Csak egy 5let, ha van benne kiegészítő fűtés, az 70 fokos vízig be van kapcsolva emlékeim szerint. Legalábbis a 2.0-ba biztosan, és terheli az akku-t 1,5KW-tal. Ha nem jó a generátor akkor ez elég rendesen le tudja törni a töltési feszkót.
De úgyis kijavít valaki, ha hülyeséget írok :-)
Forum >> 159
Shadin09-11-2015 10:28:36 // 73008
.......................09-11-2015 09:55:23 // 73007
Túl nagy az akku,
Az 1,9 be elég lett volna kisebb is
Az 1,9 be elég lett volna kisebb is
Liquid09-11-2015 09:43:39 // 73006
Tudom ráérne még, de köv hétvégén nem biztos hogy ráérek, addig úgyis a garázsban fog állni. A Pandán meg annyira kemények lettek a nyárigumik, hogy a télivel jobb lesz :)
Erhard 242 (Pure Energy)09-11-2015 09:36:44 // 73005
mindig ez a kapkodás, tegnap 21 fok volt a héten végig 17 lesz....ej de ráérek még :DDD
csocsi09-11-2015 09:29:40 // 73004
Sziasztok :))
Némi segítség kellene. Az akksimmal vannak problémáim.
Tavasszal cseréltem le, egy régi darab volt benne. 80 Ah-as került bele.
Egyik reggel nem indult az autó. Töltés és irány a villamossági szerelő.
Némi méricskélés után arra jutott, hogy amíg a hűtővíz nem éri el a kb 70 fokot addig nem tölt, amint ezt átlépi azonnal rendben a töltés.
Próbáltuk fűtés/klíma ki be kapcsolásával, de érdemi változást nem tapasztaltunk.
Mivel mostanában hideg van és többször csak rövid távok voltak, ami alatt ezek szerint nem volt töltés.
Ma reggel visszavittem a szerelőhöz alaposabb kivizsgálásra. Remélem kideríti a probléma okát és orvosolni is tudja.
A gép 2008 októberi. Valaki találkozott már hasonló problémával. Esetleg tipp.
Előre is köszi a tippeket.
Némi segítség kellene. Az akksimmal vannak problémáim.
Tavasszal cseréltem le, egy régi darab volt benne. 80 Ah-as került bele.
Egyik reggel nem indult az autó. Töltés és irány a villamossági szerelő.
Némi méricskélés után arra jutott, hogy amíg a hűtővíz nem éri el a kb 70 fokot addig nem tölt, amint ezt átlépi azonnal rendben a töltés.
Próbáltuk fűtés/klíma ki be kapcsolásával, de érdemi változást nem tapasztaltunk.
Mivel mostanában hideg van és többször csak rövid távok voltak, ami alatt ezek szerint nem volt töltés.
Ma reggel visszavittem a szerelőhöz alaposabb kivizsgálásra. Remélem kideríti a probléma okát és orvosolni is tudja.
A gép 2008 októberi. Valaki találkozott már hasonló problémával. Esetleg tipp.
Előre is köszi a tippeket.
Chianti09-11-2015 09:24:09 // 73003

Egy kis kiruccanás. Kaltenbach-Budapest-Kisvárda, oda-vissza + még otthon pár száz km. Téligumival (205/55 R16), ebből hazafelé olyan 70%-ig, vissza pedig fullra pakolva. Szerintem minimum 2 tonna volt a kocsi. :o) Épp annyi hely volt hátul, hogy a belső tükörnek maradt 1 lőrés. 2 felnőtt, 2 gyerek, visszafelé az osztrák-német határon 1.5 óra vánszorgás. (Köszönjük Merkel asszony!)
Egyébként autópályán 140-150, de megvolt a 210 is valahol az M3-on, csak én és a vas. Nem bírtam a véremmel...
Szóval összességében elégedett vagyok, még mindig imádom a Vörös Démont!!!
Martin Kovacs08-11-2015 22:11:27 // 73002
Tiéd is szép vas !! :D
Piritu - 1.000.00008-11-2015 22:04:11 // 73001
Martin Kovacs08-11-2015 21:19:56 // 73000
Köszi szépen ! :D
Piritu - 1.000.00008-11-2015 21:00:59 // 72999
Gratula a k-hoz! :-))
Haddel08-11-2015 20:48:41 // 72998
Giuntini08-11-2015 20:39:11 // 72997
Vannak olyan helyzetek, hogy Bp-en simán felmegy a fogyasztás 12-13l-re. Elég csak egy jó kis dugó, vagy fél órán keresztül csak araszolni. Egy esti forgalommentes végigkrútolás más városi fogyasztást eredményez, mint araszolni a Nagykörúton. És ha még balszerencsénkre elindít egy regenerálást is, akkor a fogyasztás a csillagos ég. 130-140 között az autópályán a fogyasztás valóban 8-8.5 l, de ha belegondolsz ez nem igazán kedves tempó a 2.4 jtdm-nek. Az EGR úgy tudom, 2500-as fordulatszám felett kezd bezárni, ez pedig 150-160 km/h-s tempót jelent. Ilyenkor a fogyasztás pláne klímával nagy melegben felmegy 9.5l fölé, mégis hosszú távon ez a jó, mert a gép ezt szereti. Az tény, hogy a rendőrök is szeretik, ha fizetésre kerülne sor. Szerintem a fogyasztás, egy rendkívül relatív dolog. Egyszer sikerült 6l-es fogyasztást produkálni, de csak azért, mert az autópályán jött utánam egy turista busz, és nem rohanhattam előre. Ha megfigyeled, tempomat használatával nő a fogyasztás, mert sokkal erőteljesebben gyorsít vissza, emelkedőn pedig sokkal erőteljesebben nyomja a gázt.
Martin Kovacs08-11-2015 20:36:24 // 72996
nekem lassan megy a vas a garázsba ! :D Télen nem fogom használni felénk durván sózzák az utat az előző autónkat is az ette meg. Alfit sajnálom rá :D
Liquid08-11-2015 20:34:05 // 72995
nálam is beköszöntött a "kisfelni-virsligumi" időszak :(
Lecseréltem mindkét gépen, és ami fontos, nem barmoltam szét az ujjam :)
Lecseréltem mindkét gépen, és ami fontos, nem barmoltam szét az ujjam :)
Liquid08-11-2015 20:28:24 // 72994
nem az a kérdés hogy hogyan töröl, hanem hogy meddig? :)
Martin Kovacs08-11-2015 20:25:03 // 72993
Ezt én is tapasztaltam. vettem a tescoban valami kínait az is valami 650 ft körüli összeg volt. Tökéletes !!
Csabi08-11-2015 20:18:23 // 72992
Hétvégén kicseréltem az ablaktörlő gumicsíkját Tibcsi, Don, ajánlása nyomán...Komolyan mondom besz@rás, hogy 675Ft-ért pontosan ugyanúgy töröl mint a 10-15 ezer forintos gyári, vagy Bosch... (persze ott a lapátot is adják.....ami ~soha nem megy tönkre, de akkor is)
Grega40408-11-2015 19:35:53 // 72991
Hát igen azért Bp és Miskolc vagy Pécs, mint város közt jelentős (1-2l) különbség van forgalom miatt. Amúgy sajna ma este szomorúan konstatáltam, h az indulás utáni "dadogás" még mindíg visszatér néha Nitro+ ide vagy oda. A szellem is még mindíg a gépben van: a bal hátsó el. ablak becsípődésgátló hiba is előjött. Holnaptól pár napra nélkülöznöm is kell mert megy nagyszervízre (vezérlés, hosszbordás szíjak, görgők, olaj, szűrők)
Giuntini08-11-2015 18:05:00 // 72990
Igazad van csak az OMV prémium jön kintről.
Piritu - 1.000.00008-11-2015 17:29:56 // 72989
Érdekes, mert tudtommal mindenki a MOL-nál veszi a cuccot. (Talán az OMV prémium jön kintről.)
Az elmúlt 780e Alfás km-en felváltva tankoltam Shellnél (itthon és külföldön) és a MOL kutakon szanaszét az országban. Különbségről nem nagyon tudok egyértelműen nyilatkozni, bár nekem is sikerült néha szart tankolni. A különbség inkább a kutat kezelő emberekben van. Ki mennyire "mutyizik"...
Az elmúlt 780e Alfás km-en felváltva tankoltam Shellnél (itthon és külföldön) és a MOL kutakon szanaszét az országban. Különbségről nem nagyon tudok egyértelműen nyilatkozni, bár nekem is sikerült néha szart tankolni. A különbség inkább a kutat kezelő emberekben van. Ki mennyire "mutyizik"...
Martin Kovacs08-11-2015 17:04:01 // 72988
Én csak Shellen vagy OMV-nél tankolok. A Lukoil anyaga nulla a Mol anyaga sem a legjobb sajna.... :S
Viszont hosszúban nekem is ilyen 7.6-8 között eszik városban 10
Viszont hosszúban nekem is ilyen 7.6-8 között eszik városban 10
Grega40408-11-2015 13:35:33 // 72987
Megvan a DPF igen. Nem tudom frissítés rajta van-e, 3 hete van meg a kocsi, kb. 2500 km-t tettem bele. Egyser MOL, egyszer Agip premium gázolajat kapott, Mindig nullázom a TripA-t. Elsőre 9,5-öt írt full városra, de ekkor még élvezkődtem :) Másodszorra 8,5-öt város öreguras+országút.
Tankoláskor kb. úgy jött ki a számolás ahogy a boardcomputer írta. A Trip B is most az eddig általam megtett összes km átlagára kerek 9 l/100km-t ír.
Tankoláskor kb. úgy jött ki a számolás ahogy a boardcomputer írta. A Trip B is most az eddig általam megtett összes km átlagára kerek 9 l/100km-t ír.
Shadin08-11-2015 12:28:49 // 72985
A kicsi 305mm-es a nagy meg 330mm-es.
atika08-11-2015 12:23:13 // 72984
Sziasztok. Kérdés honnan tudom meg hogy kis vagy nagy fék van az autómon? Ránézésre mi a különbség? Köszi
Shadin08-11-2015 11:59:08 // 72983
Giuntini08-11-2015 11:27:11 // 72982
Azon gondolkodom, hogy érdemes-e lecserélnem az olajat. Mint tudjátok, a motorfelújítás után Selenia WR PE olaj került bele, amit bejáratás után, 4 és fél ezer kilométer után lecseréltettem. Nem volt benne spém, és tiszta volt az olaj. Ugyanúgy Selenia WR PE ment bele cserekor, azóta 10 ezer km-t mentem. Úgy gondoltam, hogy 10 ezer után ezt lecserélem, aztán visszaállok az eredeti 15 ezres olajcserére. Viszont ezt a 10 ezer km-t nagyrészt autópályán tettem meg, nem agyonhajtva, általában 150-es átlaggal, ami szerintem a motornak kifejezetten jó, itt kezd el élni. A regenerálás így általában 1200-1500 km-enként történt meg. Az üzemóra is jóval kevesebb mint a városi döcögésben. Shadinnal is beszéltem erről a héten, lehet, hogy nem érdemes cserélni, hanem ezzel is elautózni 15000 km-ig. Mi erről a véleményetek?
Liquid08-11-2015 11:21:52 // 72981
Erhard, Ofi, Csöri, vagy egy olasz alkatrészes üzlet, és alvázszám alapján mindent meg lehet rendelni.
.......................08-11-2015 11:00:27 // 72980
Csak egy dolgot kell keresned,
Erhardot itt
Ő megszerez bármit
Erhardot itt
Ő megszerez bármit
SOLI08-11-2015 10:30:10 // 72979
Sziasztok,
Két dolgot keresek, de nem találok:
1. Gyári 16-os dísztárcsa 1 db
2. Hűtőtartó bak
Utángyártott is megfelelő lenne de sehol nem találok.
Próbáltam bakot külföldi oldalakon keresni, de a cooler mounting kifejezésre nem adott semmit, vagy más a neve angolul?
Menjek be egy szalonba? Ismeri vki az árukat ezeknek?
Köszi
Két dolgot keresek, de nem találok:
1. Gyári 16-os dísztárcsa 1 db
2. Hűtőtartó bak
Utángyártott is megfelelő lenne de sehol nem találok.
Próbáltam bakot külföldi oldalakon keresni, de a cooler mounting kifejezésre nem adott semmit, vagy más a neve angolul?
Menjek be egy szalonba? Ismeri vki az árukat ezeknek?
Köszi
Liquid07-11-2015 22:28:09 // 72978
Majd meglátjuk milyen hangja lesz ha bekopik, eddig nem vészes
Shadin07-11-2015 22:23:16 // 72977
Szerintetek lehetséges, hogy a kuplung szerkezet tönkremegy és a tárcsa meg kinyomó hibátlan?
Shadin07-11-2015 22:21:07 // 72976
Figyu, én úgy örülök, h már nem darálnak a fékek a tárcsa marása miatt :-(
Egyszerűen csak fékez.
Egyszerűen csak fékez.
Shadin07-11-2015 22:19:15 // 72975
Nem esik ki amíg megérkezik a matrica rendszám :-)
Shadin07-11-2015 22:18:36 // 72974
Kivi leszek hogy fog tetszeni...
Liquid07-11-2015 22:18:12 // 72973
annyi baj legyen :)
Liquid07-11-2015 22:17:53 // 72972
épphogy lekopott a fekete befonat, az első métereken durva hangja volt, de most már sokkal halkabb, nem mert komolyabbat fékezni, de alapvetően nem rossz már most sem
Shadin07-11-2015 22:17:40 // 72971
Dehát Made In Germany :-(
Pityukoma07-11-2015 22:11:06 // 72970
Jó kis elfoglaltság :-) Kíváncsi leszek a tapasztalatodra.
Pityukoma07-11-2015 22:09:04 // 72969
Jól néz ki :-) Az első rendszámod felül nem akar kibújni a tartójából? Nekem úgy tűnik a fotón. Nézd meg nehogy elhagyd.
Liquid07-11-2015 21:36:38 // 72968
Giuntini07-11-2015 21:24:26 // 72967
Nekem is tetszenek. Én is gondolkozom a titánon a nyáriakra.
Liquid07-11-2015 21:13:44 // 72966
jól néz ki, sokkal jobban tetszik mint a sokküllős
Giuntini07-11-2015 21:07:47 // 72965
Tiédben a DPF benne van? A herélt valamivel kevesebbet eszik.
Giuntini07-11-2015 21:03:37 // 72964
A Shell V-power Nitronak köszönhető a fogyasztás, mert nagyon alacsonynak tűnik. Eddig más naftával többet fogyasztott? Számolj utána a fogyasztásnak, mert az átfolyás mérő nagyon sokat csal, ha rajta van a 2011-es frissítés.
Grega40407-11-2015 16:49:36 // 72962
Nnna aszongya, Shell V power nitro+ 65l ment a tankba tegnap. Ma reggel és egész nap dadogás nem jelentkezett. Lecsavartam egy Pécs-Bp-Miskolc (~430 km) utat, pálya 130-140 km/h tempomat+pesti forgalom, computer szerint 7,6 l/100km átlag. Szerinte egész jó. Na majd holnap reggel vagy jövő héten kiderül tényleg javult e a Nitro+ -tól a helyzet.
Haddel07-11-2015 14:00:00 // 72961
Én is a 16-os kerekek miatt gondolkoztam a fék cserén,pláne ,hogy most kaptak 2 új gumit is.De aztán mégiscsak rá szántam magam.Telet még átvészelem a kis fékkel.😃 Tavasszal meg majd veszek valami 17-18 collos felnit télinek. A 16 collosakat meg eladom.
Erhard 242 (Pure Energy)07-11-2015 13:24:29 // 72960
Nekem már néha túl halk ;)
mzo07-11-2015 12:44:56 // 72959
Nekem is a leghangosabb a sima MOL nyáltól, a leghalkabb pedig a Shell Power racingtől.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
833
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10