Úgy legyen!
Állítólag már régen kész a 2.9-es JTD, mégsem hallani róla semmit. (Egy kövér dízel sokkal jobban foglalkoztatja a fantáziámat, mint egy benzinfaló. Azt meghagyom az amiknak.)
Forum >> A jövő Alfái
GTPeti24-03-2010 21:34:01 // 14801
mesa24-03-2010 21:14:43 // 14800
Viszont azzal, hogy legalább egy évvel csúszik az egész (köztük az USA), talán mégis elképzelhető
GTPeti24-03-2010 20:26:06 // 14799
Erről már beszéltünk a múltkor. A 159-be az okosok szerint már nem nagyon fognak új motorokat belefaragni. (Sajnos.)
koz24-03-2010 16:24:53 // 14798
Giulia GTA-ba, meg a 169-be mindenképpen jó lenne.
Meg ha már vittek ki 1,4 gyártást az usába, akkor hozhatnának V6 gyártást Európába. Tudok is egy jó kis telket a szomszédban, (el is mennék oda dógozni) a vezérműtengelyt se kéne messziről hordani hozzá. (Musashi)
Meg ha már vittek ki 1,4 gyártást az usába, akkor hozhatnának V6 gyártást Európába. Tudok is egy jó kis telket a szomszédban, (el is mennék oda dógozni) a vezérműtengelyt se kéne messziről hordani hozzá. (Musashi)
mesa24-03-2010 14:21:03 // 14797
Aki az M3-ast vette, de már unja a propellerest :)
TarP24-03-2010 13:36:42 // 14796
Annak már nem lesz piaca. Pl lenne 20millió Ft, ki venné meg?
mesa24-03-2010 13:29:50 // 14795
Így van ez a moci atmoszférikusnak sem gyenge, a Multiair miatt meg nagyon jól is autózható.
De én azért örülnék egy 159-esbe pattintott duplatúrós 3.6-nak is :D
De én azért örülnék egy 159-esbe pattintott duplatúrós 3.6-nak is :D
TarP24-03-2010 13:08:39 // 14794
290 ló szívó 3.6V6 Multiair, alakul!
Én úgy érzem ,ebből a motorból az USA-ban több fog fogyni, mint az EU-ban. Mert az 1750TBi 235-250lóval elég ütőképes lesz akár a 159-esben is.
De majd meglátjuk. Én is szeretem a V6-os hangját, de azért hatásfokban egy 4hengeres turbó könnyedén felül fogja múlni.
Ha már megvan mindkét motor, akkor jó lenne úgy, hogy a Giulietta QV kapja a 235lovas S4-est, a GTA meg a 290lovas V6-ost.
A Maserati meg ráhajít 2 túrót erre a 3.6-osra és megvana 400-440lojjerő.
Én úgy érzem ,ebből a motorból az USA-ban több fog fogyni, mint az EU-ban. Mert az 1750TBi 235-250lóval elég ütőképes lesz akár a 159-esben is.
De majd meglátjuk. Én is szeretem a V6-os hangját, de azért hatásfokban egy 4hengeres turbó könnyedén felül fogja múlni.
Ha már megvan mindkét motor, akkor jó lenne úgy, hogy a Giulietta QV kapja a 235lovas S4-est, a GTA meg a 290lovas V6-ost.
A Maserati meg ráhajít 2 túrót erre a 3.6-osra és megvana 400-440lojjerő.
Tom1224-03-2010 10:55:40 // 14793
Remélem, a hangolás is hátborzongatóra sikerül majd. Legalább olyanra, mit amilyen a "jó öreg" aresei V6. :-)
Tom1224-03-2010 10:51:05 // 14792
Na, véééégre valami megmozdult 250 LE fölött is.;-)
Buksi24-03-2010 09:39:13 // 14791
Valljuk be őszintén, van! ;-)
GT Ɨ|ѯ24-03-2010 05:22:03 // 14790
ezen van még mit csinálni!...:-)
Putyesz23-03-2010 19:44:27 // 14789
az nekem is:D....
Buksi23-03-2010 19:11:37 // 14788
Nekem is csak a hátulja tetszik! :-)
koz23-03-2010 19:00:22 // 14787
Remek! Egy-két turbot még rádobhatnának a biztonság kedvéért.
Gyozi15523-03-2010 18:55:00 // 14786
ocsmány, röviden tömören
Buksi23-03-2010 18:50:50 // 14785
mesa23-03-2010 15:40:21 // 14784
Jólvanna, nem kell magyarázkodni! :))
Vikking 31123-03-2010 14:55:21 // 14783
Igen, elfogult volt :))) Bocsi is érte, csak én tényleg úgy gondolom, hogy bmw-t elsősorban a környezetének vesz az ember, Alfát meg nem. Legalábbis szerintem.
Tedi23-03-2010 14:30:56 // 14782
Csak azért írtam, mert olyan hírtelen beírtad a fórumba, mintha a zsebedből előkaptál volna valami kamuhírt :)
Belga23-03-2010 13:15:01 // 14781
Lehet, hogy mégis a hülye angoloknak lesz igazuk és V6 lesz a Giulietta GTA? :)
GT Ɨ|ѯ23-03-2010 12:41:31 // 14780
Ez már elég lesz a 159-est is mozgatni rendesen:-)
Ferko23-03-2010 11:11:41 // 14776
Látod, ilyen vagy.:-DDDDDD
GT Ɨ|ѯ23-03-2010 11:03:59 // 14775
Hol?
nem találom..:-)
nem találom..:-)
mesa23-03-2010 10:58:26 // 14774
Ja biztosan kamuhír... :))
Jellemzőm, hogy csak úgy szoktam dobálózni a kamuhírekkel
Jellemzőm, hogy csak úgy szoktam dobálózni a kamuhírekkel
GT Ɨ|ѯ23-03-2010 10:55:26 // 14773
Csatlakozom..:-)
Tedi23-03-2010 10:40:08 // 14772
Kamuhírnek nem rossz :)
Blade23-03-2010 10:11:33 // 14770
Szerintem is. Ki nem sz@rja le, hogy ki milyen bmb-t tervezett és hogy melyiknek milyen a csomagtere stb...
mesa23-03-2010 10:01:10 // 14769
HIVATALOS:
Hamarosan érkezik egy új motor a 159/Brera/Spiderbe, ami megközelítőleg 300 lóerős és majdnem 400 Nm nyomatékkal rendelkezik ;-)
Hamarosan érkezik egy új motor a 159/Brera/Spiderbe, ami megközelítőleg 300 lóerős és majdnem 400 Nm nyomatékkal rendelkezik ;-)
GTPeti22-03-2010 23:38:35 // 14768
OK. Akkor kérünk egy hírt, amiről beszélhetünk! ;)
Alfa Amore22-03-2010 23:35:03 // 14767
A múlt és a jövő BMW-éinek kitárgyalásáról ideje lenne visszatérni a jövő Alfáinak kitárgyalásához.
GTPeti22-03-2010 23:33:33 // 14766
Az első bekezdéshez: Így van, tényleg mindenki meghökkent anno. A másodikhoz: Ez is így van. :) A Bangle dizájnhoz: Szerintem nem követelte mindegyik fan a Bangle kiírtását, csak mondjuk a tábor 50%-a. Hogy miért adtak annyit el a könnyzacskós Hetesből? Csak tippelni tudok: Ugyanazért, amiért manapság az ikszHatost viszik... A "drabalitás" (najó, akkor magyarul: a brutális fellépés) miatt. Egyrészről szokatlan másrészről tankszerű. Márpedig ilyen világot élünk. "Erőt demonstrálni", magunkat többnek mutatni sikk. És valljuk be: Kevés márka jár egyenlőre ezen az ösvényen. Érdekes dolog ez a Bangle-dizájn, tanulmányt lehetne róla írni, mégsem jönne ki semmi értelmes magyarázat a sikerére/sikertelenségére.
Rumi22-03-2010 23:16:27 // 14765
az F599 az egyik legszebb...
szerintem amugy jol atultette a mitoba a 8C-vel bemutatott uj alfa dizajnt. legalabbis ami a kulsot illeti
szerintem amugy jol atultette a mitoba a 8C-vel bemutatott uj alfa dizajnt. legalabbis ami a kulsot illeti
Rumi22-03-2010 23:14:31 // 14764
ha visszanezed a 7-s megjelenesekor irott cikkeket, lathatod hogy a szakma teljesen ki volt akadva Bangle munkassagatol es egyontetuen leirta a bmw-t. nem kis reszben azert mert uj iranyvonalat nem a zaszloshajoval szoktak kezdeni, elobb meginterjuvoltatjak a kozonseget a kis es kozep kategoriaban, nem a presztizs modelt vagjuk haza.
nekem pl az E38 gyonyoru letisztult meltosagteljes megis sportos dizajnja utan kimondottan ürautonak hatott a bagle fele hetes
hogy a bmw kitartott megis a fotervezoje mellett nem tudom minek koszonheto, hisz annak idejen minden bmw fan az azonali eltavolitasat kovetelte
ehez jott meg az iDrive....
nem tudom miert adtak/adnak el belole megis annyit.
nott a bmw reszesedes? ha igen, azert mert nott a luxus autok piaca, vagy mert audi es mercedes vasarlokat halaszott el a bmw?
nekem pl az E38 gyonyoru letisztult meltosagteljes megis sportos dizajnja utan kimondottan ürautonak hatott a bagle fele hetes
hogy a bmw kitartott megis a fotervezoje mellett nem tudom minek koszonheto, hisz annak idejen minden bmw fan az azonali eltavolitasat kovetelte
ehez jott meg az iDrive....
nem tudom miert adtak/adnak el belole megis annyit.
nott a bmw reszesedes? ha igen, azert mert nott a luxus autok piaca, vagy mert audi es mercedes vasarlokat halaszott el a bmw?
GTPeti22-03-2010 22:55:10 // 14763
Srácok, az még a furcsa, hogy nincs két ember, akinek ugyanazok a BMW-k tetszenek. :)
GTPeti22-03-2010 22:52:20 // 14762
Ez egy "enyhén" elfogult vélemény volt...
A 3-as Coupé bár nem olyan nagy formai attrakció, mint egy Brera, azért mégis szép és arányos.
"olyan ember akinek van ízlése, Alfát választ az esetek 99%-ban" Az ízlés szubjektív dolog, tényleg ne essünk a túlzott elfogultság hibájába.
A 3-as Coupé bár nem olyan nagy formai attrakció, mint egy Brera, azért mégis szép és arányos.
"olyan ember akinek van ízlése, Alfát választ az esetek 99%-ban" Az ízlés szubjektív dolog, tényleg ne essünk a túlzott elfogultság hibájába.
Vikking 31122-03-2010 21:46:10 // 14761
Ízlésen vitatkozni nincs értelme, de az abszolút értelmetlen autó... "Kicsi" belül, mivel nehéz, nem lehet jó vezetni ( a fizikát képtelenség megbaszni...), stb...
De "dívik"...
Egyébként lehet hogy sértő lesz amit most leírok, de a bmw az sokkal inkább "kifelé", a közönség felé autó, mint egy Alfa. Aki bömössel jár, az sokkal inkább "kivagyi", mint egy Alfás.
Én pl állítom, hogy amelyik kategóriában lehet Alfát választani bmw helyett, ott egy olyan ember akinek van ízlése, Alfát választ az esetek 99%-ban. És itt most arról az esetről beszélek, amikor ez a kettő jön szóba, és a kategória ugyanaz.
Lásd Z3 - Spider(GTV) pl... A Spider hiába elsőkerekes, magaslatokkal jobb autó, mint a z3, ami egy nyeklős teknő, ha hinni lehet a híreknek.
Ugyanígy a Brera összehasonlítva a 3-mas kupéval... Mennyivel szebb az Alfa? Klasszisokkal! Most itt csak a dizájnról beszélek, nincs értelme a motorokat firtatni, bár ha van 323CI, akkor azt lehetne az 1.8 TBI-vel, és nem biztos hogy az Alfa bukna, zárójel bezárva.
Szóval szerintem aki magának vesz autót, az inkább vesz Alfát mint bömöst, (vagy gyakorlatilag akármi mást, ezek alól kivétel mondjuk a Subaru, vagy a hasonló vasak) és épp ezért ér többet az Alfa mint a béjembé a szememben.
De "dívik"...
Egyébként lehet hogy sértő lesz amit most leírok, de a bmw az sokkal inkább "kifelé", a közönség felé autó, mint egy Alfa. Aki bömössel jár, az sokkal inkább "kivagyi", mint egy Alfás.
Én pl állítom, hogy amelyik kategóriában lehet Alfát választani bmw helyett, ott egy olyan ember akinek van ízlése, Alfát választ az esetek 99%-ban. És itt most arról az esetről beszélek, amikor ez a kettő jön szóba, és a kategória ugyanaz.
Lásd Z3 - Spider(GTV) pl... A Spider hiába elsőkerekes, magaslatokkal jobb autó, mint a z3, ami egy nyeklős teknő, ha hinni lehet a híreknek.
Ugyanígy a Brera összehasonlítva a 3-mas kupéval... Mennyivel szebb az Alfa? Klasszisokkal! Most itt csak a dizájnról beszélek, nincs értelme a motorokat firtatni, bár ha van 323CI, akkor azt lehetne az 1.8 TBI-vel, és nem biztos hogy az Alfa bukna, zárójel bezárva.
Szóval szerintem aki magának vesz autót, az inkább vesz Alfát mint bömöst, (vagy gyakorlatilag akármi mást, ezek alól kivétel mondjuk a Subaru, vagy a hasonló vasak) és épp ezért ér többet az Alfa mint a béjembé a szememben.
Tibe22-03-2010 21:33:24 // 14760
A Bmw már csinálhat bármit, eladhatja a szart is drága pénzért ha Bmw logó van rajta. Ez van! :)
WarbiRunner (Gyuri)22-03-2010 21:30:21 // 14759
Azt, hogy "trendi". Bereklámozták az agyukba, hogy extravagáns. Pedig egy nagy dög tank, semmi szépség és kecsesség nincs benne. Ma láttam a gumisnál a kerekeit. Borzalom.... Inkább járnék Zil-lel, mint úthengerrel :-)
Tom1222-03-2010 11:04:39 // 14758
udgrik = ugrik :-)
Tom1222-03-2010 10:23:34 // 14757
"nem értem, hogy pár év alatt hogyan tudott ennyire megszürkülni a formája. Ilyenek a BMW-k."
Pontosan. Ezzel én is így vagyok, elég gyorsan elszáll a "varázsuk". A jelenlegi modellek közül a kupé /3-as/, meg a Z4-es /az új/, ami "jöhetne", illetve,a kupé pár hónap alatt kezd "szürkülni", már nem is olyan érdekes, mint eleinte volt. /mindkettő van itt nem messze egy - egy szomszédnak/
Az X6-ról /ilyen egy kicsit "odébb" van, de naponta látom, a tulaj egy Touareget cserélt le erre, mert kikezdték az idegeit az állandó problémák a VW-el/ nekem valahogy egy erősen korosodó "primadonna" udgrik be, aki már rég kihízta a "fénykorában" még szexi ruháit ...:-)) Talán azért, mert valójában egy felfújt kupé, se nem sportkocsi, se nem terepjáró.
Pár "villanást" láttam az új GT-ről is, hát az sem egy dizájn csoda...:-/
A jelenlegi 3-as kategória hátsó része /oldalról és hátulról is/ pedig kimondottan gagyi a "beesett" kerekeivel és a 90-es években még "menő" dél - kóreai típusú lámpáival...
Pontosan. Ezzel én is így vagyok, elég gyorsan elszáll a "varázsuk". A jelenlegi modellek közül a kupé /3-as/, meg a Z4-es /az új/, ami "jöhetne", illetve,a kupé pár hónap alatt kezd "szürkülni", már nem is olyan érdekes, mint eleinte volt. /mindkettő van itt nem messze egy - egy szomszédnak/
Az X6-ról /ilyen egy kicsit "odébb" van, de naponta látom, a tulaj egy Touareget cserélt le erre, mert kikezdték az idegeit az állandó problémák a VW-el/ nekem valahogy egy erősen korosodó "primadonna" udgrik be, aki már rég kihízta a "fénykorában" még szexi ruháit ...:-)) Talán azért, mert valójában egy felfújt kupé, se nem sportkocsi, se nem terepjáró.
Pár "villanást" láttam az új GT-ről is, hát az sem egy dizájn csoda...:-/
A jelenlegi 3-as kategória hátsó része /oldalról és hátulról is/ pedig kimondottan gagyi a "beesett" kerekeivel és a 90-es években még "menő" dél - kóreai típusú lámpáival...
147Smz22-03-2010 08:51:40 // 14756
Az X6 tank formája nekem is bejön. Most legalábbis. Viszont annak idején az 1-es széria is tetszett, mai szemmel pedig nem értem, hogy pár év alatt hogyan tudott ennyire megszürkülni a formája. Ilyenek a BMW-k. A 6-os az, amit évek múltán is szépnek tartok.
Ferko22-03-2010 07:50:04 // 14755
Na ezt én sem.:-D Nekem is van egy pár ismerősöm, aki odáig meg vissza van az X6-tal.:-)
Vikking 31121-03-2010 18:22:48 // 14754
X6-ra az összes ismerősöm gerjed, de én nem tudom mit esznek rajta...
WarbiRunner (Gyuri)21-03-2010 14:24:08 // 14753
X6? Az volt az az autó, ami a képeken, reklámfilmeken, autósműsorban tetszett, de amikor először megláttam élőben...broáf...Egy ormótlan tank. Hol van már az E46-os M3-mas, az E30, vagy különleges formájú 850csi. Régen kedveltem a bömösöket, mára semmi különöset nem látok bennük...csak jórészt igen bunkó sofőröket :-(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
353
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?