a 156-nak az a GT, mint a 159-nek a Brera. 
így ha a 156-nak a 159 az utóda, értelemszerűen a GT-nek a Brera. :)
	
Forum >> A jövő Alfái
mesa11-06-2007 16:57:56 // 3101
	mesa11-06-2007 16:55:57 // 3099
	A műszerfalon, kormányon kívűl szinte  más köze nincs a 147-hez. :)
Egyébként az azonos padlólemez már magában foglalja a futóművet is!
Padlómezen ne csak a szó szerinti 'bádogot' értsétek, ez maga a struktúra, amire a kasznit tervezik, ez az az alap amire felhúznak egy autót.
Ez tartalmazza az erőforrást és a meghajtást, a futóművet,
Ami változhat gyártónknént, vagy modellenként : a kocsiszekrény (maga a konzervdoboz ), a héjszerkezet (a csontváz), a kábelezés, valamint a beltér.
Módosítani szokták a tengelytávolságot, ha egy kategóriával lejjebb vagy feljebb is hasznosítani kívánják a közös padlólemezt (pl. Nissan Micra - Dacia Logan)
A GT semmi egyéb tulajdonképpen, mint egy "156 Coupe".
:)
	
Egyébként az azonos padlólemez már magában foglalja a futóművet is!
Padlómezen ne csak a szó szerinti 'bádogot' értsétek, ez maga a struktúra, amire a kasznit tervezik, ez az az alap amire felhúznak egy autót.
Ez tartalmazza az erőforrást és a meghajtást, a futóművet,
Ami változhat gyártónknént, vagy modellenként : a kocsiszekrény (maga a konzervdoboz ), a héjszerkezet (a csontváz), a kábelezés, valamint a beltér.
Módosítani szokták a tengelytávolságot, ha egy kategóriával lejjebb vagy feljebb is hasznosítani kívánják a közös padlólemezt (pl. Nissan Micra - Dacia Logan)
A GT semmi egyéb tulajdonképpen, mint egy "156 Coupe".
:)
BeeGee11-06-2007 16:38:55 // 3098
	Ha megnézed, minden berlinának megvolt a gt és spider változata az 1900-astól kezdve - egy két kivétellel. Kompakt kategóriában egyszer építkezett kupé - Alfasud Sprint. 
Így logikusabb a 156 mellé rendelni a GT-t, mint a 147 mellé - akkor kb Sprintnek kéne nevezni. Ez meg is magyarázza a mostani Brera átfedést is. A 159 vonalon nagyszerűen lekövethető ez a tökrégi típuslogika - a Fiat korszak elején ezt is megváltoztatták, de most kezdenek visszatérni.
	
Így logikusabb a 156 mellé rendelni a GT-t, mint a 147 mellé - akkor kb Sprintnek kéne nevezni. Ez meg is magyarázza a mostani Brera átfedést is. A 159 vonalon nagyszerűen lekövethető ez a tökrégi típuslogika - a Fiat korszak elején ezt is megváltoztatták, de most kezdenek visszatérni.
Tedi11-06-2007 16:18:39 // 3097
	Sőt, a felfüggesztése is a 156-é. Szal' igen, inkább egy 156-os, mint 147-es. Szerintem.
	
Zool11-06-2007 16:18:21 // 3096
	Vannak kétségeim azért...
	
BeeGee11-06-2007 16:16:30 // 3095
	A padlólemeze a 156osé, a belseje 147esé. Egy mutáns :) De szép..
Úgy is árulták, hogy a "kétajtós limuzin" Tehát a gyár is a 156 mellé sorolta inkább.
	
Úgy is árulták, hogy a "kétajtós limuzin" Tehát a gyár is a 156 mellé sorolta inkább.
Zool11-06-2007 15:57:07 // 3094
	őőőő, ja ez is egy lehetőség... :)
	
Tibe11-06-2007 15:53:15 // 3093
	Jaja ezt akartam én is írni :)))) Különben az ok nagyon prózai, kevesebb fut belőle az utakon mint a 147-ből és azért nézik meg jobban. :)
	
Zool11-06-2007 15:52:48 // 3092
	Az asszonynál tényleg így van. Mondjuk őt elilyesztette a 147estől a harapós fék meg 205ös gumikkal kissé nehéz korményzás.
	
Tedi11-06-2007 15:45:37 // 3091
	Csak ugye az igazság az, hogy takargatás nélkül a GT után jobban megfordulnak az utcán, mint egy 147-es után :)))
Ez a beírás meg a saját magad megnyugtatása volt :P :)
	
Ez a beírás meg a saját magad megnyugtatása volt :P :)
Halesz11-06-2007 15:44:55 // 3090
	:)))) Ez a beírás csak a 147-es tulajok megnyugtatására volt, hogy valójában nekik is egy GT-jük van :)
Csak ugye az igazság az, hogy takargatás nélkül a GT után jobban megfordulnak az utcán, mint egy 147-es után :)))
	
Csak ugye az igazság az, hogy takargatás nélkül a GT után jobban megfordulnak az utcán, mint egy 147-es után :)))
Zool11-06-2007 15:40:22 // 3089
	Én bízom a 149 berlinában, kb a 156 méretében. Óriástankkal nem az igazi a városi közlekedés...
	
Zool11-06-2007 15:39:17 // 3088
	De ott sajna a 156 sem segítene :(
	
Zool11-06-2007 15:38:56 // 3087
	Kivéve a fránya töréstesztet...
	
Zool11-06-2007 15:37:56 // 3086
	:)
Egyébbként a 147 azért nem olyan rossz alap....
	
Egyébbként a 147 azért nem olyan rossz alap....
Tibe11-06-2007 15:36:10 // 3085
	Hogy lehetsz ilyen kegyetlen? Haleszba egy világ dőlt most össze!! :))))))))
	
Zool11-06-2007 15:34:36 // 3084
	Na azért tisztázzuk, ha a GT farát letakarod és picit megnyújtod a kocsit magasságában, egy 147estől nem tudod megkülömböztetni. A belseje dettó. A GT egy 147es, bárki bármit mondjon. Ugyanúgy ha valaki azzal jön, hogy a régi CLK az E kupéja, csak mert kereklámás, nem tudom elfogadni. De jobban hangzik, hogy a nagyobb mercin alapul. A GT egy 147es bevadítva, és kb azzal párhuzamosan is frissítették. Azzal viszont egyet értek, hogy kell valami a Brera alá...
	
TarP11-06-2007 15:22:39 // 3083
	Hát igen, ez érdekes kérdés, hogy megtartják-e a GT-t, amikor van egy kivülről nagyobb, belülről kisebb, de nehezebb és drágább Brera is...?
Jelenleg sportos autót egyedül a GT-ből lehetne építeni. (147-ből már modellváltásra nem) A GT a maga 1320kg-jával még egy 1.8T, vagy 2.2T motorral szerelve is nagyon ütős tudna lenni. (Már 3 éve árulni kellene valami ilyesmi felszereleéssel...)
	
Jelenleg sportos autót egyedül a GT-ből lehetne építeni. (147-ből már modellváltásra nem) A GT a maga 1320kg-jával még egy 1.8T, vagy 2.2T motorral szerelve is nagyon ütős tudna lenni. (Már 3 éve árulni kellene valami ilyesmi felszereleéssel...)
Halesz11-06-2007 15:03:48 // 3082
	És akkor a GT CC-ről szóló terveimről még nem is szóltam :)
	
BeeGee11-06-2007 14:51:10 // 3081
	Hu, ez durva :D
Én látok esélyt sajna ennek a GT meghalására, mert ha megnézed, minden GT-nek volt egy berlina megfelelője a történelemben. a GT-nek a 156 volt, de azt leváltotta a 159, és annak pedig a Brera a gt változata.
A 149nek viszont lehet kis gt-je, abban bízom (racer, junior)..
	
Én látok esélyt sajna ennek a GT meghalására, mert ha megnézed, minden GT-nek volt egy berlina megfelelője a történelemben. a GT-nek a 156 volt, de azt leváltotta a 159, és annak pedig a Brera a gt változata.
A 149nek viszont lehet kis gt-je, abban bízom (racer, junior)..
BeeGee11-06-2007 14:49:00 // 3080
	Sztem a legütősebb a 8c :)
	
BadBoy11-06-2007 14:45:36 // 3079
	Szerintem ezt a hosszú kivánságlitát inkább add át a télapónak, az hamarabb fogja teljesiteni, mint a Fiat vezetése! :PPPPP
:DDD
	
:DDD
Tedi11-06-2007 14:43:25 // 3078
	A legütősebb szvsz egy 145 V6TB lenne Q4-gyel :)
Vagy az Alfa Junior egy 3.2-es JTS-sel, Q4-gyel
	
Vagy az Alfa Junior egy 3.2-es JTS-sel, Q4-gyel
Halesz11-06-2007 14:36:21 // 3077
	Q4-es V6-os GT kéne és a legütősebb autója lenne az Alfának :)
	
BadBoy11-06-2007 14:29:53 // 3076
	Küldjek e-mailt torinóba??? :DDD
Cabrió szerintem biztos nem lesz, de az erősebb dizelek szerintem lesznek. Nagy szüksé g lenne rá, mert kereslet is lenne. De a 2.4 JTDm, ha jól tudom, nem fért be a motorháztető alá. De majd meglátjuk.
	
Cabrió szerintem biztos nem lesz, de az erősebb dizelek szerintem lesznek. Nagy szüksé g lenne rá, mert kereslet is lenne. De a 2.4 JTDm, ha jól tudom, nem fért be a motorháztető alá. De majd meglátjuk.
BadBoy11-06-2007 14:28:25 // 3075
	Krisztiánt (Bckk) kell megkérdezni, mert ő tud erre válaszolni. De a 147-ből is lesz ilyen verzió. Ha az Audi mintájára csinálják meg nálunk, akkor nem lesz hátsó üléssor, és csak háló marad benne.
De mivel ennek nincs értelme, és nem venné a kutya sem, ezért tuti, hogy csak 4 személyesere fogják átcsinálni, mint a Grande Puntót, ahol nincs ör, és fejtámasz a középső utasnak, és a papirokban is csak 4 személy van feltüntetve.
	
De mivel ennek nincs értelme, és nem venné a kutya sem, ezért tuti, hogy csak 4 személyesere fogják átcsinálni, mint a Grande Puntót, ahol nincs ör, és fejtámasz a középső utasnak, és a papirokban is csak 4 személy van feltüntetve.
BadBoy11-06-2007 14:26:03 // 3074
	:DDD
Nem hiába mondtátok, hogy teherautó! :DD
	
Nem hiába mondtátok, hogy teherautó! :DD
Halesz11-06-2007 14:19:35 // 3073
	Így legyen :) Tudod, a mániám, hogy remélem lesz belőle cabrió is :) mert akkor arra váltok :)
	
Halesz11-06-2007 14:19:09 // 3072
	Ne idegesíts :) és nem lesz benne hátsó üléssor, és rács lesz a vezető mögött?
	
Tedi11-06-2007 14:18:07 // 3071
	Na, akkor a Haleszak mégiscsak Ifája van :D
	
BadBoy11-06-2007 14:13:04 // 3070
	Ja! Még egy adalék. Nem fogják ezt a modellt olyan gyorsan levenni a palettáról, mert itt SKban, most fog megjelenni az a kisáruszállitónak nevezett kamu változat, ahol az ÁFÁt vissza lehet igényleni. Szlovákiában tényleg teherautó lesz! :DDD
	
SzJ11-06-2007 14:12:44 // 3069
	És ezt a motort fogják beletenni a Saab 9-3.-ba, a Zafira-ba, és a Vectra-ba is.  Csak ott TTiD jelzés alatt fut.
http://www.a5.hu/cikkek/1/21140.shtml
	
http://www.a5.hu/cikkek/1/21140.shtml
BadBoy11-06-2007 14:11:44 // 3068
	Hát szerintem ezt a modellt nem fogják abbahagyni, mert jóval alacsonyabb árkategóriában van, mint a Brera. És nem mindegy, hogy van egy megfizethető cupé, vagy nincs. Szerintem folytatni fogják. Csak elősször mutassák be a 149-et, és abbaól majd csinálnak egy kupét is. 
De szerintem a fecelift sem fontos ahhoz, hogy a motor megjelenjen az árlistán, és rendelhető legyen.
	
De szerintem a fecelift sem fontos ahhoz, hogy a motor megjelenjen az árlistán, és rendelhető legyen.
TarP11-06-2007 14:08:26 // 3066
	Hát igen. GT-be jól jön minden, ami 200ló körüli....fölötti :)
	
raga11-06-2007 14:00:55 // 3065
	Dehogy volt kár, ott már a konrét dátumok és fordulatszámtrtományok is le vannak írva ! :)
	
Halesz11-06-2007 13:55:26 // 3064
	Feltéve ha lesz újabb facelift, vagy újabb GT..... félek hogy ez a vonal kihal, mert ott a Brera...
	
BadBoy11-06-2007 13:52:50 // 3063
	Szerintem bele fogják valahogy tákolni. Mert a Q2 elbirná, és még nagyobb élményt adna.
	
BadBoy11-06-2007 13:51:56 // 3062
	Akkor soros hathengers. De 6 henger, nem csak 4. A mondanivaló ez akart lenni.
Elnézést a pontatlanságért!
	
Elnézést a pontatlanságért!
BadBoy11-06-2007 13:50:53 // 3061
	Ilyen szemszögből nézve az állitásod teljesen igaz. De mondjuk a piezzo elektronikát, és a 3. generációs Common - rail technológiát már a Fiat is megvehetné.
Abban igazad van, hogy az élmezőnybe tartozik a Fiat, és a dizel technológia is. És a pénzögyi válságnak is betudható ez a htrány, ahogy irtad.
	
Abban igazad van, hogy az élmezőnybe tartozik a Fiat, és a dizel technológia is. És a pénzögyi válságnak is betudható ez a htrány, ahogy irtad.
Halesz11-06-2007 13:29:23 // 3060
	Jó lenne a GT-be :)
	
Tedi11-06-2007 13:29:10 // 3059
	Kár volt ezért a TC-re menni...
	
raga11-06-2007 12:41:04 // 3058
	Ja, itt van.
És már juliustól van a "gyengébb".
	
És már juliustól van a "gyengébb".
mesa11-06-2007 12:30:13 // 3057
	nem sima, de soros 6 hengeres :)
	
mesa11-06-2007 12:27:26 // 3056
	Most írták a TC-on, hogy 180 ill 190 lóerős változatban is összeszerelik az új 1.9 JTD dupla turbósokat, mindkettőt 400 Nm nyomatékkal.
Azt hiszem ez már elég jól hangzik. :D
	
Azt hiszem ez már elég jól hangzik. :D
Halesz11-06-2007 12:19:20 // 3055
	Szerintem a BMW-nek sem V6-os dízelje van, hanem sima 6 hengeres, nem?
	
BeeGee11-06-2007 12:12:47 // 3054
	Mi ez a kitörés? Félre értettél, én nem húztalak, csak elmondtam a véleményem. Jó, nem magyaráztam meg, hogy miért gondolom ezt, de azért ennyire ne kapd már fel a vizet!
Azért mondom, hogy nincs lemaradása, mert adott méretkategoriákban az alfa motorok az élmezőnyben vannak, legyen az 1,9 vagy 2.4 (vagy a fiat a kisebbekkel).
Az egy dolog, hogy nicns v6 dízelük még, de ahhoz elég sokmindent kéne fejleszteni még (jó váltó, hajtáslánc).
Az alfának nehéz időszaka volt, a bmw-re meg a világméretű vw-ra ez nem mondható el, jó hogy annyi mocijuk van, hogy már ők se tudnak mit kezdeni vele..
Szóval ehhez képest nincsenek lemaradva, bármit mondasz.
	
Azért mondom, hogy nincs lemaradása, mert adott méretkategoriákban az alfa motorok az élmezőnyben vannak, legyen az 1,9 vagy 2.4 (vagy a fiat a kisebbekkel).
Az egy dolog, hogy nicns v6 dízelük még, de ahhoz elég sokmindent kéne fejleszteni még (jó váltó, hajtáslánc).
Az alfának nehéz időszaka volt, a bmw-re meg a világméretű vw-ra ez nem mondható el, jó hogy annyi mocijuk van, hogy már ők se tudnak mit kezdeni vele..
Szóval ehhez képest nincsenek lemaradva, bármit mondasz.
csocsi11-06-2007 07:32:31 // 3053
	Szerintem mindig is marad ilyen :)))
	
csocsi11-06-2007 07:32:13 // 3052
	Nem lassan akarom, de egyenlőre nincs más megoldás.
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
0
		Guests0
672
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
 - 156
 - AlfaCity
 - International Alfa Rome...
 - 159
 - Chat
 - Boxer fanatics
 - 147
 - Polish Alfisti
 - Českí Alfisti
 
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
 - When will Alfa return in your opinion to the US?
 - How did you find AlfaAmore.com?
 
Members
New members
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05