Forum >> Szerelőműhely

GEORGE28-12-2005 09:30:31 // 9472
Még szerintem lesz beigli falás, de eddig még nem mérgezödtem meg vele! :-)
Balage28-12-2005 09:26:55 // 9471
:-( jobbulást a gépsárkánynak.
Cgo28-12-2005 09:20:07 // 9470
eppen ez a gumiagy szakadt ki :((( es egy szerviz sem tud hamarabb szerezni, mint 2 het...
bb1828-12-2005 09:15:23 // 9469
hali. ha ricambi számot nem tudok máshogy nem tudom nevezni. bejgli mérgezésen tul vagy ?
bb1828-12-2005 09:11:38 // 9468
én tennék bele egy sima kapcsolot, igaz hogy figyelni kell városban nehogy tulmelegedjen, de országuton minek menjen a venti ?
GEORGE28-12-2005 09:09:50 // 9467
Szeva! Lehet mostsem érzi úgy Cgo, hogy pontosan tudná mit is rendeljen meg :-)))))
bb1828-12-2005 09:05:30 // 9466
ez az elsö ékszilytárcsa. annyiban lendkerék, hogy nem az , de rezgéscsillapitos, mert egy gumiágy is van benne. na ezt jol megaszondtam...
Cgo28-12-2005 08:41:50 // 9465


sracok, hogy hivjak hivatalosan ezt az alkatreszt-lendkereket? A neve kene, vagy idealis esetben egy ricambi szam - 146 1.9 JTD-rol van szo 1999-es evjarat.

koszi
tibcsi23-12-2005 20:47:16 // 9464
Na midegy , most már igy marad januárig. Remélem nem lesz semmi probléma és akkor visszamegyünk szépen az alfa-kontakthoz és megcsináljuk. Azé' köszönöm szépen...
Zsifi23-12-2005 20:10:46 // 9463
Természetesen akku-hőgomba-venti az egyik ág,akku-venti a másik a gomba csak egy kapcsoló.
tibcsi23-12-2005 19:35:28 // 9462
Meg lehetett volna oldani ugy is???
tibcsi23-12-2005 19:32:45 // 9461
Ja , probáltam , hisz hazajöttem már vele , kábé 70-fokig megy fel.
Zsifi23-12-2005 19:20:14 // 9460
Ha ahőgomba jó akkor azt nem kellett volna kihagyni a sorból.
GEORGE23-12-2005 19:14:43 // 9459
HA nem tud kellöen bemelegedni a moci akkor ne terheld csak kevéssé pörged, a fogyasztáso is megemelkedhet mert végig hidegüzemmódban marad. Probáltad már?? Mennyire melegszik most fel?? Viszont ha termosztátod jó akkor a höfoknak is jónak kéne hogy legyen........
speer23-12-2005 19:11:30 // 9458
Helló ,tudja valaki hogy 155-be merre van a belső villágitás késleltető reléje?
tibcsi23-12-2005 17:35:03 // 9457
Aha , köszi.
Zsifi23-12-2005 17:30:35 // 9456
A motor nem éri el az üzemihőmérsékletet,egyéb gond nincs belőle.
tibcsi23-12-2005 17:27:03 // 9455
Nem tuom milyen következményekkel járhat , ha igy járok folyamatosan...Szerinted?
Zsifi23-12-2005 17:22:07 // 9454
Oké így eltudom képzelni.
tibcsi23-12-2005 17:17:45 // 9453
Az aksirol huztunk egy szálat , direktbe , megkerülvén mindent...Ez még a "sárga angyalos"tegnapi ( váci ut) akcio továbbfejlesztett verzioja...
Zsifi23-12-2005 17:08:16 // 9452
Ha a kábel égett akkor,hogy tudod indítani?
tibcsi23-12-2005 16:54:50 // 9451
Miért kérded , tudtál volna segiteni?
tibcsi23-12-2005 16:54:06 // 9450
Nyet. Egyik sem,Állitolag a kábel égett el valahol , de nem tudni hol. Voltam Zsámbékon , majd januárba vissza kell vinnem , talán meg tudják oldani , addig meg minden indulás előtt motorháztető fel , ventilátor elindit és lehet menni ovatosan. Nem nagyon bizom ebben a megoldásban , ezért lemondtam a talit is..
Zsifi23-12-2005 16:16:29 // 9449
Ha a hűtő meleg akkor hőgomba,ha nem meleg akkor termosztát.
Gabó23-12-2005 11:41:16 // 9448
Kaposvár a legdrágább. Hatezret kérnek, ha van ismerős, akkor megcsinálják 4500 huf-ért nem számlára. Ezek 2004 évvégi árak, lehet hogy most még több.
bb1823-12-2005 11:30:59 // 9447
ja látom hogy pont a város másik vége.
bb1823-12-2005 11:30:24 // 9446
merre is laksz pontosan ? a XVII messze van ?
alfatomi22-12-2005 20:54:06 // 9445
Tudatlak mire jutottam! Jo hogy szolsz a szervizkulcsot még meg kell keresnem!
GEORGE22-12-2005 20:51:22 // 9444
Tudasd mire jutottál, ha van szervizkulcsod azt se hagyd otthon!
GEORGE22-12-2005 20:50:50 // 9443
figyeltem!! Kár hogy itt nem lehet betüméretet is változtatniii :-)))))
alfatomi22-12-2005 20:50:21 // 9442
Köszi srácok asszem holnap beprobálkozok az Ábel autoházban!
GEORGE22-12-2005 20:48:27 // 9441
Okés dumáljunk róla!! Mert van verseny compjuter s ki kéne próbálniii :-)
GEORGE22-12-2005 20:47:15 // 9440
:-(( a bosch szervizekről is meg van a véleményem :-((((
Gabó22-12-2005 20:47:13 // 9439
Majd megbeszéljük, de a benzines bonyolult dolog, megkérdezem a tudorát. A Fiatom is dízel, ott nagyon egyszerű volt(még nem Jtd), az is szivatott, ott is hozzá nem értés magas foka, aztán egyszer véletlenül rájöttem valamire.... Egyébként Cod1-es.
Gabó22-12-2005 20:43:36 // 9438
Azok semmit nem tudtak hozzászólni nálam sem. Azt kérdezte miért hozzájuk viszem, mondtam mert az egész elektronika bosch. (George, most kisbetűvel írtam). Honnan tudom, hogy bosch? Mondom neki tudom. Bután néztek aztán, eljöttem.
GEORGE22-12-2005 20:42:10 // 9437
A Fiatban cod1 volt? Az enyémben is cod1 van abból is kikéne irtani ezt a cod-ot! Esetleg privátban tájékoztatnál vagy ezen az oldalon? :-)
Gabó22-12-2005 20:39:07 // 9436
Két hétig állt a kocsim ilyen hiba miatt, több szakszerviz sem bírt vele több alkalommal sem, kínomban megcsináltam, az egész működését sajnos megismertem ebben a két hétben. A szakszervizek hozzáértése a kulcsok újraprogramozásában és a kóddoboz cseréjében kimerült, ezek persze a hibát nem oldották meg. A másik kocsimban(Fiat) már kiírtottam a kódrendszert, többet szivatott, mint mikor jó volt. Egy fontos dolgot kihagytam: A gyújtás ráadásakor az ECU ad egy parancsot a kóddoboznak, hogy olvassa le a kulcs kódját, a kóddoboz teljesíti a kérést, az ECU felé válaszol a saját azonosítójával együtt (ezért nem lehet cserélni a kóddobozt külön, csak ha hozzáprogramozzák az ECU-hoz). A kiadott válasszal egyidőben a kóddoboz a "kód"lámpát kioltja(a lámpa a kóddobozból kapja a vezérlést) Tehát ha a kódlámpa nem alszik ki, akkor az ECU felé nem megy indítás engedélyezés parancs sem. De az egész folyamat egyszer történik csak, a gyújtás ráadásakor. Próbáld ki: Indítsd be a motort, húzd le a kóddoboz csatlakozóját, nem fog megállni.
GEORGE22-12-2005 20:37:35 // 9435
Ott az új szalon és szerviz az Ábelház! :-) Szerintem...:-)
alfatomi22-12-2005 20:37:31 // 9434
Bosch szervizben nem tudtek hozzászolni ,de legomboltak tölem 5000pénzt
alfatomi22-12-2005 20:35:27 // 9433
Hova érdemes szerintetek vinnem a gépet (valahol pécs környékén)?
GEORGE22-12-2005 20:31:07 // 9432
Akkor nem nagy a baj, de asszem szervizben tudják orvosolni a gondot.
alfatomi22-12-2005 20:29:55 // 9431
Igen világit a kis piros injektor jel is és van kod kártyám!
GEORGE22-12-2005 20:22:06 // 9430
Az biztos, amig világit a Cod lámpa addig nem fog tudni inditani :-(
Gabó22-12-2005 20:16:31 // 9429
Ez érdekes, szerintem valami feszültségellátásos probléma lesz, a kulcskód beolvasása csak a gyújtás ráadásakor történik meg egyszer, ekkor a kóddoboz engedélyezi a motor beindítását az ECU-nak, valamint a kódlámpát kioltja. Ezután már az egész kóddobozt is kiszerelheted, a motor nem állhat le. Tehát a motor folyamatos működéséhez nem kell.
GEORGE22-12-2005 20:08:13 // 9428
Nekem is volt ilyen gondom a Tempra SW-vel. Újra kellett tanitani a kulcsokat és jó lett. Ha az ijektor lámpa is világit akkor blokkolta magát a compjuter, na most kéne a kódkártya! :(
GEORGE22-12-2005 19:54:54 // 9427
Egy piros injektor szimbolum is világit mellette?? Van kódkártyád???
alfatomi22-12-2005 19:43:47 // 9426
Sziasztok! Egy kis segitséget szeretnék kérni! A müszerfalamon kigyullad egy kis kulcs alá irva code az autom leáll, ha leszedem az aksisarut és visszateszem eltudom inditani! Tud valaki erre valami olcsó megoldást? Elöre is köszi!
tibcsi22-12-2005 19:28:53 // 9425
Na majd reggel elindulok és keresek valakit...
GEORGE22-12-2005 19:16:51 // 9424
Passsssz :-(
tibcsi22-12-2005 19:16:04 // 9423
Kijött a "sárga angyal" , egy kis corsaval , és közösen kifundáltuk , hogy direktbe kötjök a ventilátort , ami be is vállt , de csak ideiglenes megoldás , hazajöttünk és reggel vinném valahova....DEDECEMBER 23-ÁN KI A ....... FOG NEKI ALFÁT SZERELNI???
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.