Ma volt egy kis időm, gondoltam rádugom a kábelt a gépre, megnézem, hogy volt-e hiba az elmúlt 2600km alatt.
Szerencsére semmi. Ekkor jutott eszembe, hogy megnézem, mit mutat az ECU kilométerórája. Az órán szereplő érték 145.250 körül van (pontosan nem tudom), míg a multiecuscan "Odometer at last programming" értéke 7.000km fölött van valamivel.
Az "Odometer" pedig 0.0 km-t ír.
Ez normális? Mi okozhat ilyet?
Forum >> Szerelőműhely
lakosg0115-10-2012 21:40:38 // 40772
mreni14-10-2012 21:39:59 // 40771
általában simán megy a dolog torxal is,de jobb ha van egy ribe készlet is :)
GTPeti14-10-2012 21:38:32 // 40770
Szerintem nekem nincsenek ilyen bazi Torxaim és a barátomét nem szándékozom megplasztikázni, mert nem lenne őszinte a mosolya. :)
mreni14-10-2012 21:28:34 // 40769
mármint a ribe vs torx :D
mreni14-10-2012 21:28:03 // 40768
csak sokan nem veszik észre a különbséget és/vagy nem foglalkoznak vele:)
GTPeti14-10-2012 21:17:25 // 40767
Naná, mindenfelé ilyenek vannak. Tudtommal a szívósornál is.
A barátom a Yato webshopjában vett. Ha rákeresel arra, hogy Yato RIBE-készlet, találsz linkeket. Úgy láttam 4e+pk.
A barátom a Yato webshopjában vett. Ha rákeresel arra, hogy Yato RIBE-készlet, találsz linkeket. Úgy láttam 4e+pk.
droberto14-10-2012 21:12:58 // 40766
Akkor grat! :)
Van még valahol ilyen fejű csavar a AR-ban? Mert ha igen akkor én is veszek ilyet! Ha csak itt, akkor SZVSZ pénzkidobás. Én nagyon adok az ilyenekre, de nekem minden gond nélkül lejött a TX fejjel (észre sem vettem)! Anno a szerelőm is ezzel szedte le...
Azért ha találsz készletet egy linket dobhatsz. ;)
Van még valahol ilyen fejű csavar a AR-ban? Mert ha igen akkor én is veszek ilyet! Ha csak itt, akkor SZVSZ pénzkidobás. Én nagyon adok az ilyenekre, de nekem minden gond nélkül lejött a TX fejjel (észre sem vettem)! Anno a szerelőm is ezzel szedte le...
Azért ha találsz készletet egy linket dobhatsz. ;)
Liquid14-10-2012 21:12:41 // 40765
elég rendesen meg kel bontani, úgy eméxem nem lehet kisügyeskedni a stabrudat a bölcső leengedése nélkül, de még úgy se egyszerű
GTPeti14-10-2012 20:57:12 // 40764
Igen, ez a saját. B)
Most megyek... nézek valami RIBE-készletet. B)
Most megyek... nézek valami RIBE-készletet. B)
droberto14-10-2012 20:42:53 // 40763
Ez lett a saját?
Ez nagyon szép és igényes kidolgozású!
Ez nagyon szép és igényes kidolgozású!
Alfa GT-Csaba14-10-2012 20:34:59 // 40762
Sajnos a bölcső lebontása nélkül még látni sem lehet a szilentet!!Egyszer itt valaki azt írta hogy ő kihézagolta valami lemezzel hogy ne kopogjon de kb 3hete cseréltünk stab rúd szilentet és ahhoz képtelenség hozzá férni bontás nélkül!
Rizzo14-10-2012 20:30:31 // 40761
GTPeti14-10-2012 15:49:12 // 40760
GTPeti14-10-2012 14:25:45 // 40759
Azt jelenti, hogy páros fokozatokba váltáskor nem tetszik neki valami.
szeda14-10-2012 13:44:21 // 40758
sziasztok!
Sikeres hibakód olvasás volt délelőtt a selespeedben.
A váltóm hibája: "P1757 Even numbered gear engagement"
Nézegettem eLEARN-ben de nem találtam semmit. Esetleg tud valaki segíteni? Ez a "P1757" visszakereshető valami olaszos szereld magadban?
Sikeres hibakód olvasás volt délelőtt a selespeedben.
A váltóm hibája: "P1757 Even numbered gear engagement"
Nézegettem eLEARN-ben de nem találtam semmit. Esetleg tud valaki segíteni? Ez a "P1757" visszakereshető valami olaszos szereld magadban?
alfa kutya13-10-2012 09:34:28 // 40757
Sziasztok
Hideginditáskor leedsik az alapjárat fulladozik puffog a motor ,de ha elötte lehuzom az ac relét akkor semmi probléma 1-2 inditásig az ac relét kicserréltem még mit lérdemes megnézni?
Hideginditáskor leedsik az alapjárat fulladozik puffog a motor ,de ha elötte lehuzom az ac relét akkor semmi probléma 1-2 inditásig az ac relét kicserréltem még mit lérdemes megnézni?
gecsa11-10-2012 12:51:57 // 40756
tudna valaki segíteni? dízelmánia 20892...
Buddha11-10-2012 12:19:42 // 40755
A relé vagy a hőkapcsoló lesz az... :-)
gecsa11-10-2012 08:20:31 // 40754
nekem a sima kábel egyből csatlakozott...a portot is komálta...
GTPeti10-10-2012 23:59:43 // 40753
Könnyen lehet, hogy összeégtek a ventit kapcsoló relé pogácsái. Én ennek a relének a lemérésével kezdeném. Okozhatja pl. a zárlatos motor is. (Sajnos ilyen elő-előfordul.)
Grando10-10-2012 23:31:40 // 40752
Hűű, vagy úgy! Nem árt pontosan kifejteni, mert valóban nem voltál pontos. Enyhén szólva. :DDD
FRC10-10-2012 23:26:15 // 40751
ezt nem értem.
lehet nem voltam pontos a hiba leírásnál, reggel mikor beértem munkába leraktam az autót ment a motor hűtés (8 órakor), majd kimentem 12 kor és még mindig hűtött, de annyi erő már nem volt az akksiban, hogy indítson. Akksit kivettem, töltöttem vagy 2 órát és amikor beraktam a helyére a hűtés azonnal kapcsolt, a vízhőfok viszont 0 C° -volt. az is lehet, hogy a klíma hűtő, de ezt így nem tudom...
lehet nem voltam pontos a hiba leírásnál, reggel mikor beértem munkába leraktam az autót ment a motor hűtés (8 órakor), majd kimentem 12 kor és még mindig hűtött, de annyi erő már nem volt az akksiban, hogy indítson. Akksit kivettem, töltöttem vagy 2 órát és amikor beraktam a helyére a hűtés azonnal kapcsolt, a vízhőfok viszont 0 C° -volt. az is lehet, hogy a klíma hűtő, de ezt így nem tudom...
Grando10-10-2012 23:15:43 // 40750
Nem lehet, hogy a "vén qrva" hűtésével van a baj, illetve már roggyant az akksija?
FRC10-10-2012 22:57:26 // 40749
igen, de nekem ma addig ment míg le nem merítette az aksit...
szeda10-10-2012 22:50:23 // 40748
az megy gyújtás nélkül is amég a rendes hőfokra le nem hül.Legalábbis nekem 156-nál
FRC10-10-2012 22:36:03 // 40747
Megőrjít a vén qurva, gyujtás levétel és ha kiveszem a kulcsot akkor is folyamatosan megy a hűtőventilátor! 166 V6. Mitől lehet?
szeda10-10-2012 21:59:52 // 40746
Az 1.6-oson működik is.Selespeedben viszont valami gáz van.Pedig ott lenne a fontos.Majd hétvégén megnézem.Nem sürgős, holnap még úgy is motorozok.
Sotime10-10-2012 16:46:00 // 40745
szerintem nem normális... illetve nálam csak akkor fúj ennyire meleget ha maxra tekerem...:)
gecsa10-10-2012 15:06:00 // 40744
ami lejön a telepítővel pdf, abban is benne vannak a beállítások..
Imyx10-10-2012 14:26:46 // 40743
Nézd át a beállításokat is a FES/MES-ben, amit Tentacle Cartárs javasolt.
A csatlakozón kellene világítania a kis lednek, ha megfelelően van felinstallálva a hardver(diag. kábel). A portok egyezzenek, de ez alap.
A csatlakozón kellene világítania a kis lednek, ha megfelelően van felinstallálva a hardver(diag. kábel). A portok egyezzenek, de ez alap.
gecsa10-10-2012 14:16:03 // 40742
már minden elő van készítve hozzá....:)
szeda10-10-2012 14:08:00 // 40741
Áhh egy selespeedes... akkor ezek szerint nem lehetetlen a dolog... Én pont a váltó miatt vettem meg.
A selespeeden valami nagyon nem jó mert ott egyáltalán nem csatlakozik és a kis lámpa sem ég a csatlakozón.
Az 1.6-osnál viszont sikerült az ABS-t kiolvasni és már tudom hogy a jobb jeladó rossz. Mást viszont azon sem tudtam elérni pedig szerintem találnék a motornál hibakódot...
A selespeeden valami nagyon nem jó mert ott egyáltalán nem csatlakozik és a kis lámpa sem ég a csatlakozón.
Az 1.6-osnál viszont sikerült az ABS-t kiolvasni és már tudom hogy a jobb jeladó rossz. Mást viszont azon sem tudtam elérni pedig szerintem találnék a motornál hibakódot...
szeda10-10-2012 14:04:45 // 40740
ne izgulj én a magyar oldalról vettem, 1 hét volt mire meguntam várni az MPL-t és elmentem a postára megszerezni a csomagot.Kétszer voltam két posta hivatalban, összesen 40km-t autóztam érte mire meglett.
A netről le kell szedni hozzá drivert és egyből használhatod is.
A netről le kell szedni hozzá drivert és egyből használhatod is.
Tentacle10-10-2012 12:44:59 // 40739
Probáltad beállítani a latency-t és a buffert ?
3-5 oldal a pdf-ben:
http://www.multiecuscan.net/HowToUse.aspx
3-5 oldal a pdf-ben:
http://www.multiecuscan.net/HowToUse.aspx
gecsa10-10-2012 12:41:00 // 40738
nekem meg még mindig nem érkezett meg...:(
itt van már az országban,de a magyar posta szerint nem létező címen lakom..
velkámtúhángerí...
itt van már az országban,de a magyar posta szerint nem létező címen lakom..
velkámtúhángerí...
Imyx10-10-2012 12:29:05 // 40737
Próbáld többször, a váltóhoz nekem is nehezen kapcsolódk. De hogy miért..
szeda10-10-2012 11:44:22 // 40736
Nekem kapcsolós csatlakozóm van.Az elméletileg mindenre jó.
Fairlane10-10-2012 11:19:27 // 40735
Mostanában hogy megjött a hűs idő, reggelente már fűteni szok az autó.
GT, kétzónás digitklíma, 22 fokra betekerve, légbefúvás felfele, a szélvédő fele.
Egyszercsak azt veszem észre, hogy perzselődik a szemöldököm, fentről vagy 40 fokos levegő ereszkedik alá...
Ezek mind ilyenek, vagyis ez így normális?
Azt értem, hogy a beállított hőmérsékletet igyekszik elérni, tartani, és ehhez először melegebbet kell befújnia, nade akkoris...
GT, kétzónás digitklíma, 22 fokra betekerve, légbefúvás felfele, a szélvédő fele.
Egyszercsak azt veszem észre, hogy perzselődik a szemöldököm, fentről vagy 40 fokos levegő ereszkedik alá...
Ezek mind ilyenek, vagyis ez így normális?
Azt értem, hogy a beállított hőmérsékletet igyekszik elérni, tartani, és ehhez először melegebbet kell befújnia, nade akkoris...
.......................10-10-2012 10:37:56 // 40734
szeda10-10-2012 10:33:49 // 40733
Sziasztok,
Tegnap sikerült végre a hibakód olvasás de csak az ABS kódot sikerült kibányászni.Amikor légzsákra vagy motorra próbáltam hibakódot olvasni akkor nem tudott kapcsolódni.Mi lehet a hiba?
Selespeedben meg nem is ég a csatlakozón tehát egyáltalán nem kapcsolódik.
Tegnap sikerült végre a hibakód olvasás de csak az ABS kódot sikerült kibányászni.Amikor légzsákra vagy motorra próbáltam hibakódot olvasni akkor nem tudott kapcsolódni.Mi lehet a hiba?
Selespeedben meg nem is ég a csatlakozón tehát egyáltalán nem kapcsolódik.
gecsa10-10-2012 09:10:22 // 40732
csak csavarok,és patentek kérdése az egész....nem vészes mutatvány..
Forsberg09-10-2012 19:27:34 // 40731
Köszönöm a segítséget!
Így már tudom, akkor holnap megcsinálom.
Így már tudom, akkor holnap megcsinálom.
Sotime09-10-2012 16:54:09 // 40729
KiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretnémKiszeretném
Forsberg09-10-2012 16:34:45 // 40728
Kiszeretném cserélni a hangszórót az első ajtóban, mert nem szólnak.
Van valami különleges trükkje a kárpit leszedésének? (147)
Köszi!
Van valami különleges trükkje a kárpit leszedésének? (147)
Köszi!
gecsa09-10-2012 14:31:51 // 40727
most akkor az alapján választottál, hogy melyik hasonlít legjobban a gyárira?
mondjuk az a tárcsa, ami csak 12e km-t bír ki,az szerintem vagy gyári hibás,vagy valami más játszott közre..
mondjuk az a tárcsa, ami csak 12e km-t bír ki,az szerintem vagy gyári hibás,vagy valami más játszott közre..
GTPeti08-10-2012 22:52:33 // 40726
Ma megjött az ékszíjtárcsám...
Sokat filóztam, hogy melyiket vegyem. Szeretném elkerülni a 159 topicban olvasott problémákat, ezért Conti-t rendeltem. Ezt dícsérte (az azóta törölt) százötvenkilenc nickű cartárs is. Már a Ruville-nél és a vele megegyező INA-nál is láttam, hogy az eredeti JTD-hez valót már nem gyártják, új számmal van egy máshogy kinéző, azt írja helyette a katalógus. Szóval megrendeltem a Conti-t.
Így nézne ki elvileg:

Gyakorlatilag viszont inkább erre hasonlít a négy külső szegecs nélkül:

(A gumi külső szegélye nem ennyire elmosódott.)
Jobban megnézve hátulról 1:1-ben ugyanígy néz ki, mint ez a Febi (27822):

...és az újfajta INA/Ruville is több, mint hasonló. Ráadásul az L1360 felirat van az enyém gumirészén, ezen itt lent, pedig L1362 a fémrészen.

Az előző háromban gondolom nincs retesz. Vagy tévedek? Ez volt a kérdés igazából. B)
A TVD1013-as Gates-ről nem találok értékelhető képet. (Feltételezem, hogy ilyen típusú Gates volt a cartárs autójában, ami 12ekm-et bírt ki.)
Kíváncsi lennék, hogy vajon ki gyártja ezt a tárcsát. (Én a Conti-ra tippelnék.)
Sokat filóztam, hogy melyiket vegyem. Szeretném elkerülni a 159 topicban olvasott problémákat, ezért Conti-t rendeltem. Ezt dícsérte (az azóta törölt) százötvenkilenc nickű cartárs is. Már a Ruville-nél és a vele megegyező INA-nál is láttam, hogy az eredeti JTD-hez valót már nem gyártják, új számmal van egy máshogy kinéző, azt írja helyette a katalógus. Szóval megrendeltem a Conti-t.
Így nézne ki elvileg:

Gyakorlatilag viszont inkább erre hasonlít a négy külső szegecs nélkül:

(A gumi külső szegélye nem ennyire elmosódott.)
Jobban megnézve hátulról 1:1-ben ugyanígy néz ki, mint ez a Febi (27822):

...és az újfajta INA/Ruville is több, mint hasonló. Ráadásul az L1360 felirat van az enyém gumirészén, ezen itt lent, pedig L1362 a fémrészen.

Az előző háromban gondolom nincs retesz. Vagy tévedek? Ez volt a kérdés igazából. B)
A TVD1013-as Gates-ről nem találok értékelhető képet. (Feltételezem, hogy ilyen típusú Gates volt a cartárs autójában, ami 12ekm-et bírt ki.)
Kíváncsi lennék, hogy vajon ki gyártja ezt a tárcsát. (Én a Conti-ra tippelnék.)
gecsa08-10-2012 14:00:31 // 40725
jó a kis bigicijó..:D lehet,hogy liter arányában nézve drágább,mint a gázolaj,de egy liter gázolajjal is 5ször körbemosom a motort?
a brigihez csak víz kell..a gázolajhoz tisztító is..azt is adjuk csak hozzá az árához...
a brigihez csak víz kell..a gázolajhoz tisztító is..azt is adjuk csak hozzá az árához...
Wickey07-10-2012 20:55:20 // 40724
épp azt mondom, hogy nekem úgy dereng a 2ezres évek elején is 7-800 forint volt, akkor, amikor a gázolaj meg ilyen 160-180 forint. Most is 8-900 körül van, csak ráadásul ócskult a minősége, a gázolaj árát meg most inkább hagyjuk, mert köpködni támad kedvem akárhányszor eszembe jut. :-P
pb_07-10-2012 14:32:34 // 40723
Nem kell mindent Lhinni amit mondanak. + hát valaki még az ablakon is kinyúlt, hogy kézzel hajtsa a kereket a yátszmában maradásért.DD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
594
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?