marad. Nem látom a tempomat jelést sem sokszor.
kapeka (Nagyvad)18-11-2010 16:19:10 // 9180
Nana! Vissza nem adom! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2010 15:56:18 // 9179
nem értem mit nem látsz...mondj konkrét példát
W.18-11-2010 15:39:41 // 9178
Akkor örülj, hogy neked szem előtt van......
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2010 15:03:18 // 9177
órákat? minden szem előtt van..
W.18-11-2010 14:52:55 // 9176
Az órákat valahogy nem észlelem olyan jól, mint a 66-ban. A kormánykarok meg egyenesen katasztrófálisak. Ez persze egy vélemény a sok közül. Mindenesetre nem azt mondom hogy az 59 sz@r, hanem azt, hogy sokszor visszasírom a 66-omat és nagyon sajnálom hogy nem gyártják,mert biztosan azt vettem volna!
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2010 13:48:24 // 9175
DFP ritka nagyon...a kuplung meg ugyan az mint a 166 utolsó szériájában ...a szívósor is ugyan az az elv...a többi stimmel
GTPeti18-11-2010 13:36:17 // 9174
Az a DPF, tőcsavar, LMM, kormánymű. (Vagy a kuplung is ide tartozik? )
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2010 13:32:51 // 9173
amikkel mi is küzdünk :D
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2010 13:22:55 // 9172
mit nem látsz az 59-nél a műszereken? vagy mit nem lehet olyan jól használni? ezzel sosem volt gondom..
GTPeti18-11-2010 13:14:11 // 9171
Melyek ezek a hibák?
13718-11-2010 12:50:37 // 9170
Papíron jól hangzanak a 159 gyorsulási adatok, a valóságban 1,5-2 másodpercet nyugodtan rájuk számolhatsz. Tbi-t nem vezettem, de hogy a 2.4-et nem küzdöd fel 9 mpnél rövidebb idő alatt százra, az tuti. V6 is 8-8,5.
Egyébként nem is mérvadó, nem egy 0-100 autó a 159.
Egyébként nem is mérvadó, nem egy 0-100 autó a 159.
W.18-11-2010 12:18:28 // 9169
Utazási komfort a 166-ban jobb volt. Belső tér nagyobb. V6-hang és vezetési élmény. Műszerek használhatósága, láthatósága. Ennyi jut hirtelen eszembe.
W.18-11-2010 12:13:45 // 9168
Vezetési élményben pl. :)
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2010 10:07:18 // 9167
egyébként annyival jobb a 66 hogy nagyobb a beltér...a többi hibát pl az Mjet-nél örökölte az 59 :( pont ugyan azok a hibák jönnek ki itt is...
GEORGE18-11-2010 09:30:13 // 9166
Mivel volt szerencsém mindkettőhöz, bizton kijelenthetem, hogy fényévekkel jobb a 159-es mint a 155-ös.
Úgy mindenben jobb, futómű, stabilitás, menetkomfort, zaj, balesetbiztonság.
Több motor variánssal még fürgébb is jópár 155-től.
A 155-ben ami igazán ütős volt az a turbós volt.
A 155 V6 is"csak" 8,4 alatt tudja a 0-100-at.
A 155 2.0 turbo 16V 193 pacival 7mp 0-100-ra
A 159 1.8 TBi 200 pacival 7,7mp alatt és a 159 jóval nehezebb a 155-től....
A rém nehéz első szériás 159 2,2 JTS 8.8 alatt "ugrik" 100-ra.Ez is sok esetben jobb gyorsulás több 155 típustól.
Szóval jobb a 159-es, de ezen igazából nem kell csodálkozni, mert több mint 10 év van köztük.
Úgy mindenben jobb, futómű, stabilitás, menetkomfort, zaj, balesetbiztonság.
Több motor variánssal még fürgébb is jópár 155-től.
A 155-ben ami igazán ütős volt az a turbós volt.
A 155 V6 is"csak" 8,4 alatt tudja a 0-100-at.
A 155 2.0 turbo 16V 193 pacival 7mp 0-100-ra
A 159 1.8 TBi 200 pacival 7,7mp alatt és a 159 jóval nehezebb a 155-től....
A rém nehéz első szériás 159 2,2 JTS 8.8 alatt "ugrik" 100-ra.Ez is sok esetben jobb gyorsulás több 155 típustól.
Szóval jobb a 159-es, de ezen igazából nem kell csodálkozni, mert több mint 10 év van köztük.
ALFI15618-11-2010 09:02:40 // 9165
Mond vissza.Van egy jó 33-as.Talán még az is jobb.
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2010 08:56:23 // 9164
bocs már késő, megrendelted :D
Piritu - 1.000.00018-11-2010 08:46:53 // 9163
előbb is szólhattál volna :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2010 08:46:24 // 9162
biztos jobb :)
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2010 08:45:57 // 9161
jah sok tekintetben elmarad a 166-tól pl nem kell annyi lengőkar rá ...
Satti18-11-2010 08:32:03 // 9160
Az újkori palettáról nekem még mindig a Brera a nyerő. :-)
Piritu - 1.000.00018-11-2010 08:13:24 // 9159
nyami-nyami, az enyém fekete alu lesz :-P
ALFI15618-11-2010 08:13:12 // 9158
Lassan már a 155 is jobb lessz az 59-nél? :)
ALFI15618-11-2010 08:12:41 // 9157
Nekem ha nem aluberakásos lenne akkor már biztos fóliáztattam volna.
Piritu - 1.000.00018-11-2010 07:39:42 // 9155
Az angol "Autókereskedők" című sorozatban Ed újított fel egy fabetétes autót. Ott vett egy megfelelő funérlapot és ráragasztotta az idomra, amiről előtte leszedte a megrongált falemezt. Persze mivel nem sík volt a középkonzol a felragasztás után közvetlenül betette egy spéci műanyag zsákba és kiszívta belőle a levegőt, így a vákum mindenhol rászorította a konzolra.
Ernest18-11-2010 07:25:20 // 9154
Sziasztok' Az az 5let, hogy lehetne fabetétes a 159-em, a kesztyűtartó n a csík, a konzol, a sebváltó körüli karima, a konzol, a volán fémbetétje, és a másik csík. Szerintetek létezik olyan aki gyárt ilyet? Vagy esetleg ötlet hozzá?
GEORGE17-11-2010 23:43:46 // 9153
Azért kíváncsi lennék miben marad el a 159 a 155-től.
155-el autóztam 110-120e km-et sajna a 159-el ennyit nem, de sok verziójához volt szerencsém jó párszor. Mondjuk kerekítve mentem 10ezret különböző 159-el.
155-el autóztam 110-120e km-et sajna a 159-el ennyit nem, de sok verziójához volt szerencsém jó párszor. Mondjuk kerekítve mentem 10ezret különböző 159-el.
ferike15917-11-2010 22:28:55 // 9152
Köszönöm!
Hihetetlen érzéseket tud kicsalni az emberből az159,
pedig edzettem egy 155-sel 10 évig!
Hihetetlen érzéseket tud kicsalni az emberből az159,
pedig edzettem egy 155-sel 10 évig!
ALFI15617-11-2010 22:25:46 // 9151
Üdv.neked itt is!
ferike15917-11-2010 22:13:18 // 9150
Sziasztok!
Én még tisztítani is szeretem.
Sztem is Európa egyik legszebb limuzinja
Én még tisztítani is szeretem.
Sztem is Európa egyik legszebb limuzinja
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
493
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?