Forum >> Szerelőműhely
Azzurro15-03-2009 16:46:10 // 24973
Álltalában a motor nem szokot tönkre menni, nagyon kevés esetben az a bünös!!Inkáb a rajta lévő elektronika!!! :-((((
GT Ɨ|ѯ15-03-2009 16:45:27 // 24972
nem kell ahoz az autó:-)))
HátvédRomeo15-03-2009 16:30:22 // 24971
Szia! ablaktörlő hibára: Nézd meg a jeladót, meg lehet a motor romlott el. Az csere. Nálam a boxerba mióta megvettem rossz. Csak szaggatott, és 1 fokozat van. Lusta voltam kicserélni a motort pedig van. :-D
Youri15-03-2009 16:23:18 // 24970
Azt h kb 2 perc kicserélni.......
Azzurro15-03-2009 16:16:32 // 24969
Nagyon sokat segítettél, így fogom csinálni!! :-))))
szabzso15-03-2009 16:11:36 // 24968
Sziasztok!
Zöldkártyán átmegy az autó rossz lmm-el? Teljesen kakukk, mintha nem lenne benne.
Szerdán lejár a zöldkártya, megvan már az új, de addig lehet nem tudom berakatni.
Szóval mit mondtok?
Zöldkártyán átmegy az autó rossz lmm-el? Teljesen kakukk, mintha nem lenne benne.
Szerdán lejár a zöldkártya, megvan már az új, de addig lehet nem tudom berakatni.
Szóval mit mondtok?
Dzsozy15-03-2009 15:55:50 // 24967
Mivel "győri" vagyok, ezért Győrben kerestem egy szakit, akinek van comp.ja. Mivel ott volt a vas, ezért, megcsinálta Ő. Azt a szar NGK, én tettem bele, motortérben csati ki, szondát a kipuffból ki, vezeték elvág, hőre zsugorodó védő fel, forrasztás a szín a színhez,hajszáritóval a hőre zsugorodó védő kutyaf@szt, rázsugorítottam, szonda menetét bekentem a hozzá adott szénporos zsírral, hogy legközelebb ki lehessen venni (jól jött), majd berak, csati bedug, és kész. Házilag is kb 20-30 perc az egész. (Bosalhoz is kaptam, bent volt a csomagban, olyan szénporos zsírt.)
Azzurro15-03-2009 15:39:35 // 24966
Akkor sikerült meggyőznőd a Bosalról.Hol csináltattad?Villamoság szerelővel?
Dzsozy15-03-2009 15:35:11 // 24965
Én nem tudom, hogy érdemes e, vagy sem, csak a tapasztalatom tudom leírni. A 155-be az autóvill szerelőm Bosalt rakott bele és tökéletes volt, és elfogadható az ára. most (eszembe jutott) NGK-t ajánlottak, vettem, dobtam ki és raktak bele utángyártott BOSCH-t. Compra fel, beméréssel, szereléssel, 20volt! pár hónapja.
Azzurro15-03-2009 15:25:29 // 24964
Akkor egy helyen néztük!!!És szerinted nem érdemes ilyet venni?Után gyártottak egy 10-el drágábbak legalább.
Dzsozy15-03-2009 15:22:03 // 24963
Így van most a Bárdit néztem én is 3 vez 16.900,- 4 vez 18.000,-. De hát néz körül jól, met súlyos ezreket lehet spórolni, vagy kérdezd meg Erhardot, hogy milyen árat tud mondani neked. De lehet azért megéri valam jó cucc, mert a benyán bejön!
Azzurro15-03-2009 15:05:58 // 24962
Nagyún gyanús a viselkedése a vasamnak, és szerintem lambdaszonda lesz.Nekem az autos boltban az univerzálisat ajánlották, arra utalva, hogy van olyan mint egy után gyártott.Most néztem a neten a Bosalokat, és 16.000 körül írják az Alfákba valót.
Dzsozy15-03-2009 15:00:24 // 24961
Őszinte leszek, már nem tom pontosan, kb 4 éve volt, a 155 be kellett, asszem 10-13e lehetett. Teljes vezérlés cserén esett át a mostani vas, vez.mód.-tól a gyrtyákig, ezért gondoltam cserélek szondát is. Adtek valami sz@r márkanélkülit az olasz autók boltjában, dícsérték mint állat, kb 10 guriga volt.Örültem, hogy milyen olcsó, aztán a zöldkártyán meg mebhasalt a vas, 200x-os értéken volt a gép. :O Nem volt hibajelzés, meg semmi. Aztán bemérettem, és a szonda, ami vadi új volt, ment a kukába, se garancia se píz,se semmi, mivel jónak jó volt, csak nem ebbe való, a szerelő szerint. Aztán kapott egy uángyártott BOSH-t, rádogtuk a gépre, és babene minden!
Dévid15-03-2009 14:41:22 // 24960
Olyan 9-11 között, általában 2 km-es utakon lassan, vagy 20-30 km-en 100-110-el.
Norc15-03-2009 14:30:14 // 24959
Univerzális nekem sem kell, csak mivel Blackdevil cartárs 155-ében három vezetékes van, ami olcsóbb, azért gondoltam hogy nem- e jó bele az is? Na meg akkor mégi ki tudnánk próbálni az övével, na de majd ha erre jár megint akkor megkérem hogy nézzünk szét az ő motorterében is :)
Azzurro15-03-2009 14:26:04 // 24958
Most nézegettem az univerzálisakat!Azt nem szabad megvenni??Te mennyiért vetted a , Bosalt?
Dzsozy15-03-2009 14:22:35 // 24957
Hát nem tudom, hogy az a csati, az az e amire gondolsz. 155 2.0 nál nekem 4 vezetékes szonda kellet bele, szerelőm tanácsára Bosalt vettem, ami 2 év garis volt és tökéletesen működött, negyed annyiba került, mint egy gyári. Lehet kapni minden féle univerzálisat, de nem érdemes pénz kidobni rá, mivel olyan nincs hogy mindenhez jó!
Norc15-03-2009 14:20:36 // 24956
Norc15-03-2009 14:04:39 // 24955
Kipróbáltam, se melegen, se hidegen, se áramtalanítás után széthúzott állapotban. Tehát mindegy ennek mit kínlódok a szondával, tudomást se vesz róla, vizet köpköd a kipuff gázadásra. Viszont arra lettem figyelmes hogy szerintem lehet bele három vezetékes szondát is tenni, mert a szonda csati mellett van egy másik ugyanolyan csati csak három vezetékes, ami nincs sehova kötve, hanem le van sapkázva. lehetséges hogy jó bele a három vezetékes is? Létezik az hogy mindkét tipust bele lehet tenni?
pb_15-03-2009 13:59:33 // 24954
A 3 vezetékes szondának is van fűtése.
Dzsozy15-03-2009 13:57:22 // 24953
Hát nem tudom, de ne bizti, hogy változik az alapjárat, ha lehúzzuk a szondát. Ugynis nincs a szondának "hibaüzenete",autómatikusan átáll a gép "vészüzemmódba",vagyis nem látjuka a műszerfalon a hibaüzenetet. Az új autóknál már van hibaüzenet, ugyanis két szonda van. Az eggyik ellenőrzi a másikat, és ha rossz érté van akkor van hibaüzenet. Tudomásom szerint csak a 4 vezetékes szondáknak van külön fűtése, a többinek fel kell melegednie üzemi hőmérsékletre. A legjobb megoldás 2000 píz, egy szaki, compon kioévassa. Egyébként rossz szondával a kipufogó gáz olyan benzin szagú volt, hogy aki utánnam jött,nem mert rágyújtani.
bagoly15-03-2009 13:47:16 // 24952
Üdv mindenkinek! Van egy olyan problémám,hogy az ablaktörlőm automatikája kipurcant maradt 1 fokozatom a törlésre! Hol keressem a hibát?
Norc15-03-2009 13:43:49 // 24951
na akkor megyek megint egy kis tesztre. Lehúz, hidegen, melegen, majd lehúz+áramtalanít, és utánna megint próba.
Azzurro15-03-2009 13:39:29 // 24950
Neked is, Cartárs!!! :-)))
pb_15-03-2009 13:38:34 // 24949
Persze, és nyilván nem úgy fog működni, mintha üzzemmeleg lenne.)
Youri15-03-2009 13:38:19 // 24948
Úgy legyen!!!! Ja,és az enyémnél pl tuti h bejön mert már próbáltam.....
Az vmi M1 .5.........
Az vmi M1 .5.........
Youri15-03-2009 13:37:27 // 24947
No,én lépek mert kész az ebéd!! Jó étvágyat mindenkinek!!:-D
pb_15-03-2009 13:37:03 // 24946
M2.10.3nál nagy valószínűséggel még be is jön.
Youri15-03-2009 13:36:15 // 24945
Az eyértelmű.De annak is kell vmennyi idő.....
Youri15-03-2009 13:35:00 // 24943
Ez a legegyszerűbb!!:-D
pb_15-03-2009 13:34:19 // 24942
Ezért kell lehúzni, majd reset, és próba.
Youri15-03-2009 13:34:10 // 24941
De ahoz először be kell melegednie,nem??
Azzurro15-03-2009 13:31:43 // 24940
Nekem nem dobja a kartervizet, csak azt tudom hogy szaggat!!És inkább üzemi hőmérsékleten, játsza a fejét, a kicsike!!! :-(((
pb_15-03-2009 13:31:22 // 24939
Hidegen is szabályoz.
Youri15-03-2009 13:30:22 // 24937
Mondjuk nem tudom h az a moci h reagál.Újabbakról van tapasztalatom!
Youri15-03-2009 13:29:29 // 24936
Amit eddig láttam,ott rögtön változott.....
pb_15-03-2009 13:28:55 // 24935
Közel sem biztos, hogy rögtön változni fog.
Youri15-03-2009 13:26:58 // 24934
Ha a motor üzemmeleg akkor már szabályoz a szonda.Tehát ekkor már kellene változásnak lennie!!!!
Dzsozy15-03-2009 13:25:44 // 24933
Ha alapjáraton szeded le a lamdaszondát, tudomásom szerint nem jelent semmit. Magasfordulatszámon kellene a változást észrevenni. Csak azért mert én is hasonló gonddal küzdöttem, mind a két vasamnál. A mostaniba pl 4-5 hónapja kettő szonda is megfordult, és érdekes, hogy csak magasfordulatszámon volt vele gond. Autó vill.szerelő compra dugta és mutoggata a görbékrt, hohy mi micsoda, meg minek milyen értéken kellene állnia. A a régi"új" szondával 200x értéken volt a co2, a mostaninál (a szerelő adta "utángyártott" Bosch) meg gyári volt minden. Tehát tegyétek gépre a vasat és méresd ki a szonda értékeit. A másik, amit a szaki mondott, hogy nézde meg, hogy dobja e a kipufogó a karter vizet.mert ha nem akkor Lszonda.
Youri15-03-2009 13:23:10 // 24932
Ettől függetlenül mielőtt pénzt költesz rá,én mindenképpen kiolvastatnám a masinát.Külön meg kellene nézni a lambda szabályzást.Ott látni h szabályoz e v középértéken van!!
Youri15-03-2009 13:22:05 // 24931
Ha lehúzod a csatit,akkor elvileg beáll egy középértékre a szonda.Ha a tiéd nem változik akkor vszínű h eleve ezen a középértéken dolgozik.Tehát szar!!!!
Youri15-03-2009 13:21:09 // 24930
Változnia kellene úgy is,ha normálisan szabályoz(na) a lambda.....
pb_15-03-2009 13:19:36 // 24929
így nem is fog változni semmi. Húzd szét a csatit, vedd le az akksisarut(várj is 1 kis ideig), majd akkor próbáld újra.
Azzurro15-03-2009 13:14:05 // 24928
Ez a probléma engem is érdekelne, mivel hasonló problémával küszködők!!Szóval én is várom a hozzá szolásókat!!! :-))))
Norc15-03-2009 13:10:25 // 24927
Na lehet megvan a bűnös, de kéne egy donor a közeljövőben, megtaláltam a lamdaszonda csatlakozását (fönt van a szívósor előtt) ha széthúzom nem reagál semmit, semmi változás nem történik. Én úgy gondolom ha járó mocinál a lamdaszondát széthúzom, akkor normális lamdaszondánál változnia kéne az alapjáratnak ugye? de mivel semmi nem történik, szerintem a lamda semmi jelet nem is küld. Igazam lehet?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
780
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?