Forum >> A jövő Alfái

Gerion29-11-2010 16:52:36 // 16951
Hát igen, a Giulietta topicban én is írtam már ezt a gondolatot.... Reklám nincs, kereskedői hálózat alig, egész Kelet-Mo lefedetlen, egyedül Nyíregyházán van pár négyzetméteren Alfa+Lancia. Minden plázában ki kéne állítani egy kocsit, ha már szalon nincs a nagyvárosokban (Debrecen, Miskolc, Szeged, stb)

Vagy a honlap. Megnézed pl a hazai Alfa Romeo anyacég honlapját és sírhatnékom van tőle... Nincs egy konfigurátoruk, van helyette sok-sok flash, áááá.... Egyedül a bal oldalon a hosszúhajú nő néz ki jól, de ő nem része a kínálatnak.... :)
Érdemes lenne az opel.hu-tól tanulni az Alfa informatikusainak.
bilon29-11-2010 16:44:01 // 16950
csak látnék már alfa reklámot...ha már jó marketing kell...
fiatot sokat láttam, de alfát, lanciát szinte egyet sem.

anno a 156-ot reklámban láttam, és elvesztem...(valami nagy fekete gránittábla volt a reklámban)
a következő reklám egy GT reklám volt, de az már valami akciót reklámozott és családi autónak titulálta a GT-t

szerintem alig van olyan, aki nem alfás, és nem autóbuzi, és tudja hogy van giulietta...vagy egyáltalán alfa romeo
Gerion29-11-2010 16:37:03 // 16949
Gondolom, majd ilyen-olyan egyedi, limitált modellekkel igyekeznek áthidalni az időt. A Giulietta elvileg lehet húzómodell jó marketinggel, az Astra, Golf, stb ellen, tehát ahol sok az eladás, ott jelen vannak. Az, hogy nincs millió kisszériás rétegmodell, az fogyasztói oldalról nyilván nem jó, de talán a gyárnak hatékonyabb így.

A MiTo-ból esetleg csinálhatnának viszonylag kis fejlesztéssel egy 5 ajtós kisautót, és akkor jobban fogyna. És szerintem a Giulia nagy dobás lesz.
WarbiRunner (Gyuri)29-11-2010 15:24:07 // 16948
Te minek provokálsz, ha utánna meg síránkozol ha hasonló stílusban válaszolok? Nem értjük...Alfával járok majd 4 éve, meg vagyok vele elégedve, nem tudom mire szólsz be. Arról nem tehetek, hogy a Giulietta nem tetszik. Műszakilag egy szavam sincs ellene, de nekem a formája nem jön be...főleg az eleje. Ezzel nem tudok mit kezdeni, nálam emiatt kiesett a játékból. Nem hülyéztem le senkit az autóválasztása miatt, én képes vagyok elfogadni, hogy más ugyanazt szépnek látja amit én nem, és úgy meg teljesen jó választás egy Giulietta. Úgyhogy kicsit gondolkozzál már el, hogy ki a hülye, keress magadnak más játszópajtit...
GT Ɨ|ѯ29-11-2010 14:59:15 // 16947
Nem rossz helyezés:-)
ystuc29-11-2010 14:56:55 // 16946
Nyilván, öröm, hogy jó az eredmény. Örülök is. Csak hát ennyivel lemaradni... Szomorú, de ez van.
Balázs156SW29-11-2010 14:06:39 // 16945
Hiába a nyivák: Ez ha tetszik, ha nem siker. Amire nagyon szüksége van a márkának. Az első Nissant, pedig jelenleg nem is forgalmazzák az EU-ban...
ystuc29-11-2010 13:43:27 // 16944
A második helyről senki nem fog beszélni pár év múlva. Ez az elektromos autó meg mégy csúnya is...
Tommi29-11-2010 13:38:04 // 16943
Szuper...
Balázs156SW29-11-2010 13:35:31 // 16942
Most olvastam: Második lett a z Alfa Romeo Giulietta az év autója választáson. Az első egy kizárólag elektomos hajtású Nissan Leaf lett.
GTPeti29-11-2010 13:31:37 // 16941
A marketingen és a hozzáállásukon (a vevőkhöz...) sok múlik...
Tommi29-11-2010 13:28:18 // 16940
Nem tudom mennyire illik ebbe a topicba, de szerintem igen :)

A múlt heti HVG-ben volt egy melléklet az 500 legnagyobb hazai cégről. Csináltak egy külön listát is azokról, akik egy évvel korábban benne voltak, most azonban kiszorultak. A cégek között volt a FAM is, neki a korábbi 27 milliárdról 13-ra zuhant a forgalma egy év alatt. És ez az egész cég, vagyis az Alfa, a Fiat, a Lancia és a Fiat haszongépjárművek együttesen...

Mondjuk nem ők az egyetlenek, más autós cégek is hasonló mutatókat hoztak. Remélem innen már csak felfelé van...
GTPeti29-11-2010 13:22:19 // 16939
...meg persze a 9,9-es gyorsulás 60mph-ra. Elég gyatra egy 3 literes motortól. Biztos rejlik benne még egy kis tuningpotenciál.
BeeGee29-11-2010 13:19:36 // 16938
Ja, mondjuk annyira nem csúnya :)
De a pentagonba zárt szigony elég gáz..
GTPeti29-11-2010 12:29:45 // 16937
Egyet ennek ellenére elfogadnék. B)
Szilárd29-11-2010 12:16:16 // 16936
Lehet,hogy lesz is még ilyen!
BeeGee29-11-2010 11:48:52 // 16935
Volt már ilyen, szép bukta volt.. :)
Selmak29-11-2010 11:24:01 // 16934
Hol van már használt japán. Gyárból kijövet fosok.
Jimmi T.29-11-2010 11:23:31 // 16933
Mint mai Alfa tulaja az esetleges hülyeséget vállalom. Az Alfám a reá eső részt nem.
Ahhoz túl jó!
mesa29-11-2010 10:57:30 // 16932
Biztosan nem fogod kivárni, addig beszerzel valami szuper jó használt yappánt!
Aki ezeket a mai fos Alfákat meg megveszi, az mind hülye. Értjük...
WarbiRunner (Gyuri)27-11-2010 16:20:22 // 16931
bocs..Giuliettaval, csak már a Giulian jár az eszem :-)
WarbiRunner (Gyuri)27-11-2010 16:17:49 // 16930
A szomorú ebben csak az, hogy még 2 évet kell itt írogatni, mire tényleg lesz miről. És addig? Addig le van rendezve a piac a kiöregedő 159-cel amihez egyre kevesebb motor rendelhető, a MiTo-val meg a Giuliaval? Ez két évre elég szűkös elképzelés.
Izgalommal fogom várni azért az új modelleket, de nem biztos, hogy az autócserével is meg fogom várni.. ezt egyszerűen nem lehet kivárni mire összevakarózzák magukat..:-(
Belga27-11-2010 00:55:12 // 16929
Varhato padlolemezek es platformok

A Giulietta C-EVO padlolemezebol keszitenek egy C-EVO Wide-ot, ami mar tudja majd fogadni az uj Pentastar V6 motorokat, majd ezen padlolemez megnyujtasaval letrehozzak a D-EVO-t, amit a Giulia (a 159-es utodja) illetve gondolom a jovobeni SUV-ok fognak megkapni.
Kompressz úr26-11-2010 21:46:42 // 16928
Az én olvasatomban két modell lesz, egy low budget Maser és egy "csúcs" Alfa
GT Ɨ|ѯ26-11-2010 17:58:18 // 16927
Ha a 166 utód(ja) vagy szíve le(sz)nne, akkor fénysugár:-)

( 'rre gondoltam )
Belga26-11-2010 16:24:31 // 16926
Bar ketfelekeppen is lehet ertelmezni. :)
Belga26-11-2010 16:23:46 // 16925
Egyreszt.

Masreszt meg nem lesz 166 utod ezek szerint az AR palettan.
Kompressz úr26-11-2010 16:05:17 // 16924
Nem nevezném fénysugárnak, ha egy Chryslerből csinálnak Maseratit. Igencsak tescogazdaságos Maserati lesz az, olyan, mint a Fiattól alig különböző Alfa, nyomokban majd tartalmaz Maseratit (pl lesz rajta szigony...)
GT Ɨ|ѯ26-11-2010 15:48:42 // 16923
valami kis fénysugár...( végre )..:-)
koz26-11-2010 14:38:21 // 16922
Remélem Jano lesz a neve!
Belga26-11-2010 14:28:54 // 16921
Heh?

The Maserati Biturbo was a two-door, four-seater sports car introduced by Maserati in 1981.

However, it was listed in the 50 worst cars of all times.

Now, Maserati has decided to give the flop another chance. The car is already known as the "baby Quattroporte" or "Maseratina", but the production version will use a different name.

The "baby Quattroporte" will be positioned under the next generation Quattroporte which will be increasing its size prior to its debut in 2012. Not only will the mini sports car have its own place in the lineup, but it will also be designed as a replacement for the Alfa Romeo 166 in the Italian car representation.

The new Biturbo will be developed on the new Chrysler 300C platform and will be powered by a Pentastar 3.6 liter V6 twin turbo engine producing a total of 400 hp.

Expect the official debut to be at the 2013 Frankfurt Motor Show with about 10,000 units set for production every year thereafter.
GTPeti24-11-2010 21:35:32 // 16920
Óra szerint ment ennyit. Nem tudom milyen motor. Valami gyatra alapmotor lehet. Max 1.9 TDI 120 lóval. Annál tuti nem több. Spórolós pool-autó gyártósori alkalmazottak részére.
GTVili24-11-2010 21:33:12 // 16919
Milyen motorral megy a Fóbia 220-at......? ;-D Talán az RS....
Én az 1.4 16V-el 207-et mentem.....legalábbis óra szerint....;-DDDDD
GTPeti24-11-2010 21:05:02 // 16918
A mi céges Octaviánk is jelzett már 15literes átlagfogyit. (1.9 TDI). Ez eszméletlen sok, tekintve, hogy ennek is 6-7 a normál fogyija. Aztán belenéztem a menetlevélbe és láttam, hogy az a kollégám vezette előttem, aki 220-szal hajtotta a Fabia kombit.
GTPeti24-11-2010 19:53:39 // 16917
OFF Az enyémben másfélszer akkora motor van azonban. Meglepetésautó, ahogy mondják. ON
Atesz198724-11-2010 14:57:36 // 16916
Én is ugyanezt mondtam. :) Az életben nincs az a szituáció, amikor hitelesen meg lehetne mondani, hogy adott sebesség megtartásához mennyi üzemanyag szükséges. Nálam van hogy tartósan 3 litert ír egyenesben 90-100-nál, de van hogy 4.5-5-t, pedig látszólag mindkét szakasz tök egyenes. Ez akár több mint 50%-os eltérés a két mért adat között. Az igazság meg gondolom valahol fél úton van.

Ha már szélsőséges példák. Egyszer láttam egy zsír új Honda Accordot, 2.4-es szívó benzines motorral, 36(!!!) liter/100km volt az átlag fogyasztása. És ez nem 5 km-re volt vetítve. Akkor most a 2.4-es Accord 36 litert zabál? Persze, hogy nem.
BeeGee24-11-2010 14:42:07 // 16915
Ha a tárgynál maradtál volna, akkor továbbra is normálisan válaszolok :)
Kazes☻24-11-2010 14:36:01 // 16914
Látom veled sem érdemes tárgyalni, bár először még normálisan tudtál válaszolni, majd George elkezdte a baromságot és most ezen pörögtök párban. :( Inkább hagyjuk.
BeeGee24-11-2010 14:31:00 // 16913
Figyelj, nem fog meggyőzni az álláspontodról. Ezt a karatét most Te indítottad, tök feleslegesen.
Jó lenne, ha itt le is zárnánk és meghagyod a "vezetőknek" a dolgot, hogy eldöntésék, oda való valami vagy nem, ki kell-e moderálni vagy nem.
Kazes☻24-11-2010 14:07:57 // 16912
Bizony, mert mindig van aki szereti és azonnal elkezdi az általad említett szájkaratét. Ügyes vagy, kezet foghatsz az illető cartárssal.
BeeGee24-11-2010 14:01:04 // 16911
Bocs, de ezt nem tudom másnak venni, csak provokációnak. Egyből tele lett a topic felesleges szájkaratével. Most mondjam, hogy menj át a csevegésbe vele?

Azért, mert Téged nem érdekelnek az autók mögötti érdekek, szálak, találgatások, vezetők, más még nyugodtan témázhat róla. Attól mert most pont nem alfát tettem be kiindulásnak, a hozzá kötődő döntéshozók ugyanazok. Pár hete GTpeti sem lett lehurrogva, mert betette az új chryslert. Tudtuk, hogy miért teszi be és mi a kapcsolódási pont. Ha ezt nem látod át, akkor inkább ne írj, vagy ignoráld ezeket a beszélgetéseket.

Én sem szólok be akármelyik típus topicba, ha valamilyen vonatkozásban megemlítenek egy másik típust.
Kazes☻24-11-2010 14:00:36 // 16910
Mégsem az érintett cartárs jegyezte meg, hanem szerénységed kreál belőle polémiát és szól rá a másikra, mint egy önkéntes zsandár. :)

Én is remélem.... :)
GEORGE24-11-2010 13:56:39 // 16909
Így igaz egy felhasználó vagyok, ép úgy mint te, még sem írogatok senkinek sem, hogy ez nem ide való, meg hagyd abba, stb stb, érted a különbséget közted meg köztem??

Remélem, hogy érted. :-)
Kazes☻24-11-2010 13:49:51 // 16908
Na, csak el akarod kezdeni?! Csak mert mindig reagálsz az ilyesmikre, miközben jobb lenne, ha a 'vezetőségnek' szólnál és majd ők lerendezik, hisz tudtommal csak egy felhasználó vagy itt te is. :)
GEORGE24-11-2010 13:45:57 // 16907
ezt ":-) " tedd mőgé mert lemaradt.
GEORGE24-11-2010 13:45:31 // 16906
Nem ismerlek, te sem ismersz, így hát mélyebben nem mennék bele vitába.
De hidd el, hogy túl sarkos vagy és nem kell minden "szarért"szólnod!
Főleg, hogy csak felhasználó vagy. Van akinek az a dolga, hogy szóljon, ha már nem oda való a tartalom.
Jelezd feléjük privátba, ne itt "ugasd" le egyből az illetőt.
Kazes☻24-11-2010 13:42:54 // 16905
Ebből már indult vitánk, csak mert Te nem vagy az és az ilyeneken is átlibbensz. Szeretnéd újra kezdeni? :)
GEORGE24-11-2010 13:40:19 // 16904
Komolyan ajánlani foglak a következő Amore / Club M.o. megbeszélésen a fiúknak mint moderátort.........de addig is lazítsál, mert túl sarkos vagy.
Kazes☻24-11-2010 13:38:50 // 16903
Senkinek nincs megtiltva astratos iránti érdeklődés a helyén kezelve. :)
GEORGE24-11-2010 13:32:39 // 16902
Azért mert téged nem érdekel valami, azért még mást érdekelhetni, nem?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.