Honnan indulna a korrózió, ha nem a varratoktól? A baj inkább a tisztességes bevonat hiánya... Természetesen a legtökéletesebb tűzihorganyozva lett volna. De ki akar manapság örökéletű alkatrészeket gyártani?
...mint kiderült senki. Végignéztem az adatbázisban az összes márkát és kiderült: Az Alfa csak egy a sok közül, aki odalent nagyon erősen spórol. A két legjobb márka, a Renault (nem tévedés!) és a BMW. Megerősítettek abban, hogy ha egyszer új autóm lesz, azonnal konzerválni fogom.
	Forum >> 159
GTPeti24-02-2013 20:55:04 // 31580
	
mizooo24-02-2013 20:39:14 // 31579
	A hegesztéseknél volt a gond onnan indult, lehet nagyon kiégették a fémet?
	
mizooo24-02-2013 20:37:05 // 31578
	Itt egy 2008-as gép, hasonlóan neki is a bölcső indult meg de nem gyengén!
Rozsdás Alfa
Nekem ennyire nem durva, de ha jön a jó idő neki kell állnom. Mintha nem lenne lefestve rendesen.
	
Rozsdás Alfa
Nekem ennyire nem durva, de ha jön a jó idő neki kell állnom. Mintha nem lenne lefestve rendesen.
GTPeti24-02-2013 20:18:45 // 31577
	Érdemes átbogarászni a többi márkát is.
A BMW-ről készült képek többsége olyan, amilyet egy Alfa tulajdonos csak látni szeretne... (A BMW-knél az alapos konzerválásról áttértek a "beburkolásra". A műanyagok mögött alig vannak alvázvédve a dolgok. Ennek ellenére jól tartják magukat, a képek alapján.)
	
A BMW-ről készült képek többsége olyan, amilyet egy Alfa tulajdonos csak látni szeretne... (A BMW-knél az alapos konzerválásról áttértek a "beburkolásra". A műanyagok mögött alig vannak alvázvédve a dolgok. Ennek ellenére jól tartják magukat, a képek alapján.)
GTPeti24-02-2013 20:14:35 // 31576
	Azt írják, hogy enyhén szólva hiányos és gyenge a felületvédelem...
Megnéztem az Audikat. Itt is ezt írják. Szó szerint: 2005 óta a VW konszern szinte semennyire sem konzerválja az autókat. (Ezt a hagyományos alapozó+festék felületvédelmen kívül értik. A kritikus helyeken, értsd az alvázon.)
	
Megnéztem az Audikat. Itt is ezt írják. Szó szerint: 2005 óta a VW konszern szinte semennyire sem konzerválja az autókat. (Ezt a hagyományos alapozó+festék felületvédelmen kívül értik. A kritikus helyeken, értsd az alvázon.)
mizooo24-02-2013 20:11:10 // 31575
	Fordítod? Nekem a bölcsővel van nagy baj :(
	
GTPeti24-02-2013 20:05:02 // 31574
	Egy német szervíz rozsdaadatbázisa: 159
Hát nem dícsérik agyon. :((
	
Hát nem dícsérik agyon. :((
droberto24-02-2013 19:56:54 // 31573
	Szerintem jól érted. :) Ha úgy vágod mint a képen, illetvea kipuffból 25 mm-t vágsz, akkor lesz olyan mint az enyém, ami kb. 30-40 mm-t lóg kijjebb mint a gyári.
Egyébként a csőből emlékeim szerint többet nem nagyon tudsz vágni, mert akkor már a hajlításba vágsz, és akkor függőleges vágásnál bukod a kör keresztmetszetet, s ekkor ha a vég belső kúpjához illesztesz, nem lesz vízszintes a vég.

Ha mindenképp a gyári kilógásra hajtasz a végből vágj vissza többet. :)
Ideteszem amiből én dolgoztam:

Zsolt155 vége. :)
	
Egyébként a csőből emlékeim szerint többet nem nagyon tudsz vágni, mert akkor már a hajlításba vágsz, és akkor függőleges vágásnál bukod a kör keresztmetszetet, s ekkor ha a vég belső kúpjához illesztesz, nem lesz vízszintes a vég.

Ha mindenképp a gyári kilógásra hajtasz a végből vágj vissza többet. :)
Ideteszem amiből én dolgoztam:

Zsolt155 vége. :)
droberto24-02-2013 19:55:18 // 31572
	Szerintem jól érted. :) Ha úgy vágod mint a képen, illetvea kipuffból 25 mm-t vágsz, akkor lesz olyan mint az enyém, ami kb. 30-40 mm-t lóg kijjebb mint a gyári.
Egyébként a csőből emlékeim szerint többet nem nagyon tudsz vágni, mert akkor már a hajlításba vágsz, és akkor függőleges vágásnál bukod a kör keresztmetszetet, s ekkor ha a vég belső kúpjához illesztesz, nem lesz vízszintes a vég.

Ha mindenképp a gyári kilógásra hajtasz a végből vágj vissza többet. :)
Ideteszem amiből én dolgoztam:
	
Egyébként a csőből emlékeim szerint többet nem nagyon tudsz vágni, mert akkor már a hajlításba vágsz, és akkor függőleges vágásnál bukod a kör keresztmetszetet, s ekkor ha a vég belső kúpjához illesztesz, nem lesz vízszintes a vég.

Ha mindenképp a gyári kilógásra hajtasz a végből vágj vissza többet. :)
Ideteszem amiből én dolgoztam:
Gabesz0124-02-2013 19:24:21 // 31571
	basssszki  :) Ne hari..
	
Pityukoma24-02-2013 19:22:42 // 31570
	Nekem is valami ilyen csúszott ki a számon. Most már röhögök rajta :-)
	
Pityukoma24-02-2013 19:21:34 // 31569
	Nekem is 2 nap kellett hozzá mire észre vettem. Annyira a fényezést vizslattam csak :-)
	
Pityukoma24-02-2013 19:20:28 // 31568
	Ott még hülyébb lennék mint itt :-)
	
Dévid24-02-2013 18:44:54 // 31567
	Ne csüggedj, inkább így lásd a 6-ost, mint úgy ahogy én láttam anno a 9-est. :D
	
Imi24-02-2013 18:19:05 // 31566
	Tényleg.Fel se tünt.:)
	
Gábor7924-02-2013 17:31:43 // 31565
	Beszarás... már bocs!
	
Dömpi (il dottore)24-02-2013 17:10:58 // 31564
	Régen még a 60-as években nem felvételről, hanem élőben ment a TV adás.
A lottószámok sorsolásakor éppen az ózdi kohászművek Lenin brigádja húzta a számokat.
A kohász kihúzta a gömből a kis piros golyót, szétcsavarta, majd megszólalt:
"Hatos! ... lófaszt! Kilences!"
	
A lottószámok sorsolásakor éppen az ózdi kohászművek Lenin brigádja húzta a számokat.
A kohász kihúzta a gömből a kis piros golyót, szétcsavarta, majd megszólalt:
"Hatos! ... lófaszt! Kilences!"
GTPeti24-02-2013 17:10:23 // 31563
	Szeretettel várunk a 156 topicban. :)))
	
Imi24-02-2013 16:57:18 // 31560
	Mi a baj???Én nem látom.
	
Pityukoma24-02-2013 16:53:34 // 31559
	
	
GTPeti24-02-2013 16:08:01 // 31558
	Végülis a csomagtérajtóban van elég hely, oda lehetne tenni a rugós babák ütközők helyett valami komolyabbat.
	
Liquid24-02-2013 16:02:46 // 31557
	inkább valami rugós, vagy egyéb megoldás, ami megemeli pár centit a csomagtérajtót
	
Piritu - 1.000.00024-02-2013 15:34:54 // 31556
	Ez is koszos lesz :-(
Most komolyan ez akkora probléma tud lenni? :-O
27 éve vezetek, de még sose okozott problémát, mint ahogy a pohártartó hiánya sem, a beparkoló automatika hiánya sem.
Már kezdem érteni, hogy miért nyílik magától egy-két német vas hátulja.
	
Most komolyan ez akkora probléma tud lenni? :-O
27 éve vezetek, de még sose okozott problémát, mint ahogy a pohártartó hiánya sem, a beparkoló automatika hiánya sem.
Már kezdem érteni, hogy miért nyílik magától egy-két német vas hátulja.
Shadin24-02-2013 15:25:43 // 31555
	Megrendeltem. Majd nyafogok.
	
Shadin24-02-2013 15:20:56 // 31554
	Jól értem, hogy piros vonalnál mélyebbre kell kivágni hogy ne legyen hosszabb 3-4cm-rel mint a gyári. És/vagy a csövet (is) rövidebbre kell vágni.
	
.......................24-02-2013 14:56:42 // 31553
	
	
Liquid24-02-2013 14:41:41 // 31551
	pedig sajnos igazuk van (ami a nyitás problematikáját illeti)
	
Liquid24-02-2013 14:40:13 // 31550
	már dolgozom a probléma megoldásán. Nagyon kaki ez így, pl. kesztyűben nem fér oda a kezem, meg amúgy is tök kosz lesz tőle. 
Amint kicsit kulturáltabb időjárás lesz, szórakozok majd vele.
	
Amint kicsit kulturáltabb időjárás lesz, szórakozok majd vele.
.......................24-02-2013 14:38:46 // 31549
	A lemez alatt nem is lesz piszkos a kocsi,így ideàlis a megoldàs
Én azt nem értem a német kocsikban,miért kell a làmpakapcsolót a bal térdedhez tenni,
Pont oda ahova balesetnél bevered
	
Én azt nem értem a német kocsikban,miért kell a làmpakapcsolót a bal térdedhez tenni,
Pont oda ahova balesetnél bevered
droberto24-02-2013 14:36:00 // 31548
	Természetesen! :)
	
droberto24-02-2013 14:35:30 // 31547
	Tulajdonképpen így van fent az enyém is (fent két hegesztés + alul egy csavar), csak a gyárinál kijjebb lóg ~30-40 mm-el (az áthatás ugyanúgy benne van).
	
Shadin24-02-2013 14:17:56 // 31546
	Robi segíts! Elkerülhető a kis csavaros rögzítés elkészítése? Ha mindenből vágni kell akkor lehet hegeszteni is a véget a csőre?
	
Shadin24-02-2013 13:58:08 // 31545
	
	
Shadin24-02-2013 13:50:20 // 31544
	Értelmetlen marhaságokat írnak állandóan. Egyébként a négykarikás kombinak meg a többi német autóknak mindig tiszta a hátulja. De tényleg :-)
Totálkáron olvastam valamelyik tesztben talán, hogy az alany (diesel) már nem hajlamos a lefulladásra, ami tipikus diesel probléma. Hát én soha sem fulladtam le.
Meg másik teszten nem olyan régen volt (talán E36) le merték írni hogy a sárvédő ív és a csomagtér ajtó az embléma körül rohad, megjegyzésben: tipikus német autó probléma...
A mi kezünk meg mindig koszos és semmi sem fér a csomagtartóba mert egy Thália-é is nagyobb.
Szegény mi...
	
Totálkáron olvastam valamelyik tesztben talán, hogy az alany (diesel) már nem hajlamos a lefulladásra, ami tipikus diesel probléma. Hát én soha sem fulladtam le.
Meg másik teszten nem olyan régen volt (talán E36) le merték írni hogy a sárvédő ív és a csomagtér ajtó az embléma körül rohad, megjegyzésben: tipikus német autó probléma...
A mi kezünk meg mindig koszos és semmi sem fér a csomagtartóba mert egy Thália-é is nagyobb.
Szegény mi...
GTPeti24-02-2013 13:21:29 // 31543
	És ha lenne rajta egy kilincs? Az is koszos lenne. Ezért nem értem ezt az egészet. :)
	
Shadin24-02-2013 13:20:59 // 31542
	
	
Shadin24-02-2013 13:10:35 // 31541
	Ott nyitható. Ott is koszos. Mindig felpattintom a burkolatot.
	
GTPeti24-02-2013 13:06:25 // 31540
	(A hátsó ablaktörlőkarról beszélek, természetesen. :)
	
GTPeti24-02-2013 13:05:58 // 31539
	A 156-on nekem az az érzésem, hogy az ablakmosókart erre (is) teremtették. Közvetlenül a tengely mellett szoktam megfogni, mint egy fogantyút.
	
Shadin24-02-2013 13:01:09 // 31538
	Azért az nekem kicsit kalandos :-(
	
Gabesz0124-02-2013 12:46:44 // 31537
	köszi a tanácsod.... rozsdamentes lesz igen, az jobbnak tűnik..
	
droberto24-02-2013 12:45:11 // 31536
	A krómozottat SZVSZ felejtsd el!
Rozsdamentes (1.4301), vagy inkább saválló legyen.
	
Rozsdamentes (1.4301), vagy inkább saválló legyen.
Gabesz0124-02-2013 12:44:31 // 31535
	Hátsó ablakmosó hogy műkszik? :D :D  megyek a géppel lassan, de nem tom így fejből :))))
	
Gabesz0124-02-2013 12:41:39 // 31534
	pöpec.... jó lett. Nekem a 2.4-es vég nagyon bejön... olyanra gyúrok.. gondoltam,h a munkahelyemen csináltatok olyant.. rozsdamentesből...
	
droberto24-02-2013 12:39:28 // 31533
	
	
Gabesz0124-02-2013 12:31:03 // 31532
	csak krómosan....
	
Gabesz0124-02-2013 12:30:18 // 31531
	Nekem nagyon kellene egy ilyen... ami rámegy
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
2
		Guests2
618
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?




