Forum >> Szerelőműhely
GTVili02-10-2010 09:37:18 // 31722
Ez lehet akár egy kiadós kontakthiba is.....pl megpróbálhatsz behúzni egy másik testkábelt.
Longman02-10-2010 09:27:23 // 31721
na én már elévesztettem a fonalat, de hátha valakinek vmi konkrét hiba jut eszébe erről.
szóval teganap óta kocsi digit. órája szerint állt 10,5 órát nyugodtan. ez idő alatt úgy látszik regenerálta magát, mert ma reggel volt gyújtásom, ment a rádió, bekapcsolt a klíma panel, működött a belső világítás. persze csak addig amíg ra nem akartam indítózni mert úgy se kép-se hang.. ezután ha levettem majd újra ráadtam a gyújtást megint működik minden, de nem indít. Az akksi megint 12,8V-ról indult, aztén a sok próbálkozás közben leesett 12,3-ra.
Mértem is, és látványosan nem esett le indítózás közben sem az akksinál a feszkó..
Bikakábel sajnos nem volt nálam így nem tudtam a pót-autómról megpróbálni legalább a testet adni neki. De majd délután.
Addig is ha valakinek van ötlete/gondolata ne tartsa magában..! :)
szóval teganap óta kocsi digit. órája szerint állt 10,5 órát nyugodtan. ez idő alatt úgy látszik regenerálta magát, mert ma reggel volt gyújtásom, ment a rádió, bekapcsolt a klíma panel, működött a belső világítás. persze csak addig amíg ra nem akartam indítózni mert úgy se kép-se hang.. ezután ha levettem majd újra ráadtam a gyújtást megint működik minden, de nem indít. Az akksi megint 12,8V-ról indult, aztén a sok próbálkozás közben leesett 12,3-ra.
Mértem is, és látványosan nem esett le indítózás közben sem az akksinál a feszkó..
Bikakábel sajnos nem volt nálam így nem tudtam a pót-autómról megpróbálni legalább a testet adni neki. De majd délután.
Addig is ha valakinek van ötlete/gondolata ne tartsa magában..! :)
Longman02-10-2010 07:46:40 // 31720
mért mennyit mérsz? csak nem tönkrement?
GTPeti01-10-2010 22:04:32 // 31719
Bárcsak én is 12,8V-ot mérhetnék az akksimon... :(((
Longman01-10-2010 22:02:10 // 31718
na majd holnap..
Piritu - 1.000.00001-10-2010 21:56:52 // 31717
próbáld meg a negatívot egy vezetékkel tesre kötni (mindegy testkábel) ha így megy az eredeti teskábelnél van a bibi.
Piritu - 1.000.00001-10-2010 21:54:16 // 31716
akkor valamelyik kábel vagy saru lesz
Longman01-10-2010 21:44:32 // 31715
megint kimentem. egy pillanatra volt gyújtás, kattant is vmi relé, de rögtön meghalt minden.. az akksin folyamatosan 12,8 V-t mérek. Közben adtam rá gyújtást, mintha indítanék (persze nem történt semmi) és úgy is maradt 12,8V-on.
Longman01-10-2010 21:14:32 // 31714
ok, igazából a kesztyűtartó világításon kívül semmi nem műkszik, hisz nincs gyújtásom sem..
Piritu - 1.000.00001-10-2010 21:12:20 // 31713
Piritu - 1.000.00001-10-2010 21:10:13 // 31712
simán...mérj rá közvetlenül az akura és közben kapcsolj be valamit, ha leesik valószínáleg kukás az aku, ha nem kábel. Járó motornál ha rámérsz és rendben a töltés 14,4 Volt körül kell mérni.
Az én cellazárlatos aksim 10,8-at mutatott terhelve, terhelés nélkül 12 felett.
Az én cellazárlatos aksim 10,8-at mutatott terhelve, terhelés nélkül 12 felett.
Longman01-10-2010 21:06:24 // 31711
sarukat néztem, testkábelt nem. viszont ha az nem lenne jó akkor lenne 12.8V az akksin?
Longman01-10-2010 21:05:16 // 31710
ahogy az előbb írtam konkrétan a kp.zárat nem működteti, nem hogy beinduljon.. .
Piritu - 1.000.00001-10-2010 20:57:37 // 31709
Saruk érintkezését vagy a testkábelét nézted? Rossz érintkezésnél produkálhatja ezt. Rá kellene mérni, hogy terhelésnél változik-e a feszültség az akun.
dfg (Tanárúr)01-10-2010 20:54:42 // 31708
Azt mérd meg, hogy indításkor mennyire esik le a feszültséged, és utána meg mennyire megy fel, amikor beindul a kocsi. nekem volt olyan, hogy elment a töltésem, x idő után lemerült, fél óra múlva ujra be tudtam indítani.
Longman01-10-2010 20:51:42 // 31707
eltelt fél óra, most már van világítás a kesztyűtartóban és kinyitotta a csomagtérajtót is. (merthogy az gombbal nyílik) regenerálódik?:) így rá tudtam mérni az akksira, de 12,8Vot mértem..
azt hogy cellazárlatos-e az akksi, ki tudom mérni egy egyszerű multiméterrel. Vagy mérjek rá hogy szívja-e valami?
vagy vmi fogyasztó lenne zárlatos?
azt hogy cellazárlatos-e az akksi, ki tudom mérni egy egyszerű multiméterrel. Vagy mérjek rá hogy szívja-e valami?
vagy vmi fogyasztó lenne zárlatos?
[k i z z o]01-10-2010 20:45:09 // 31706
Nem, érzi valamelyik front motor a végállást.
Longman01-10-2010 20:42:49 // 31705
azt mondod? ettől féltem én is..
[k i z z o]01-10-2010 20:41:29 // 31704
Cellazárlatos az akksid ?!
Longman01-10-2010 20:26:44 // 31703
4Sziasztok
Hátha valakinek eszébe jut vmi okos!
Tegnapig semmi baja nem volt a kocsinak, mely egy 155..
este viszont produkált egy hibát, mégpedig azt hogy indítóztam és úgy csinált mint mikor merül az akksi. magyarul lassan forgatott. hirtelen úgy meglepődtem hogy le is kaptam gyorsan a gyújtást. na mondom ez mi volt, mintha lett volna egy hang a kp zár felől is de ebben nem vagyok biztos. aztán ráindítottam még egyszer és semmi baja nem volt.
reggel megint semmi baja nem volt, ma napközben feltöltöttem az akksit, semmi baja nem volt, jöttem mentem a kocsival még 2x ma indítottam és semmi baja nem volt.
egy fél órája állítottam le itthon a ház előtt, viszont most indultam volna el vele, és elkezdte ugyanazt a jelenséget csak durvábban. 2 x megpróbáltam beindítani de nem ment, még csak meg sem nyikkant az önindító, viszont össze-vissza kapttogtak a relék, bekapcsolt magától a rádió meg ilyenek. aztán minden eltűnt, mintha akksi sem lenne benne. nem megy semmi, nincs gyújtás, nincs rádió, nincs semmi..
mi a lehet ez?
ha hagyom egy darabig, akkor a digit óra pl. visszajön, és még egy fontos dolog, ezen az órán figyeltem meg hogy vmi működne, mert mondjuk ha kinyitom a kesztyűtartót annak gondolom elkezdene fogyasztani a belső világítása, mert rögtön eltűnik az óra is. ha bezárom akkor visszajön az óra. ugyanez történik gyújtásra, belső vil. felkapcsolásakor, stb..
x akta?
Hátha valakinek eszébe jut vmi okos!
Tegnapig semmi baja nem volt a kocsinak, mely egy 155..
este viszont produkált egy hibát, mégpedig azt hogy indítóztam és úgy csinált mint mikor merül az akksi. magyarul lassan forgatott. hirtelen úgy meglepődtem hogy le is kaptam gyorsan a gyújtást. na mondom ez mi volt, mintha lett volna egy hang a kp zár felől is de ebben nem vagyok biztos. aztán ráindítottam még egyszer és semmi baja nem volt.
reggel megint semmi baja nem volt, ma napközben feltöltöttem az akksit, semmi baja nem volt, jöttem mentem a kocsival még 2x ma indítottam és semmi baja nem volt.
egy fél órája állítottam le itthon a ház előtt, viszont most indultam volna el vele, és elkezdte ugyanazt a jelenséget csak durvábban. 2 x megpróbáltam beindítani de nem ment, még csak meg sem nyikkant az önindító, viszont össze-vissza kapttogtak a relék, bekapcsolt magától a rádió meg ilyenek. aztán minden eltűnt, mintha akksi sem lenne benne. nem megy semmi, nincs gyújtás, nincs rádió, nincs semmi..
mi a lehet ez?
ha hagyom egy darabig, akkor a digit óra pl. visszajön, és még egy fontos dolog, ezen az órán figyeltem meg hogy vmi működne, mert mondjuk ha kinyitom a kesztyűtartót annak gondolom elkezdene fogyasztani a belső világítása, mert rögtön eltűnik az óra is. ha bezárom akkor visszajön az óra. ugyanez történik gyújtásra, belső vil. felkapcsolásakor, stb..
x akta?
mizooo01-10-2010 19:29:03 // 31702
sziasztok,
Ma lementem a vasért a szerelőhöz, de nem jó hírrel fogadott.
Minden a helyén és szépen jár a motor, DE hibajelző lámpa égve maradt,
mentem vele próbakört de alacsony fordulaton hörgő hangja van nem húz, mikor kicsit feljebb pörög jobb...
Fázis jeladó + testzárlat hiba vagy valami ilyesmi?!-t ír a diagnosztika
Tud segíteni valaki ez mit jelent?
Üdv
Ma lementem a vasért a szerelőhöz, de nem jó hírrel fogadott.
Minden a helyén és szépen jár a motor, DE hibajelző lámpa égve maradt,
mentem vele próbakört de alacsony fordulaton hörgő hangja van nem húz, mikor kicsit feljebb pörög jobb...
Fázis jeladó + testzárlat hiba vagy valami ilyesmi?!-t ír a diagnosztika
Tud segíteni valaki ez mit jelent?
Üdv
dfg (Tanárúr)01-10-2010 10:59:41 // 31701
Köszönet!!!
147Smz01-10-2010 10:39:41 // 31700
dfg (Tanárúr)01-10-2010 10:37:43 // 31699
a 156okhoz kellene nekem egy szerelős manual. találok valahol ilyet?
alfa kutya01-10-2010 09:56:50 // 31698
Sziasztok valaki tudna segiteni az ajtót csak nyitni lehet zárni nem az egyik oldalon mi lehet a baj?
dfg (Tanárúr)30-09-2010 21:20:26 // 31697
Halihó!
A vezérműtengely jeladója ugyanaz az 1,6-2,0-ban?
A vezérműtengely jeladója ugyanaz az 1,6-2,0-ban?
147Smz30-09-2010 20:56:02 // 31696
Ha mágneses, akkor lehet hogy koszos és nem tud rázárni. Régi Fordomnál volt ilyen, tisztítani kellett.
Kau30-09-2010 20:18:53 // 31695
Az működik csak a kp. zár kattan vissza.
Kau30-09-2010 20:07:41 // 31693
Ezt még megpróbálom. A vezetőülés felőli nem segített, azt már próbáltam.
dfg (Tanárúr)30-09-2010 19:24:03 // 31692
Kétliter TS-hez vezérműtengely jeladója esetleg valakinek?
Viki&Joe14630-09-2010 19:14:31 // 31691
Ilyet pont múltkor csinált nővérem Grande Pöttye. Sok fejvakarás meg próbálgatás után beültem kipróbálni,hogy ha bent ülve zárom magamra az ajtón lévő gombbal akkor is visszadobja e a zárakat. A vezetőoldali gombbal ahogy kell bezárt,visszadobta. Anyós ülésnél lévő ajtón is kipróbáltam és akkor nem nyitott ki,megjavult. Próbálgasd végig Te is a belső gombokkal magadrazárni,ha még nem próbáltad.
Robiik30-09-2010 18:56:24 // 31690
Nekem csak jobbról nem zár . Olyan mintha valamelyiket nem húzná le a motor, ezért egyik sem megy. (nálam elvileg a bal elsovel van gond, kulcs lehuzza, motor nem)
Kau30-09-2010 18:50:25 // 31689
Nem, azt megnéztem.
admirális30-09-2010 18:50:02 // 31688
Nem jelzi nyitottnak valamelyik ajtót vagy a csomagtartót?
Kau30-09-2010 18:48:35 // 31687
Kéne egy kis segítség.
Nem tudom bezárni az autót, mert mindig visszanyit a központizár. Télen érthető, de most?
Van valakinek ötlete?
Nem tudom bezárni az autót, mert mindig visszanyit a központizár. Télen érthető, de most?
Van valakinek ötlete?
Kareszka198430-09-2010 12:55:05 // 31686
ezt nemtudom...szervóolaj hütő van, de csak olyan gumicsőves spirál
dfg (Tanárúr)30-09-2010 12:50:14 // 31685
Viszont most látom a blogodban, hogy az autódban nincs olajhűtő. nekem a 146-ban volt.
egyik 1,6ban sincs?
egyik 1,6ban sincs?
dfg (Tanárúr)30-09-2010 12:49:14 // 31684
ez a következő tervem, csak mire észbekaptam volna, addigra a lúg kinyírta a vízpumpámat. :( mindegy, így egy füst alatt lecseréltem a vezérlést is.
mondta már más is az ecetsavat, csak előtte még egyszer lecserélem a vizet, és majd már a fagyálóval együtt semlegesítem a vizet. sztetek jó lesz úgy?
mondta már más is az ecetsavat, csak előtte még egyszer lecserélem a vizet, és majd már a fagyálóval együtt semlegesítem a vizet. sztetek jó lesz úgy?
Kareszka198430-09-2010 12:47:18 // 31683
hupszika :D
Bilux30-09-2010 12:43:39 // 31682
Ecetsavval nem próbálkoztál pht beállítani? Azzal is lehet variálni, hogy semleges legyen ha még túl lúgos a rendszer...
Bilux30-09-2010 12:41:01 // 31681
Nem egyszerűség kérdése a fagyáló nem csak a víz megfagyását gátolja hanem keni is a mozgó alkatrészt illetve a tömítéseket is karbantartja.
dfg (Tanárúr)30-09-2010 12:38:56 // 31680
pont a hozzászólásod alatti hsz-ban ott a válasz :D
Kareszka198430-09-2010 12:08:02 // 31679
nem lenne 1szerübb állandóan fagyállós vizet tartani benne? :)
dfg (Tanárúr)30-09-2010 11:51:17 // 31678
Mindegy hogy engeded le, ugyanannyi jön ki. hidegen is, melegen is. a hűtő alsó csöváét szoktam leoldani.
dfg (Tanárúr)30-09-2010 11:50:05 // 31677
nos az a gond, hogy az olajhűtő átszakadása után trisós oldattal lett feltöltve, hogy az emulziót kimossa, és még mindig baromi lúgos a rendszer, pedig nem kevésszer átöblítettem. nem szeretném, hogy a lúg megegye a hűtőt, de arra nem gondoltam, hogy nem lehet az egész rendszert leengedni.
Erhard 242 (Pure Energy)30-09-2010 08:05:06 // 31676
nem fogok ide írogatni ott a shop :)
T.a.m.a.s.30-09-2010 05:58:01 // 31675
Hali! Meleg volt a blokk, amikor leengedted a vizet? Nyitva volt a termosztát? Csak mert nekem is téliesíteni kell a vizem, és ha nem jön ki az összes, akkor nem veszek előre bekevert hűtőfolyadékot! Ha nem akkor én is kevergetem fagyállóval.
[k i z z o]29-09-2010 23:58:55 // 31674
Öblitsd át ioncseréltel bőven, 4 l bennemarad, és belekeversz 4 l -60/70 -es fagyállót, és lesz egy -3x -es rendszered. Azaz a blokkban kevered be az anyagot, de jól járasd át keverés után / közben / a keveredés fontos.
Diny29-09-2010 23:42:27 // 31673
köszönöm a segítséget:)
nekem 5 literre lesz majd szükségem, már csak a pontos típust kell megtudnom, és akkor minden infóm meglesz:)
nekem 5 literre lesz majd szükségem, már csak a pontos típust kell megtudnom, és akkor minden infóm meglesz:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
439
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?