.....29-09-2011 14:11:35 //
16299
Miért van 2 cső a rajzon? Nálam csak 1 van, íme a kép :)

a nitro igen csak nehezen....
A nitro, alkohol és társai nem oldják :-(
bocsika!!! Elnéztem a fórumot XD csak 156-hoz van :)
bakker nem is az a baj ha nem ki kell venni az üveget mert a széléről nem lehet leszedni...az a baj tegnap a 2-3 órás nitrózás után már kezdtem kicsit szédelegni :)
SKrisz29-09-2011 09:22:28 //
16294
A hétvégén megmutattuk Prágának a 159 -est :)

SKrisz29-09-2011 09:15:16 //
16293
Pedig engem is érdekel :) A GTV-ről kellene műszaki előtt levenni a fóliát, de ismerve a hazai munkáskezek gondosságát, inkább magam oldanám meg a kérdést, egy unalmas hétvégi délutánom :)
Eltartott egy darabig, meg sok sör kellett hozzá :-)
Emlékszem, anno valaki írta az 56-os fórumba, hogy mivel lehet, de nem találom.
ALFI15629-09-2011 08:37:23 //
16291
59-hez meg 56-hoz is van?
Senkinek nem kell ültetőrugó????
no lehúztam az első két fóliát de a ragasztó alig akar lejönni...mivel szokták leszedni? a nitrohígító nem valami jó
a ketteske :)

jah azaz csak én a gumicsövet húztam le :)
.....28-09-2011 21:05:22 //
16284
oks, csak képekkel, hogy tudjam mi az :)
.....28-09-2011 21:03:04 //
16283
Engem nem tilt le, de a hibakód jelen van és egyenetlen az alapjárat.
Csabi28-09-2011 20:52:49 //
16282
az saválló ami a DPF elejéből és végéből köt ki, ami a képen is látszik aztán a szenzorig meg valamilyen másmilyen anyagú csövecske vezeti a nyomást, asszem egyről beszélünk :)
pontosan ez a nyomásérzékelő:

ALFI15628-09-2011 19:46:43 //
16280
Szerintem a nyomásérzékelő szenzor az ami a hűtő tetején van.Két kis gumicső megy bele.Erhardnak van eladó.
pontosan csak az nem saválló cső ...a nyomásérzékelő szenzor feljebb van és a két cső megy bele
'''''28-09-2011 18:45:54 //
16278
Hibakódokra nem emlékszem,nekem totál beszart 500Km alatt.Mindig letiltott egyből.Szerencsére már nincs ilyen gond.
Csabi28-09-2011 18:18:47 //
16277
Az a vezeték a hőmérséklet érzékelőé, és a két pici saválló cső pedig a nyomást közvetíti a szenzorba ami nincs a képen. De mondjatok ellen ha nem így van. :)
.....28-09-2011 18:09:25 //
16276
Köszi! Akkor ez lenne a nyomáskülönbség érzékelő szenzor? Nálad volt ilyen hibakód?
'''''28-09-2011 17:46:31 //
16275
Kicsit megkésve találtam egy képet a dpf-ről amin látszik a szonda is.

Nézzétek meg ezt az oldalt: www.flitalia.it jókat lehet bogarászni itt.
Az Amore FTP-n találsz képet mégpedig: Találkozók2011 / SZ.V.A.T 2011 / Jorjie cartárs képei között a DSC03114.JPG + a 115-ös képen is látszik. Ott rá is tudsz nagyítani. Felszerelni kb 5perc a box-al együtt.
.....28-09-2011 13:18:22 //
16272
Jó lett, de gyárilag nincs valami merevítés alatta?
☻SKULL☻27-09-2011 21:52:35 //
16271
Üdv !!! én utólag szereltem
itt van pár fotó róla.
Ja nekem is gyerek miatt kéne. Csak szerintem sokkal nehezebb sín nélkül felszerelni a tetőcsomagtartókat. (nekem 166-hoz is elég nehéz felrakni)
Ha esetleg van képed róla, azt megnézném. És kb. mennyi idő felszerelni?
Nekem THULE csomagtartó van, szerintem profi. Ha gondolod leviszem KUL-ra megnézheted. Sokszor használom a box miatt. 3 gyerkőc mellé sok a cucc. :-)
Köszi a gyors infót! Akkor inkább még keresgélek, mert fontos lenne a tetősín
Üdv. T166
SKrisz27-09-2011 20:57:03 //
16266
Én még rendelés előtt kérdeztem rá direkt erre a dologra. Utólag nem lehet megoldani, nincs gyári lehetőség kialakítva. Csak tetővágással, mókolással... Nagyon nem ajánlott kategória...
Kérdezd meg mailben a "Rolan Trencsik"-éket, ők bontanak 159-et is. Lehet hogy rendelésre hoznak is neked bontottat. Talán tudnak segíteni. (nekem fogalmam sincs) Üdv:P :-)
GTPeti27-09-2011 20:33:25 //
16264
A 156-nál csak nagy barkácsolás árán lehet. Mert gyárilag más a tető alatti merevítés a tetősínesnél. (Legalábbis anno ez volt a kijelentés.)
Sziasztok,
Nem tudja véletlenül valaki, hogy lehet-e 159 SW-ra utólag tetősínt rakni? Szeretnék venni nemsokára egy 159-est és éppen azon nincs ami minden másban megfelelő lenne.
Köszi
nyomáskülönbségmérő van a DPF-nél, a turbónál nyomásszabályzó van 2db is ....
.....27-09-2011 12:41:47 //
16260
Miattam ott is lehet :-) és ott hol? vagy mi a baja???
A nyomáskülönbség érzékelő nem a turbónál játszik?? De lehet rosszak az ismereteim.
joe7527-09-2011 11:43:13 //
16258
Sziasztok.
Szükségem lenne sürgősen min. egy de inkább 2 db. 235/40X19 -es méretű nyári gumira , lehet használt is....ha valaki tud ilyet, kérem hívjon az adatlapomon megadott tel.számon.
Előre is thx.
.....27-09-2011 10:55:58 //
16257
Erre a hibakódra tudtok mondani valami megoldást? (a dpf kidobásán kívül)
Ez az érzékelő magán a dpf-en van?
Hiba: P2455 - Nyomáskülönbség érzékelő
Nyomáskül. érzékelõ: -1 mBar
Részecskeszûrõ eldugult: 30,64 %
Km-állás utolsó regen óta: 35,1 km
Részecskeszûrõ állapot: normál eldugulás
Lewes26-09-2011 19:59:41 //
16256
Szabálytalan időszakonként kidobja a motor piktogrammot, meg a bűvös Have engine checked feliratot. Könyv szerint ez gyújtórendszer vagy üzemanyagrendszer. Önindító lett felújítva, ezután megszünt, törölte magát, mondom a sok indítózás. De azóta is kidobálja, meg törli is magát... Kezdem elveszíteni a fonalat. A kis 147-el 10ed ennyi bajom nincs.. :S
P1555 fojtószelep potméter jele terhelt motornál nem ok
Lewes26-09-2011 19:51:22 //
16253
Nincs. Tehát a hibakód ezért is fura. A szerelőm pillangószelep körüli problémára gondolt, jellege hasonló. Legalábbis szerinte :D
Lewes26-09-2011 19:41:15 //
16251
Az interface Elm, a progi Fiat Ecu Scan 3.2, a fordítást meg a MoDiag nevű program dobta ki, a P1555-öt meg netről nyálaztam.
Kezdem belátni h a JTS valójában ritka, szerelőknél is falakba ütközök :(
Mivel olvastátok ki? Az EcuScanomban nincs 0704 és 0235-ös kód. Az 1555 meg gyújtáshibához tartozik.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.