Vermacy20-09-2014 11:09:51 // 
58880 
	Predator csirke?-)
Az nem ilyen?-)

 
	Vermacy20-09-2014 11:06:23 // 
58879 
	Az Enyém nem dönthető.
	
 
	Vermacy20-09-2014 11:05:54 // 
58878 
	NemTom! Nálam ennyi volt, mikor megvettem. Emlékeim szerint...
	
 
	
	Nem csirkelab az hanem ilyen predator krix-krax:)
	
 
	
	Az enyem pont ilyen, illetve a neten talaltam egy kepet amely total pont ilyen volt.
Azt gondolom, hogy amelyik ilyen dontheto uleses, ott masfajta van es azon tenyleg van ilyen kulso ajto feleseg, de amelyik fix, nem dontheto abban ilyen van.
Marpedig ez total ilyan mintha hianyos lenne, nekem tunt fel ez a multkor, en kerdeztem....
	
 
	mizooo19-09-2014 15:17:42 // 
58874 
	Ez kicsit hiányos nem? Az enyém nem így néz ki :) van egy zár is rajta.
	
 
	yani🍀19-09-2014 15:13:47 // 
58873 
	Vannak esetleg nyomatékértékeid a csavarok meghúzására?
	
 
	Vermacy19-09-2014 13:43:52 // 
58872 
	Valaki kérte múltkor a Berlina síalagútjának fényképét...

 
	Vermacy19-09-2014 13:39:33 // 
58871 
	Milyen gáz már a Lambo féklámpája? Mintha piros csirkék lennének a hátuljában...
	
 
	
	ilyen a Droberto beállítása
http://alfaamore.hu/kepnezo/blog/17250?num=0
	
 
	
	az acél kerékcsapágy szívesen belegyúgyul az alu csonkállványba,(Fl után Volt alu)
akkor ki kell préselni ,vagy kalapálni
és az ABS senzort még véletlenül se próbáld kivenni
,nem fog kijönni ,csak beletörik
a többi csak a szokásos izommeló,nagy kulcsokkal
	
 
	
	"eléggé sportos"
mihez képest?
a Brera beállítás ilyen:
http://alfaamore.hu/kepnezo/blog/23884?num=0
nekem nem tünik sportosnak :
a kerékdölés még a -1 fokot Sem éri el
a Mito -1,5 fok kerékdöléssel már fürészfogazik a Pirellivel
	
 
	
	De nekem nem TI van, sima mezei 159-es:)
	
 
	yani🍀19-09-2014 10:09:54 // 
58864 
	Valaki cserélt már otthon első kerékcsapágyat?
Erősen gondolkodom, hogy nekiállok magam, ezért tudni szeretném van-e valamilyen buktatója a dolognak.
	
 
	
	Hát igen, már szemre is látszik, hogy terpeszt a kerék, már úgy is hogy nem ül benne senki. Főleg hátulról látni.
	
 
	Liquid19-09-2014 09:13:35 // 
58862 
	igen ez jó kérdés. Annyit tudok hogy a TI futóművének mások az értékei, ez is okozhatja, nem tudom, a télieken nem vettem észre ilyesmit.
	
 
	
	Túl nagy a ti kerékdőlése valszeg ,és a gumitípus ezt nem tolerálja
A Breránkon minden Ok a kopással ,pedig én is 19 el járok
vannak gumiprofilok amik fürészfog nélkül simán kopnak
	
 
	
	Engem inkabb az erdekelne, hogy miert lesz fureszfogas a gumi?
Ez most ilyen alfa baj, vagy csak szimplan szar gumik voltak.
	
 
	
	tudna valaki fényképet csinálni nekem,vagy a számokat megírni a vákumpumpáról? Kettőt megnéztem és mindegyiken más van. Melyik számot kell nézni?

 
	yani🍀19-09-2014 08:22:22 // 
58858 
	Nekem sem tetszett a gumi hangja, ezért az elmúlt szombaton beugrottam egy ismerős gumishoz. Néhány grammot változtatni kellett minden keréken, de az első gumik belső peremén látszott, hogy a futómű terpeszt. Az addigi első gumikat eltettük hátra, hétfőre pedig bejelentkeztem a Gulykához futómű állításra. Amikor odaértem, és elmondtam a problémámat, azonnal mondta, hogy ez a probléma szinte mindegyik márkára jellemző mostanában. A lényeg, hogy egy kicsit a gyári értékeknél szűkebbre állította a futóművet.
Mivel a bal első kerékcsapágy picit morog ezért nem tudok igazán sok tapasztalatról beszámolni. Már megvettem az újat "csak"be kell szerelni.
	
 
	Liquid19-09-2014 08:04:53 // 
58857 
	tudsz ilyet mondani itt Győrben?
	
 
	
	""A jármű geometriájának, futóművének alkalmankénti ellenőrzése, beállítása.""
De ha gyárilag szar amit az alfa a könyvbe ír?
én azt mondom Liquid ,hogy olyan futómveshez vidd akinek NAGY tapasztalata van ültetett futóművekben
Pl az Audi A4 fórumban is érdemes lenne olvasgatni ,ki milyen geometriát állít az ültetéshez
	
 
	
	A szervóolaj adja magát a cserére. Megnézed a színét, ha már nem szép tiszta, csere. Anno a 146-omban a szakszervíz egyáltalán nem foglakozott vele, aztán a németeknél szerpentinen egy kanyarban elment a szervó. Volt meglepetés a kanyar közepén. Senkinek se kívánom.
Aztán hazáig random módon hol volt, hol nem. Mint a mesében.Egy olajcsere segített, a kosztól leragadtak a szelepek.
	
 
	Chianti18-09-2014 23:34:59 // 
58854 
	Nnna ezek mindenképp pozitív hírek, reméljük így is folytatódik a történet....
	
 
	
	Semmiképpen ne fordítsd meg a forgásirányt a gumiknál, ahogy Piritu is írta. Az 58827HSZ-ben David által belinkelt oldal tulajdonosával Strausz Pistával napi kapcsolatban vagyok munka szinten. Egy jó hírű kiváló szakember. Amit a weblapjára kiír arra mérget lehet venni :-)
	
 
	
	Yani, te is a Gulykához vitted ugye?
Neked is egyedileg állította be a futóművet? Nem a gyári értékre, ugye?
Csak kivi vagyok.
	
 
	
	A 159 gyári futóműbeállítása eléggé sportos, de pont ezért a gumik belső fele jobban kopik.
Nekem pont ezért van picit máshogy beállítva.
	
 
	
	A 120-140 közötti rázás és remegés támában asszem én vagyok a legtapasztaltabb :(
Javaslom olvasd el a vonatkozó blogjaim.
(Mellesleg én a helyedben az első alsó lengőkar szilentjét nézném meg először)
	
 
	
	Szevóolajat én a szervószivattyú cserekor, majd a régi visszarakásakor cseréltem :)
Minden esetre a könyv csak utántöltést ír elő.
 
(én azért 60-90-ezrenként lecserélném)
 
	
	Én nem adnék egy kínai cuccért 500 dollárt,még a felét sem
	
 
	yani🍀18-09-2014 21:27:44 // 
58847 
	Igen. Elvileg simán bemegy a kisebb helyére, így nem kell beépítőkeret, vagy másik középkonzol ha gyári navira cserélném. Arról nem is beszélve, hogy Igo fut rajta.
Tud kezelni külső video bemenetet, így köthető rá tolatókamera is.
Igazából a hangja érdekelne.
	
 
	
	A GYÁRI színes CONNECT Nav előlapja 5 mm el nagyobb mint a sima dupla din es cd a 159 ben
gondolom ez kisebbhez passzol,de valahogy nemártana informálódni
	
 
	
	A mito a gyári Pirelli fűrészfogasra kopik,
Érdekes ugyanott ugyanolyan futóműbeáll al a Nokian nem
a profil nagyban hibás a fűrészfogas kopásért
Ezt tudták a gyárban is ,de szartak rá mert a pirelli haszna fontosabb mint a vevőelégedettség
	
 
	Liquid18-09-2014 21:07:13 // 
58844 
	így van, neked néne váltanod 4lábra, 300lóhoz már elférne
	
 
	yani🍀18-09-2014 21:03:36 // 
58843 
	Esetleg valaki cserélte már ilyen típusra a gyári hifit?
Hifi 
	'''''18-09-2014 21:03:09 // 
58842 
	Mert kevés a 220-240le!
	
 
	Liquid18-09-2014 21:00:38 // 
58841 
	cserélgetem évszakonként, meg próbaképpen 1 hete megcseréltem ismét, de ugyanúgy kaksi. Amúgy meg pont az a baj hogy nem pörög el :)
	
 
	
	Elsősorban az 1 fok feletti kerékdőlés az oka hogy a gumi belső fogai túlterhelődnek,
Bár ez a kerékdőlést szinte minden eljőkerekes elöl hátul használja
Tehát olyan gumma kell ami ezt bírja,
Magyarul a gumi belsö oldalán a fogakat ki kell támasztani eldőlés ellen,
Azt pedig egy az abroncson  körbefutó váll teszi meg,
Egyszerübben amerre dől a kerék azon az oldalon nem lehetnek nyitott fogak ,mert kidőlnek a nagy nyomóerő miatt
A Ti ültetén nem javít eze
én azt tanácsolnám cseréld a futóműben szériarugókra ,amik nem ültetnek semmit
	
 
	'''''18-09-2014 20:57:24 // 
58839 
	Szar a q4 mert nem egyformán pörög el.Cserélned kell majd őket előröl-hátulra. :-P
	
 
	Liquid18-09-2014 20:55:00 // 
58838 
	dolgozom rajta :D
	
 
	'''''18-09-2014 20:54:06 // 
58837 
	Kapartasd le egyformán! :-)
	
 
	Liquid18-09-2014 20:52:43 // 
58836 
	amúgy pont megállapítottam, hogy rohadtul agresszív tudok lenni mostanában ha az Alfában ülök :)
	
 
	Liquid18-09-2014 20:52:00 // 
58835 
	úgy-úgy, meg gyorsan kell menni és akkor a motorhang, meg egyebek elnyomják :)
	
 
	
	Fel kell hangosítani a rádiót :-)
	
 
	Liquid18-09-2014 20:49:35 // 
58833 
	akkor nem szórakozok vele, kibírom télig :)
	
 
	
	Szerintem ha már fogazott, akkor semmit se tudsz csinálni. Legalábbis anno több gumissal és szervizzel konzultáltam és erre jutottam. 
Forgásirányt - tudtommal - nem célszerű megfordítani, mert ilyenkor a szövetvázat érő terhelés is megfordul, ami szálszakadáshoz vezethet.
	
 
	Liquid18-09-2014 20:28:01 // 
58831 
	én voltam aki felhozta a témát, sajna fűrészfogas mind a 4 :( 
De pénzügyileg ez a kisebb gond, mivel 2 kukás a szezon végén, 2 talán még elmehet egy szezont, szóval tavasszal gumit veszek :)
Mi történik ha megfordítom a forgásirányt? Én úgy tanultam/olvastam/mondták/írták hogy nem illik forgatni, mert durvábban kopik. Viszont ha megfordítom akkor az hogy hat a fűrészfogasságra? Mert nagyon zavaró a zakatolás. Conti SC5
	
 
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.