Huha..akkor ez regeneral mindig:-)ha palyazok ritkan megyek ilyen lassan.
sosincs bekapcsolva a pill illetve atlag fogyi kihelzo.de majd most elkezdem nezegetni ha hosszu utra megyek vagy tobbet varosozok.nekem a nagy atlag az 7.2alatt nemvolt meg sosem.kb egy honapja pragaban voltam oda vissza kijott 7.0. Varosban meg 8.6l.
	Forum >> 159
Piros Madaaar27-02-2014 16:32:55 // 49030
	
Chianti27-02-2014 16:28:29 // 49029
	az szééép!!! én majdnem ennyivel vettem (157.000 km, és tutira nem volt tekerve!)...azóta szerintem már 170.000 körül járhatunk...sajnos nem vagyok a vas közelében...de már csak alig több mint 3 hét és újra az enyém lesz!!! :o)
	
Piritu - 1.000.00027-02-2014 16:07:47 // 49028
	Meg SKrisz is kivétel :-)
	
Dömpi (il dottore)27-02-2014 15:35:01 // 49027
	Idejövet a reptérre (Düsseldorf) az A52-n elhúzott mellettem egy 159 berlina. (felvidult a szívem, és akaratlanul is elmosolyodtam). Mellette a belső sávban ment egy Paszta - a legújabb fajta. Annak ellenére, hogy a 159 több éves design, az új paszta meg talán 1,5-éves, kenterbe verte. Pont egymás mellett mentek, hátulról jól láttam mindkettőt. Hát bizony inkább a 159 fenekét simogatnám - és mondom ezt minden részrehajlás nélkül is!
	
Dömpi (il dottore)27-02-2014 15:30:55 // 49026
	az egyetlen biztos kivétel, Piritu, mert ő 0-km-esen vette.
	
Dömpi (il dottore)27-02-2014 15:30:11 // 49025
	megvan az majd mindenkinek, nyugodj bele, csak a többségnek (nekem is) mást mutat az óra :-)
	
Dömpi (il dottore)27-02-2014 15:27:34 // 49024
	a legtutibb módszer:
- észreveszed, hogy a pill. fogyasztás több, mint szokott
- lámpánál/körforgó előtt megállsz
- ha ilyenkor alapjáraton nem 2 l hanem 4-5, akkor tutira regen van
- vagy mondjuk pályán 6-ben 110 km/h-nál nem 5,9 - 6,2, hanem 8-9-10, akkor is tutira regen van
Ilyenkor válts vissza úgy, hogy a fordulat 2500 környékén legyen folyamatosan...kb 810 perc és végez. Észreveszed, mert a pill. fogyi visszaáll a rendes, megszokott értékekre.
	
- észreveszed, hogy a pill. fogyasztás több, mint szokott
- lámpánál/körforgó előtt megállsz
- ha ilyenkor alapjáraton nem 2 l hanem 4-5, akkor tutira regen van
- vagy mondjuk pályán 6-ben 110 km/h-nál nem 5,9 - 6,2, hanem 8-9-10, akkor is tutira regen van
Ilyenkor válts vissza úgy, hogy a fordulat 2500 környékén legyen folyamatosan...kb 810 perc és végez. Észreveszed, mert a pill. fogyi visszaáll a rendes, megszokott értékekre.
Dömpi (il dottore)27-02-2014 15:20:34 // 49023
	az enyémet pont ezért nem a gyári értékre állította a srác, haenm megkérdezte, többnyire hogyan használom. Mondtam, többnyire egyedül, csomagok nélkül.
Ezért állította be így.
	
Ezért állította be így.
David | Centocinquantanove27-02-2014 13:33:54 // 49021
	Értettem Főnök!
Liquid majd csinálok fotót az enyémről, nekem kissé puritánabbak a számok!
	
Liquid majd csinálok fotót az enyémről, nekem kissé puritánabbak a számok!
.......................27-02-2014 13:06:29 // 49019
	ne OFF old a 159 topikot,
még a végén azt hiszik hogy Alfa ez a kormos szelep,
aki ráguglizik és nem ért magyarul simán benyalja
	
még a végén azt hiszik hogy Alfa ez a kormos szelep,
aki ráguglizik és nem ért magyarul simán benyalja
vzolee27-02-2014 13:04:45 // 49018
	
	
.......................27-02-2014 13:04:44 // 49017
	ez egy helysbítö cikk
a Novoth Tibi túl sokat szidta a Mini Prince (ami ugye Peugeot )motorokat,(a mellékelt ábra mutatja miért)
aztán mostanában nem fogy a Mini egyáltalán nem,
gondolom a BMW inportör rápirított ,hogy nem rontsa az üzeletet
de attól még szar marad
	
a Novoth Tibi túl sokat szidta a Mini Prince (ami ugye Peugeot )motorokat,(a mellékelt ábra mutatja miért)
aztán mostanában nem fogy a Mini egyáltalán nem,
gondolom a BMW inportör rápirított ,hogy nem rontsa az üzeletet
de attól még szar marad
.......................27-02-2014 13:00:42 // 49016
	felszereltségtöl,
évjárattól
Brera is más,
a TI k en is más van
de a simán is más lett Facelift után
	
évjárattól
Brera is más,
a TI k en is más van
de a simán is más lett Facelift után
Liquid27-02-2014 13:00:32 // 49015
	mert? nem egyforma? úgy tudtam csak a megvilágítása tud más lenni
	
David | Centocinquantanove27-02-2014 12:54:22 // 49014
	Ezeken az órákon a számok "betűtípusa" az mitől függ?
	
Liquid27-02-2014 12:44:46 // 49013
	
	
David | Centocinquantanove27-02-2014 12:28:24 // 49012
	
	
David | Centocinquantanove27-02-2014 12:18:09 // 49011
	Nekem gyújtásra még nem (ha jól rémlik), nekem csak a motor beindulásakor pöccen föl egy kicsit a mutató.
	
Szabolcs 15927-02-2014 12:11:44 // 49010
	Hali nekem is akkor ugyan úgy áll a turbó mérő oràm  ahogy neked ,én ha rá adom a gyujtást már fel is ugrik a turbó mérő orám az első csikig majdnem  lehet hogy valami hiba ez nekem mert mikor meg vettem akkor a nullát áltt a mutató.
	
David | Centocinquantanove27-02-2014 11:19:54 // 49009
	Akkor jó :)
Néha mikor olvasom egykét cartársnál, hogy ugyanolyan évjáratú autóikban épphogy elhagyták a 100ezret, akkor kicsit nézek furákat, hogy azt meg hogy csinálták....
	
Néha mikor olvasom egykét cartársnál, hogy ugyanolyan évjáratú autóikban épphogy elhagyták a 100ezret, akkor kicsit nézek furákat, hogy azt meg hogy csinálták....
mex8627-02-2014 10:48:59 // 49008
	mizooo-é is afölött jár legalábbbis a fotók alapján
az enyém is elkerülte már egy ideje
szóval vagyunk egy páran :)
	
az enyém is elkerülte már egy ideje
szóval vagyunk egy páran :)
mex8627-02-2014 10:47:47 // 49007
	vagy nem tudnak róla :D
	
David | Centocinquantanove27-02-2014 10:29:03 // 49006
	205? Hűű akkor te is beléptél már a 200.000 km-esek táborába :) :)
Rajtunk kívül talán 1 főn kívül nem is tudok senkiről az aktív fórumozók közül, akiknek még meglenne a 200k... :)
	
Rajtunk kívül talán 1 főn kívül nem is tudok senkiről az aktív fórumozók közül, akiknek még meglenne a 200k... :)
Piros Madaaar27-02-2014 10:04:42 // 49005
	koszonom. ezekbol semmit sem tpasztaltam. bar en sokat megyek orszaguton es palyan.
szerencsere en meg a dpf ikont nem lattam egyszer sem vilagitani.
igy most orulok.augusztusban neztek szamitogeppel akkor azt irta 63%.akkor volt benne 193.000km most mar 205 :-)
	
szerencsere en meg a dpf ikont nem lattam egyszer sem vilagitani.
igy most orulok.augusztusban neztek szamitogeppel akkor azt irta 63%.akkor volt benne 193.000km most mar 205 :-)
David | Centocinquantanove27-02-2014 08:48:34 // 49004
	Nem tudom, de nálam sosem 0 a turbónyomás, alapjáraton se. Amint beröffen a motor mindig a 0 felett van, majdnem az első osztás alsó közepén... Ha leállítom a motort, akkor esik le 0-ra a többi mutatóval együtt...
	
David | Centocinquantanove27-02-2014 08:46:13 // 49003
	Szerintem nem is a motor hangja változik meg, hanem bekapcsolja az összes hűtő ventillátort fullra, annak a hangját lehet hallani.
	
David | Centocinquantanove27-02-2014 08:38:30 // 49002
	Persze, én is tudom, hogy nincs teljesítménybéli vagy fogyasztáskülönbség, mégis hiszek benne, hogy az adalékok a primcsi üzemanyagban a "háttérben" teszik a dolgukat (oldják a dzsuvát a szelepekről, innen onnan)...
	
pettinke27-02-2014 08:19:44 // 49001
	3 dologból lehet észrevenni a regent:
- jelentősen megnövekedett pillanatnyi fogyasztás
- alapjáraton is van egy pici turbónyomás, nem áll 0-ra a mutató
- amikor elveszed a gázt, nagyon gyorsan leesik a turbónyomás, egy pillanat alatt.
van még egy negyedik is, de ez szubjektív: én olyankor másnak hallottam a hangját is a motornak.
ha a műszerfalon megjelenik a kis sárga DPF jel, akkor az már azt jelenti, hogy 3x nem bírta végigvinni a regen ciklust egymás után, és most mindenképp autózz vele addig, míg ki nem alszik a jel. de egyébként a "háttérben" csinálja.
	
- jelentősen megnövekedett pillanatnyi fogyasztás
- alapjáraton is van egy pici turbónyomás, nem áll 0-ra a mutató
- amikor elveszed a gázt, nagyon gyorsan leesik a turbónyomás, egy pillanat alatt.
van még egy negyedik is, de ez szubjektív: én olyankor másnak hallottam a hangját is a motornak.
ha a műszerfalon megjelenik a kis sárga DPF jel, akkor az már azt jelenti, hogy 3x nem bírta végigvinni a regen ciklust egymás után, és most mindenképp autózz vele addig, míg ki nem alszik a jel. de egyébként a "háttérben" csinálja.
droberto27-02-2014 07:24:37 // 49000
	Jut eszembe...piszkosul jól megy a vas ezekben a 10°C-os időkben. :)
	
.......................26-02-2014 23:17:21 // 48999
	A fehér füst normális télen ha regenerál
	
Piros Madaaar26-02-2014 22:55:20 // 48998
	nincs mit mi iden telen vettuk terepjarora ami nem 4x4 es elegedettek vele nagyon.es tobb auton lattam mar. es szep a mintaja is :-)
hat ezek kozul amit irtal nem tapasztaltam meg semmit :-)
pillanatnyim mindig magas.. atlag fogyim is magas.alapjaraton mindig 0 all.jo auto ez :-)
	
hat ezek kozul amit irtal nem tapasztaltam meg semmit :-)
pillanatnyim mindig magas.. atlag fogyim is magas.alapjaraton mindig 0 all.jo auto ez :-)
mzo26-02-2014 22:50:44 // 48997
	Koszi, mar neztem a Matadort is. Meg az Octavias idokbol jo emlekeim vannak mindket markaval kapcsolatban. Regeneralast meg a magasabb pillanatnyi fogyasztasrol, picit morgosabb hangrol (esetleg apro rangatas is lehet) valamint az alapjaraton picivel nulla feletti turbonyomasrol lehet eszrevenni.
	
Piros Madaaar26-02-2014 22:42:47 // 48996
	lenne meg egy idiota kerdesem.. amikor regeneral az auto az jelzi is valahogy??azon kivul hogy neha elfustoli magat nem veszek eszre semmit... neha ha hosszabb uton vagyok akkor nemlatni semmit megallok lampanal es ha elindulok akkor dob egy hatalmas fust pamacsot de nem folyamatosan es azt is csak ritka.. jelenleg 205.000km nel tartunk meg minden eredeti..kezdjek aggodni?esetleg eladjam :-)
	
Piros Madaaar26-02-2014 22:33:59 // 48995
	huha.. most elegge belem raktad a felsz pontot...en meg vigan repkedek vele...ha ez igy van akkor eladom..veszek matadort...
	
Piros Madaaar26-02-2014 22:32:31 // 48994
	nekem is az van 17" ban i cept evo 310 aszem a full neve..
	
Piros Madaaar26-02-2014 22:31:50 // 48993
	ha javasolhatom akkor a matador sibir snow valaszd.. sokkal jobb
	
GTPeti26-02-2014 22:29:57 // 48992
	Ez definíció kérdése. :) Pl. ha két szundi után 1 órával sem érez mozgatást a tel. Vagy valami ilyesmi.
	
Erhard 242 (Pure Energy)26-02-2014 22:29:43 // 48991
	nekünk az szakadt most szét...
	
Liquid26-02-2014 22:25:08 // 48990
	nekem a téli Hankook, asszem Icept Evo vagy mi
	
mzo26-02-2014 22:23:59 // 48989
	Sajnos nekem is jobban kopik a gumi belső széle. 
Egyébként én a jövő téli gumivásárlásnál komolyan gondolkodom a Barumon.
:)
	
Egyébként én a jövő téli gumivásárlásnál komolyan gondolkodom a Barumon.
:)
Zsifi sw26-02-2014 22:22:48 // 48988
	De mi számít sikertelennek? Mert, ha már kettő szundi, akkor sok email kapna a főnököm... :D
	
Zsifi sw26-02-2014 22:21:23 // 48987
	Asszem igen :)
	
GTPeti26-02-2014 22:17:52 // 48986
	Ez még nem tűnt fel. :) (Igaz, én rendkívül keveset használom a mobilt.)
	
.......................26-02-2014 22:17:25 // 48985
	A brerán elöl 8 perc összetartás van megadva a 2,4 hez a könyvben(oldalanként)
nem is eszi ,minden ok,kerékdőlés -34 perc
	
nem is eszi ,minden ok,kerékdőlés -34 perc
.......................26-02-2014 22:14:24 // 48984
	Ja a gyári beállítás nem jó a miton is széttartás volt elöl,
Aztán állítottunk kerékösszetartást ,és lám jó nem eszi nem fűrészfogas
	
Aztán állítottunk kerékösszetartást ,és lám jó nem eszi nem fűrészfogas
.......................26-02-2014 22:11:22 // 48983
	A bridgestone japán ugye?
	
droberto26-02-2014 22:10:32 // 48982
	Csak nem te is a 4.1.2-es android hibában szenvedsz, ami kinyomja automatikusan 1s után az ébresztőt, amikor feloldódik a billentyűzár? :)
	
Zsifi sw26-02-2014 22:08:42 // 48981
	Én egyre jobban húzok a Bridgestone irányába.
Nálunk a céges autókon Micselin van, de nem vagyok tőle elájulva. Mind a téli, mind a nyári nem az én vezetési stílusomhoz van kitalálva.
A Stilomon Bridgestone Re 720(?)-al kezdtem, imádtam, az első 3 évben meg se nyikkant, meg se csúszott. Kb. 20-25 ezer kilométerig semmi baj nem volt vele. Utána kezdett hangosodni, és picit csúszkálni. Durván 45 ezer kilométer volt benne, mikor lecseréltem. Kettő a rossz futómű beállítás miatt ment tönkre, a másik kettő kibírt volna még egy szezont, de mivel nem szeretem, ha felemás gumik vannak fent, így a csere mellett döntöttem... Azóta is visszasírom azt a gumit. :)
	
Nálunk a céges autókon Micselin van, de nem vagyok tőle elájulva. Mind a téli, mind a nyári nem az én vezetési stílusomhoz van kitalálva.
A Stilomon Bridgestone Re 720(?)-al kezdtem, imádtam, az első 3 évben meg se nyikkant, meg se csúszott. Kb. 20-25 ezer kilométerig semmi baj nem volt vele. Utána kezdett hangosodni, és picit csúszkálni. Durván 45 ezer kilométer volt benne, mikor lecseréltem. Kettő a rossz futómű beállítás miatt ment tönkre, a másik kettő kibírt volna még egy szezont, de mivel nem szeretem, ha felemás gumik vannak fent, így a csere mellett döntöttem... Azóta is visszasírom azt a gumit. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
0
		Guests0
419
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?


