Forum >> A jövő Alfái

mesa10-08-2007 21:29:27 // 4101
Írd, hogy 2.4 JTDm ui ez a hivatalos

semmi szelepszám nem kell hozzá, az már lecsengett a kilencvenes évek elején, miko rminden Trafikban lehetett kapni piros 16v matricát :))))
GEORGE10-08-2007 19:40:47 // 4100
az 1,8 JTB jó lehet bizony!
Leonnnal autóztam pár ezer km amiben a 180 lovas 1,8T volt és az szépen szedte a "lábát" ha belegondolok, hogy a Junior valószinűleg kisebb és könnyebb lesz akkor az tutkó moci lesz benne 230 lóerővel!
Benőke10-08-2007 19:09:41 // 4099
Alfa Junior / Code-name 955 (market launch in Q2):

Engines 1.4 Multiair (105 bhp), 1.4 JTB (135 bhp), 1.4 JTB (180 bhp), 1.6 JTDm (120 bhp), 1.6 JTTDm (150 bhp), GTA 1.8 JTB (230 bhp), FWD & AWD, Small platform. SDC active suspension, first non-Ferrari to include Manettino switch on steering wheel for suspension setup changes, Selespeed versions. Production target up to 75,000 per year. From around : 16,000 EUR.


Forrás : www.italiaspeed.com

Aztán hogy ebből mi igaz?
Az 1.4 JTB 180 jól hangzik, de az 1.8 JTB 230 ló sem tűnik elviselhetetlennek :D
Grando10-08-2007 19:04:35 // 4098
Na de mitől vannak ők elájulva? Semmitől...
Egy 1.4-es 170 lovas, túrós gép túrólyuk nélkül, 240 Nm nyomatékkal azért nem lehet olyan rossz egy kisebb vasban. A góf 1300 kiló, és így van 7,9 alatt 100-on. Na mondjuk amúgy egy hányás az autó, a futóműve meg foggalmam sincs, hogy milyen. Gondolom, hogy nem egy nagy szám.

Egy kis Alfában qrvára kíváncsi lennék egy hasonló mocira! ;))
GEORGE10-08-2007 19:00:14 // 4097
A kérdés jó, én sem értem miért nem lehet rendelni az 5 hengeres dizellel....
Tedi10-08-2007 19:00:10 // 4096
Kicsi kicsi, de azért érdekelne, hogymennyire hízlalták fel :) 1.6 dízelt meg nem fogok venni, ha van erősebb 1.4-es turbóval :)))

A 149-ről olvastam, hogy olyan merev kasztnit terveztek hozzá, ami már a 6 csillagos NCAP törésteszten is megkapja a 6 csillagot. Csak remélni tudom, hogy azt az anyagot használják majd,amit most bevezettek a 159-nél súlycsökkentés gyanánt.
Grando10-08-2007 18:55:23 // 4095
Hát igen... Na nem mintha belátható időn belül le akarnám cserélni a 166-ot. De azért eljátszottam már a gondolattal, hogy vajh mi lehetne a következő lépés (előre). Belsőben valszeg a 159-től sem kapok többet, sőt... Külsőre persze szebb a 159, de ez önmagában még nem lenne elég ok. Na a 200 lovas dízellel viszont már elagyalnék rajta. A Brerát ahogy egyre többet látom, annál inkább nem tetszik a hátsó traktus. Egy GT-re talán hamarabb gusztusom támadna a coupé fíling miatt, ha lenne ezzel a brutál dízellel. De nincs... De mér? :((
GEORGE10-08-2007 18:52:44 // 4094
akkor a 150 lovas JTD kell venni az majd szépen viszi azt a kis kasztnit :-)
Tedi10-08-2007 18:50:27 // 4093
Nem, 1.6-ból kétféle dízel lesz. Egy 120 (?) lovas JTDm, meg egy 150 lovas JTTDm.

Grando
Igen, ettől félek én is. Használtam nem biztos, hogy a legnagyobb buli lesz az erősen 1.4 túró.
GEORGE10-08-2007 18:48:42 // 4092
A Totalcarosok nem voltak elájulva ettől a motortól a gooof V-ben
Grando10-08-2007 18:46:16 // 4091
A fauvé 1.4-ese 170 paci. Turbóval és kompresszorral. Egy 180 lovas már ezt az übermocit is lenyomná. Na mondjuk kérdés, hogy meddig tartana egy ilyen agyonpörgetett szív... De jó kis élménygép lenne, az biztos! :)))
GEORGE10-08-2007 18:45:45 // 4090
kéne az a moci a GT bizony!!
GEORGE10-08-2007 18:42:50 // 4089
lesz 1,6 turbo én úgy tudom. valószínűleg az lesz a 180 lovas....
GEORGE10-08-2007 18:41:56 // 4088
Érthető a dolog, olyan helyre mehettünk be ahol a titkok voltak. Mielött benyitott valahova vagy bementünk volna mindig a tervező ment be elöször. Volt jó pár helység ahova nem mehettünk mert olyan volt bent amit nem kellett láttnunk.
Na én persze azonnal a réseken figyeltem. Az egyik műhelyben egy 1:1 es fa modelt simogattak többen is, mondjuk kb 146-os méretüt már ha jól saccoltam a résen keresztül.
Érdekes volt látni, hogy ha egy ajtón benyitott akkor azonnal valaki kinézett onnan hogy ki mer benyitni....
meg örültünk annak hogy a tervező központba egyáltalán beléphettünk, és nem is akartunk visszaélni a helyzettel.
Tedi10-08-2007 18:40:02 // 4087
Lesz az 1.4-esből 120 lovas verzió. Gyanítom, hogy ez ugyanaz az 1.4-es motor, amit a Grande most megkapott. Arra leszek kiváncsi, hogy ebből hogyan csinálnak 180 lovasat. A Fiatnak ennyire "takarékosra" csinálták volna és van még benne kellő potenciál?
GEORGE10-08-2007 18:34:12 // 4086
Ki tudja mit vesznek át.
És szerintem is beledobtak pár Junior cuccot, hogy azt vizsgálják mit bír használat közben......
Tedi10-08-2007 18:34:12 // 4085
Hogy asznák meg :) Nagyon várom már, pedig 2008 elég messze van még :)
GEORGE10-08-2007 18:32:22 // 4084
Mit írjak ha arról beszélek????
mert van
2,4 JTD
2,4 Mjet 20v....
GEORGE10-08-2007 18:31:19 // 4083
A mobiltól kezdve a mindent le kellett adnunk! Szigorúan nézték!
Tibe10-08-2007 16:02:08 // 4082
Na azért nem egy az egyben Grande lesz, csak az alváz lesz tőle, nem?
mesa10-08-2007 15:40:02 // 4081
Kiforrotta az már magát Grande Punto név alatt ... :DD
Tibe10-08-2007 14:14:59 // 4080
Különben ha 2008-ban mutatják be akkor kb. 1 év múlva forrja ki magát a gyártás igazán és utána érdemes gondolkozni a vételén szerintem. Mármint a Juniornak.
Tibe10-08-2007 14:13:20 // 4079
Köszi az infókat! :)
BeeGee10-08-2007 13:59:34 // 4078
Külön gombja van a büllentyűzeten :)
Satti10-08-2007 13:57:59 // 4077
Nagyon szereted leírogatni ezt az mjet 20v-ét, már soxor láttam!:-))
Grando10-08-2007 13:40:07 // 4076
Ugye, hogy ugye? Az nagyon ász lenne! ;)))
Tedi10-08-2007 13:38:04 // 4075
Fotót gondolom nem csinálhattatok róla...
GEORGE10-08-2007 13:27:40 // 4074
ha adnák ill adták volna most nem 156 2,4 Mjet 20v-m lenne hanem GT 2,4 Mjet 20v
GEORGE10-08-2007 13:25:21 // 4073
A hátulja erősen hasonlit a modelhez amit kézben fogtunk, az eleje nem egészen ilyen volt....
GEORGE10-08-2007 13:24:40 // 4072
Meg kell várni a Kamalt :-)
Zool10-08-2007 11:28:17 // 4071
Hmm, ez a tengelytáv dolog elég ésszerű érv. De akkor miért a 147 faceliftjéhez igazítják a GT faceliftjét, meg egyáltalán, mért egyezik meg 80-90%ban az orr? Végül is mindegy, alapjában véve mindegyik jó autó, és én is azt olvastam, hogy a 147 a 156on alapult, amit sajna már nem tudnak emgcsinálni a 149nél...
mesa10-08-2007 11:25:50 // 4070
Szalonnázáskor lehet ráadagolni a felhasított szelteket ... :)
Grando10-08-2007 11:18:11 // 4069
Pedig kempingezésnél jól jöhet! :DDD
Satti10-08-2007 11:17:05 // 4068
Ez így nem csúnya, csak az a vasalódeszka nem teccik rajta!:-)))
mesa10-08-2007 11:09:31 // 4067
Nekem jelenleg a GT tetszik a leginkább az AR palettán!

De mire én hozzájutnék egy használt GT-hez, addigra csak egy pubik által széthajtottm lecsoffadt kocsit tudnék szerezni. Így csak megmarad álomnak :)
mesa10-08-2007 11:04:52 // 4066
De ha nekem nem hiszel és továbbra is állítod, hogy "szerinted" csak UL, akkor olvasd el a leírását ITT

"The GT was based on the platform of Alfa's outgoing mid-size 156 sedan/saloon car, with the coupé body styled by Bertone"

:))
Grando10-08-2007 11:04:11 // 4065
A GT-t ugye nem adják a 2.4 dízellel?
(Ugyanis akkor az - is - lehetne a következő kiszemelt áldozatom... :)) )
mesa10-08-2007 11:01:17 // 4064
SEMMI KÖZE A GT-NEK A 147-HEZ A MŰSZERFALON KÍVŰL.

Csak hogy ne úgy beszéljek én is hogy "szerintem", egy pár adat:

- GT tengelytávja : 259,5 cm
- 147 tengelytávja : 254,6 cm
- 156 tengelytávja : 259,5 cm

Ugye érted, hogy ha azonos a padlólemez, akkor két kocsi ugyanazon azi alapokon nyugszik (a technológiai alap megint más tészta, a gyártási folyamatra vonatkozik, és a te felvetésedben értelmetlen)
BeeGee10-08-2007 10:56:06 // 4063
A 147 és 156 alapja is majdnem ugyanaz. Az olaszok mindig összeberhelnek mindent, de a berlina-gt párost legalább megtartják. Ha más miatt nem, legalább ez miatt hihetőbb a 156 kupéság :)
Zool10-08-2007 10:47:05 // 4062
Minegy mindek hívod, szerintem a GT TECHNOLÓGIAI alapja a 147, ami persze egyáltalán nem baj. És azért mondják a 156 kupéjnak, mert 1. jobban hangzik, 2. több pénzt lehet érte kérni. Ettől még nem kevesebb az értéke, és is szivesen vennék, de ha juniornak hívnák ne lehetne ennyi pénzt elkérni érte.
BeeGee10-08-2007 10:38:50 // 4061
Ha a 147es kupéja lenne a GT akkor Juniornak hívnák.

Ha megnézed a modelltörténelmet, akkor szinte minden berlinának volt egy gt-je. A 147es nem berlina. A belsőt azért örökölte, mert modernebb, mint a 156é volt. Pedig amazé mennyivel szebb volt..
Zool10-08-2007 10:37:27 // 4060
Eszembe nem jutna összevetni a kettőt. Amúgy pár megjegyzés: 1. esőre hülyésgnek tűnik az érv hogy a X3 műanyag lökhárítója jobb, de a franciáknál nem segít a tolatóradar mások ellen. Ezek nem fehér ember módjára parkolnak. 2. Ár: 38e egy 159 SW 1.9ért? Ezt honnan szerezték? Az SW TI 34e euró... Gyanús a bömö ára is ennyiért, de ha hasonló igényes felszereltséggel tényleg egy árban adják, megértem cselentanót. 3. A belső minőségére nem a bömö a referencia hanem hagyományosan az Audi. Amiben a bömö referencia az az individual, csak hát akkor meg nem alapéárról kellene szövegelni...
mesa10-08-2007 10:26:45 // 4059
OK. te nyertél - veled nem tudok vitázni :DDDDDD
mesa10-08-2007 10:26:05 // 4058
VIDEO összehasonlítás a lényeg!
Zool10-08-2007 10:20:46 // 4057
Erről már vitáztunk párszor. Én ezt urban legendnek tartom. Ha a GT farát letakarod egy képen nem tudod megkülömböztetni a 147-től, a motorpaletta a 147-é a bels egy az egyben a 147 TI. Szerintem ezzel a szöveggel akarták feljebb pozicionálni.
mesa10-08-2007 10:19:52 // 4056
Cselentano,
itt egy neked való összehasonlító teszt:
BMW X3 vs Alfa 159 SW

... azt nem t'om mirő' szól, lévén csigaevő-nyelvezet ...
mesa10-08-2007 10:11:23 // 4055
Pedig ez van közelebb a valósághoz,nem az a piros Photoshop tákolmány...
Ez ui a tervezőasztalról van !
mesa10-08-2007 10:08:31 // 4054
Elég nyú alfás lehetsz ha azt sem tudod, hogy a GT az a "156 Coupe" ... :o
BeeGee10-08-2007 10:05:58 // 4053
Egyszerű :) A pajzs a 159esen leér a legalsó spoilerig, a Brerán nem ér össze, és ezért picit nagyobb a pajzsok íve. Nameg a visszapillantóról mégkönnyebb; a 159 oldalról, a Brera alulról van rözítve.
Satti10-08-2007 10:00:19 // 4052
Na, ez még jó messze lehet a valóságtól!:-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.