Sziasztok!
146 1.6TS motorhoz 6-os váltót tett már valaki?
Forum >> Szerelőműhely
Helgi09-08-2015 08:57:18 // 50622
Kimis11108-08-2015 22:59:48 // 50621
Korrektek és jó az áruk is. Nekem is ott csinálták.
ribipeti08-08-2015 21:26:06 // 50620
Köszi szosza, beszéltem is velük. Sajnos csak a jövő hónapban tudnak segíteni, annyira el vannak havazva. :( Esetleg másvalakit nem tudsz még? Neten Lenkey felújítóműhelyt találta,, nem tudom van-e vkinek velük tapasztalata.
ÁdidiGaga (il hempescattore)08-08-2015 12:29:00 // 50619
Esetleg alapjáraton/alacsony fordulaton kihagyhat Neked is egy-két henger?
URBAN08-08-2015 12:14:32 // 50618
Valószínűleg injektorgond van az enyémnél, jövő hét diagnosztika.
ÁdidiGaga (il hempescattore)07-08-2015 22:15:59 // 50617
Nem tudom, mennyire releváns az infó, de ezt a kupplung-kinyomásra elhallgató klattyogást az enyém is csinálta. Úgyhogy valami olyasmi lehet, ami az én szeleplapkás, kétszelepes , fix vezérlésű , karburátoros és sima lendkerekű kisautómban is van :-)
Persze innen nehéz megmondani, hogy ugyanaz volt-e a kettő, de nálam is a motor-rezonancia társult mellé, konkrétan ahogy 3 év után reanimáltam a motort és a karbiknak orrán-száján járt-kelt a benzin és a levegő , úgyhogy eleinte 2 hengeres alapjárattal kellett beérjem. Nem kicsit járt zakatolva - akkor kezdődött nekem a klattyogás. Amióta viszont elértem az elméletileg lehetséges maximumot, azaz a 4 hengert - azóta nem hallom....
Persze innen nehéz megmondani, hogy ugyanaz volt-e a kettő, de nálam is a motor-rezonancia társult mellé, konkrétan ahogy 3 év után reanimáltam a motort és a karbiknak orrán-száján járt-kelt a benzin és a levegő , úgyhogy eleinte 2 hengeres alapjárattal kellett beérjem. Nem kicsit járt zakatolva - akkor kezdődött nekem a klattyogás. Amióta viszont elértem az elméletileg lehetséges maximumot, azaz a 4 hengert - azóta nem hallom....
feri199507-08-2015 20:44:31 // 50616
Sziasztok!
Heves megyében tud valaki egy jó szerelőt?
Heves megyében tud valaki egy jó szerelőt?
.......................07-08-2015 17:20:18 // 50615
ribipeti07-08-2015 17:10:05 // 50614
Sziasztok, tudna esetleg valaki ajánlani egy szilentező, szilentfelújító műhelyt?
OFFos autóhoz kellene a segítség.
Előre is köszi
OFFos autóhoz kellene a segítség.
Előre is köszi
feri199507-08-2015 15:10:36 // 50613
Köszönöm szépen!
URBAN07-08-2015 14:18:54 // 50612
1. Valószínűleg a pillangószelepre ráférne egy kis tisztítás, az én 145-öm ettől megjavult.
2. Diesel hang valóban vez. módosító.
4-5 valószínű összefügg. Én először a levegőszűrőtől végig megnézném a szívócsövet nincs e valahol repedés, mert az okozhat ilyen hibát, de a levegőmennyiségmérő is lehet ludas. Üdv
2. Diesel hang valóban vez. módosító.
4-5 valószínű összefügg. Én először a levegőszűrőtől végig megnézném a szívócsövet nincs e valahol repedés, mert az okozhat ilyen hibát, de a levegőmennyiségmérő is lehet ludas. Üdv
feri199507-08-2015 14:06:31 // 50611

Segítségeteket szeretném kérni pár probléma megoldásához! (146 1.6 TS)
1, Első indításkor ráadom a gyújtást megvárom még elalszik minden visszajelző lámpa elindul a motor, de pár másodperc után lefullad a kocsi 2. indításra tökéletes!
2, Szegény kis Alfámnak nagyon csúnya "diesel" hangja van és minimálisan ingadozik az alapjárat olvasgattam már itt, hogy a vezérlésmódosító romolhatott el ennek a cseréje kb. mennyibe kerülhet?
3, A klímának a kondenzvize sajnálatos módon nem a földre megy ki, hanem az anyós ülésnél a kesztyűtartó mögött folyik ki az utastérbe!
4, A műszerfalon egy kis hibajelző lámpa néha kigyullad sajnos nem találtam róla semmilyen infót, ha valaki megtudná mondani hogy ez milyen hibára utalhat nagyon hálás lennék!(sajnos a nevét nem tudom de képet linkelem alul)
5, Hirtelen, nagyobb gázadáskor a motor mintha "behörkölne" nem akar úgy gyorsulni ahogy kéne ez is a vezérlésmódosító miatt lehet esetleg?
Válaszotokat előre is köszönöm!
URBAN07-08-2015 14:05:33 // 50610
Sziasztok! 1.9 jtdm motoros 159- em rakoncátlankodik. Remeg a motor, és már lassú gurulásnál vezetéskor is érzem a remegést, elég kellemetlen. Valaki tapasztalt már ilyet? Lehet kettőstömegű vagy esetleg vezérműtengely szíjtárcsa vagy más? Van klattyogó hangja is, ami kuplung kinyomásra szűnik és van egy másik hang is amit inkább alapjáratra lassulásnál hallok és ez inkább olyan búgó hang. Bocs, hogy megint beírom!
URBAN06-08-2015 22:27:44 // 50609
Sziasztok! 1.9 jtdm motoros 159- em rakoncátlankodik. Remeg a motor, és már lassú gurulásnál vezetéskor is érzem a remegést, elég kellemetlen. Valaki tapasztalt már ilyet? Lehet kettőstömegű vagy esetleg vezérműtengely szíjtárcsa vagy más? Van klattyogó hangja is, ami kuplung kinyomásra szűnik és van egy másik hang is amit inkább alapjáratra lassulásnál hallok és ez inkább olyan búgó hang.
Ketyi7805-08-2015 18:51:46 // 50608
Üdv car társak.
147-es alfámban vezérlés csere volt. Szíj, görgök,vizpumpa,olaj,szűrő. Szervízből elhoztam két napja és ma vettem észre hogy furán remeg a motor. Valami köze lehet ennek a vezérléscserének?
Valamit elállithattak vagy esetleg elrakhatták a vezérlést? Jahh 1.6 ts moci. Köszi a segítséget.
147-es alfámban vezérlés csere volt. Szíj, görgök,vizpumpa,olaj,szűrő. Szervízből elhoztam két napja és ma vettem észre hogy furán remeg a motor. Valami köze lehet ennek a vezérléscserének?
Valamit elállithattak vagy esetleg elrakhatták a vezérlést? Jahh 1.6 ts moci. Köszi a segítséget.
Andrewxy05-08-2015 17:31:55 // 50607
azokat már végignéztük.. :(
Andrewxy05-08-2015 17:31:31 // 50606
Köszi megpróbáljuk.
.......................05-08-2015 12:15:08 // 50605
szerintem az elöírt meghúzási nyomaték szárazon értendö
zsírozva ugyanazon nyomatékhoz nagyobb csavar irányú húzóerö társul
ami lemezfenlninél gyakorlatilag mindegy
de az alu felni csavarfészket szét lehet repeszteni a kúpos csavarral
zsírozva ugyanazon nyomatékhoz nagyobb csavar irányú húzóerö társul
ami lemezfenlninél gyakorlatilag mindegy
de az alu felni csavarfészket szét lehet repeszteni a kúpos csavarral
DieselManiaco(NagyVad)05-08-2015 12:14:28 // 50604
Szolidan vékonyan a csavarokat,középfuratot agyat azt lehet...
WarbiRunner (Gyuri)05-08-2015 12:10:30 // 50603
Régen még a Wartburgon rendszeresen zsíroztam a kúp felületet és a kerékagy felfekvő részére is kentem vékonyan. A menetre direktben nem raktam, de volt hogy oda is jutott, semmi baja nem volt tőle.
Az Alfánál is az acél téli kerekeknél ezt jódarabig műveltem,
soha semmi gondot nem okozott, viszont könnyen lejött a kerék cserekor. Van aki WD-40-t fúj a csavarra, szerintem az is simán jó. Még jobb is lehet, mert könnyebben kipréseli onnan ahova nem kell :-)
A dolog több tényezős.
Ha légkulccsal, nyomatékkulccsal húzzák meg, veszik le a csavart, akkor tökmindegy kategória. Ha viszont otthon, kézzel, akkor a megkent csavart "érzésből" meghúzva valójában jobban rá fogod húzni, mint szárazon.
És ugye a karék csavar az nincs igazán terhelve, az "csak" odaszorítja a kereket az agyhoz. A terhelést az agy és a központosító gyűrű veszik fel.
Az Alfánál is az acél téli kerekeknél ezt jódarabig műveltem,
soha semmi gondot nem okozott, viszont könnyen lejött a kerék cserekor. Van aki WD-40-t fúj a csavarra, szerintem az is simán jó. Még jobb is lehet, mert könnyebben kipréseli onnan ahova nem kell :-)
A dolog több tényezős.
Ha légkulccsal, nyomatékkulccsal húzzák meg, veszik le a csavart, akkor tökmindegy kategória. Ha viszont otthon, kézzel, akkor a megkent csavart "érzésből" meghúzva valójában jobban rá fogod húzni, mint szárazon.
És ugye a karék csavar az nincs igazán terhelve, az "csak" odaszorítja a kereket az agyhoz. A terhelést az agy és a központosító gyűrű veszik fel.
Liquid05-08-2015 11:40:58 // 50602
a kerékcsavarok menetének és kúpjának zsírozása, mennyire jó vagy rossz dolog?
Kinek mi a véleménye erről?
Kolegával vitázunk...:)
Kinek mi a véleménye erről?
Kolegával vitázunk...:)
Gez 156 Zender05-08-2015 08:27:52 // 50601
Sziasztok ! Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy nemrég vettem egy 2003 as 156 1.9 JTd 16v -t . olyan "bajom " van vele hogy amikor 3. sebbességben nyomom a gázt 2000 től elkezd rázni a gázpedál.. a többi fokozatban is észlelhető rángás de nem zavaróan. tudtok e segíteni hogy mi lehet a gond ? hallottam olyat is hogy talán motortartó bak , vagy váltó fogaskerék ! a kettőstömegűm jó.
Üdv mindenkinek
Üdv mindenkinek
atis_166jtd04-08-2015 23:37:59 // 50600
Tanból vedd ki az elektromos szivatyút, vedd le a poharat és a motor végén nézd meg a szürőt mennyire koszos. Minket ez szivatott meg, ugyan ezzel a hibakoddal és jelenséggel. Néztetek élő adatot rail nyomásra? Nekünk nem tudta tartani a kértet és letiltott.
.......................04-08-2015 20:55:03 // 50599
Elektromos csatik?
Engem az szívatott ,ami a rail szabályzón van
Engem az szívatott ,ami a rail szabályzón van
Andrewxy04-08-2015 20:30:53 // 50598
Sziasztok!
Kérlek segítsetek, mi lehet a baj?!!!
Amiről szóval Alfa 156 2.4jtd 136le 99évj
Pár hónappal ezelőtt ott kezdődött a probléma, hogy néha nem indult el a gép (csak tekert), illetve a végén menet közben is megállt. --> Több szerelővel is beszéltünk, minden tanácsot végig hallgattunk. Üzemanyagrendszer, nagynyomású pumpa, érzékelők, porlasztócsúcs... Minden ki lett mérve, ami nem volt biztos az ki lett cserélve (egy olyan gépből ami működött) .. csere után sem indult el. Persze a másik autó az minden alkatrésszel ment!! Végül az ezer ft-os gyújtáskapcsoló betétet kellett kicserélni és elindult a gép! :)
Ez az előzmény..Jelenleg az az új hiba lépett fel, hogy a kocsi nagy terhelés következtében (padlógázos gyorsítás) néha bedadog, vagy leáll, illetve ugyan ezt teszi alapjáraton is néha. DE önindítózással újra is indul..
A kocsiban a következő hibakód olvasható ki ..P0190 Üzemanyag nyomáscső nyomásérzékelő hibás működése. Erre jött az ötlet, hogy érzékelő csere. Természetesen most sem jó (olyan kocsiból lett amelyik tökéletesen működik)
Erre van vmi ötletetek? Hátha valaki már kitaposta ezt az ösvényt?
Köszi a segítséget..
Kérlek segítsetek, mi lehet a baj?!!!
Amiről szóval Alfa 156 2.4jtd 136le 99évj
Pár hónappal ezelőtt ott kezdődött a probléma, hogy néha nem indult el a gép (csak tekert), illetve a végén menet közben is megállt. --> Több szerelővel is beszéltünk, minden tanácsot végig hallgattunk. Üzemanyagrendszer, nagynyomású pumpa, érzékelők, porlasztócsúcs... Minden ki lett mérve, ami nem volt biztos az ki lett cserélve (egy olyan gépből ami működött) .. csere után sem indult el. Persze a másik autó az minden alkatrésszel ment!! Végül az ezer ft-os gyújtáskapcsoló betétet kellett kicserélni és elindult a gép! :)
Ez az előzmény..Jelenleg az az új hiba lépett fel, hogy a kocsi nagy terhelés következtében (padlógázos gyorsítás) néha bedadog, vagy leáll, illetve ugyan ezt teszi alapjáraton is néha. DE önindítózással újra is indul..
A kocsiban a következő hibakód olvasható ki ..P0190 Üzemanyag nyomáscső nyomásérzékelő hibás működése. Erre jött az ötlet, hogy érzékelő csere. Természetesen most sem jó (olyan kocsiból lett amelyik tökéletesen működik)
Erre van vmi ötletetek? Hátha valaki már kitaposta ezt az ösvényt?
Köszi a segítséget..
Orosz04-08-2015 00:56:49 // 50597
Sziasztok! Tanácsért fordulnék Hozzátok. Nemrég vettem egy Blaupunkt london rádiót a 156od sportwagonomba,a baj csak az, hogy ugye a kormányvezérléssel nincsenek kibékülve, így nem lehet irányítani onnan. A minap azonban találtam egy szerkezetet,ami orvosolhatja ezt a problémát, ám mielőtt belevágok és megveszem, gondoltam megkérdezem, hogy szerintetek ez működhet-e egyáltalán?
Ezt tenném bele mellesleg: http://www.autohifibolt.net/index.php?route=product/product&path=97_98&product_id=1890
Előre is köszönöm a válaszokat!Ciao!
Ezt tenném bele mellesleg: http://www.autohifibolt.net/index.php?route=product/product&path=97_98&product_id=1890
Előre is köszönöm a válaszokat!Ciao!
Szabeee01-08-2015 21:24:21 // 50596
nem hiszem, hogy egyformák... nekem még akkor is gondom volt a féltengellyel, amikor VIN szám szerint volt rendelve... (elsőre kisebb átmérőjűt kaptam)
hg6idn01-08-2015 21:08:50 // 50595
Az nem csinál problémát:), lehet, hogy anyag fáradás a biztosítékban, de nem árt ha van nálad tartalék biztosíték, mert más a baj☺!
szakosmate01-08-2015 18:24:44 // 50594
Sziasztok!
Ezek normális értékek?
https://www.youtube.com/watch?v=JRBT1_agq3g
Ezek normális értékek?
https://www.youtube.com/watch?v=JRBT1_agq3g
Peti156Sw01-08-2015 16:36:41 // 50593
Igen, ő lesz a hiba forrása. Köszi az infót! Mèg annyi lenne a kèrdèsem, hogy az 1.9-es 150 lovas 156-ból, a fèltengely egyezik a 2,4-es 175 lovasban lèvővel?
Alfás Theo29-07-2015 14:06:25 // 50592
Tapasztalat, a "kékfogas" dolgok nem a legpontosabbak, főleg, ha made in china copy...
Előnybe részesítendő a vezetékes dolog. Én VAG/KKL-t használok, azzal a v6-okat simán gond nélkül olvasom.
Előnybe részesítendő a vezetékes dolog. Én VAG/KKL-t használok, azzal a v6-okat simán gond nélkül olvasom.
AlfaSárkány29-07-2015 12:00:45 // 50591
Sziasztok,
1997-es 156 2,5 V6 injektor hibát jelez kátyúknál, valamint pirosnál megállva, néha lefullad, erre van esetleg valami ötletetek?
Érdeklődnék továbbá, hogy milyen hibakód olvasó/törlőt tudtok ajánlani, ami működik vele? Sajnos a Bluetooth OBD2 nem igen teszi a dolgát, nem tud csatlakozni.
Köszönöm előre is.
1997-es 156 2,5 V6 injektor hibát jelez kátyúknál, valamint pirosnál megállva, néha lefullad, erre van esetleg valami ötletetek?
Érdeklődnék továbbá, hogy milyen hibakód olvasó/törlőt tudtok ajánlani, ami működik vele? Sajnos a Bluetooth OBD2 nem igen teszi a dolgát, nem tud csatlakozni.
Köszönöm előre is.
Bomi28-07-2015 21:28:24 // 50590
Sziasztok,
Megtaláltam a hiba okát! A szervíz biztosíték ment ki (F11) 15A-s ,az akksi mellett a fekete dobozban... kicseréltem azóta semmi gond , tökéletesen működik minden. Jól megszívattam saját magam...még én állítottam be a szerviz intervallumot...bár azt akkor mér nem tudtam ,hogy ha lejár akkor azt így jelzi...de a lényeg ,hogy most ok a gép:)
Megtaláltam a hiba okát! A szervíz biztosíték ment ki (F11) 15A-s ,az akksi mellett a fekete dobozban... kicseréltem azóta semmi gond , tökéletesen működik minden. Jól megszívattam saját magam...még én állítottam be a szerviz intervallumot...bár azt akkor mér nem tudtam ,hogy ha lejár akkor azt így jelzi...de a lényeg ,hogy most ok a gép:)
mtibi8327-07-2015 20:55:13 // 50589
Bocsánat,jogos.
1.9 JTD
Hiányosság pótolva.
Akkor ha jól értelmezem a válaszokat,akkor leginkább a kormolódástól függ a regenerálási tartomány?
1.9 JTD
Hiányosság pótolva.
Akkor ha jól értelmezem a válaszokat,akkor leginkább a kormolódástól függ a regenerálási tartomány?
.......................27-07-2015 14:43:39 // 50588
valaki épített alfába ablakemelö modult ami a táv gombot nyomva lehúzza az ablakokat?
úgy hogy kint állsz a kocsi elött
úgy hogy kint állsz a kocsi elött
Bomi26-07-2015 20:05:31 // 50587
Bomi26-07-2015 19:55:16 // 50586
Köszi a tippeket!
Igen, amúgy nem is az izzítás zavar hanem a többi hiba.
P0489 EGR szelep vezérlés, P0047-Turbó működtető jel, P1639-Fojtószelep vezérlés, P0101- Levegőmennyiség mérés, P1612-üz.a szűrő fűtés relé vezérlés, és a végén ugye P0683 az izzítás vezérlőegység.
Azt hiszem itt az ideje egy kiadós EGR és fojtószelep takarításnak első körben, aztán átnézem az összes testelést ,vezetékeket stb. (amint lesz egy kis időm) Még jó hogy már 3 Alfa van lehet mivel járni addig :)
Igen, amúgy nem is az izzítás zavar hanem a többi hiba.
P0489 EGR szelep vezérlés, P0047-Turbó működtető jel, P1639-Fojtószelep vezérlés, P0101- Levegőmennyiség mérés, P1612-üz.a szűrő fűtés relé vezérlés, és a végén ugye P0683 az izzítás vezérlőegység.
Azt hiszem itt az ideje egy kiadós EGR és fojtószelep takarításnak első körben, aztán átnézem az összes testelést ,vezetékeket stb. (amint lesz egy kis időm) Még jó hogy már 3 Alfa van lehet mivel járni addig :)
GTPeti26-07-2015 18:04:51 // 50585
Az autódat akkor is nyugodtan lehet használni, ha egy izzítógyertya sem jó már. Ez a legenyhébb hiba, ami előfordulhat. Attól még lazán beindul, főleg ilyen időben.
Az összes többi sokkal komolyabb jel. Mivel együtt jelentkeztek, így lehet testelési hiba.
Világos, hogy hozzáértőnek kéne megmutatni.
Az összes többi sokkal komolyabb jel. Mivel együtt jelentkeztek, így lehet testelési hiba.
Világos, hogy hozzáértőnek kéne megmutatni.
Csabo2226-07-2015 12:35:00 // 50584
Ciao
Sztem az akksi inditó árama nem elég a rendszernek. Ami vagy az akksi miatt lehet vagy valamely egység vesz fel túl nagy áramot. Kéne méricskélni párat.
Az ilyen egyszerre bedobált sok hibakód általában elégtelen feszültség miatt lehet. nálam legalábbis ez volt. beraktam egy egészséges akksit és rendben is volt, persze nálad nem biztos, h ennyi megoldja a problémát.
Sztem az akksi inditó árama nem elég a rendszernek. Ami vagy az akksi miatt lehet vagy valamely egység vesz fel túl nagy áramot. Kéne méricskélni párat.
Az ilyen egyszerre bedobált sok hibakód általában elégtelen feszültség miatt lehet. nálam legalábbis ez volt. beraktam egy egészséges akksit és rendben is volt, persze nálad nem biztos, h ennyi megoldja a problémát.
Bomi26-07-2015 10:26:31 // 50583
Sziasztok,
Egy kis segítséget kérnék a következő témában: Alfa 147 jtd egyik napról a másikra vészüzem módba vált, izzítási hibát jelez a műszerfalon, 2-3 tekertetés után indul csak el....multiecuscan-el kiolvastam bedobott egy csomó hibakódot EGR, Légtömegmérő, Izzító modul és ECU közötti kommunikáció hiba stb...
Mi lehet az oka ennek? Kontakti hiba, ECU? , Izzítórelé? A gyertyák jók az biztos, kábelek csatalkozások is rendben azt néztük....
Köszönöm előre is a segítségeteket!
Egy kis segítséget kérnék a következő témában: Alfa 147 jtd egyik napról a másikra vészüzem módba vált, izzítási hibát jelez a műszerfalon, 2-3 tekertetés után indul csak el....multiecuscan-el kiolvastam bedobott egy csomó hibakódot EGR, Légtömegmérő, Izzító modul és ECU közötti kommunikáció hiba stb...
Mi lehet az oka ennek? Kontakti hiba, ECU? , Izzítórelé? A gyertyák jók az biztos, kábelek csatalkozások is rendben azt néztük....
Köszönöm előre is a segítségeteket!
Piritu - 1.000.00026-07-2015 10:25:08 // 50582
Nekem a 2.0 orszaguton 6-700 km, autopalyan 900-1000 km.
.......................26-07-2015 10:22:07 // 50581
Milyen motor van a kocsidban?
Adatlapból nem derül ki
Adatlapból nem derül ki
.......................26-07-2015 10:17:58 // 50580
Ha jól müködik akkor 500 ..600 km eres ciklusokban
Haddel26-07-2015 10:04:51 // 50579
Az használattól is függ. Városban,vagy pályán mész.
mtibi8326-07-2015 09:53:24 // 50578
Sziasztok!
Tudja valaki,hogy hány km-enként regenerál a DPF?
Tudja valaki,hogy hány km-enként regenerál a DPF?
Szabeee25-07-2015 21:03:34 // 50577
féltengelyen a belső csillag... van szabadja a kehelyben? mert akkor az lehet...
Peti156Sw25-07-2015 19:35:20 // 50576
Egy 156 2,4 jtdm-ről van szó! 1 èves kupplung ès kettőstömegűvel. Új lengőkarok, stabipálca, axial, gólyalábak stb. Amire èn gondolok: fèltengely, motortartó bak, a kuplung ès kettőstömegű...
Peti156Sw25-07-2015 19:21:19 // 50575
Sziasztok! Mi lehet az oka annak, ha gyorsításkor remeg, ráz az autó, de nagyon. Ha szèp lassan gyorsulok fel, akkor alig èrezni. Ha benyomom a kuplungot, akkor megszűnik a remegès.
GTPeti25-07-2015 18:12:03 // 50574
Két dolgot nem értek:
1. Kiszerelve miért menne?
2. A 12V egy ilyen ventinél azért nem egy olyan triviális dolog, nem véletlenül vannak neki 40-60-70 Amperes biztosítékai. Ha az ember nem figyel és nem használ megfelelő kábelt, akkor abból könnyen baj lehet.
1. Kiszerelve miért menne?
2. A 12V egy ilyen ventinél azért nem egy olyan triviális dolog, nem véletlenül vannak neki 40-60-70 Amperes biztosítékai. Ha az ember nem figyel és nem használ megfelelő kábelt, akkor abból könnyen baj lehet.
pettinke25-07-2015 14:23:26 // 50573
főleg az előtétellenállás, meg talán a ventilátor vezérlő relé lesznek a ludasok.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
624
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?