Forum >> 159
Erhard 242 (Pure Energy)15-07-2015 12:30:50 // 69364
tudunk :)
norbi040915-07-2015 12:29:25 // 69363
Nekem úgyszint halkan nyekereg felengedésnél...olyasmi a hang mint amikor egy rugó pattog :)
Nivan8415-07-2015 12:29:11 // 69362
Alejandro15-07-2015 12:01:29 // 69361
amellett hogy egyetértek veled és örülök eme ritka véleménynek itt a fórumon, az az igazsághoz hozzátartozik, hogy azért (is) olvashatunk itt annyi rémtörténetet a dízeles alkatrészekről, mert kb 90 %-ban dízelesek a fórumozó tulajok.
ha ez jts fórum lenne, akkor tele lenne a mi konstrukciónk hibáiról, gyengeségeiről (pl. lánc - nekem ezzek van sztorim, szelepek dzsuvásodása a közvetlen befecskendezés miatt, stb.) szóló történetekkel, de ez itt csak néhányunkat érint.
de azért forza benzin!
ha ez jts fórum lenne, akkor tele lenne a mi konstrukciónk hibáiról, gyengeségeiről (pl. lánc - nekem ezzek van sztorim, szelepek dzsuvásodása a közvetlen befecskendezés miatt, stb.) szóló történetekkel, de ez itt csak néhányunkat érint.
de azért forza benzin!
markpinter15915-07-2015 11:01:52 // 69360
Nekem is súrlódott meg akadt a kuplung pedál:) kiderült hogy a szőnyeg csúszott be alá és az fogta meg:) :P
droberto15-07-2015 10:55:38 // 69359
Nekem nem nyikorog, de van egy ilyen érezhető surlódás kinyomáskor/elengedéskor. Már 2x én is beépültem alá, szétfújtam, bezsíroztam minden mozgó elemet, de egyenlőre nem sok a javulás.
markpinter15915-07-2015 10:04:22 // 69358
Ez a tökéletes megfogalmazása, orvosi szaknyelven;D
Erhard 242 (Pure Energy)15-07-2015 09:15:31 // 69357
az EGR meg a DPF kb olyan mint a vakbél, ott van de semmi értelme, ha begyullad lehet jegelni, szedni rá különböző gyógyszarokat, de a legjobb megoldás ha kivágják a pékbe :)
Don Gombóc15-07-2015 08:03:50 // 69356
Amit elértem azt befújtam szilikon spay-vel. és ahol átbillen a holtponton a tolórúd, ott meg is zsíroztam. Szerintem valami műanyag persely lesz a ludas amelyik kiszáradt.
Még a héten tréningezek vele, csak fel kell venni a kígyó pozíciót, ami nem könnyű. :-)
Még a héten tréningezek vele, csak fel kell venni a kígyó pozíciót, ami nem könnyű. :-)
yani🍀15-07-2015 07:53:12 // 69355
Nekem is nyikorog melegben. Már éppen azon gondolkodtam, hogy felteszem a kérdést mi lehet a megoldás, de megelőztél.
Don Gombóc15-07-2015 07:43:46 // 69354
Volt már valakinek kuplung pedál nyekergése?
Leginkább felengedéskor csinálja, már szét fújtam spray-vel, zsíroztam imádkoztam de még mindig csinálja. :-)
Egyszer nekem is leakadt és lábfejjel kellett visszahúzni de azóta sincs semmi gondja, jól működik könnyű, holtjátéka rendben, de nyikorog a dög.
Az asszonykám Punto kettesénél szintén ez a nyikorgás van. Úgy látszik ez a keresztem.
Leginkább felengedéskor csinálja, már szét fújtam spray-vel, zsíroztam imádkoztam de még mindig csinálja. :-)
Egyszer nekem is leakadt és lábfejjel kellett visszahúzni de azóta sincs semmi gondja, jól működik könnyű, holtjátéka rendben, de nyikorog a dög.
Az asszonykám Punto kettesénél szintén ez a nyikorgás van. Úgy látszik ez a keresztem.
Don Gombóc15-07-2015 07:38:33 // 69353
Hahó !
Köszönöm a szülinapi köszöntéseket !
Alfa City nem játszott, mert itthon kellett zülleni. :-)
Köszönöm a szülinapi köszöntéseket !
Alfa City nem játszott, mert itthon kellett zülleni. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)15-07-2015 07:00:31 // 69352
Ja de van jo kis opel lancszett ket modositoval, trafosorral ami sajnos orokos hibaforras..
Piritu - 1.000.00015-07-2015 06:56:56 // 69351
"Mondjuk újonnan nincs nagy kockázat, " - ehhez képest a Párduccal többször maradtam fekve (ráadásul ó messze), mint a többivel összesen...
emGéza14-07-2015 23:43:56 // 69350
Az egy grafit volt !(?)
avvocato14-07-2015 23:33:41 // 69349
Nem, nekem egy fekete van, két éve használom.
emGéza14-07-2015 23:22:35 // 69348
Szia!
A számlák alapján az 1.9 JTS , kettőstögegű kuplunggal bír (270E) ...
de nincs turbó,egr, PDF ...
A jelenlegi 2,2 JTS-ed az amit kb 2 hónapja hirdettek Miskolcon ?
A számlák alapján az 1.9 JTS , kettőstögegű kuplunggal bír (270E) ...
de nincs turbó,egr, PDF ...
A jelenlegi 2,2 JTS-ed az amit kb 2 hónapja hirdettek Miskolcon ?
Liquid14-07-2015 23:14:31 // 69347
sajna a modern közvetlen befecsis benzinesekben is bőven van tankcsapda, ezek már nem a régi szívómotorok...
És speciel az erő miatt vettem dízelt, nem divatból.
És speciel az erő miatt vettem dízelt, nem divatból.
avvocato14-07-2015 23:11:03 // 69346
Akárki akármit mond,szerintem nem rosszak a benzines 159-es alfák. Én napi szinten olvasom a 159 fórumot, minden nap a dízel egr dpf, szívósor, turbó, kettőstömegű horrortörténeteket olvasom.Szerintem ez nem normális dolog. A totalcaron volt egy nagyon jó Opel insignia teszt, azt írják, hogy jelenleg Európában 17000 ember vár törött turbócső cserére-2.0 cdti motor, elvileg ugyanaz, mint a 159 jtdm.Szóval nem csak azt kell nézni,hogy 2 literrel kevesebbet fogyaszt a dízel, hanem hogy használtan mennyit kell rákölteni, meg hogy el mer e indulni a az ember a családdal külföldre. Mondjuk újonnan nincs nagy kockázat, de használtan óriási lutri szerintem bármilyen x 100e km-t futott dízel autó.
emGéza14-07-2015 22:53:38 // 69345
Szia és köszi !
De nem lesz semmi baj . A verdám motorja (152E Km) tavaly ősszel kapott 600ezeré szerviz .(kuplung,vezérlés,stb) A 120E Km-est Szamosinál ...
Tuti rendbe van ! Azért lekopogom én is .
Remélem csak a jó tapasztalatokat tudjuk megosztani !!! :D
De nem lesz semmi baj . A verdám motorja (152E Km) tavaly ősszel kapott 600ezeré szerviz .(kuplung,vezérlés,stb) A 120E Km-est Szamosinál ...
Tuti rendbe van ! Azért lekopogom én is .
Remélem csak a jó tapasztalatokat tudjuk megosztani !!! :D
Piritu - 1.000.00014-07-2015 22:52:54 // 69344
Liquid14-07-2015 22:52:21 // 69343
azokra nincs, de az szerves része a benzines motornak :) míg a DPF és az EGR csak púp a hátán, ezt még te is belátod szerintem :) A különböző káros vegyületek és a korom meg sajnos akkor is kijön a dízelből ha 3 DPF-et tesznek rá és 500 sámán énekli körbe, mivel amikor tervezték őket akkor nem volt szempont ezek leküzdése.
Ezen már vitáztunk sokszor és sokat, de nekem elég bizonyíték az is hogy egyre több nyugati nagyváros helyez kilátásba szankciókat a dízelek ellen, és nem a kiherélt csiptuningosakat veszik alapul. Az EGR telerottyantja korommal a szívósort, ennek pozitív tulajdonságát nehéz domborítani, a DPF meg egy szűrő, és mint olyan természetesen egy bizonyos méret feletti dolgokat képes megrosotálni, ez van.
A 2.0 és az újabb dízelek már ésszerűbben vannak tervezve de pl. a 2.4-nél rossz helyen van a DPF és állandó problémaforrás. Viszont a regeneráláskor keletkező genyát nem szűri semmi, azzal mi van? És akkor jótékonyan nem nézzük a többletfogyasztást és a motorolaj hígulását, meg egyéb kellemetlen dolgokat.
A CR különböző alkatrészei valamilyen szinten kopóeszközök, mint mondjuk egy benzinesnél az AC vagy a gyújtótrafó, gyertyakábel ésatöbbi. Ezzel számolni kell ugyanúgy mint a turbo, és a kettőstömegű vagy az automatánál a szeleptömb cseréjével.
Ezen már vitáztunk sokszor és sokat, de nekem elég bizonyíték az is hogy egyre több nyugati nagyváros helyez kilátásba szankciókat a dízelek ellen, és nem a kiherélt csiptuningosakat veszik alapul. Az EGR telerottyantja korommal a szívósort, ennek pozitív tulajdonságát nehéz domborítani, a DPF meg egy szűrő, és mint olyan természetesen egy bizonyos méret feletti dolgokat képes megrosotálni, ez van.
A 2.0 és az újabb dízelek már ésszerűbben vannak tervezve de pl. a 2.4-nél rossz helyen van a DPF és állandó problémaforrás. Viszont a regeneráláskor keletkező genyát nem szűri semmi, azzal mi van? És akkor jótékonyan nem nézzük a többletfogyasztást és a motorolaj hígulását, meg egyéb kellemetlen dolgokat.
A CR különböző alkatrészei valamilyen szinten kopóeszközök, mint mondjuk egy benzinesnél az AC vagy a gyújtótrafó, gyertyakábel ésatöbbi. Ezzel számolni kell ugyanúgy mint a turbo, és a kettőstömegű vagy az automatánál a szeleptömb cseréjével.
Piritu - 1.000.00014-07-2015 22:41:25 // 69342
"a kiírás nagyságrendekkel olcsóbb..." - Van ötleted a TS gyertyák kiíratására? :-DD
A CR fejújítását viszont te sem úsztad meg...
Mindenkinek szíve-joga, hogy mit tesz a kocsijával. ( GTPeti által belinkelt német diesel kitiltásnak a NOx miatt viszont látom értelmét. Sokat teszünk érte.)
Viszont az új tulajoknak nem csak ezt az oldalt kell megismernie. Mint ahogy tuningolni se kötelező. Ha valamit meg lehet javítani, akkor esélyt, lehetőséget kell adni.
Ugye te se mondod, hogy egy egr 80ezerért normális?
A CR fejújítását viszont te sem úsztad meg...
Mindenkinek szíve-joga, hogy mit tesz a kocsijával. ( GTPeti által belinkelt német diesel kitiltásnak a NOx miatt viszont látom értelmét. Sokat teszünk érte.)
Viszont az új tulajoknak nem csak ezt az oldalt kell megismernie. Mint ahogy tuningolni se kötelező. Ha valamit meg lehet javítani, akkor esélyt, lehetőséget kell adni.
Ugye te se mondod, hogy egy egr 80ezerért normális?
Liquid14-07-2015 22:34:06 // 69341
Mint tudod alapvetően én is gyári megoldások híve vagyok, illetve utálom ha füstöl a dízel, DE
a kiírás nagyságrendekkel olcsóbb...
és az én véleményem szerint is zsákutca mind a DPF mind az EGR és csak azért vannak, hogy a fotelfizikus bürokraták által álmodott emissziós normákat tudja papíron teljesíteni (ebbe nem számít bele természetesen a regenerálás folyamata)
a kiírás nagyságrendekkel olcsóbb...
és az én véleményem szerint is zsákutca mind a DPF mind az EGR és csak azért vannak, hogy a fotelfizikus bürokraták által álmodott emissziós normákat tudja papíron teljesíteni (ebbe nem számít bele természetesen a regenerálás folyamata)
markpinter15914-07-2015 22:26:49 // 69340
De ami nincs azt nem kell cserélni!:)
Alejandro14-07-2015 22:23:44 // 69339
Külön üdv Neked, szintén 1.9 JTS tulaj vagyok. Nincs jó híre az erőforrásunknak, de nekem nincsenek rémtörténeteim szerencsére (azért lekopogtam)! :)
Szívesen cserélek tapasztalatot!
Szívesen cserélek tapasztalatot!
Piritu - 1.000.00014-07-2015 22:02:38 // 69338
Most komolyan ekkora probléma 150-250ezrenként rendbe tenni a dolgokat?
Nem sokkal került kevesebbe a kiírás, mint egy csere, ami után újabb 150-250e km-ig nincs gond. Lehet, hogy az autó életében többé nem jön elő. A részecskeszűrő meg a tévhitek ellenére 80-90%-át kiszűri a koromnak. Még a legkisebb és legkárosabb méretben is. (A befecskendező felújítást csak elnapolod vele.)
"de elromlik, elkoszolódik cserélgetni kell" - igen, mint sok minden mást a korszerű motorokban. A kettőstömegűtől a kuplungig. Általában ez így van, ha elromlik cserélni kell. (Már évek óta kérem a cartársakat, hogy segítsenek a TS-ben a gyertyák problémájának megoldásában. Azokat is cserélni kellene 100ezrenként, de sokba kerülnek :-DD)
Nem sokkal került kevesebbe a kiírás, mint egy csere, ami után újabb 150-250e km-ig nincs gond. Lehet, hogy az autó életében többé nem jön elő. A részecskeszűrő meg a tévhitek ellenére 80-90%-át kiszűri a koromnak. Még a legkisebb és legkárosabb méretben is. (A befecskendező felújítást csak elnapolod vele.)
"de elromlik, elkoszolódik cserélgetni kell" - igen, mint sok minden mást a korszerű motorokban. A kettőstömegűtől a kuplungig. Általában ez így van, ha elromlik cserélni kell. (Már évek óta kérem a cartársakat, hogy segítsenek a TS-ben a gyertyák problémájának megoldásában. Azokat is cserélni kellene 100ezrenként, de sokba kerülnek :-DD)
markpinter15914-07-2015 21:51:39 // 69337
Igen tapasztalatom szerint:) mivel megvettük nem ment koszos volt, rángatott, ki lett iktatva, most megy és nincs baja! És nem kell tartanom hogy az egr miatt mikor fog újra telerakódni... A részecskeszűrő meg annyira jó hogy ami azon átjut az az igazán káros az emberre... Én csak annyit tudok hogy van benne egy jó motor, amire ráraktak pár olyan dolgot ami miatt teljesíti az emissziós normát... Anélkül megy ? Igen! Vele megy? Igen, de elromlik, elkoszolódik cserélgetni kell... Én adtam egy tippet ami szerintem megkönnyítené a cartárs életét, és nem tudnák lehúzni kétes szerelők!
Piritu - 1.000.00014-07-2015 21:37:40 // 69336
"tapasztalatom szerint no egr no rángatás és tiszta motor" - tapasztalatom szerint meg, ha kitisztítod és kicseréled akkor is. Új korában se csinálja bő 150-250e km-ig. Egy új Cartársnak nem okvetlenül csak ezt az utat kell megmutatni. Normális szerelő is felvázolja ezt a lehetőséget is, meg a hibaforrás megszüntetését is. No, ekkor tud a user dönteni. Kerül kicsivel többe, vagy tojik a koromra és a nitrogénoxidokra.
A dpf problémák nagy részét meg a befecskendező rendszer kopása okozza. Van itt a topikban is jó pár példa rá...
A dpf problémák nagy részét meg a befecskendező rendszer kopása okozza. Van itt a topikban is jó pár példa rá...
markpinter15914-07-2015 21:22:24 // 69335
Szerintem a probléma forrása pont az egr, mivel az vezeti vissza az emisszió miatt a kormot a motorba hogy égesse el, de nagyrészt csak lerakódik a szívósorban... Az egr nem a motor miatt van hanem az emisszió miatt... Részecskeszűrő szintén... Tudom hogy ezzel most gerjesztem a "nem véletlen van az ott" és a dobjuk ki az egr-t tábort, de tapasztalatom szerint no egr no rángatás és tiszta motor... A részecskeszűrőről meg ne is beszéljünk..
Erhard 242 (Pure Energy)14-07-2015 21:03:12 // 69334
kevés a benyás, mivel szűkös belőle a kínálat...
emGéza14-07-2015 20:51:21 // 69333
Ez jó ! Benzines szekció ? :D
Annyi csalódás után , nekem már mindegy volt , hogy benzin , dizel , SW vagy sedán .
A haza vezető úthoz legközelebbit néztem meg !
Ki se akartam szállni már a 47-ből , végig gurultam mellette és jött a hang : "ez kell neked Géza !!!" Azt se tudtam , hogy mi ez . Rákérdeztem az eladótól : a koromszűrővel volt már gond ? Mire : ez benzines !
Az autó egyből megfogott , rabul ejtett . Kell ennél több ? Nekem nem :D
Annyi csalódás után , nekem már mindegy volt , hogy benzin , dizel , SW vagy sedán .
A haza vezető úthoz legközelebbit néztem meg !
Ki se akartam szállni már a 47-ből , végig gurultam mellette és jött a hang : "ez kell neked Géza !!!" Azt se tudtam , hogy mi ez . Rákérdeztem az eladótól : a koromszűrővel volt már gond ? Mire : ez benzines !
Az autó egyből megfogott , rabul ejtett . Kell ennél több ? Nekem nem :D
Piritu - 1.000.00014-07-2015 20:41:35 // 69332
Az rendben, hogy nem írtad, de már pár éve itt az Amorén ő NEM a javításra a megoldás...
Nekem, csak az a furcsa, hogy a kibelezésre pár perc alatt van javaslat, a javításra nincs. Véleményem szerint jó, ha minden user tudja, hogy a lábtörést a helyrerakás után gipszelni kell.
Nekem, csak az a furcsa, hogy a kibelezésre pár perc alatt van javaslat, a javításra nincs. Véleményem szerint jó, ha minden user tudja, hogy a lábtörést a helyrerakás után gipszelni kell.
Nivan8414-07-2015 20:31:39 // 69331
Nem is azt írtam, hogy herélje ki. Azt majd ő, mint az autó tulajdonosa eldönti, és csak adtam neki egy nevet, akit esetleg kereshet, ha úgy dönt.
/peace
/peace
Piritu - 1.000.00014-07-2015 20:27:23 // 69330
Üdv a benzines szekcióban! :-)
Ritka motor errefelé a tied, kíváncsian várjuk a tapasztalatokat.
Ritka motor errefelé a tied, kíváncsian várjuk a tapasztalatokat.
Piritu - 1.000.00014-07-2015 20:23:07 // 69329
Nem biztos, hogy a kiírás (herélés) a járandó út. Lehet, hogy egyszerű és olcsó, de inkább meg kell keresni a probléma okát és azt kell megszüntetni. Lábtörésre se a fájdalomcsillapító a megoldás...
emGéza14-07-2015 20:21:16 // 69328
Sziasztok !
Régi álmom való vált , úgy 2007 környékéről , uralhatom a 159-es erejét ! :D
Elsőre kicsit csalódtam , de már kezd kialakulni a lamur .
A váltással akadt némi gondom , amit sikerült orvosolni . Túl kemény volt . A váltókar
alatti kulisszát némi kenőanyaggal megkenve (lánc spay) , fincsi , könnyű lett a váltás .
A fokozatok főleg az 1s , túl rövid , pár méter után már kéri a kétest , a 6odik meg megfelel az ötösnek .
Bakker ! A zene milyen jól szól benne ...
Ebből még szerelem lesz ! :D
Régi álmom való vált , úgy 2007 környékéről , uralhatom a 159-es erejét ! :D
Elsőre kicsit csalódtam , de már kezd kialakulni a lamur .
A váltással akadt némi gondom , amit sikerült orvosolni . Túl kemény volt . A váltókar
alatti kulisszát némi kenőanyaggal megkenve (lánc spay) , fincsi , könnyű lett a váltás .
A fokozatok főleg az 1s , túl rövid , pár méter után már kéri a kétest , a 6odik meg megfelel az ötösnek .
Bakker ! A zene milyen jól szól benne ...
Ebből még szerelem lesz ! :D
Nivan8414-07-2015 20:16:43 // 69327
Mármint ha egr meg dpf kiírásról van szó, úgy értettem.
Piritu - 1.000.00014-07-2015 20:10:53 // 69326
Mit jelent a "haza"?
Piritu - 1.000.00014-07-2015 20:09:35 // 69325
Ő NEM szerviz :-(
Nivan8414-07-2015 18:43:41 // 69324
Keresd meg Manky956 nevű felhasználót. Tud neked segíteni szerintem.
Dani90062214-07-2015 18:30:11 // 69323
Köszi szépen! hát nem tudom hogy ezeket megnézték e,vagy csak csere szimplán lecserélték az egr t!lementem amit írtál és ha legközelebb haza utazom akkor ezeket megnezetem!Esetleg ha még valaki tudna adni egy jó MEGBÍZHATÓ ÉS HOZZÁ ÉRTŐ szerviz elérhetőségét azt megköszönném! előre is köszi
mizooo14-07-2015 18:09:35 // 69322
Srácok, valaki dokumentálta már a szívósor le/fel szerelést?
Én is ki szeretném puccantani az enyémet.....
Milyen szerszámok kellenek hozzá? Mennyire kell megbontani stb..
köszi
Én is ki szeretném puccantani az enyémet.....
Milyen szerszámok kellenek hozzá? Mennyire kell megbontani stb..
köszi
markpinter15914-07-2015 17:53:45 // 69321
Szia! Nekem is ilyen kocsim van! Egr részecskeszűrő kiblett iktatva, szívósorból az olajsár ki lett pucolva( valószínű ez is közrejátszik abban hogy nem megy mert nem kap levegőt) szívosor lamellákat is eltávolítottuk mert szeretnek veragadni( lehet az is hogy neked zárt állapotban ragadt, valamint még computer optimalizálás is volt! Nem rángat, nem füstöl, megy rendesen, 7alatt van a fogyasztás! Előző tulajnál még rángatott és 7.8at evett! Vettünk bele egy kikukázott szívósort amiből kivettük a lamellákat, és ami a kocsiban volt még annál is rosszabb állapotban volt... Ugyhogy szerintem ezekre érdemes ránézni;)
Erhard 242 (Pure Energy)14-07-2015 15:53:33 // 69320
valakinek van SD kártyás navihoz kelet júrop cucca?
Dani90062214-07-2015 12:31:03 // 69319
2015-07-14 12:26:35 // 69325
Hello Mindenki!159 1.9 jtdm !!!SOS SEGÍTSÉG KELLENE!
Egy kis segítségért fordulnék hozzátok!Drága 159 -emet (1.9 jtdm 150 Le) elvittem eslo komolyabb szervizelésére!Amit igazából először csak egy olaj csere és egy klimafeltöltes és egy teljes átvizsgálás lett volna!
A szerviz tehát ennek indult..Viszont egy igen zsebbenyúlos történet lett belőle!Friss alfa tulajdonosként, német lakcimmel német autóval/rendszammal én úgy érzem hogy ez sztem nem voltak velem korrektek sőt, az autó nem lett tökéletes.Tehát, autó a szervizben,a "mester" tett EGY probakört,ami alatt kiderült hogy EGR szelep problémánk is van!Először tisztitassal próbálkozott ,de az elvileg nem.let5 jó igy EGR szelep csere lett!Na most az autó az első szerviz napon kapott egy olajcseret selenia 5w40 ,pollen,olaj,levegő szuroket, klimafeltöltes és tisztítás! Egr és legtomegmero tisztítás (ami nem ért semmit mert másnap cserélni kellett) erre fizettem keréken 80.000 Ft!Na most azt tudni kell hogy az autó szépen járt ,viszont gazadasnal valóban vissza esett a turbonyomas és kicsit talán csak magasabb fordulattnal tért eszhez (kb 2300-2500 )!DE másféle rángatás, dadogás stb,nem volt)na mind egy én belementem egy egr szelepcserebe!Mivel a mester ezt javasolta,hogy ettől megszűnnek ezek a dolgok és teljesítményben is jobb lesz!Tehát az első szerviz nap után amikor rendeztem a dolgokat akkor beszéltük meg a egr cserét, mondja a mester :találtam szelepek pierburg szelep 68.900 Ft !Ez gyári és jobban megéri mint a 60.000 utángyártott.Mondtam oké rendelje meg és két nap múlva újra jovok és cseréje ki,ott hagytam 60.000 Ft eloleget,majd két nap múlva ismét mentem!Lerakram a kocsit,majd közöltem vele hogy amióta elvittem az autót rángat alacsony fordulatnál,kb 1800-2000 kozott,turbonyomas 0.6-0.8 korul!Az autó dadog rangat!nagyobb gazadasnal viszont abbahagyja !Mester mondja,ezért cseréljük a szelepet ez még fog szűnni és még jobb teljesítményt fogok kapni!Mondom szuper,már nagyon varom!Mester 5-6 óra elteltével hív h kész a kocsi,elmentek érte, mondom akkor rendeztük a dolgokat kikeszitettem plusz 10.000 Ft ot!ugyanis 69.000 be egyezztünk meg ugyanis ezt a szelepcseret letudtuk a tegnap előtti 80.000 Ft al!majd közli velem hogy 79.000 volt a szelep nem 69.!mondom egy fene biztos félre ertettem!tehet kifizettek neki ismét 80.000 Ft ot!Tehát a szerviz 160.000 Ft volt!Olajcseret 4 szűrő klimafeltöltes egr szelep ,egy teljes átvizsgálás (de hozzá teszem probléma nem volt csak a leírtakat cserélték!elhozatam az autót és kb 50-100 km után látom erzem!hogy a turbó nyomás ugyanúgy ingadozik ,és ráadásul még kaptam vele egy dadogást rangatozast amit fent már leirtam!alacsony fordulatnál bedadog!és ezt egr csere előtt nem csinalta!nem hogy teljesítményben jobb lett!hanem az autó pikk pakk 3000 fordulaton van és eltűnt belőle a nyomaték ami benne volt,ugyanis egy 150 le dizel rol beszélünk ami igencsak megindult 2.2-2.3 fordulat utan!autópályán jóval lassabban gyorsult 6.ban mint ezelott!és a a fogyasztása 6-7 literrel felugrott 8 ra!Sajnos nagyon csalódott vagyok hogy ennyi pénzt kifizettem és mondhatni,hogy az autó nem jobb mint volt!Nem tudom mi lehet ezeknek az oka!Leirtam ide ,hogyha esetleg valaki járt ilyen cipőben vagy esetleg valami computeres beállítás kellene,vagy én nem tudom!Ha esetleg van valami ötletetek tanácsok hogy mi lehet a baj akkor légyszíves írjátok meg!És szeretnék egy megbízható ,hozzaértő szervizbe elvinni,ahol ÁRBAN IS KORREKTEK!!!Budapesten ha esetleg tudtok ilyet ahol visszakapnam a paripám erejét,akkor írjátok meg!Előre is köszönöm aki elolvasta!kicsit hosszúra sikeredett!Szép napot mindenkinek
Hello Mindenki!159 1.9 jtdm !!!SOS SEGÍTSÉG KELLENE!
Egy kis segítségért fordulnék hozzátok!Drága 159 -emet (1.9 jtdm 150 Le) elvittem eslo komolyabb szervizelésére!Amit igazából először csak egy olaj csere és egy klimafeltöltes és egy teljes átvizsgálás lett volna!
A szerviz tehát ennek indult..Viszont egy igen zsebbenyúlos történet lett belőle!Friss alfa tulajdonosként, német lakcimmel német autóval/rendszammal én úgy érzem hogy ez sztem nem voltak velem korrektek sőt, az autó nem lett tökéletes.Tehát, autó a szervizben,a "mester" tett EGY probakört,ami alatt kiderült hogy EGR szelep problémánk is van!Először tisztitassal próbálkozott ,de az elvileg nem.let5 jó igy EGR szelep csere lett!Na most az autó az első szerviz napon kapott egy olajcseret selenia 5w40 ,pollen,olaj,levegő szuroket, klimafeltöltes és tisztítás! Egr és legtomegmero tisztítás (ami nem ért semmit mert másnap cserélni kellett) erre fizettem keréken 80.000 Ft!Na most azt tudni kell hogy az autó szépen járt ,viszont gazadasnal valóban vissza esett a turbonyomas és kicsit talán csak magasabb fordulattnal tért eszhez (kb 2300-2500 )!DE másféle rángatás, dadogás stb,nem volt)na mind egy én belementem egy egr szelepcserebe!Mivel a mester ezt javasolta,hogy ettől megszűnnek ezek a dolgok és teljesítményben is jobb lesz!Tehát az első szerviz nap után amikor rendeztem a dolgokat akkor beszéltük meg a egr cserét, mondja a mester :találtam szelepek pierburg szelep 68.900 Ft !Ez gyári és jobban megéri mint a 60.000 utángyártott.Mondtam oké rendelje meg és két nap múlva újra jovok és cseréje ki,ott hagytam 60.000 Ft eloleget,majd két nap múlva ismét mentem!Lerakram a kocsit,majd közöltem vele hogy amióta elvittem az autót rángat alacsony fordulatnál,kb 1800-2000 kozott,turbonyomas 0.6-0.8 korul!Az autó dadog rangat!nagyobb gazadasnal viszont abbahagyja !Mester mondja,ezért cseréljük a szelepet ez még fog szűnni és még jobb teljesítményt fogok kapni!Mondom szuper,már nagyon varom!Mester 5-6 óra elteltével hív h kész a kocsi,elmentek érte, mondom akkor rendeztük a dolgokat kikeszitettem plusz 10.000 Ft ot!ugyanis 69.000 be egyezztünk meg ugyanis ezt a szelepcseret letudtuk a tegnap előtti 80.000 Ft al!majd közli velem hogy 79.000 volt a szelep nem 69.!mondom egy fene biztos félre ertettem!tehet kifizettek neki ismét 80.000 Ft ot!Tehát a szerviz 160.000 Ft volt!Olajcseret 4 szűrő klimafeltöltes egr szelep ,egy teljes átvizsgálás (de hozzá teszem probléma nem volt csak a leírtakat cserélték!elhozatam az autót és kb 50-100 km után látom erzem!hogy a turbó nyomás ugyanúgy ingadozik ,és ráadásul még kaptam vele egy dadogást rangatozast amit fent már leirtam!alacsony fordulatnál bedadog!és ezt egr csere előtt nem csinalta!nem hogy teljesítményben jobb lett!hanem az autó pikk pakk 3000 fordulaton van és eltűnt belőle a nyomaték ami benne volt,ugyanis egy 150 le dizel rol beszélünk ami igencsak megindult 2.2-2.3 fordulat utan!autópályán jóval lassabban gyorsult 6.ban mint ezelott!és a a fogyasztása 6-7 literrel felugrott 8 ra!Sajnos nagyon csalódott vagyok hogy ennyi pénzt kifizettem és mondhatni,hogy az autó nem jobb mint volt!Nem tudom mi lehet ezeknek az oka!Leirtam ide ,hogyha esetleg valaki járt ilyen cipőben vagy esetleg valami computeres beállítás kellene,vagy én nem tudom!Ha esetleg van valami ötletetek tanácsok hogy mi lehet a baj akkor légyszíves írjátok meg!És szeretnék egy megbízható ,hozzaértő szervizbe elvinni,ahol ÁRBAN IS KORREKTEK!!!Budapesten ha esetleg tudtok ilyet ahol visszakapnam a paripám erejét,akkor írjátok meg!Előre is köszönöm aki elolvasta!kicsit hosszúra sikeredett!Szép napot mindenkinek
Dani90062214-07-2015 12:26:35 // 69318
Hello Mindenki!159 1.9 jtdm !!!SOS SEGÍTSÉG KELLENE!
Egy kis segítségért fordulnék hozzátok!Drága 159 -emet (1.9 jtdm 150 Le) elvittem eslo komolyabb szervizelésére!Amit igazából először csak egy olaj csere és egy klimafeltöltes és egy teljes átvizsgálás lett volna!
A szerviz tehát ennek indult..Viszont egy igen zsebbenyúlos történet lett belőle!Friss alfa tulajdonosként, német lakcimmel német autóval/rendszammal én úgy érzem hogy ez sztem nem voltak velem korrektek sőt, az autó nem lett tökéletes.Tehát, autó a szervizben,a "mester" tett EGY probakört,ami alatt kiderült hogy EGR szelep problémánk is van!Először tisztitassal próbálkozott ,de az elvileg nem.let5 jó igy EGR szelep csere lett!Na most az autó az első szerviz napon kapott egy olajcseret selenia 5w40 ,pollen,olaj,levegő szuroket, klimafeltöltes és tisztítás! Egr és legtomegmero tisztítás (ami nem ért semmit mert másnap cserélni kellett) erre fizettem keréken 80.000 Ft!Na most azt tudni kell hogy az autó szépen járt ,viszont gazadasnal valóban vissza esett a turbonyomas és kicsit talán csak magasabb fordulattnal tért eszhez (kb 2300-2500 )!DE másféle rángatás, dadogás stb,nem volt)na mind egy én belementem egy egr szelepcserebe!Mivel a mester ezt javasolta,hogy ettől megszűnnek ezek a dolgok és teljesítményben is jobb lesz!Tehát az első szerviz nap után amikor rendeztem a dolgokat akkor beszéltük meg a egr cserét, mondja a mester :találtam szelepek pierburg szelep 68.900 Ft !Ez gyári és jobban megéri mint a 60.000 utángyártott.Mondtam oké rendelje meg és két nap múlva újra jovok és cseréje ki,ott hagytam 60.000 Ft eloleget,majd két nap múlva ismét mentem!Lerakram a kocsit,majd közöltem vele hogy amióta elvittem az autót rángat alacsony fordulatnál,kb 1800-2000 kozott,turbonyomas 0.6-0.8 korul!Az autó dadog rangat!nagyobb gazadasnal viszont abbahagyja !Mester mondja,ezért cseréljük a szelepet ez még fog szűnni és még jobb teljesítményt fogok kapni!Mondom szuper,már nagyon varom!Mester 5-6 óra elteltével hív h kész a kocsi,elmentek érte, mondom akkor rendeztük a dolgokat kikeszitettem plusz 10.000 Ft ot!ugyanis 69.000 be egyezztünk meg ugyanis ezt a szelepcseret letudtuk a tegnap előtti 80.000 Ft al!majd közli velem hogy 79.000 volt a szelep nem 69.!mondom egy fene biztos félre ertettem!tehet kifizettek neki ismét 80.000 Ft ot!Tehát a szerviz 160.000 Ft volt!Olajcseret 4 szűrő klimafeltöltes egr szelep ,egy teljes átvizsgálás (de hozzá teszem probléma nem volt csak a leírtakat cserélték!elhozatam az autót és kb 50-100 km után látom erzem!hogy a turbó nyomás ugyanúgy ingadozik ,és ráadásul még kaptam vele egy dadogást rangatozast amit fent már leirtam!alacsony fordulatnál bedadog!és ezt egr csere előtt nem csinalta!nem hogy teljesítményben jobb lett!hanem az autó pikk pakk 3000 fordulaton van és eltűnt belőle a nyomaték ami benne volt,ugyanis egy 150 le dizel rol beszélünk ami igencsak megindult 2.2-2.3 fordulat utan!autópályán jóval lassabban gyorsult 6.ban mint ezelott!és a a fogyasztása 6-7 literrel felugrott 8 ra!Sajnos nagyon csalódott vagyok hogy ennyi pénzt kifizettem és mondhatni,hogy az autó nem jobb mint volt!Nem tudom mi lehet ezeknek az oka!Leirtam ide ,hogyha esetleg valaki járt ilyen cipőben vagy esetleg valami computeres beállítás kellene,vagy én nem tudom!Ha esetleg van valami ötletetek tanácsok hogy mi lehet a baj akkor légyszíves írjátok meg!És szeretnék egy megbízható ,hozzaértő szervizbe elvinni,ahol ÁRBAN IS KORREKTEK!!!Budapesten ha esetleg tudtok ilyet ahol visszakapnam a paripám erejét,akkor írjátok meg!Előre is köszönöm aki elolvasta!kicsit hosszúra sikeredett!Szép napot mindenkinek
Egy kis segítségért fordulnék hozzátok!Drága 159 -emet (1.9 jtdm 150 Le) elvittem eslo komolyabb szervizelésére!Amit igazából először csak egy olaj csere és egy klimafeltöltes és egy teljes átvizsgálás lett volna!
A szerviz tehát ennek indult..Viszont egy igen zsebbenyúlos történet lett belőle!Friss alfa tulajdonosként, német lakcimmel német autóval/rendszammal én úgy érzem hogy ez sztem nem voltak velem korrektek sőt, az autó nem lett tökéletes.Tehát, autó a szervizben,a "mester" tett EGY probakört,ami alatt kiderült hogy EGR szelep problémánk is van!Először tisztitassal próbálkozott ,de az elvileg nem.let5 jó igy EGR szelep csere lett!Na most az autó az első szerviz napon kapott egy olajcseret selenia 5w40 ,pollen,olaj,levegő szuroket, klimafeltöltes és tisztítás! Egr és legtomegmero tisztítás (ami nem ért semmit mert másnap cserélni kellett) erre fizettem keréken 80.000 Ft!Na most azt tudni kell hogy az autó szépen járt ,viszont gazadasnal valóban vissza esett a turbonyomas és kicsit talán csak magasabb fordulattnal tért eszhez (kb 2300-2500 )!DE másféle rángatás, dadogás stb,nem volt)na mind egy én belementem egy egr szelepcserebe!Mivel a mester ezt javasolta,hogy ettől megszűnnek ezek a dolgok és teljesítményben is jobb lesz!Tehát az első szerviz nap után amikor rendeztem a dolgokat akkor beszéltük meg a egr cserét, mondja a mester :találtam szelepek pierburg szelep 68.900 Ft !Ez gyári és jobban megéri mint a 60.000 utángyártott.Mondtam oké rendelje meg és két nap múlva újra jovok és cseréje ki,ott hagytam 60.000 Ft eloleget,majd két nap múlva ismét mentem!Lerakram a kocsit,majd közöltem vele hogy amióta elvittem az autót rángat alacsony fordulatnál,kb 1800-2000 kozott,turbonyomas 0.6-0.8 korul!Az autó dadog rangat!nagyobb gazadasnal viszont abbahagyja !Mester mondja,ezért cseréljük a szelepet ez még fog szűnni és még jobb teljesítményt fogok kapni!Mondom szuper,már nagyon varom!Mester 5-6 óra elteltével hív h kész a kocsi,elmentek érte, mondom akkor rendeztük a dolgokat kikeszitettem plusz 10.000 Ft ot!ugyanis 69.000 be egyezztünk meg ugyanis ezt a szelepcseret letudtuk a tegnap előtti 80.000 Ft al!majd közli velem hogy 79.000 volt a szelep nem 69.!mondom egy fene biztos félre ertettem!tehet kifizettek neki ismét 80.000 Ft ot!Tehát a szerviz 160.000 Ft volt!Olajcseret 4 szűrő klimafeltöltes egr szelep ,egy teljes átvizsgálás (de hozzá teszem probléma nem volt csak a leírtakat cserélték!elhozatam az autót és kb 50-100 km után látom erzem!hogy a turbó nyomás ugyanúgy ingadozik ,és ráadásul még kaptam vele egy dadogást rangatozast amit fent már leirtam!alacsony fordulatnál bedadog!és ezt egr csere előtt nem csinalta!nem hogy teljesítményben jobb lett!hanem az autó pikk pakk 3000 fordulaton van és eltűnt belőle a nyomaték ami benne volt,ugyanis egy 150 le dizel rol beszélünk ami igencsak megindult 2.2-2.3 fordulat utan!autópályán jóval lassabban gyorsult 6.ban mint ezelott!és a a fogyasztása 6-7 literrel felugrott 8 ra!Sajnos nagyon csalódott vagyok hogy ennyi pénzt kifizettem és mondhatni,hogy az autó nem jobb mint volt!Nem tudom mi lehet ezeknek az oka!Leirtam ide ,hogyha esetleg valaki járt ilyen cipőben vagy esetleg valami computeres beállítás kellene,vagy én nem tudom!Ha esetleg van valami ötletetek tanácsok hogy mi lehet a baj akkor légyszíves írjátok meg!És szeretnék egy megbízható ,hozzaértő szervizbe elvinni,ahol ÁRBAN IS KORREKTEK!!!Budapesten ha esetleg tudtok ilyet ahol visszakapnam a paripám erejét,akkor írjátok meg!Előre is köszönöm aki elolvasta!kicsit hosszúra sikeredett!Szép napot mindenkinek
Piritu - 1.000.00013-07-2015 21:49:05 // 69317
Holnap megnézem, hogy az enyémet hol vitték be. Valahol bal oldalon jön át a tűzfalon.
Piritu - 1.000.00013-07-2015 21:39:16 // 69316
mizooo13-07-2015 21:21:32 // 69315
Sziasztok, 159-be hogyan hozzam be az erősítő tápkábelét az utastérbe?
A múlt héten beújítottam egy helytakarékos ládikát és egy erősítőt ;)
Köszi!
A múlt héten beújítottam egy helytakarékos ládikát és egy erősítőt ;)
Köszi!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
594
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki